abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104923008
Waarom wordt Johan niet onze fuhrer en wil hij alleen maar als lid van RvC de boel naar zijn hand zetten?
  maandag 28 november 2011 @ 15:44:30 #202
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_104924399
idi
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 15:07 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom wordt Johan niet onze fuhrer en wil hij alleen maar als lid van RvC de boel naar zijn hand zetten?
idioot ben je
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_104925090
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 15:44 schreef michaelmoore het volgende:
idi

[..]

idioot ben je
Cruijff moet de mach krijgen.
pi_104925293
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 15:44 schreef michaelmoore het volgende:
idi

[..]

idioot ben je
Mama?

heb gewoon weinig vertrouwen in een goede afloop op lange termijn als het zo kinderlijk geregeld wordt van beide partijen. Dus, doe het niet half maar doe het goed

Volgens nu.nl 10-10 op dit moment waarbij 4 man het nog niet weet :{
  maandag 28 november 2011 @ 16:16:39 #205
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104925734
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2011 14:18 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Hij had de ochtend van de vergadering een mail gekregen over een vergadering. Niet over wat er zou worden besproken :)
Dan is regel 5.2 van het reglement voor de RvC overtreden, en niet regel 5.7 over buiten vergaderingen besluiten nemen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 28 november 2011 @ 16:21:38 #206
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_104925961
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 16:06 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Mama?

heb gewoon weinig vertrouwen in een goede afloop op lange termijn als het zo kinderlijk geregeld wordt van beide partijen. Dus, doe het niet half maar doe het goed

Volgens nu.nl 10-10 op dit moment waarbij 4 man het nog niet weet :{
Opmerkelijk dat er tien man gekozen hebben voor het Ten Have kamp. Ik kan daar niet bij met mijn hoofd, maar ja ik ben dan ook geen insider.
pi_104926174
Ik ben bang dat het kamp Ten Have wordt.
  maandag 28 november 2011 @ 16:32:08 #208
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_104926410
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 16:21 schreef J2T het volgende:

[..]

Opmerkelijk dat er tien man gekozen hebben voor het Ten Have kamp. Ik kan daar niet bij met mijn hoofd, maar ja ik ben dan ook geen insider.
Onbegrijpelijk inderdaad..
Mocht het er op uitdraaien dat 'kamp Ten Have' wint, dan zou ik dat echt godsgruwelijk jammer vinden...
Ik heb geen signature.
  maandag 28 november 2011 @ 16:35:07 #209
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104926546
Crosspost, iedereen die voor ten Have stemt zit er voor zichzelf en het prestigebaantje en niet voor Ajax en het clubbelang.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 28 november 2011 @ 16:42:20 #210
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_104926899
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 16:35 schreef HeatWave het volgende:
Crosspost, iedereen die voor ten Have stemt zit er voor zichzelf en het prestigebaantje en niet voor Ajax en het clubbelang.
Of ze zien het plan van Cruijff gewoon niet zo zitten. Ik heb het allemaal alleen van een afstandje gevolgd, maar tot nu toe heb ik Cruijff nog niet op een doorgronde organisatorische visie kunnen betrappen.

Wel op een héle doorgronde voetbalvisie, maar de vraag is of dat genoeg is. Laten we wel wezen, er is natuurlijk een reden dat succesvolle clubs als Twente en AZ wél een technisch directeur hebben. En het alternatief van Cruijff is tot nu toe niet meer gebleken dan wat kreten op een kladblaadje.
pi_104927635
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 16:42 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Of ze zien het plan van Cruijff gewoon niet zo zitten. Ik heb het allemaal alleen van een afstandje gevolgd, maar tot nu toe heb ik Cruijff nog niet op een doorgronde organisatorische visie kunnen betrappen.

Wel op een héle doorgronde voetbalvisie, maar de vraag is of dat genoeg is. Laten we wel wezen, er is natuurlijk een reden dat succesvolle clubs als Twente en AZ wél een technisch directeur hebben. En het alternatief van Cruijff is tot nu toe niet meer gebleken dan wat kreten op een kladblaadje.
als je Barcelona geen goed voorbeeld vindt weet ik het niet. Misschien moet je je daarin verdiepen, die club heeft alles gedaan zoals Cruijff het wilde. En zie.

De reden waarom Cruijff geen technisch directeur wilde (WAARMEE DE ANDEREN AKKOORD ZIJN GEGAAN) is dat het bij Ajax in het verleden niet werkte en het onnodig geld kost.
  maandag 28 november 2011 @ 17:00:24 #212
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104927703
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 16:59 schreef macca728 het volgende:

[..]

als je Barcelona geen goed voorbeeld vindt weet ik het niet. Misschien moet je je daarin verdiepen, die club heeft alles gedaan zoals Cruijff het wilde. En zie.

De reden waarom Cruijff geen technisch directeur wilde (WAARMEE DE ANDEREN AKKOORD ZIJN GEGAAN) is dat het bij Ajax in het verleden niet werkte en het onnodig geld kost.
idd, hoe het nu met barca gaat, dat moet je niet willen :').

Als je tegen Cruijff bent ben je gewoon een verkapte Feyenoorder die niet het beste met Ajax voor heeft.
Get woke, go broke!
pi_104927737
ik hoop ook dat ze voor Ten have kiezen en dat Cruijff uit rancune bij Feyenoord komt.
  maandag 28 november 2011 @ 17:01:50 #214
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104927771
quote:

[..]

Dat kan dus niet, want diezelfde ledenraad heeft eerst unaniem voor dit plan gestemd.
conclusie: Ze zijn niet tegen het plan maar tegen cruijff en wat ie gedaan heeft.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 28 november 2011 @ 17:12:54 #215
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_104928262
quote:

[..]

Over dat laatste: Cruijff vreest teveel bemoeienis met de trainer (Frank de Boer), omdat zowel de technisch directeur als de alg. directeur een trainersdiploma hebben. Dit geldt nu dan iig met Van Gaal en Blind. Ook in het verleden zijn daar geen goede ervaringen mee. Het is een zienswijze. Cruijff vindt dat je beter het technische hart (nu: FdB, Wim Jonk en Dennis Bergkamp) deze beslissingen kan laten nemen.

Over het eerste punt: Cruijff ziet het verstandiger dan menigeen moet ik zeggen. Ben daar zelf ook verbaasd over en ben pas sinds kort echt voorstander van zijn visie. Ik had namelijk ook altijd bedenkingen bij hem, tot deze hele soap. Dit komt vooral door zijn uitleg steeds, die ik erg goed kan volgen:

-

Een bedrijf verdient geld met zijn product. Dat is dus heilig voor dat bedrijf, want je kan andere zaken in je zaak perfect geregeld hebben, maar als je als Coca Cola bijv. vaak fouten maakt in je Cola productieproces, dan verlies je na een aantal rechtzaken en zieken/doden je hele klantenachterban en ben je klaar.

Bij een voetbalclub is het allerbelangrijkste product het voetbal van je eerste elftal. Als die goed presteert verdien je automatisch ook meer geld. Want: Kampioen, Champions League en dikke sponsorcontracten. Je moet dus je hele bedrijf ondergeschikt en ondersteunend maken aan je product. Dat is in elk bedrijf het belangrijkste, anders liggen je prioriteiten verkeerd en ga je veel geld stoppen in niet-cruciale zaken.

Natuurlijk zijn er meer zaken die goed moeten gaan bij een voetbalclub: Je moet goed HR-beleid hebben, spullen slim inkopen, goed je geld in de gaten houden e.d.
Maar NIKS is zo belangrijk voor een voetbalclub als het eerste elftal en zijn spelers.
Als je dus de kans hebt dat je Johan Cruijff een organisatie op laat stellen, dan mag je die kans dus NOOIT laten liggen. Dat is een kip met gouden eieren wegsturen.

Hij brabbelt misschien soms onduidelijk, maar hij heeft wel degelijk een goede visie en hij kent zijn eigen zwaktes en laat deze door anderen aanvullen. Dat laatste mis ik bij de andere RvC-leden, die denken dat ze het voetbal hebben uitgevonden en denken dat een goede algemeen directeur het allerbelangrijkste is op dit moment. Die man/vrouw wordt ook wel belangrijk, maar hij moet ondergeschikt aan het voetbal opereren en zorgen dat de bijzaken goed geregeld worden om het voetbal en de Toekomst optimaal te laten renderen.
Ik heb geen signature.
  maandag 28 november 2011 @ 17:20:46 #216
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_104928644
Sorry voor het lange verhaal trouwens... de fuck.
Ik heb geen signature.
  maandag 28 november 2011 @ 17:23:06 #217
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104928767
Klopt verder wel hoor :).

De club Ten Have wil vooral op andere gebieden commercieel bezig zijn en zich TOCH bemoeien met het voetbal.

Ik vind het prima dat er een zakelijke club is voor merchandising, de mascotte, de reclame etc. Maar blijf met je dikke graaipootjes van het voetbalbeleid af. Daar heb je 0,0 verstand van. Ook jij Ten Have, met je neppe Ajaxband....
Get woke, go broke!
pi_104928881
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 16:35 schreef HeatWave het volgende:
kan je bijna ook van Cruijff zeggen aangezien hij vertrekt en al zijn vrienden meeneemt. Die willen als Johan zijn zin niet krijgt, ook niet meer verder werken aan een beter Ajax.
  maandag 28 november 2011 @ 17:27:26 #219
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104928953
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 17:25 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

kan je bijna ook van Cruijff zeggen aangezien hij vertrekt en al zijn vrienden meeneemt. Die willen als Johan zijn zin niet krijgt, ook niet meer verder werken aan een beter Ajax.
Als we moslims waren had ik je nu ter dood veroordeeld wegens godslastering :(.
Get woke, go broke!
pi_104929063
Be right back, even mijn eigen kont spanken
  maandag 28 november 2011 @ 17:30:15 #221
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104929090
quote:
6s.gif Op maandag 28 november 2011 17:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als we moslims waren had ik je nu ter dood veroordeeld wegens godslastering :(.
Ik had hem gesteenigd.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 november 2011 @ 17:32:06 #222
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_104929165
Normaal gesproken kan er nooit voor kamp Ten Have gestemd worden want de ledenraad stemde destijds voor het plan Cruijff. En Ten Have wil dat niet uitvoeren.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 28 november 2011 @ 17:34:22 #223
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104929255
Als er veel supporters komen om 18:00 , zien de leden toch wel dat er geen draagvlak voor Ten Have is, die gast kan dan nooit meer een voet in de Arena zetten zonder persoonlijke beveiliging.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104929434
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2011 17:34 schreef Smoofie het volgende:
Als er veel supporters komen om 18:00 , zien de leden toch wel dat er geen draagvlak voor Ten Have is, die gast kan dan nooit meer een voet in de Arena zetten zonder persoonlijke beveiliging.
^O^
★★★
pi_104929686
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 17:25 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

nee die willen weg omdat ze een contract hebben van Ajax waarin staat dat ze eind verantwoordelijk zijn voor het technisch beleid en die krijgen nu opeens een technisch directeur boven zich.
pi_104929876
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 17:45 schreef macca728 het volgende:

[..]

nee die willen weg omdat ze een contract hebben van Ajax waarin staat dat ze eind verantwoordelijk zijn voor het technisch beleid en die krijgen nu opeens een technisch directeur boven zich.
Precies maar ze weten niet hoe het er allemaal uit komt te zien
  maandag 28 november 2011 @ 18:08:46 #227
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104930460
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 17:23 schreef HeatWave het volgende:
Klopt verder wel hoor :).

De club Ten Have wil vooral op andere gebieden commercieel bezig zijn en zich TOCH bemoeien met het voetbal.

Ik vind het prima dat er een zakelijke club is voor merchandising, de mascotte, de reclame etc. Maar blijf met je dikke graaipootjes van het voetbalbeleid af. Daar heb je 0,0 verstand van. Ook jij Ten Have, met je neppe Ajaxband....
In welke opzichten heeft Ten Have zich bemoeid met het voetbal volgens jou? Volgens mij is nou juist dat hetgeen waar hij altijd buiten is gebleven. Dat ie directeuren aanstelt is gewoon een taak van de RvC verder, daar kun je niet omheen.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 28 november 2011 @ 18:15:56 #228
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104930669
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 18:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

In welke opzichten heeft Ten Have zich bemoeid met het voetbal volgens jou? Volgens mij is nou juist dat hetgeen waar hij altijd buiten is gebleven. Dat ie directeuren aanstelt is gewoon een taak van de RvC verder, daar kun je niet omheen.
Dus stel je een directeur aan die averechts staat op het beleid, en stel je een technisch directeur aan die niet eens bij het beleidsplan hoort?

:')

En je informeert een lid niet, en ook niet de aandeelhouders. NICE !!!

gr gr
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 28 november 2011 @ 18:20:31 #229
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104930837
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2011 18:15 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Dus stel je een directeur aan die averechts staat op het beleid, en stel je een technisch directeur aan die niet eens bij het beleidsplan hoort?

gr gr
Ja hoe ze dat met z'n 4-en voor elkaar krijgen snap ik ook niet, sterker nog, ik denk dat als je hardcore fans van PSV, Feyenoord en FC Twente in de RvC zou zetten dan nog hadden ze ajax nu niet zo verneukt als nu het geval is.
Maar naar mijn mening heeft Ten Have zich niet bemoeid met het voetbal iig :).
Een gedicht over Maanvis
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 november 2011 @ 18:21:08 #230
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_104930858
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 18:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hoe kan je nou een technisch directeur aanstellen terwijl die niet eens in de plannen van Cruijff bestaat? Dan wil je een andere visie invoeren
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_104930955
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2011 18:15 schreef Smoofie het volgende:

[..]

gr gr
klopt, alles wat een niet-cruijff zegt, is een leugen en wat een Cruijff zegt is een feit
  maandag 28 november 2011 @ 18:24:43 #232
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104931010
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 18:21 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Hoe kan je nou een technisch directeur aanstellen terwijl die niet eens in de plannen van Cruijff bestaat? Dan wil je een andere visie invoeren
Ik kan me niet voorstellen dat er een visie achter de domme acties van de RvC zit.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 28 november 2011 @ 18:25:50 #233
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104931055
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 18:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ja hoe ze dat met z'n 4-en voor elkaar krijgen snap ik ook niet, sterker nog, ik denk dat als je hardcore fans van PSV, Feyenoord en FC Twente in de RvC zou zetten dan nog hadden ze ajax nu niet zo verneukt als nu het geval is.
Maar naar mijn mening heeft Ten Have zich niet bemoeid met het voetbal iig :).
Indirect wel, want hij zorgt ervoor dat de technische plannen voor de jeugdopleiding , en het technisch platform(beide horend bij het beleid waar voor gekozend werd) niet goed wordt uitgevoerd.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104931084
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 18:21 schreef rubbereend het volgende:

Dan wil je een andere visie invoeren
Mwa, niet perse. Het is "interim" he. Beetje op de winkel passen totdat de directeur er is. Ten Have is commissaris en weet donders goed dat hij de tent niet zo kan laten dat cruyff een beetje directeur speelt terwijl hij dat niet is. Ze zijn persoonlijk aansprakelijk he, het valt onder beursgenoteerd. Hij wil gewoon iets doen iig dat hij kan zeggen dat ze niet hebben zitten slapen en Johan C. hebben laten aankloten.
  maandag 28 november 2011 @ 18:28:08 #235
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104931136
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 18:26 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

Mwa, niet perse. Het is "interim" he. Beetje op de winkel passen totdat de directeur er is. Ten Have is commissaris en weet donders goed dat hij de tent niet zo kan laten dat cruyff een beetje directeur speelt terwijl hij dat niet is. Ze zijn persoonlijk aansprakelijk he, het valt onder beursgenoteerd. Hij wil gewoon iets doen iig dat hij kan zeggen dat ze niet hebben zitten slapen en Johan C. hebben laten aankloten.
Waar heb jij het over? Ze hebben een technisch directeur aangesteld die niet eens bij de plannen hoort. Jonk, Bergkamp en F.Boer zouden dat gaan invullen als technisch platform!
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104931206
Ik las "interim" dus ik neem aan dat die 2 gewoon tijdelijk zijn en vervangen worden door Louwieke als die vrij is om te komen.
  maandag 28 november 2011 @ 18:30:52 #237
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104931243
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2011 18:28 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Waar heb jij het over? Ze hebben een technisch directeur aangesteld die niet eens bij de plannen hoort. Jonk, Bergkamp en F.Boer zouden dat gaan invullen als technisch platform!
Blijkbaar niet dus. Of ze zijn nog wel technisch platform maar blind doet de administratieve afhandeling, net zoals Adrie van Kraaij een paar jaar geleden bij PSV.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 28 november 2011 @ 18:32:28 #238
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104931322
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 18:30 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Blijkbaar niet dus. Of ze zijn nog wel technisch platform maar blind doet de administratieve afhandeling, net zoals Adrie van Kraaij een paar jaar geleden bij PSV.
Ja, maar dan heeft de RvC niet het beleid uitgevoerd waarvoor gekozen was, dus hebben ze zich bemoeid met de voetbalzaken.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 28 november 2011 @ 18:41:06 #239
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104931678
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2011 18:32 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ja, maar dan heeft de RvC niet het beleid uitgevoerd waarvoor gekozen was, dus hebben ze zich bemoeid met de voetbalzaken.
Ik heb de powerpoint sheetjes van het technisch plan gelezen, daarin stond 'geen technisch directeur' als een soort voetnoot maar de praktische implementatie (wie dan wel de beslissingen neemt over transfers) haalde ik daar niet uit. Wat daar verder over gezegd is heb ik allemaal gehoord van mensen die daar ook een belang in hebben (Cruijff, Blind, Jonk, Berkamp, de rest van de RvC etc). Dus wat het plan nou was weet ik ook niet 100% zeker.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 28 november 2011 @ 19:00:02 #240
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104932612
Ik heb interne bronnen :o
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 28 november 2011 @ 19:00:32 #241
184614 Olep
Semper Fi.
pi_104932635
Nu live @ at5.
Fuck today, it's tomorrow.
  maandag 28 november 2011 @ 19:07:19 #242
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_104932976
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 17:32 schreef rubbereend het volgende:
Normaal gesproken kan er nooit voor kamp Ten Have gestemd worden want de ledenraad stemde destijds voor het plan Cruijff. En Ten Have wil dat niet uitvoeren.
Niemand wordt verplicht om consequent te zijn. Ik denk dat er in hoge mate ook sprake is van voortschrijdend inzicht bij de ledenraad.
Wie dit leest is gek
pi_104933294
quote:
99s.gif Op maandag 28 november 2011 19:07 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Niemand wordt verplicht om consequent te zijn. Ik denk dat er in hoge mate ook sprake is van voortschrijdend inzicht bij de ledenraad.
Ja, ineens heb je het, we nemen iemand die nog lastiger is dan Cruijff als AD.
pi_104933318
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2011 19:00 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb interne bronnen :o
nog nieuws dan
  maandag 28 november 2011 @ 19:14:53 #245
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104933366
Verder in het Ajax topic? 2 topics is kut.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104933398
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2011 19:14 schreef Smoofie het volgende:
Verder in het Ajax topic? 2 topics is kut.
Volgens mij was dit topic voor de leken.
pi_104933422
Ik heb ook AT5 maar even opgezet, toch benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren,
pi_104934616
quote:
[quote]0s.gif Op maandag 28 november 2011 18:30 schreef Guus Muisarm het volgende:
Ik las "interim" dus ik neem aan dat die 2 gewoon tijdelijk zijn en vervangen worden door Louwieke als die vrij is om te komen.
[/quote
Van Gaal wordt algemeen directeur en komt boven Blind te staan, of boven de TD.
En met Van gaal weet je hoe het afloopt, zie Koeman toen.
pi_104950415
En en en, voltallige raad weg :D
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')