Helemaal niks. Ik vind het gewoon ontzettend kut en ik kon er ook totaal niet tegenquote:Op maandag 21 november 2011 12:05 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Wel... je hebt er nu dan ook geen last meer van
Maar was sport orientatie dan ook niks??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron Paul 2012
quote:Op maandag 21 november 2011 12:07 schreef Supersoep het volgende:
Shuttlerun.
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shuttlerun.
Shuttlerun ging nog wel. Dan hoef je niet op te letten, ik kan niet opletten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest een keer samen met een klasgenoot nakomen omdat we gespijbeld hadden bij Gym. Was in de 4e, en we moesten met een 2e klas meedoen, en die gingen dus apekooi doen. Dat was echt fantastisch! Wij met z'n 2en dus in een kleine 5 minuten het hele veld gecleared zegmaar, niet in het laatst omdat we echt als een gek het veld doorsprintten en van een afstand in een touw sprongen waar dat niet de bedoeling was enzoquote:Op maandag 21 november 2011 12:06 schreef Sinji het volgende:
Op je verjaardag mocht je altijd kiezen wat voor activiteit je deed met gym. Ik heb iedereen gemanipuleerd om apekooi te doen op die dag
Ik most 32 km per dag fietsen naar en van school, dus ik had een topconditie in die tijd. Shuttlerun en hardlopen e.d. waren altijd makkelijk hoge cijfers scorenquote:
Shuttlerun.
Dat is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en speerwerpen deden wij heel vaak![]()
![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Shuttlerun.
Dat was beter dan het buiten rennen voor een cijfer. Voor de shuttle had ik tenminste een voldoende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shuttlerun.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm... daar heb je conditie voor nodig...
Altijd gestopt met rennen als ik genoeg had voor een zesje![]()
Oh god ja. Vijf rondjes op de atletiekbaan, zoiets.quote:Op maandag 21 november 2011 12:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was beter dan het buiten rennen voor een cijfer. Voor de shuttle had ik tenminste een voldoende.
Ik ging zelfs nog voor een zeven de laatste keerquote:Op maandag 21 november 2011 12:08 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]Hmm... daar heb je conditie voor nodig...
Altijd gestopt met rennen als ik genoeg had voor een zesje
Wij hadden een 2km bosloop. Best pittig nog met die heuvelsquote:Op maandag 21 november 2011 12:08 schreef Supersoep het volgende:
Oh god ja. Vijf rondjes op de atletiekbaan, zoiets.Vreselijk. Iedereen rustig op looptempo na het derde rondje.
Mwa... dan loop ik dus met een zere keel voor me uit te hijgen tijdens 't rennenquote:Op maandag 21 november 2011 12:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ging zelfs nog voor een zeven de laatste keer
Het is maar wat "goed" is in jouw boekjequote:Op maandag 21 november 2011 12:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
Met Hockey was ik wel beter, dat was wel leuk. Ik heb toen een jongen een bloedneus geslagen met een hockeystick.
Wij hebben het voor mekaar gekregen bij de gymleraar dat we heel weinig turn dingen deden en vooral teamsporten zoals voetbal, hockey (deden we veel) en basketbal omdat eigenlijk iedereen in de klas een hekel had aan turnen e.d. Dus het was vooral teamsport en atletiek. turnen e.d. is ook niks voor mij, ik ben een stijve harkquote:Op maandag 21 november 2011 12:11 schreef Myraela het volgende:
Ik keek altijd voordat we begonnen of er turn-spullen in de zaal stonden. Zo ja; dan was ik ongesteld of mijn spullen vergeten.
Tot de knie he!quote:Op maandag 21 november 2011 12:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik had last van mijn botten en van de bloedarmoede, daarom was ik helaas genoodzaakt om nooit te verschijnen bij LO
Met Hockey was ik wel beter, dat was wel leuk. Ik heb toen een jongen een bloedneus geslagen met een hockeystick.
Dan moest je bij ons veel te grote kleren huren voor geldquote:Op maandag 21 november 2011 12:11 schreef Myraela het volgende:
Ik keek altijd voordat we begonnen of er turn-spullen in de zaal stonden. Zo ja; dan was ik ongesteld of mijn spullen vergeten.
Dat had ik bij ringen. Beetje rondzwaaien ermee, geen probleem. Maar als we iets van een koprol (of hoe heet dat dan?) moesten doen, hield ik het voor gezien.quote:Op maandag 21 november 2011 12:11 schreef Myraela het volgende:
Kleren huren.quote:Op maandag 21 november 2011 12:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moest je bij ons veel te grote kleren huren voor geld
En ongesteld was geen excuus ofzo.
Gewoon bij voorbaat al wegblijven dus
Heb het een paar kere zien gebeuren bij mensen die achter iemand stonden, en dat is het gewoon hun eigen schuld.quote:
Alsof je in die tijd die keus had. Dat "ik ben ongesteld" e.d. werkte bij ons ook niet, de leraar hield dat gewoon bij. Als je 2 keer achter elkaar binnen 2 weken ongesteld was werd je naar de dokter gestuurd.quote:Op maandag 21 november 2011 12:13 schreef Myraela het volgende:
Kleren huren.Dat zou ik echt niet doen.
Ik heb een lichte hersenschudding gehad door een hockeystick bij LOquote:Op maandag 21 november 2011 12:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik had last van mijn botten en van de bloedarmoede, daarom was ik helaas genoodzaakt om nooit te verschijnen bij LO
Hoofd tegen het matras en voor de rest van de tijd gewoon bevroren zo blijven staan.quote:Op maandag 21 november 2011 12:14 schreef heloef het volgende:
De gymleraar was 3 jaar bezig mij een koprol te laten doen.
Niet gelukt.
Ach, ieder zijn ding.quote:
Ik probeerde het nog wel maar uit een soort van angst viel ik steeds om naar links.quote:Op maandag 21 november 2011 12:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoofd tegen het matras en voor de rest van de tijd gewoon bevroren zo blijven staan.
Dit ook ja. Ik kan het nog steeds niet, jaren oefen ten spijtquote:Op maandag 21 november 2011 12:14 schreef heloef het volgende:
De gymleraar was 3 jaar bezig mij een koprol te laten doen.
Niet gelukt.
Ik werd uitgemaakt voor aap in de ringenquote:Op maandag 21 november 2011 12:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat had ik bij ringen. Beetje rondzwaaien ermee, geen probleem. Maar als we iets van een koprol moesten doen, hield ik het voor gezien.
Ja, niet echt handig om de stick van dichtbij te gaan besnuffelen. Maar ik zag vroeger gewoon mensen swingen alsof ze voor een homerun gingenquote:Op maandag 21 november 2011 12:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Heb het een paar kere zien gebeuren bij mensen die achter iemand stonden, en dat is het gewoon hun eigen schuld.
Judo doen. Ik ben de baas der koprollen, tenzij het in de lucht moet via die kutringen. Dat is te eng.quote:Op maandag 21 november 2011 12:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit ook ja. Ik kan het nog steeds niet, jaren oefen ten spijt
Mja. Ik golf ook en ik kan mensen afraden om achter me te gaan staan als ik slaquote:Op maandag 21 november 2011 12:16 schreef Sinji het volgende:
Ja, niet echt handig om de stick van dichtbij te gaan besnuffelen. Maar ik zag vroeger gewoon mensen swingen alsof ze voor een homerun gingen
Dat kon ik, daar heb je alleen je armen voor nodigquote:Op maandag 21 november 2011 12:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Judo doen. Ik ben de baas der koprollen, tenzij het in de lucht moet via die kutringen. Dat is te eng.
Haha judo helpt wel... en dan een paar kussen op een rijtje, aanloop en daar dan een koprol overheen zien te makenquote:Op maandag 21 november 2011 12:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Judo doen. Ik ben de baas der koprollen, tenzij het in de lucht moet via die kutringen. Dat is te eng.
Val breken is zo baasquote:Op maandag 21 november 2011 12:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Sowieso is het goed om te kunnen hoor. Ook met teamsporten ga je geregeld op je plaat en als je dat opvangt met een koprol is er niks aan de hand. Keertje lukte me dat niet; sleutelbeen gebrokenquote:Op maandag 21 november 2011 12:17 schreef YoshiEscobar het volgende:
Haha judo helpt wel... en dan een paar kussen op een rijtje, aanloop en daar dan een koprol overheen zien te maken
Het is een voetbal, die dingen doen geen pijnquote:Op maandag 21 november 2011 12:18 schreef stefanhaan het volgende:
Ik stopte ooit met voetbal een knoerhalde bal vol met mijn kroonjuwelen. Het deed pijn. Maar daarna stond ik op als een baas en ging ik verder.
Kin op de borst en zo hard mogelijk tegen het matras slaan om de tegenstander in z'n broek te laten schijten, inderdaad.quote:
Ik stopte met voetbal na een massale vechtpartij op de training.quote:Op maandag 21 november 2011 12:18 schreef stefanhaan het volgende:
Ik stopte ooit met voetbal een knoerhalde bal vol met mijn kroonjuwelen. Het deed pijn. Maar daarna stond ik op als een baas en ging ik verder.
Met handbal, als keeper de bal vaakzat op schouders/knieën gekregen ed.
Maar ik was altijd wel goed in sport
Ditquote:Op maandag 21 november 2011 12:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kin op de borst en zo hard mogelijk tegen het matras slaan om de tegenstander in z'n broek te laten schijten, inderdaad.
Weet ikquote:Op maandag 21 november 2011 12:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Sowieso is het goed om te kunnen hoor. Ook met teamsporten ga je geregeld op je plaat en als je dat opvangt met een koprol is er niks aan de hand. Keertje lukte me dat niet; sleutelbeen gebroken
Dat is idd een groot issue bij voetbal tegenwoordig, dat zelfs bij de jeugd dit er al in sluipt.quote:Op maandag 21 november 2011 12:19 schreef heloef het volgende:
Ik stopte met voetbal na een massale vechtpartij op de training.
En ik was fucking 11.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |