quote:Op zondag 27 november 2011 19:35 schreef GGMM het volgende:
Cruyff gaat juridische stappen ondernemen tegen de aanstelling van Van Gaal e.d.
//edit:
[..]
Derksen = Cruijff.quote:Op zondag 27 november 2011 19:42 schreef Paul-89 het volgende:
Ik denk dat Derksen dat een logische zet vindt van Cruijff.
bronquote:Römer maakt Sinterklaas-grap over Cruijff: "Neem hem mee naar Spanje"
Paul Römer heeft zich niet populair gemaakt bij de Ajax-aanhang met een opmerking over Cruijff. Het lid van de Raad van Commissarissen van Ajax maakte een flauw grapje tegen Sinterklaas over de Amsterdammer.
Zoals bekend neemt de goedheiligman uit Spanje stoute kinderen mee in de zak naar Madrid, de woonplaats van de Sint. Toen Sinterklaas op bezoek kwam bij de NTR was ook Römer van de partij. Vervolgens had hij twee vragen voor Sinterklaas.
De eerste vraag van Römer was waarom hij altijd de zwarte piet in zijn schoen vindt. De tweede was een sneer naar clublegende Cruijff. Het RvC-lid vroeg Sint Nicolaas of hij langs Barcelona kon varen om daar Cruijff in zijn woonplaats af te zetten.
Dit grapje viel niet goed bij de fans. Zo betitelde een fansite van Ajax de grap van Römer als 'zielig'.
He! Dat is nieuw..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Ik heb alles tot nu toe opgenomen..quote:Op zondag 27 november 2011 19:49 schreef Paul-89 het volgende:
Ik kan niet wachten op de eerste dvd van deze uitstekende soap.
Als er ook beelden zijn van een jankende Sjek zeker.quote:Op zondag 27 november 2011 19:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb alles tot nu toe opgenomen..
kopen?
Okee, 50 euro voor alle afleveringen.quote:Op zondag 27 november 2011 19:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als er ook beelden zijn van een jankende Sjek zeker.
En natuurlijk de beelden van Steven (ik mag Steven zeggen) bij SV.
quote:Morgen is het voor ons als Ajax supporters een belangrijke dag. We verzamelen om 18.00 uur bij het Grolsch cafe, naast de HMH.
Wees daar!
VAK410, Young, Old, Ultras
http://www.parool.nl/paro(...)onvermijdelijk.dhtmlquote:Cruijff: Juridische stappen onvermijdelijk
De juridische stappen die Johan Cruijff en tien jeugdtrainers van Ajax willen ondernemen tegen de vier commissarissen van de club, zijn in de eerste plaats bedoeld als 'duidelijk signaal' dat moet aantonen 'hoe de voetballers en de voetbalclub Ajax geschoffeerd zijn'. Dat schrijft Cruijff vandaag in zijn column in De Telegraaf.
Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat het iets gaat opleveren. Het is een duidelijk signaal naar de club toe, maar dat was al duidelijk lijkt me. Lijkt mij ook dat die dame in de RvC ook wel weet of dit allemaal legitiem is. Anders is ze erg slecht in haar werk en moet ze er sowieso uitquote:Op maandag 28 november 2011 07:00 schreef idefixo het volgende:
[..]
http://www.parool.nl/paro(...)onvermijdelijk.dhtml
het verhaal klopt sowieso niet want Cruijff had eerst nog gezegd dat hij wel een emailtje had gekregen maar dat het te kort dag was om naar NL te komen.quote:Op maandag 28 november 2011 11:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat het iets gaat opleveren. Het is een duidelijk signaal naar de club toe, maar dat was al duidelijk lijkt me. Lijkt mij ook dat die dame in de RvC ook wel weet of dit allemaal legitiem is. Anders is ze erg slecht in haar werk en moet ze er sowieso uit
quote:Cruijff stapt sowieso niet op
Johan Cruijff stapt vanavond sowieso niet op als raad van commissaris van Ajax. De ledenraad van de Amsterdamse club kan vanavond tijdens de speciale vergadering alleen stelling nemen in het conflict tussen Cruijff en de overige vier rvc-leden (Steven ten Have, Paul Römer, Marjan Olfers en Edgar Davids).
Er zijn drie scenario's. De ledenraad kan zich achter Cruijff scharen, partij kiezen voor de vier andere commissarissen of de rvc laten ontbinden. Dat laatste kan vanavond evenwel nog niet definitief worden beklonken.
Mocht de ledenraad niet voor Cruijff kiezen, dan betekent dat niet dat de legendarische nummer 14 ook daadwerkelijk opstapt. Hij is namelijk de enige commissaris die het besluit om een nieuwe directie aan te stellen, kan aanvechten bij de Ondernemingskamer.
Hij had de ochtend van de vergadering een mail gekregen over een vergadering. Niet over wat er zou worden besprokenquote:Op maandag 28 november 2011 12:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het verhaal klopt sowieso niet want Cruijff had eerst nog gezegd dat hij wel een emailtje had gekregen maar dat het te kort dag was om naar NL te komen.
quote:Op maandag 28 november 2011 14:15 schreef VitaminWater het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze unaniem achter Cruijff gaan staan vanavond..
Ah, de provinciaalse jankbal, tijd niet gezien hierquote:Op maandag 28 november 2011 14:44 schreef voice-over het volgende:
Ben benieuwd of Ajax kapot gaat. Het is voor mij wel genieten hoor wat er met deze vreselijk, arrogante club aan de hand is.
Ze kennen daar het begrip "zelfvertrouwen" niet, dus ja, dan het maar arrogantie noemenquote:Op maandag 28 november 2011 14:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mooi ook dat altijd nog dat 'arrogante' erbij gehaald wordt
Die fout hoorde ik Edgar Davids ook al makenquote:Op maandag 28 november 2011 12:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Johan Cruijff stapt vanavond sowieso niet op als raad van commissaris van Ajax. De ledenraad van de Amsterdamse club kan vanavond tijdens de speciale vergadering alleen stelling nemen in het conflict tussen Cruijff en de overige vier rvc-leden (Steven ten Have, Paul Römer, Marjan Olfers en Edgar Davids).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |