Kan dat dan niet als je samenwoont?quote:Op maandag 21 november 2011 10:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik, nu zeker nog niet.Ik heb iemand nodig die me gewoon mijn ruimte geeft om me soms even rustig in een hoekje terug te trekken.
Meer dat ik hun zwakheden moet zien.quote:Op maandag 21 november 2011 10:53 schreef Lokasenna het volgende:
Het lijkt me best wel kut om iemand de hele week de hele dag om je heen te hebben, zodat hij al je zwakheden kan zien.
BABY DON'T HURT MEquote:
Vast wel, maar dan zou ik me wel minder vaak moeten terug trekken, want nu ben ik gewoon maar zelden aanspreekbaar.quote:Op maandag 21 november 2011 10:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Kan dat dan niet als je samenwoont?
HELOEF!quote:
Correctquote:Op maandag 21 november 2011 10:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oja, ik hoor ook veel: "ja, ik wil zeker tot mijn vijfentwintigste ongebonden zijn". Bedoelen ze dan dat ze rond willen sletten?
Gewoon een praatje maken benzin. Dat lukt best.quote:Op maandag 21 november 2011 10:56 schreef benzin het volgende:
On topic: Er zit een leuk meisje schuin tegenover me te werken in haar eentje, ik zit ook alleen en daardoor ben ik bang
Wat is de omgeving en wat is jullie relatie met elkaarquote:Op maandag 21 november 2011 10:56 schreef benzin het volgende:
On topic: Er zit een leuk meisje schuin tegenover me te werken in haar eentje, ik zit ook alleen en daardoor ben ik bang
Jezus doe normaal. Ze zit te werken. Werken ja. Ze zit niet met sm-gereedschap tegenover je.quote:Op maandag 21 november 2011 10:56 schreef benzin het volgende:
Wat is daar nou eng aan? Ze gaat je niet bijten hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 10:56 schreef benzin het volgende:
Mwah, ze hebben waarschijnlijk toch wel minder storende zwakheden dan ikquote:Op maandag 21 november 2011 10:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meer dat ik hun zwakheden moet zien.
Of nouja, nee, weetje, iedereen heeft zwakheden en daar zul je gewoon een beetje mee moeten leren leven. Maar ik word gewoon erg vervelend als ik niet mijn eigen ruimte krijg. Dat is niet meer een sitautie van de tandpasta-dop er niet op doen.
Gewoon echte ruzie of botsende persoonlijkheden lijkt me eng, dan duw je straks juist de mensen waar je om geeft weg.d
Uhm, een werkruimte/bibliotheek, ik heb geen idee wie ze is.quote:Op maandag 21 november 2011 10:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat is de omgeving en wat is jullie relatie met elkaar
Denk het wel, ze doet haar mond al raar open en ze keek net evenquote:Op maandag 21 november 2011 10:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat is daar nou eng aan? Ze gaat je niet bijten hoor.
Nee.quote:Op maandag 21 november 2011 10:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Uhm, een werkruimte/bibliotheek, ik heb geen idee wie ze is.
Ze heeft een MacBook, dat is een slecht teken zeker?![]()
She wants your cock!quote:Op maandag 21 november 2011 10:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Denk het wel, ze doet haar mond al raar open en ze keek net even
Zit je op school en is ze ook een studente?quote:Op maandag 21 november 2011 10:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Uhm, een werkruimte/bibliotheek, ik heb geen idee wie ze is.
Ze heeft een MacBook, dat is een slecht teken zeker?![]()
Hey ik dacht trouwens dat jij nog maagd was en nog nooit getongd had. Nu lees ik net dat je al samen hebt gewoond. Apart hoor.quote:
Ze wil dat je iets in haar mond stopt.quote:Op maandag 21 november 2011 10:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Bwehehehequote:Op maandag 21 november 2011 11:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
Door de mist kan ik buiten niet eens mensen zien lopen. Het zou wel handig zijn voor mylifeisgrey om nu naar buiten te gaan.
Tong erin proppen dan, wtf denk jij nouquote:Op maandag 21 november 2011 10:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben inderdaad even op school.quote:Op maandag 21 november 2011 11:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zit je op school en is ze ook een studente?
Maar kijk eens goed naar haar, is ze wel in de 'mood' om aangesproken te worden?
Apart ja. Vreemd dat iedereen dat denkt.quote:Op maandag 21 november 2011 11:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hey ik dacht trouwens dat jij nog maagd was en nog nooit getongd had. Nu lees ik net dat je al samen hebt gewoond. Apart hoor.
Wie zegt dat? Je moeder?quote:Op maandag 21 november 2011 11:03 schreef heloef het volgende:
Ik ben trouwens bloedvervelend om mee samen te wonen.
Die juist niet, maar die heeft een achterlijk hoge acceptatiegrens.quote:
Dan zal het allemaal nog wel meevallenquote:Op maandag 21 november 2011 11:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Die juist niet, maar die heeft een achterlijk hoge acceptatiegrens.
Lichaamshouding. Open/gesloten. Is ze relaxt of gespannen? Zulks.quote:Op maandag 21 november 2011 11:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben inderdaad even op school.
Hoe kun je dat zien dan eigenlijk, of ze in de 'mood' is om aangesproken te worden? Misschien kan je iemand anders ermee helpen en mij inzicht geven.
Ik zit een vluchtplan te bedenkenIk vind het raar om zonder reden nu op te staan met mijn laptop, 20 meter te lopen en weer te gaan zitten.
Ze zegt dat ik meehelp in de huishouding maar dat doe ik eigenlijk totaal niet.quote:Op maandag 21 november 2011 11:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan zal het allemaal nog wel meevallen
Ouders accepteren vaak vrij veel, als je het dan toch presteert ze enorm tegen je te krijgen ben je pas echt een hopeloos geval.
Klinkt als wat ik ook doequote:Op maandag 21 november 2011 11:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zegt dat ik meehelp in de huishouding maar dat doe ik eigenlijk totaal niet.
Ik zit alleen maar de hele dag op de bank te fokken, studeren, gamen en af te trekken.
In die volgorde?quote:Op maandag 21 november 2011 11:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit alleen maar de hele dag op de bank te fokken, studeren, gamen en af te trekken.
Heb je veel stemmingswisselingen om (achteraf gezien) kleine zaken?quote:Op maandag 21 november 2011 11:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klinkt als wat ik ook doe
Met af en toe een driftbui, huilbui of lachbui ertussendoor.
Ze zit behoorlijk gespannen achter haar laptop, duidelijk hard na te denken, af en toe zie je dat ze wat harder moet denken, dan kijkt ze omhoog terwijl ze met twee handen haar haar naar achteren doet.quote:Op maandag 21 november 2011 11:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Lichaamshouding. Open/gesloten. Is ze relaxt of gespannen? Zulks.
En doe gewoon wat je wilt, hoef je niet zenuwachtig om te gaan doen
Maar vind jij het dan niet een mooi proces om stof van objecten te verwijderen?quote:Op maandag 21 november 2011 11:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Gisteren gingen alle remmen los naar aanleiding van een ruzie over een inktpatroonquote:Op maandag 21 november 2011 11:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heb je veel stemmingswisselingen om (achteraf gezien) kleine zaken?
Een prachtig proces beste Lanterfanteraar, zo lang ik het niet hoef te doen.quote:Op maandag 21 november 2011 11:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Maar vind jij het dan niet een mooi proces om stof van objecten te verwijderen?
Ze merkt dat jij kijkt jongehquote:Op maandag 21 november 2011 11:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze zit behoorlijk gespannen achter haar laptop, duidelijk hard na te denken, af en toe zie je dat ze wat harder moet denken, dan kijkt ze omhoog terwijl ze met twee handen haar haar naar achteren doet.
Soms tuurt ze wat harder naar haar laptop met haar linkerhand in haar haar.
Ik denk dat storen niet slim is.
Daarnaast, zelfs al was dat anders geweest, ze is het enige meisje in de buurt op dit moment. Er zijn hier zoveel jongens, waarom zou ze überhaupt met mij willen praten?
Oh dan lijken onze ouders wel op elkaar.quote:Op maandag 21 november 2011 11:09 schreef Myraela het volgende:
Mijn ouders klagen altijd dat ik niet gezellig genoeg ben, niet bij het gezin hoor en dat ik teveel internet.
Oh ja. Maar dat is normaal voor ouders, denk ikquote:Op maandag 21 november 2011 11:09 schreef Myraela het volgende:
Mijn ouders klagen altijd dat ik niet gezellig genoeg ben, niet bij het gezin hoor en dat ik teveel internet.
Dat herken ikquote:Op maandag 21 november 2011 11:09 schreef Myraela het volgende:
Echt?quote:
Ze gaat gelukkig weg nu; misschien zat ze op Fok in dit topic te lezen en gaat ze weg om mij niet bang te makenquote:Anyway, ik zou haar voor nu met rust laten. Hou rekening met je eigen lichaamstaal. Wees relaxt en ontspan je gezichtsspieren. Doe je ding, neem een appelsap drbij ofzo en ga studeren/werken als een bawss
Ja, behalve dan dat dit alleen mijn moeder is en ik ook daadwerkelijk niets met mijn stieffamilie heb.quote:Op maandag 21 november 2011 11:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ja. Maar dat is normaal voor ouders, denk ik
Die vinden dat nogal snel, dat is zo bij heel veel mensen die ik ken.
Dan hebben ze nog minder recht om te klagen.quote:Op maandag 21 november 2011 11:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, behalve dan dat dit alleen mijn moeder is en ik ook daadwerkelijk niets met mijn stieffamilie heb.
Hakkuh!!!!quote:Op maandag 21 november 2011 10:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
De 90's
Wat een tijd, ik mis het soms
Ik smste niet terug omdat ik nog 12 cent beltegoed hebquote:Op maandag 21 november 2011 11:32 schreef Newbie114 het volgende:
Alweer moe, en vanavond weer werkenJippie. Tevens blijkt dat het internetslot nu opeens wel werkt met ebuddy. Raar...
Hoezo kun je dan ook niet smsen met 12 centquote:Op maandag 21 november 2011 11:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik smste niet terug omdat ik nog 12 cent beltegoed heb
Sorry.
2 smsjes voor noodgevallen in het OV bewaren enzo, bedacht ik me toen ik wilde sturenquote:Op maandag 21 november 2011 11:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hoezo kun je dan ook niet smsen met 12 cent
Hoe laat ben je vrij dan?quote:Op maandag 21 november 2011 11:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
2 smsjes voor noodgevallen in het OV bewaren enzo, bedacht ik me toen ik wilde sturen
Maar vanmiddag heb ik weer nieuwe
Ik ga zo weg denk ik, geen zin in werkcollegequote:
quote:Op maandag 21 november 2011 11:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga zo weg denk ik, geen zin in werkcollegeDus kwart voor een al.
En als je daar toch bent, kun je ook direct voor de rest vragenquote:Op maandag 21 november 2011 11:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga zo weg denk ik, geen zin in werkcollegeDus kwart voor een al.
En de dokter heeft geen tijd voor me
Ik ga ze nog een keer bellen en zielig doen aan de telefoon over hoe ernstig het is, denk ik.
Klopt.quote:Op maandag 21 november 2011 11:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
En als je daar toch bent, kun je ook direct voor de rest vragen
Jij zit tenminste niet op school, scheelt ook weer.quote:Op maandag 21 november 2011 11:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt.
Ik ga me ook weer vervelen vanmiddag
Juist niet, op school zitten vult tenminste je tijd wat opquote:Op maandag 21 november 2011 11:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jij zit tenminste niet op school, scheelt ook weer.
quote:Op maandag 21 november 2011 11:50 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb nog maar 10 minuten om te SC'en
Waarom geen abo?quote:Op maandag 21 november 2011 11:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Juist niet, op school zitten vult tenminste je tijd wat op
Ik ga meteen mijn gekochte beltegoed vanmiddag spenderen aan de huisarts en de klantenservice voor mijn zoekgeraakte OV-kaart. Heb ik ook weer wat te doen.
Ik heb BUd-uurquote:Op maandag 21 november 2011 11:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat hoor je nu te doen eigenlijk?
Heb ik, weekabonnement, maar ik verloor mijn OV-kaart in de intercity naar Roosendaalquote:
Klinkt zinloosquote:Op maandag 21 november 2011 11:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb BUd-uur
(mentorBegeleidingsUur)
Wat zijn de ideale netwerkcomponenten dan precies?quote:Op maandag 21 november 2011 11:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klinkt zinloos
Ik volg een les over ideale netwerkcomponenten die langzaam gaat
Het is precies even zinloos als je denkt want mijn mentor is in geen velden of wegen meer te bekennen.quote:Op maandag 21 november 2011 11:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klinkt zinloos
Ik volg een les over ideale netwerkcomponenten die langzaam gaat
Oh kut, ik gaf een dom antwoordquote:Op maandag 21 november 2011 11:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik, weekabonnement, maar ik verloor mijn OV-kaart in de intercity naar Roosendaal
Dus nu moet ik waarschijnlijk om een nieuwe bedelen bij de klantenservice.
Bedoelt ze niet het beltegoed???quote:Op maandag 21 november 2011 11:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik, weekabonnement, maar ik verloor mijn OV-kaart in de intercity naar Roosendaal
Telefoon bedoelde ikquote:Op maandag 21 november 2011 11:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon, theoretische resistoren en conductoren waaraan je kunt rekenen zonder rekening te houden met de werkelijkheid en warmteontwikkeling enzo.quote:Op maandag 21 november 2011 11:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat zijn de ideale netwerkcomponenten dan precies?
Ik zag net al hoe dom het wasquote:
Maar oh zo handig als je zonder zitquote:Op maandag 21 november 2011 11:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag net al hoe dom het was
Maar ik verbel meestal nauwelijks tegoed, ik heb met 20 euro drie maanden gebeld, dus misschien als mijn uitgaven drastisch omhoogschieten, maar het is nu volgens mij nog niet zo nodig.
Wees maar trotsquote:Op maandag 21 november 2011 11:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Trouwens, tot vanmiddag alvast, voor als je zo weg moet
Yeah, triple post
Die naam gebruikt toch niemandquote:Op maandag 21 november 2011 11:58 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wees maar trots![]()
Later![]()
![]()
Nu heb ik gym. Of, in de flitsende nieuwe naam: LO (Lichamelijke Opvoeding)
Zo heet het altijd toch al op het middelbaar?quote:Op maandag 21 november 2011 11:58 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wees maar trots![]()
Later![]()
![]()
Dat dus. Bij ons heefth et ook altijd LO geheten.quote:Op maandag 21 november 2011 11:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo heet het altijd toch al op het middelbaar?
Dat vond ik een van de voordelen van het hogere onderwijs, geen LO meer.
Ook een van de weinige zegeningen die ik zie in dit jaar jaquote:Op maandag 21 november 2011 11:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo heet het altijd toch al op het middelbaar?
Dat vond ik een van de voordelen van het hogere onderwijs, geen LO meer.
Was waarschijnlijk gewoon overal... bij ons ookquote:Op maandag 21 november 2011 12:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat dus. Bij ons heefth et ook altijd LO geheten.
Gym was enkel op de basischool volgens mij. Apekooi was zo baas altijd.. de nostalgiequote:Op maandag 21 november 2011 11:58 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wees maar trots![]()
Later![]()
![]()
Apekooi.quote:Op maandag 21 november 2011 12:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gym was enkel op de basischool volgens mij. Apekooi was zo baas altijd.. de nostalgie
WAT WILDE JE ME AANDOENquote:Op maandag 21 november 2011 12:01 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk gewoon overal... bij ons ook
Ze hadden het alleen wel vaker mogen geven
't is leuk om bezig te zijn...quote:
Haha! Dat was sowieso mijn tactiek!quote:Op maandag 21 november 2011 12:03 schreef Supersoep het volgende:
Touwklimmen.![]()
Al die wijven die het dan ook niet kunnen. Prachtig.
Apekooi was tof.quote:Op maandag 21 november 2011 12:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gym was enkel op de basischool volgens mij. Apekooi was zo baas altijd.. de nostalgie
Zonder benen, hè. Puur op armkracht. Minstens 3x naar boven en beneden terwijl de dames hopeloos een huppeltje maken en zich aan het touw proberen vast te klampen met bange ogen.quote:Op maandag 21 november 2011 12:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Haha! Dat was sowieso mijn tactiek!
Wel... je hebt er nu dan ook geen last meer vanquote:Op maandag 21 november 2011 12:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb geen enkele ook maar enigszins positieve ervaring met dat hele kutvak![]()
![]()
Dat was ook wel leuk.quote:
Softbal / honkbal had ik echt een hekel aan. Echt zoiets om van weg te lopen. Misselijk werd ik daarvan.quote:
Helemaal niks. Ik vind het gewoon ontzettend kut en ik kon er ook totaal niet tegenquote:Op maandag 21 november 2011 12:05 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Wel... je hebt er nu dan ook geen last meer van
Maar was sport orientatie dan ook niks??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron Paul 2012
quote:Op maandag 21 november 2011 12:07 schreef Supersoep het volgende:
Shuttlerun.
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shuttlerun.
Shuttlerun ging nog wel. Dan hoef je niet op te letten, ik kan niet opletten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest een keer samen met een klasgenoot nakomen omdat we gespijbeld hadden bij Gym. Was in de 4e, en we moesten met een 2e klas meedoen, en die gingen dus apekooi doen. Dat was echt fantastisch! Wij met z'n 2en dus in een kleine 5 minuten het hele veld gecleared zegmaar, niet in het laatst omdat we echt als een gek het veld doorsprintten en van een afstand in een touw sprongen waar dat niet de bedoeling was enzoquote:Op maandag 21 november 2011 12:06 schreef Sinji het volgende:
Op je verjaardag mocht je altijd kiezen wat voor activiteit je deed met gym. Ik heb iedereen gemanipuleerd om apekooi te doen op die dag
Ik most 32 km per dag fietsen naar en van school, dus ik had een topconditie in die tijd. Shuttlerun en hardlopen e.d. waren altijd makkelijk hoge cijfers scorenquote:
Shuttlerun.
Dat is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en speerwerpen deden wij heel vaak![]()
![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Shuttlerun.
Dat was beter dan het buiten rennen voor een cijfer. Voor de shuttle had ik tenminste een voldoende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shuttlerun.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm... daar heb je conditie voor nodig...
Altijd gestopt met rennen als ik genoeg had voor een zesje![]()
Oh god ja. Vijf rondjes op de atletiekbaan, zoiets.quote:Op maandag 21 november 2011 12:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was beter dan het buiten rennen voor een cijfer. Voor de shuttle had ik tenminste een voldoende.
Ik ging zelfs nog voor een zeven de laatste keerquote:Op maandag 21 november 2011 12:08 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]Hmm... daar heb je conditie voor nodig...
Altijd gestopt met rennen als ik genoeg had voor een zesje
Wij hadden een 2km bosloop. Best pittig nog met die heuvelsquote:Op maandag 21 november 2011 12:08 schreef Supersoep het volgende:
Oh god ja. Vijf rondjes op de atletiekbaan, zoiets.Vreselijk. Iedereen rustig op looptempo na het derde rondje.
Mwa... dan loop ik dus met een zere keel voor me uit te hijgen tijdens 't rennenquote:Op maandag 21 november 2011 12:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ging zelfs nog voor een zeven de laatste keer
Het is maar wat "goed" is in jouw boekjequote:Op maandag 21 november 2011 12:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
Met Hockey was ik wel beter, dat was wel leuk. Ik heb toen een jongen een bloedneus geslagen met een hockeystick.
Wij hebben het voor mekaar gekregen bij de gymleraar dat we heel weinig turn dingen deden en vooral teamsporten zoals voetbal, hockey (deden we veel) en basketbal omdat eigenlijk iedereen in de klas een hekel had aan turnen e.d. Dus het was vooral teamsport en atletiek. turnen e.d. is ook niks voor mij, ik ben een stijve harkquote:Op maandag 21 november 2011 12:11 schreef Myraela het volgende:
Ik keek altijd voordat we begonnen of er turn-spullen in de zaal stonden. Zo ja; dan was ik ongesteld of mijn spullen vergeten.
Tot de knie he!quote:Op maandag 21 november 2011 12:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik had last van mijn botten en van de bloedarmoede, daarom was ik helaas genoodzaakt om nooit te verschijnen bij LO
Met Hockey was ik wel beter, dat was wel leuk. Ik heb toen een jongen een bloedneus geslagen met een hockeystick.
Dan moest je bij ons veel te grote kleren huren voor geldquote:Op maandag 21 november 2011 12:11 schreef Myraela het volgende:
Ik keek altijd voordat we begonnen of er turn-spullen in de zaal stonden. Zo ja; dan was ik ongesteld of mijn spullen vergeten.
Dat had ik bij ringen. Beetje rondzwaaien ermee, geen probleem. Maar als we iets van een koprol (of hoe heet dat dan?) moesten doen, hield ik het voor gezien.quote:Op maandag 21 november 2011 12:11 schreef Myraela het volgende:
Kleren huren.quote:Op maandag 21 november 2011 12:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moest je bij ons veel te grote kleren huren voor geld
En ongesteld was geen excuus ofzo.
Gewoon bij voorbaat al wegblijven dus
Heb het een paar kere zien gebeuren bij mensen die achter iemand stonden, en dat is het gewoon hun eigen schuld.quote:
Alsof je in die tijd die keus had. Dat "ik ben ongesteld" e.d. werkte bij ons ook niet, de leraar hield dat gewoon bij. Als je 2 keer achter elkaar binnen 2 weken ongesteld was werd je naar de dokter gestuurd.quote:Op maandag 21 november 2011 12:13 schreef Myraela het volgende:
Kleren huren.Dat zou ik echt niet doen.
Ik heb een lichte hersenschudding gehad door een hockeystick bij LOquote:Op maandag 21 november 2011 12:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik had last van mijn botten en van de bloedarmoede, daarom was ik helaas genoodzaakt om nooit te verschijnen bij LO
Hoofd tegen het matras en voor de rest van de tijd gewoon bevroren zo blijven staan.quote:Op maandag 21 november 2011 12:14 schreef heloef het volgende:
De gymleraar was 3 jaar bezig mij een koprol te laten doen.
Niet gelukt.
Ach, ieder zijn ding.quote:
Ik probeerde het nog wel maar uit een soort van angst viel ik steeds om naar links.quote:Op maandag 21 november 2011 12:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoofd tegen het matras en voor de rest van de tijd gewoon bevroren zo blijven staan.
Dit ook ja. Ik kan het nog steeds niet, jaren oefen ten spijtquote:Op maandag 21 november 2011 12:14 schreef heloef het volgende:
De gymleraar was 3 jaar bezig mij een koprol te laten doen.
Niet gelukt.
Ik werd uitgemaakt voor aap in de ringenquote:Op maandag 21 november 2011 12:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat had ik bij ringen. Beetje rondzwaaien ermee, geen probleem. Maar als we iets van een koprol moesten doen, hield ik het voor gezien.
Ja, niet echt handig om de stick van dichtbij te gaan besnuffelen. Maar ik zag vroeger gewoon mensen swingen alsof ze voor een homerun gingenquote:Op maandag 21 november 2011 12:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Heb het een paar kere zien gebeuren bij mensen die achter iemand stonden, en dat is het gewoon hun eigen schuld.
Judo doen. Ik ben de baas der koprollen, tenzij het in de lucht moet via die kutringen. Dat is te eng.quote:Op maandag 21 november 2011 12:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit ook ja. Ik kan het nog steeds niet, jaren oefen ten spijt
Mja. Ik golf ook en ik kan mensen afraden om achter me te gaan staan als ik slaquote:Op maandag 21 november 2011 12:16 schreef Sinji het volgende:
Ja, niet echt handig om de stick van dichtbij te gaan besnuffelen. Maar ik zag vroeger gewoon mensen swingen alsof ze voor een homerun gingen
Dat kon ik, daar heb je alleen je armen voor nodigquote:Op maandag 21 november 2011 12:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Judo doen. Ik ben de baas der koprollen, tenzij het in de lucht moet via die kutringen. Dat is te eng.
Haha judo helpt wel... en dan een paar kussen op een rijtje, aanloop en daar dan een koprol overheen zien te makenquote:Op maandag 21 november 2011 12:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Judo doen. Ik ben de baas der koprollen, tenzij het in de lucht moet via die kutringen. Dat is te eng.
Val breken is zo baasquote:Op maandag 21 november 2011 12:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Sowieso is het goed om te kunnen hoor. Ook met teamsporten ga je geregeld op je plaat en als je dat opvangt met een koprol is er niks aan de hand. Keertje lukte me dat niet; sleutelbeen gebrokenquote:Op maandag 21 november 2011 12:17 schreef YoshiEscobar het volgende:
Haha judo helpt wel... en dan een paar kussen op een rijtje, aanloop en daar dan een koprol overheen zien te maken
Het is een voetbal, die dingen doen geen pijnquote:Op maandag 21 november 2011 12:18 schreef stefanhaan het volgende:
Ik stopte ooit met voetbal een knoerhalde bal vol met mijn kroonjuwelen. Het deed pijn. Maar daarna stond ik op als een baas en ging ik verder.
Kin op de borst en zo hard mogelijk tegen het matras slaan om de tegenstander in z'n broek te laten schijten, inderdaad.quote:
Ik stopte met voetbal na een massale vechtpartij op de training.quote:Op maandag 21 november 2011 12:18 schreef stefanhaan het volgende:
Ik stopte ooit met voetbal een knoerhalde bal vol met mijn kroonjuwelen. Het deed pijn. Maar daarna stond ik op als een baas en ging ik verder.
Met handbal, als keeper de bal vaakzat op schouders/knieën gekregen ed.
Maar ik was altijd wel goed in sport
Ditquote:Op maandag 21 november 2011 12:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kin op de borst en zo hard mogelijk tegen het matras slaan om de tegenstander in z'n broek te laten schijten, inderdaad.
Weet ikquote:Op maandag 21 november 2011 12:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Sowieso is het goed om te kunnen hoor. Ook met teamsporten ga je geregeld op je plaat en als je dat opvangt met een koprol is er niks aan de hand. Keertje lukte me dat niet; sleutelbeen gebroken
Dat is idd een groot issue bij voetbal tegenwoordig, dat zelfs bij de jeugd dit er al in sluipt.quote:Op maandag 21 november 2011 12:19 schreef heloef het volgende:
Ik stopte met voetbal na een massale vechtpartij op de training.
En ik was fucking 11.
M'n leven kwam ooit bijna vroegtijdig tot een einde toen we buiten moesten honkballen en ik de werper was. Het werpen ging goed, alleen kwam de bal in een rechte lijn terug naar me toe. M'n hoofd kon net nog vijf centimeter opzij en het zoefde langs me. Die dingen zijn enorm zwaar en hard, waarschijnlijk waren m'n hersenen er langs de achterkant uitgevlogen.quote:Op maandag 21 november 2011 12:18 schreef stefanhaan het volgende:
Met handbal, als keeper de bal vaakzat op schouders/knieën gekregen ed.
Maar ik was altijd wel goed in sport
Ik kreeg wel een keer zo'n knuppel in mijn buik, dat deed echt verdomd veel pijn.quote:Op maandag 21 november 2011 12:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
M'n leven kwam ooit bijna vroegtijdig tot een einde toen we buiten moesten honkballen en ik de werper was. Het werpen ging goed, alleen kwam de bal in een rechte lijn terug naar me toe. M'n hoofd kon net nog vijf centimeter opzij en het zoefde langs me. Die dingen zijn enorm zwaar en hard, waarschijnlijk waren m'n hersenen er langs de achterkant uitgevlogen.![]()
Trauma voor het leven, ik doe nooit honkbal meer.
Ik vond het hilarisch maar mijn moeder vond dat ik er maar van af moest en het een jaar later nog een keer moest proberen.quote:Op maandag 21 november 2011 12:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat is idd een groot issue bij voetbal tegenwoordig, dat zelfs bij de jeugd dit er al in sluipt.
Jij was de bal?quote:Op maandag 21 november 2011 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een keer zo'n knuppel in mijn buik, dat deed echt verdomd veel pijn.
wow zoveel dingen in 1 zin!quote:Op zondag 20 november 2011 23:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jouw type vrouw is altijd blond. Dat is gewoon een gevoel.
Bij ons heeft een keer een meid die knuppel (van die leuke alu-knuppels) tegen haar hoofd gekregen omdat de slagman 'em uit z'n handen liet glippen. Die kon 't leuk laten hechten. Hoofdhuid bloed als een gek trouwens...quote:Op maandag 21 november 2011 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kreeg wel een keer zo'n knuppel in mijn buik, dat deed echt verdomd veel pijn.
Hij doorgrondt gewoon je complete persoonlijkheidquote:Op maandag 21 november 2011 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wow zoveel dingen in 1 zin!
ik ben een vrouw yay!
maar ik ben een type? oh nee dat is vast niet goed
helpt het dat ik blond geboren ben?
Met zo'n knuppel heb ik op de basisschool een jongen net boven zijn ogen geraakt, bloedde ook nogal. Maarja ik had niet door dat hij schuin achter me was gaan staan terwijl ik uithaalde.quote:Op maandag 21 november 2011 12:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Bij ons heeft een keer een meid die knuppel (van die leuke alu-knuppels) tegen haar hoofd gekregen omdat de slagman 'em uit z'n handen liet glippen. Die kon 't leuk laten hechten. Hoofdhuid bloed als een gek trouwens...
quote:Op maandag 21 november 2011 12:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Met zo'n knuppel heb ik op de basisschool een jongen net boven zijn ogen geraakt, bloedde ook nogal. Maarja ik had niet door dat hij schuin achter me was gaan staan terwijl ik uithaalde.
Ik zat net trouwens zowaar wat voor school te doen, zat een of andere jongen schuin tegenover me steeds naar me te gluren. Ik ben maar ergens anders gaan zitten, volgens mij wilde hij mijn macbook stelen.
Vader bedreigt scheids van 12quote:Op maandag 21 november 2011 12:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik stopte met voetbal na een massale vechtpartij op de training.
En ik was fucking 11.
quote:Op maandag 21 november 2011 12:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Met zo'n knuppel heb ik op de basisschool een jongen net boven zijn ogen geraakt, bloedde ook nogal. Maarja ik had niet door dat hij schuin achter me was gaan staan terwijl ik uithaalde.
Ik zat net trouwens zowaar wat voor school te doen, zat een of andere jongen schuin tegenover me steeds naar me te gluren. Ik ben maar ergens anders gaan zitten, volgens mij wilde hij mijn macbook stelen.
Was dat benzin toevallig?quote:Op maandag 21 november 2011 12:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
nee je ziet het verkeerd, en er wordt weer vanalles voorbijgegaan.quote:Op maandag 21 november 2011 07:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beste knul, je vergeet 1 klein maar heel belangrijk dingetje....
Meer dan 80% van de stelletjes die sex zonder condoom hebben zijn hier mee begonnen na ze beiden een soa test gedaan hebben.
Dit blijkt uit een onderzoek onder jongeren van BNN tijdens de nationale SOA test / avond.
Maar hey jij wilt vast die kleine 20% zijn.
Maar weet je wat ik denk....
Jij krijgt geen aandacht in het dagelijks leven en hebt zo een leeg leven dat je dit soort dingen gaat roepen en bedenken omdat je weet dat heel veel mensen daar op reageren. En dus weer aandacht krijgt.
Sex, hoeren, geld weg geven doen het altijd goed.
Die wil gewoon rustig tegen je borst aanliggen terwijl je wat met z'n haar speelt. D'awwww.quote:Op maandag 21 november 2011 12:29 schreef Lokasenna het volgende:
Maar iemand die er zo schattig uitziet als Benzin verdenk je er toch niet van dat hij je Macbook wil stelen?
Ben ik een meisje?quote:Op maandag 21 november 2011 12:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee je ziet het verkeerd, en er wordt weer vanalles voorbijgegaan.
ik KAN geen dates met meisjes krijgen, en ik KAN geen vriendin krijgen. ik kan ook geen geld aan dates besteden of wat dan ook, want ik heb geen dates. kan ze ook niet krrijgen.
ik kan ook geen meisjes ontmoeten
ik moet wel naar een hoer voor seks, het kan niet anders. snap dat dan.
ik heb geen dates,vriendinnen,sociaal leven. ik ontnmoet bijna nooit nieuwe mensen. en ik heb de seks nodig om misschien ietsjes gerust gesteld te worden
Softbal doet me weer denken aan slagbal op de basisschoolquote:Op maandag 21 november 2011 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vond honbal heel leuk
heb nog een tijdje op softbal gezeten
naja echt maar heel heel kort hoor en ik was heel heel jong
ja maar. dan moet ik weer de uizonderingen opschrijven. jij weet ook wel dat het heel minimaal is allemaal voor me. ik ontmoet echt nooit nieuwe mensen die ik wederzie de laatste 7 jaar niet. volgensmij niemand...uitgezonderd jou, ik weet niet zeker.quote:
Softbal toernooien zijn voor mietjesquote:Op maandag 21 november 2011 12:31 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Softbal doet me weer denken aan slagbal op de basisschool
Altijd leuk met 3 scholen een slagbal toernooitje houden waarbij onze school altijd derde werd
Dat is waar. Maar je kunt niet helemaal niets, betekent het wel, als er uitzonderingen zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 12:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar. dan moet ik weer de uizonderingen opschrijven. jij weet ook wel dat het heel minimaal is allemaal voor me.
quote:Op maandag 21 november 2011 12:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Softbal toernooien zijn voor mietjes
Dammen for the win. Kampioen van friesland
quote:Op maandag 21 november 2011 12:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik KAN geen dates met meisjes krijgen, en ik KAN geen vriendin krijgen. ik kan ook geen geld aan dates besteden of wat dan ook, want ik heb geen dates. kan ze ook niet krrijgen.
ik heb geen dates,vriendinnen,sociaal leven. ik ontnmoet bijna nooit nieuwe mensen. en ik heb de seks nodig om misschien ietsjes gerust gesteld te worden
Ik
Ik
Ik
Ik
Ik
Ik
Ik
whaha ik zat ook op zo'n kneuzenschool die hoe dan ook, met wat dan ook altijd laatste werdquote:Op maandag 21 november 2011 12:31 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Softbal doet me weer denken aan slagbal op de basisschool
Altijd leuk met 3 scholen een slagbal toernooitje houden waarbij onze school altijd derde werd
Hoi, keertje afspreken?quote:Op maandag 21 november 2011 12:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar. dan moet ik weer de uizonderingen opschrijven. jij weet ook wel dat het heel minimaal is allemaal voor me. ik ontmoet echt nooit nieuwe mensen die ik wederzie de laatste 7 jaar niet. volgensmij niemand...uitgezonderd jou, ik weet niet zeker.
Doe daar dan wat aanquote:Op maandag 21 november 2011 12:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar. dan moet ik weer de uizonderingen opschrijven. jij weet ook wel dat het heel minimaal is allemaal voor me. ik ontmoet echt nooit nieuwe mensen die ik wederzie de laatste 7 jaar niet. volgensmij niemand...uitgezonderd jou, ik weet niet zeker.
Want aan thee die overdatum is ga je toch niet doodquote:Op maandag 21 november 2011 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan gaan jij, Strawberry en ik gewoon een keer bij hem langs om thee te drinken.
dat kan niet want zijn theedrink kleren zijn toch gejat?quote:Op maandag 21 november 2011 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan gaan jij, Strawberry en ik gewoon een keer bij hem langs om thee te drinken.
Ja ik weet niet, hij zag er wel lief uit maar hij keek ondertussen ook zo schichtig en zenuwachtig naar mijn macbook, dat was toch wel een beetje verdacht. En schijn bedriegt wel vaker, dus ik ben er maar vandoor gegaan voordat hij kon toeslaan.quote:Op maandag 21 november 2011 12:29 schreef Lokasenna het volgende:
Maar iemand die er zo schattig uitziet als Benzin verdenk je er toch niet van dat hij je Macbook wil stelen?
Hij drinkt ook thee in zijn pyjama hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 12:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat kan niet want zijn theedrink kleren zijn toch gejat?
sorry die moest gemaakt
(ik klikte op een random pagina die ik gemist had de afgelopen dagen en liep tegen dat pareltje aan)
Okidokie.quote:Op maandag 21 november 2011 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Katjes.quote:Op maandag 21 november 2011 12:36 schreef Myraela het volgende:
Mijn beste vriendje is mijn katje.Fuck mannen.
Dit weekend kreeg mijn moeder schildpadden van mij voor haar verjaardag. Vrouwen raken echt te snel gehecht aan dierenquote:Op maandag 21 november 2011 12:36 schreef Myraela het volgende:
Mijn beste vriendje is mijn katje.Fuck mannen.
Hoho jouw moeder was dit weeken ook jarig?quote:Op maandag 21 november 2011 12:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit weekend kreeg mijn moeder schildpadden van mij voor haar verjaardag. Vrouwen raken echt te snel gehecht aan dieren
Ik raak juist helemaal niet zo snel gehecht aan dieren, maar deze kat heb ik al 10 jaar. Heeft 2 scheidingen, 3 verhuizingen meegemaakt. Is gewoon zo'n lekkere knuffelbeer die nu lekker zijn eigen gang gaat en vooral veel slaapt. Maar me vroeger overal heen volgde, samen naar school, samen naar de supermarkt, mijn boefje.quote:Op maandag 21 november 2011 12:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit weekend kreeg mijn moeder schildpadden van mij. Vrouwen raken echt te snel gehecht aan dieren
Klopt, hoe weet je dat! Nee, Ik had nog geen cadeau gegevenquote:Op maandag 21 november 2011 12:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoho jouw moeder was dit weeken ook jarig?
WE HEBBEN DEZELFDE MOEDER OMGquote:Op maandag 21 november 2011 12:40 schreef Sinji het volgende:
[..]
Klopt, hoe weet je dat! Nee, Ik had nog geen cadeau gegeven
Nice! volgens mij is sinji wel een toffe grote broerquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Existenti%C3%ABle_crisisquote:Op maandag 21 november 2011 10:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee wat er nu precies aan de hand is dat ik zo doe, maar het lijkt gewoon zo zinloos om wat dan ook te doen. Alles gaat toch wel kapot, ooit.
Brrrr.quote:Op maandag 21 november 2011 12:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Existenti%C3%ABle_crisis
?
quote:Op maandag 21 november 2011 12:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
?
Godverdommequote:Cognitieve dissonantie ontstaat wanneer een persoon wordt geconfronteerd met de paradox dat hij of zij gelooft dat zijn of haar leven belangrijk is, terwijl hij of zij zich er op hetzelfde moment bewust van is dat het menselijke bestaan op zichzelf zonder betekenis of doel is. Het is de opheffing van deze paradox die de crisis opheft, ofwel door de opheffing van de ene 'poot' van de paradox door het geloof in een bepaalde vorm van bovennatuurlijke verklaring door religie aan te nemen; ofwel door de opheffing van de andere 'poot' van de paradox door voor zichzelf te definiëren wat de betekenis en het doel van het eigen bestaan is in relatie tot de wereld.
Mijn vriend heeft daar soms echt last vanquote:Op maandag 21 november 2011 12:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
?
Zelf ook last van gehad, heftig ook. Valt niks aan te doen behalve tijd en afleiding. Graai maar in z'n broek dan ofzo.quote:Op maandag 21 november 2011 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft daar soms echt last van
Dan gaat ie denken aan de dood en daar krijgt ie dan een enorme paniekaanval over
Over doodgaan en de zinloosheid van alles blabla
Heel lastig want ik weet bij god niet hoe ik hem dan kan kalmeren
Kan moeilijk zeggen dat we niet dood gaan
Shuttlerun.
Ik wilde net zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt haat aan de shuttlerun. Ik hoor die piepjes nogsteeds in mijn nachtmerries.
Dit had ik heel hevig toen ik 14 wasquote:Op maandag 21 november 2011 12:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zelf ook last van gehad, heftig ook. Valt niks aan te doen behalve tijd en afleiding. Graai maar in z'n broek dan ofzo.
Ik vind het eerder bizar hoe je de dood niet kan vrezen en niet stilstaat bij zulke dingen. Dan mis je denk ik de implicaties ervan.quote:Op maandag 21 november 2011 12:48 schreef Myraela het volgende:
Ik maak me echt geen zorgen over zulke dingen. Ik ben ook absoluut niet bang voor de dood. Ik vind het altijd knap hoe je daar bang voor kunt zijn.
Ik was 11 op mijn eerste depressie, maar toen was ik niet echt bezig met de zin van het bestaan eigenlijk.quote:Op maandag 21 november 2011 12:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit had ik heel hevig toen ik 14 was![]()
Bijna depresie gehad op die leeftijd
quote:Op maandag 21 november 2011 12:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Want aan thee die overdatum is ga je toch niet dood
Ik zie de dood enkel als rust.quote:Op maandag 21 november 2011 12:49 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik vind het eerder bizar hoe je de dood niet kan vrezen en niet stilstaat bij zulke dingen. Dan mis je denk ik de implicaties ervan.
Jezusquote:Op maandag 21 november 2011 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
Dan gaat ie denken aan de dood en daar krijgt ie dan een enorme paniekaanval over
Dan nog, het heeft geen zin je er zorgen over te maken. Je moet gewoon zorgen dat je nu een goed leven hebt en dat niet uitstellen, niemand weet namelijk of jij over 50 jaar doodgaat of over 5 dagen.quote:Op maandag 21 november 2011 12:49 schreef Supersoep het volgende:
Ik vind het eerder bizar hoe je de dood niet kan vrezen en niet stilstaat bij zulke dingen. Dan mis je denk ik de implicaties ervan.
Inderdaad.quote:
Het besef dat alles in een keer stopt en je simpelweg er niet meer 'bent'... dat beangstigde mij heftig, hyperventileren allesquote:Op maandag 21 november 2011 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was 11 op mijn eerste depressie, maar toen was ik niet echt bezig met de zin van het bestaan eigenlijk.
Heb ik ook gehad, nu probeer ik als ik merk dat ik erover ga malen om mijn gedachten om te buigen naar iets anders. Anders schiet ik er zo weer in.quote:Op maandag 21 november 2011 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb het al aanvaard. Dat zwarte gat van de hiernamaals. Nu genieten zolang het kanquote:Op maandag 21 november 2011 12:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, nu probeer ik als ik merk dat ik erover ga malen om mijn gedachten om te buigen naar iets anders. Anders schiet ik er zo weer in.
Dat is een beetje als tegen iemand met een fobie voor spinnen zeggen dat spinnen helemaal niet eng zijn. Werkt niet. Spinnenfobie valt te behandelen met exposuretherapie. Maar met de dood kan dat niet, dat maakt het zo lastig. Je kan alleen proberen er niet meer aan te denken, maar bij mij zal de angst nooit weggaan verwacht ik.quote:Op maandag 21 november 2011 12:53 schreef Catbert het volgende:
Dan nog, het heeft geen zin je er zorgen over te maken. Je moet gewoon zorgen dat je nu een goed leven hebt en dat niet uitstellen, niemand weet namelijk of jij over 50 jaar doodgaat of over 5 dagen.
Als dat genieten is voor jou wel ja.quote:
Ik vind het kut voor je hoor, maar ik heb daar verder niet zoveel mee. Vooral omdat een hoop van dit soort mensen het allemaal een stuk dramatischer maken dan het allemaal is, gewoon puur voor de aandacht. Op de middelbare hadden we ook zo'n emo die continue vanalles riep over dood en gezeur en daar in het begin nog wel aandacht voor kreeg, maar op een gegeven moment was men haar wel een beetje zat. En toen ging ze nog harder roepen omdat ze geen aandacht meer kreegquote:Op maandag 21 november 2011 12:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat is een beetje als tegen iemand met een fobie voor spinnen zeggen dat spinnen helemaal niet eng zijn. Werkt niet. Spinnenfobie valt te behandelen met exposuretherapie. Maar met de dood kan dat niet, dat maakt het zo lastig. Je kan alleen proberen er niet meer aan te denken, maar bij mij zal de angst nooit weggaan verwacht ik.
Heb wat gemist kennelijk.quote:Op maandag 21 november 2011 12:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar jij hebt toch een vaste vriend.
Ja, ik speelde terug op een eerdere vraag aan Sinji in dit topic.quote:Op maandag 21 november 2011 12:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch een vaste vriend.
Whait, huh?quote:Op maandag 21 november 2011 13:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, ik speelde terug op een eerdere vraag aan Sinji in dit topic.
Ik vind een emo toch wel een heel ander type persoon. Ik praat er eigenlijk nooit over, omdat de meeste mensen het niet begrijpen. Dus jij vergelijkt iedereen die bang is voor de dood met die aandachtsgeilende emo?quote:Op maandag 21 november 2011 12:58 schreef Catbert het volgende:
Ik vind het kut voor je hoor, maar ik heb daar verder niet zoveel mee. Vooral omdat een hoop van dit soort mensen het allemaal een stuk dramatischer maken dan het allemaal is, gewoon puur voor de aandacht. Op de middelbare hadden we ook zo'n emo die continue vanalles riep over dood en gezeur en daar in het begin nog wel aandacht voor kreeg, maar op een gegeven moment was men haar wel een beetje zat. En toen ging ze nog harder roepen omdat ze geen aandacht meer kreeg![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 12:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik heb het al aanvaard. Dat zwarte gat van de hiernamaals. Nu genieten zolang het kan
quote:
Ik vind het niet zo gek dat dat dan het eerste is waar je aan denkt.quote:Op maandag 21 november 2011 13:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind een emo toch wel een heel ander type persoon. Ik praat er eigenlijk nooit over, omdat de meeste mensen het niet begrijpen. Dus jij vergelijkt iedereen die bang is voor de dood met die aandachtsgeilende emo?
Jij wel jaquote:Op maandag 21 november 2011 13:06 schreef stefanhaan het volgende:
OH dus als emo's aandachtsgeil zijn. Ben ik dan ook aandachtsgeil?
Jij bent gewoon altijd geil.quote:Op maandag 21 november 2011 13:06 schreef stefanhaan het volgende:
OH dus als emo's aandachtsgeil zijn. Ben ik dan ook aandachtsgeil?
quote:
Ik ben eigenlijk nietsquote:Op maandag 21 november 2011 13:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook geen hele emo
Deels emo/hipster/metalhead/en pimp uiteraard.
Ik wel. Emo's zijn toch niet bang voor de dood?quote:Op maandag 21 november 2011 13:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo gek dat dat dan het eerste is waar je aan denkt.
Ja, emo's denken toch juist graag over de dood?quote:Op maandag 21 november 2011 13:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel. Emo's zijn toch niet bang voor de dood?
Zo bedoel ik het niet.quote:Op maandag 21 november 2011 13:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel. Emo's zijn toch niet bang voor de dood?
Ik wel, maar dat is omdat ik eigenlijk alleen maar 'normale' (meestal intelligente) mensen ken met die angst.quote:Op maandag 21 november 2011 13:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo gek dat dat dan het eerste is waar je aan denkt.
Dat bedoelde ik dus te zeggen, jij associeert het met 'normale' mensen omdat je die alleen maar kent, als ik bij wijze van alleen een gothic met die angst kende associeerde ik het daarmee.quote:Op maandag 21 november 2011 13:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat is omdat ik eigenlijk alleen maar 'normale' (meestal intelligente) mensen ken met die angst.
Ik vind dat echt te simpel. Angst voel ik niet meer omdat ik na een aantal jaar wel heb geleerd het een plek te geven. Het gaat niet zozeer om het (gebrek aan) gevoel van het dood gaan, maar de implicaties. Je bent er nooit meer, je ego is dood, je zal er nooit meer zijn. Misschien zijn het de mensen zonder ego en zelfbesef die het dan ook minder erg vinden, ik weet het niet.quote:Op maandag 21 november 2011 13:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben totaal niet bang om dood te gaan. Zo erg kan het niet zijn, het is de ultieme rust enzo, je voelt niets meer en je denkt niets meer.
Ik lees nog geen reden voor onveilige sex?quote:Op maandag 21 november 2011 12:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Waarom zou het erg zijn als mijn ego deze wereld verliet? Ik zal er dan nooit meer zijn en dat is niet erg, want mijn aanwezigheid was toch al niet onmisbaar.quote:Op maandag 21 november 2011 13:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik vind dat echt te simpel. Angst voel ik niet meer omdat ik na een aantal jaar wel heb geleerd het een plek te geven. Het gaat niet zozeer om het (gebrek aan) gevoel van het dood gaan, maar de implicaties. Je bent er nooit meer, je ego is dood, je zal er nooit meer zijn. Misschien zijn het de mensen zonder ego en zelfbesef die het dan ook minder erg vinden, ik weet het niet.
Tja, dan mis je dus inderdaad een soort van besef van eigenwaarde, dat je je te gekleineerd voelt door deze wereld. Ik wil eeuwig bestaan, ik weet dat ik ooit op ga houden met bestaan. Dat rijmt niet met elkaar, dus krijg je een conflict met jezelf.quote:Op maandag 21 november 2011 13:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zou het erg zijn als mijn ego deze wereld verliet? Ik zal er dan nooit meer zijn en dat is niet erg, want mijn aanwezigheid was toch al niet onmisbaar.
Daarom kan ik het onderscheid nog wel maken.quote:Op maandag 21 november 2011 13:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus te zeggen, jij associeert het met 'normale' mensen omdat je die alleen maar kent, als ik bij wijze van alleen een gothic met die angst kende associeerde ik het daarmee.
Dat is echt heel normaal hoor, vooral bij hoog intelligente mensenquote:Op maandag 21 november 2011 12:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jezus
[..]
Dan nog, het heeft geen zin je er zorgen over te maken. Je moet gewoon zorgen dat je nu een goed leven hebt en dat niet uitstellen, niemand weet namelijk of jij over 50 jaar doodgaat of over 5 dagen.
Het besef van de dood druist eigenlijk in tegen de (instinctieve) overlevingsdrang die in de meeste mensen zit. In dat opzicht zou die angst toch bij meer mensen voor moeten komen.quote:Op maandag 21 november 2011 13:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Tja, dan mis je dus inderdaad een soort van besef van eigenwaarde, dat je je te gekleineerd voelt door deze wereld. Ik wil eeuwig bestaan, ik weet dat ik ooit op ga houden met bestaan. Dat rijmt niet met elkaar, dus krijg je een conflict met jezelf.
Waarom is alles kort?quote:Op maandag 21 november 2011 13:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is echt heel normaal hoor, vooral bij hoog intelligente mensen
Het feit dat alles zo kort is is dan gewoon te veel
maar het duurt altijd maar een paar uur hoor en de rest van de tijd is ie kei vrolijk
Het heeft er mee te maken hoe diep je er over wil denken. Veel mensen wimpelen het snel af door het te zien als ''eeuwige rust''. Rust klinkt fijn, want wie wil nu niet rusten? Terwijl het zo dus niet werkt, vind ik.quote:Op maandag 21 november 2011 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het besef van de dood druist eigenlijk in tegen de (instinctieve) overlevingsdrang die in de meeste mensen zit. In dat opzicht zou die angst toch bij meer mensen voor moeten komen.
Dood zijn is niet eng, merk je niets van, maar het besef dat je bewustzijn slechts van tijdelijke aard is en dat je daarna nooit meer zal bestaan, dát is wel eng.quote:Op maandag 21 november 2011 13:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben totaal niet bang om dood te gaan. Zo erg kan het niet zijn, het is de ultieme rust enzo, je voelt niets meer en je denkt niets meer.
Klopt inderdaad.quote:Op maandag 21 november 2011 13:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het heeft er mee te maken hoe diep je er over wil denken. Veel mensen wimpelen het snel af door het te zien als ''eeuwige rust''. Rust klinkt fijn, want wie wil nu niet rusten? Terwijl het zo dus niet werkt, vind ik.
En dat je niemand ooit nog tot last zal zijn is een geruststelling.quote:Op maandag 21 november 2011 13:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dood zijn is niet eng, merk je niets van, maar het besef dat je bewustzijn slechts van tijdelijke aard is en dat je daarna nooit meer zal bestaan, dát is wel eng.
Ik heb er zelf ook geen last van hoorquote:Op maandag 21 november 2011 13:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom is alles kort?
Ik vind juist meestal dat de tijd te langzaam gaat.
Waarom wil hij dat?quote:Op maandag 21 november 2011 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook geen last van hoor
ik vind het prima dat ik ooit dood ga
maar mijn lief heeft op dat soort momenten wel heel sterk het gevoel dat het allemaal maar een druppel is in een oceaan zeg maar
en hij wil meer dan een druppel zijn
Dat is wel een tikje depressief hoorquote:Op maandag 21 november 2011 13:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dat je niemand ooit nog tot last zal zijn is een geruststelling.
Omdat je bewustzijn een ego vormt. Bij jou is dat ego compleet weggevallen, dus je vindt de dood eerder een verwelkoming. Het maakt je in ieder geval niks uit.quote:
Dan moet hij er wat aan doen als hij zo graag meer dan een druppel wil zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook geen last van hoor
ik vind het prima dat ik ooit dood ga
maar mijn lief heeft op dat soort momenten wel heel sterk het gevoel dat het allemaal maar een druppel is in een oceaan zeg maar
en hij wil meer dan een druppel zijn
Dit inderdaad. Gewoon een zwart gat zonder bewustzijn en zintuigen. WTFquote:Op maandag 21 november 2011 13:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dood zijn is niet eng, merk je niets van, maar het besef dat je bewustzijn slechts van tijdelijke aard is en dat je daarna nooit meer zal bestaan, dát is wel eng.
Omdat hij aan alles deel wil nemen, alles mee wil makenquote:
Het gevoel dat je verschil maakt voor de rest van de wereld is naar mijn idee een manier om je leven van nut te voorzien terwijl dat er niet is, een misplaatste drang jezelf belangrijker te vinden dan je ooit zult zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 13:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is wel een tikje depressief hoor
en niet hoe ´normale´ mensen denken
als je het gevoel hebt mensen alleen tot last te zijn is er iets mis met je gevoel voor eigen waarde
Waarom heb je zo'n negatief zelfbeeld?quote:Op maandag 21 november 2011 13:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dat je niemand ooit nog tot last zal zijn is een geruststelling.
Volgens mij is het bijna onmogelijk om je ego helemaal los te laten.quote:Op maandag 21 november 2011 13:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Omdat je bewustzijn een ego vormt. Bij jou is dat ego compleet weggevallen, dus je vindt de dood eerder een verwelkoming. Het maakt je in ieder geval niks uit.
Hey naar jou was ik opzoek.quote:Op maandag 21 november 2011 13:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Omdat je bewustzijn een ego vormt. Bij jou is dat ego compleet weggevallen, dus je vindt de dood eerder een verwelkoming. Het maakt je in ieder geval niks uit.
Jij doet depressiefquote:Op maandag 21 november 2011 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het gevoel dat je verschil maakt voor de rest van de wereld is naar mijn idee een manier om je leven van nut te voorzien terwijl dat er niet is, een misplaatste drang jezelf belangrijker te vinden dan je ooit zult zijn.
quote:Op maandag 21 november 2011 13:23 schreef Sinji het volgende:
Laten we het over iets anders hebben. LOOK! A TURTLE!
[ afbeelding ]
Ik vind het niet heel erg dat ik er ben hoor, ik dicht het alleen geen onterecht belang toe zoals sommige mensen.quote:Op maandag 21 november 2011 13:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n negatief zelfbeeld?
Hey een topique. Ik ga eerst lunch halen.quote:Op maandag 21 november 2011 13:24 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hey naar jou was ik opzoek.
[Christendom] De gang naar de hel, of die eruit
Ja maar dat gaat toch gewoon niet?quote:Op maandag 21 november 2011 13:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dan moet hij er wat aan doen als hij zo graag meer dan een druppel wil zijn.
Maar of je er écht gelukkiger van wordt is nog maar de vraag.
Ik probeerde het ook al, maar het was zinloosquote:Op maandag 21 november 2011 13:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Gewoon een zwart gat zonder bewustzijn en zintuigen. WTF
Laten we het over iets anders hebben. LOOK! A TURTLE!
[ afbeelding ]
Niet waar, dit is gewoon hoe hard het leven is. Over honderd jaar is er van de meeste mensen niet eens een herinnering bewaard gebleven. Alles wat je denkt te bereiken is misschien leuk voor jezelf ofzo, maar verder heeft niemand er later een boodschap aan.quote:
Wat heerlijk, je hebt er zelf geen last van maar toch snap je het.quote:Op maandag 21 november 2011 13:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat toch gewoon niet?
Je kunt niet morgen je spullen pakken en een wereldreis maken als je geen geld hebt
Je kunt niet de rest van je leven studeren etc...
Het is echt niet zo alsof ie de hele dag thuis zit te denken aaah ik ga ooit dood
Maar zo een paar keer per jaar dan heeft ie een soort van paniek aanval over het feit dat het allemaal gaat eindigen en voor zijn gevoel is 60 jaar dan enorm kort opeens
De volgende dag is het weer over hoor maar het overvalt hem gewoon soms
Een existentiële crisis los je niet zomaar op door iets van je bucketlist te strepen
Ik heb niet het gevoel verschil te maken in de wereldquote:Op maandag 21 november 2011 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het gevoel dat je verschil maakt voor de rest van de wereld is naar mijn idee een manier om je leven van nut te voorzien terwijl dat er niet is, een misplaatste drang jezelf belangrijker te vinden dan je ooit zult zijn.
Er zijn ook andere manieren om vrede met je leven te hebben en hoe het gaat.quote:Op maandag 21 november 2011 13:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat toch gewoon niet?
Je kunt niet morgen je spullen pakken en een wereldreis maken als je geen geld hebt
Je kunt niet de rest van je leven studeren etc...
Het is echt niet zo alsof ie de hele dag thuis zit te denken aaah ik ga ooit dood
Maar zo een paar keer per jaar dan heeft ie een soort van paniek aanval over het feit dat het allemaal gaat eindigen en voor zijn gevoel is 60 jaar dan enorm kort opeens
De volgende dag is het weer over hoor maar het overvalt hem gewoon soms
Een existentiële crisis los je niet zomaar op door iets van je bucketlist te strepen
Mensen die om mij geven zijn er wel, maar die zouden zonder mij waarschijnlijk beter af zijn omdat ik ze de hele tijd lastigval met dit soort dingen en gewoon mijn hele gedrag wat hen voornamelijk ongelukkigheid oplevert.quote:Op maandag 21 november 2011 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel verschil te maken in de wereld
maar wel voor bijvoorbeeld mijn mama of mijn lief
Ik ben van nut voor hen en voor mezelf
En dan maak ik mezelf echt niet belangrijker dan ik ben voor mijn gevoel
Jij zegt alleen een last te zijn... Niemand is alleen een last dat is een gevoel dat je hebt omdat je niet van jezelf kunt houden
en daarom zorg je ook niet goed voor jezelf
En dan ben ik nog wel 'type blonde vrouw!'quote:Op maandag 21 november 2011 13:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat heerlijk, je hebt er zelf geen last van maar toch snap je het.
Geen dag zonder nacht, ik snap het ook wel. Maar dat maakt het niet minder beangstigendquote:Op maandag 21 november 2011 13:28 schreef Daniel1976 het volgende:
Sjonge jonge doodgaan maakt het leven alleen maar leuker.
Dingen zijn leuk omdat er altijd een einde aan komt. Komt er geen einde aan dan wordt alles heel vervelend op een gegeven moment.
Ja maar iemand die echt die angst heeft ziet dat niet zomaar hoorquote:Op maandag 21 november 2011 13:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Er zijn ook andere manieren om vrede met je leven te hebben en hoe het gaat.
Wat Youp van 't Hek daarover zei vind ik wel mooi:
"Een man verzamelt in zijn leven hout om een trap naar de hemel te bouwen, maar besluit om er uiteindelijk een schuurtje van in de tuin maken."
Iemand die zichzelf als een positief iets ziet zou dit nooit zeggen over zichzelfquote:Op maandag 21 november 2011 13:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen die om mij geven zijn er wel, maar die zouden zonder mij waarschijnlijk beter af zijn omdat ik ze de hele tijd lastigval met dit soort dingen en gewoon mijn hele gedrag wat hen voornamelijk ongelukkigheid oplevert.
Ik ben wel van belang voor het leven van anderen, maar of dat positief is valt te bezien.
Ja maar filosofisch gezien is er geen enkele reden om aan te nemen dat de dood iets slechts is.quote:Op maandag 21 november 2011 13:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Geen dag zonder nacht, ik snap het ook wel. Maar dat maakt het niet minder beangstigend
Ik weet ook niet echt veel dingen die ik kan gaan zien als reden om 'van mezelf te houden' zoals jij het zegt.quote:Op maandag 21 november 2011 13:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf als een positief iets ziet zou dit nooit zeggen over zichzelf
iemand met een goed zelfbeeld ziet ook wel dat ze soms heus wel lastig zijn (ik ben ook heus wel eens lastig als ik weer een troep heb gemaakt van het huis bijvoorbeeld) maar dat de balans toch zeker door slaat naar het positieve
dat hoor ik bij jou nooit terug en ik denk ook echt dat je daarom zo slecht voor jezelf zorgt (wat betreft ritme, en eten etc)
Heb jij nooit het idee dat je jezelf in de maling neemt met deze gedachten? Ik kan me niet voorstellen dat je alleen maar deze gedachten hebt.quote:Op maandag 21 november 2011 13:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen die om mij geven zijn er wel, maar die zouden zonder mij waarschijnlijk beter af zijn omdat ik ze de hele tijd lastigval met dit soort dingen en gewoon mijn hele gedrag wat hen voornamelijk ongelukkigheid oplevert.
Ik ben wel van belang voor het leven van anderen, maar of dat positief is valt te bezien.
Bij mij is dat een reden van paniek, omdat ik wel waarde hecht aan mijn eigen bewustzijn. Ik ben graag bewust, ik besta graag. Daarom vind ik dat je te negatief denkt over jezelf als je niet het gevoel hebt dat je je bewustzijn wil houden.quote:Op maandag 21 november 2011 13:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet waar, dit is gewoon hoe hard het leven is. Over honderd jaar is er van de meeste mensen niet eens een herinnering bewaard gebleven. Alles wat je denkt te bereiken is misschien leuk voor jezelf ofzo, maar verder heeft niemand er later een boodschap aan.
t blijft een gok en met het leven weet je tenminste wat je hebtquote:Op maandag 21 november 2011 13:32 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja maar filosofisch gezien is er geen enkele reden om aan te nemen dat de dood iets slechts is.
Het enige wat we kunnen concluderen is dat dood het einde van leven is.
En als dood dan iets slechts is, is leven dan goed?
Daar kun je hele grote vraagtekens bij zetten. Een leven is niet per definitie goed.
En dood kan zelfs als een verlossing gezien worden.
Je moet er ook niet steeds voor weglopen.quote:Op maandag 21 november 2011 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar iemand die echt die angst heeft ziet dat niet zomaar hoor
Zoals Straw al zei: als je echt bang bent voor spinnen gaat dat ook niet zomaar over
je moet dat confronteren en dat is gewoon nogal lastig als het over doodgaan gaat
Soms denk ik er niet aan. Maar ik denk nooit dat ik onmisbaar en belangrijk ben, want ik zie daar geen redenen toe. Jij wel?quote:Op maandag 21 november 2011 13:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Heb jij nooit het idee dat je jezelf in de maling neemt met deze gedachten? Ik kan me niet voorstellen dat je alleen maar deze gedachten hebt.
Die gedachte heeft mijn wel geholpen. En het lezen van 'het leven in een dag'.quote:Op maandag 21 november 2011 13:28 schreef Daniel1976 het volgende:
Sjonge jonge doodgaan maakt het leven alleen maar leuker.
Dingen zijn leuk omdat er altijd een einde aan komt. Komt er geen einde aan dan wordt alles heel vervelend op een gegeven moment.
Ik denk ook dat je daar hulp bij nodig hebtquote:Op maandag 21 november 2011 13:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet ook niet echt veel dingen die ik kan gaan zien als reden om 'van mezelf te houden' zoals jij het zegt.
En dan? Dan schrijf ik op dat ik die dag met iemand heb gepraat ofzo, of dat ik wat heb opgeruimd? Wat maakt dat uit voor de rest van de mensheid?quote:Op maandag 21 november 2011 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je daar hulp bij nodig hebt
Maar je kunt beginnen met elke dag iets opschrijven wat je goed hebt gedaan die dag of wat goed aan je was?
Dat doet ie toch ook niet?quote:Op maandag 21 november 2011 13:34 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je moet er ook niet steeds voor weglopen.
Ondanks het gebrek aan geld moet er toch wel voldoende motivatie zijn om op z'n minst een plan te maken voor jezelf in plaats van er over te lopen bitchen en klagen.
Je krijgt er pas wat voor terug als je er daadwerkelijk energie in steekt.
Het hoeft toch ook niet meteen uit te maken voor de rest van de mensheid? zolang het maar uit maakt voor jou zelfbeeld want dat is echt veel negatiever dan het hoeft te zijnquote:Op maandag 21 november 2011 13:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dan? Dan schrijf ik op dat ik die dag met iemand heb gepraat ofzo, of dat ik wat heb opgeruimd? Wat maakt dat uit voor de rest van de mensheid?
Oh, dan heb ik niets gezegd.quote:Op maandag 21 november 2011 13:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat doet ie toch ook niet?
Heb hem er nooit over horen bitchen of klagen
zo 4 keer per jaar of zo kijkt ie opeens heel zielig en dan zeg ik wat is er en dan is dat er
verder hebben we kei veel plannen etc
Op het moment doet ie naast zijn werk 2 studies bijvoorbeeld omdat hij zich heel graag verder wil ontwikkelen op die gebieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |