Heb het een paar kere zien gebeuren bij mensen die achter iemand stonden, en dat is het gewoon hun eigen schuld.quote:
Alsof je in die tijd die keus had. Dat "ik ben ongesteld" e.d. werkte bij ons ook niet, de leraar hield dat gewoon bij. Als je 2 keer achter elkaar binnen 2 weken ongesteld was werd je naar de dokter gestuurd.quote:Op maandag 21 november 2011 12:13 schreef Myraela het volgende:
Kleren huren.Dat zou ik echt niet doen.
Ik heb een lichte hersenschudding gehad door een hockeystick bij LOquote:Op maandag 21 november 2011 12:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik had last van mijn botten en van de bloedarmoede, daarom was ik helaas genoodzaakt om nooit te verschijnen bij LO
Met Hockey was ik wel beter, dat was wel leuk. Ik heb toen een jongen een bloedneus geslagen met een hockeystick.
Hoofd tegen het matras en voor de rest van de tijd gewoon bevroren zo blijven staan.quote:Op maandag 21 november 2011 12:14 schreef heloef het volgende:
De gymleraar was 3 jaar bezig mij een koprol te laten doen.
Niet gelukt.
Ach, ieder zijn ding.quote:
Ik probeerde het nog wel maar uit een soort van angst viel ik steeds om naar links.quote:Op maandag 21 november 2011 12:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoofd tegen het matras en voor de rest van de tijd gewoon bevroren zo blijven staan.
Dit ook ja. Ik kan het nog steeds niet, jaren oefen ten spijtquote:Op maandag 21 november 2011 12:14 schreef heloef het volgende:
De gymleraar was 3 jaar bezig mij een koprol te laten doen.
Niet gelukt.
Ik werd uitgemaakt voor aap in de ringenquote:Op maandag 21 november 2011 12:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat had ik bij ringen. Beetje rondzwaaien ermee, geen probleem. Maar als we iets van een koprol moesten doen, hield ik het voor gezien.
Ja, niet echt handig om de stick van dichtbij te gaan besnuffelen. Maar ik zag vroeger gewoon mensen swingen alsof ze voor een homerun gingenquote:Op maandag 21 november 2011 12:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Heb het een paar kere zien gebeuren bij mensen die achter iemand stonden, en dat is het gewoon hun eigen schuld.
Judo doen. Ik ben de baas der koprollen, tenzij het in de lucht moet via die kutringen. Dat is te eng.quote:Op maandag 21 november 2011 12:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit ook ja. Ik kan het nog steeds niet, jaren oefen ten spijt
Mja. Ik golf ook en ik kan mensen afraden om achter me te gaan staan als ik slaquote:Op maandag 21 november 2011 12:16 schreef Sinji het volgende:
Ja, niet echt handig om de stick van dichtbij te gaan besnuffelen. Maar ik zag vroeger gewoon mensen swingen alsof ze voor een homerun gingen
Dat kon ik, daar heb je alleen je armen voor nodigquote:Op maandag 21 november 2011 12:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Judo doen. Ik ben de baas der koprollen, tenzij het in de lucht moet via die kutringen. Dat is te eng.
Haha judo helpt wel... en dan een paar kussen op een rijtje, aanloop en daar dan een koprol overheen zien te makenquote:Op maandag 21 november 2011 12:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Judo doen. Ik ben de baas der koprollen, tenzij het in de lucht moet via die kutringen. Dat is te eng.
Val breken is zo baasquote:Op maandag 21 november 2011 12:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Sowieso is het goed om te kunnen hoor. Ook met teamsporten ga je geregeld op je plaat en als je dat opvangt met een koprol is er niks aan de hand. Keertje lukte me dat niet; sleutelbeen gebrokenquote:Op maandag 21 november 2011 12:17 schreef YoshiEscobar het volgende:
Haha judo helpt wel... en dan een paar kussen op een rijtje, aanloop en daar dan een koprol overheen zien te maken
Het is een voetbal, die dingen doen geen pijnquote:Op maandag 21 november 2011 12:18 schreef stefanhaan het volgende:
Ik stopte ooit met voetbal een knoerhalde bal vol met mijn kroonjuwelen. Het deed pijn. Maar daarna stond ik op als een baas en ging ik verder.
Kin op de borst en zo hard mogelijk tegen het matras slaan om de tegenstander in z'n broek te laten schijten, inderdaad.quote:
Ik stopte met voetbal na een massale vechtpartij op de training.quote:Op maandag 21 november 2011 12:18 schreef stefanhaan het volgende:
Ik stopte ooit met voetbal een knoerhalde bal vol met mijn kroonjuwelen. Het deed pijn. Maar daarna stond ik op als een baas en ging ik verder.
Met handbal, als keeper de bal vaakzat op schouders/knieën gekregen ed.
Maar ik was altijd wel goed in sport
Ditquote:Op maandag 21 november 2011 12:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kin op de borst en zo hard mogelijk tegen het matras slaan om de tegenstander in z'n broek te laten schijten, inderdaad.
Weet ikquote:Op maandag 21 november 2011 12:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Sowieso is het goed om te kunnen hoor. Ook met teamsporten ga je geregeld op je plaat en als je dat opvangt met een koprol is er niks aan de hand. Keertje lukte me dat niet; sleutelbeen gebroken
Dat is idd een groot issue bij voetbal tegenwoordig, dat zelfs bij de jeugd dit er al in sluipt.quote:Op maandag 21 november 2011 12:19 schreef heloef het volgende:
Ik stopte met voetbal na een massale vechtpartij op de training.
En ik was fucking 11.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |