SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tot SlotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
![]()
Liever een cm af van mijn buikomtrek dan een kilo af op de weegschaal.
Confidence through competence![]()
Zo is het ook nog eens inderdaad.quote:Op maandag 21 november 2011 12:15 schreef Stereotomy het volgende:
Liever een cm af van mijn buikomtrek dan een kilo af op de weegschaal.
Ik hou mezelf wel voor dat het allemaal clean spiermassa is en blijf weg van de weegschaal.![]()
![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 12:10 schreef CarbonC het volgende:
Ik vond die definitie van Diabox dusdanig goed dat ie wel een TT verdiende.![]()
Droomfysiekquote:Op maandag 21 november 2011 12:58 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nu officieel onze mascotte?.
Goeie borstkas, moeilijk grote bovenarmen en die 6-pack
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Topicnummer is weg? En titel? Op mijn mobiel klopt er geen hout van.
Maargoed, vandaag voor het eerst de 80kg aangetikt op de weegschaal (@1m73)! Mijn eerste bulk gaat lekker!
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
- lol wut -
[ Bericht 97% gewijzigd door star_gazer op 21-11-2011 22:22:42 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Mooi, we kunnen weer aan de pizza. Het is nu een groente...![]()
http://www.abc.net.au/new(...)-a-vegetable/3676284![]()
Achteraf heb ik in m'n eerste bulk veel te veel lichaamsvet aangezet, en had ik meer geduld moeten hebben ipv de weegschaal omhoog te willen zien gaan. Of m'n groter wordende buik als signaal kunnen interpreteren.quote:Op maandag 21 november 2011 15:18 schreef star_gazer het volgende:
Maargoed, vandaag voor het eerst de 80kg aangetikt op de weegschaal (@1m73)! Mijn eerste bulk gaat lekker!
Confidence through competence![]()
Hoe sta jij er nu bij, man? Heb je pics?quote:Op maandag 21 november 2011 15:18 schreef star_gazer het volgende:
Maargoed, vandaag voor het eerst de 80kg aangetikt op de weegschaal (@1m73)! Mijn eerste bulk gaat lekker!![]()
Klopt, zeker als je heerlijk in je bed ligt of op de bank :pquote:Op maandag 21 november 2011 19:47 schreef Kroc het volgende:
hamstrings spierpijn is echt een heerlijk gevoel eigenlijk
Vandaag voor het eerst gesquat zonder erna nek/hoofdpijn te krijgen! Een echte mijlpaal nu kan het feest pas echt beginnen![]()
Koop een smartphone met een hogere resultie dan 100x100.quote:Op maandag 21 november 2011 15:18 schreef star_gazer het volgende:
Topicnummer is weg? En titel? Op mijn mobiel klopt er geen hout van.![]()
maar je deadlift ook minstens 400kg, wat is het nou?quote:Op maandag 21 november 2011 22:32 schreef Jahr00n het volgende:
Met hoeveel kg doen jullie dumbel lunges? Als ik meer dan 22 kg doe krijg ik pijn in mn handen.![]()
Tjah, ik drink flink wat melk. Niet helemaal clean en heb dus ook wel wat BF, maar beter dan zo'n dirty bulk waarin je alles vreet wat los en vast zit.quote:Op maandag 21 november 2011 16:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Achteraf heb ik in m'n eerste bulk veel te veel lichaamsvet aangezet, en had ik meer geduld moeten hebben ipv de weegschaal omhoog te willen zien gaan. Of m'n groter wordende buik als signaal kunnen interpreteren.Nee. Ben er ook niet zo dol op om dat soort foto's van mezelf online te gooien. Ik kan daarnaast ook niet poserenquote:Op maandag 21 november 2011 18:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoe sta jij er nu bij, man? Heb je pics?BF is ~15% en redelijk nat vanwege de creatine, dus relatief weinig definitie in de spieren. Mijn gewicht is een beetje vertekenend moet ik toegeven, omdat ik van nature een behoorlijk stevige (brede) bouw heb. Als ik alleen hardloop en niet veel op mijn eten let, weeg ik al een kilo of 73. Ben 50% meso / 50% endo.
-
Zijn er trouwens hier meer mensen met diastasis van hun buikspieren? Dat ze zegmaar uit elkaar staan, waardoor het zelfs als je ripped bent lijkt alsof je een buikje hebt?
Hier heb ik echt zo'n enorme teringhekel aan. Het komt vooral voor bij vrouwen na de bevalling, maar mannen kunnen het dus ook krijgen vanwege teveel crunchen ofwel aangeboren. Zover ik weet, is het enige wat je eraan kunt doen een operatie die niet vergoed wordt (cosmetisch). Heb een tijd lang dagelijks stomach vacuums geprobeerd om de onderliggende spier (de TVA - transverse abdominus) aan te trekken, maar daar heb ik weinig resultaat mee behaald. Overweeg de Tupler Technique, maar dan mag ik dus 6 weken de gym niet in en moet ik een tijdje een soort gordel dragen
-
Waarom wil je dit weten?quote:Op maandag 21 november 2011 22:37 schreef geertbukken het volgende:
Hoeveel kilo bankdrukken doen jullie? En hoeveel setjes..![]()
Ja wtf is dit voor lelijk gedoe, godverdomme man. Kan ik net zo goed verkassen hier.![]()
![]()
![]()
Uiteindelijk is het toch bodybuilden wat je doet want je build je body, in verschillende maten en grotes.
En nog een voordeel van een homegym is dat je zo hard kan brullen als je wilt.
If not now, then when.![]()
Stoer...is MMA niet heel erg heftig om te doen,quote:Op maandag 21 november 2011 23:08 schreef Fanta-stick het volgende:
Sinds 2 weekjes bezig met MMA en boksen.
Ik vind het erg leuk en verfrissend naast KT.
door sparren op de grond enzo![]()
Gaan we je binnenkort ook zien in het MMA topic?quote:Op maandag 21 november 2011 23:08 schreef Fanta-stick het volgende:
Sinds 2 weekjes bezig met MMA en boksen.
Ik vind het erg leuk en verfrissend naast KT.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: