Hakkuh!!!!quote:Op maandag 21 november 2011 10:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
De 90's
Wat een tijd, ik mis het soms
Ik smste niet terug omdat ik nog 12 cent beltegoed hebquote:Op maandag 21 november 2011 11:32 schreef Newbie114 het volgende:
Alweer moe, en vanavond weer werkenJippie. Tevens blijkt dat het internetslot nu opeens wel werkt met ebuddy. Raar...
Hoezo kun je dan ook niet smsen met 12 centquote:Op maandag 21 november 2011 11:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik smste niet terug omdat ik nog 12 cent beltegoed heb
Sorry.
2 smsjes voor noodgevallen in het OV bewaren enzo, bedacht ik me toen ik wilde sturenquote:Op maandag 21 november 2011 11:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hoezo kun je dan ook niet smsen met 12 cent
Hoe laat ben je vrij dan?quote:Op maandag 21 november 2011 11:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
2 smsjes voor noodgevallen in het OV bewaren enzo, bedacht ik me toen ik wilde sturen
Maar vanmiddag heb ik weer nieuwe
Ik ga zo weg denk ik, geen zin in werkcollegequote:
quote:Op maandag 21 november 2011 11:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga zo weg denk ik, geen zin in werkcollegeDus kwart voor een al.
En als je daar toch bent, kun je ook direct voor de rest vragenquote:Op maandag 21 november 2011 11:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga zo weg denk ik, geen zin in werkcollegeDus kwart voor een al.
En de dokter heeft geen tijd voor me
Ik ga ze nog een keer bellen en zielig doen aan de telefoon over hoe ernstig het is, denk ik.
Klopt.quote:Op maandag 21 november 2011 11:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
En als je daar toch bent, kun je ook direct voor de rest vragen
Jij zit tenminste niet op school, scheelt ook weer.quote:Op maandag 21 november 2011 11:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt.
Ik ga me ook weer vervelen vanmiddag
Juist niet, op school zitten vult tenminste je tijd wat opquote:Op maandag 21 november 2011 11:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jij zit tenminste niet op school, scheelt ook weer.
quote:Op maandag 21 november 2011 11:50 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb nog maar 10 minuten om te SC'en
Waarom geen abo?quote:Op maandag 21 november 2011 11:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Juist niet, op school zitten vult tenminste je tijd wat op
Ik ga meteen mijn gekochte beltegoed vanmiddag spenderen aan de huisarts en de klantenservice voor mijn zoekgeraakte OV-kaart. Heb ik ook weer wat te doen.
Ik heb BUd-uurquote:Op maandag 21 november 2011 11:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat hoor je nu te doen eigenlijk?
Heb ik, weekabonnement, maar ik verloor mijn OV-kaart in de intercity naar Roosendaalquote:
Klinkt zinloosquote:Op maandag 21 november 2011 11:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb BUd-uur
(mentorBegeleidingsUur)
Wat zijn de ideale netwerkcomponenten dan precies?quote:Op maandag 21 november 2011 11:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klinkt zinloos
Ik volg een les over ideale netwerkcomponenten die langzaam gaat
Het is precies even zinloos als je denkt want mijn mentor is in geen velden of wegen meer te bekennen.quote:Op maandag 21 november 2011 11:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klinkt zinloos
Ik volg een les over ideale netwerkcomponenten die langzaam gaat
Oh kut, ik gaf een dom antwoordquote:Op maandag 21 november 2011 11:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik, weekabonnement, maar ik verloor mijn OV-kaart in de intercity naar Roosendaal
Dus nu moet ik waarschijnlijk om een nieuwe bedelen bij de klantenservice.
Bedoelt ze niet het beltegoed???quote:Op maandag 21 november 2011 11:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik, weekabonnement, maar ik verloor mijn OV-kaart in de intercity naar Roosendaal
Telefoon bedoelde ikquote:Op maandag 21 november 2011 11:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon, theoretische resistoren en conductoren waaraan je kunt rekenen zonder rekening te houden met de werkelijkheid en warmteontwikkeling enzo.quote:Op maandag 21 november 2011 11:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat zijn de ideale netwerkcomponenten dan precies?
Ik zag net al hoe dom het wasquote:
Maar oh zo handig als je zonder zitquote:Op maandag 21 november 2011 11:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag net al hoe dom het was
Maar ik verbel meestal nauwelijks tegoed, ik heb met 20 euro drie maanden gebeld, dus misschien als mijn uitgaven drastisch omhoogschieten, maar het is nu volgens mij nog niet zo nodig.
Wees maar trotsquote:Op maandag 21 november 2011 11:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Trouwens, tot vanmiddag alvast, voor als je zo weg moet
Yeah, triple post
Die naam gebruikt toch niemandquote:Op maandag 21 november 2011 11:58 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wees maar trots![]()
Later![]()
![]()
Nu heb ik gym. Of, in de flitsende nieuwe naam: LO (Lichamelijke Opvoeding)
Zo heet het altijd toch al op het middelbaar?quote:Op maandag 21 november 2011 11:58 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wees maar trots![]()
Later![]()
![]()
Dat dus. Bij ons heefth et ook altijd LO geheten.quote:Op maandag 21 november 2011 11:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo heet het altijd toch al op het middelbaar?
Dat vond ik een van de voordelen van het hogere onderwijs, geen LO meer.
Ook een van de weinige zegeningen die ik zie in dit jaar jaquote:Op maandag 21 november 2011 11:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo heet het altijd toch al op het middelbaar?
Dat vond ik een van de voordelen van het hogere onderwijs, geen LO meer.
Was waarschijnlijk gewoon overal... bij ons ookquote:Op maandag 21 november 2011 12:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat dus. Bij ons heefth et ook altijd LO geheten.
Gym was enkel op de basischool volgens mij. Apekooi was zo baas altijd.. de nostalgiequote:Op maandag 21 november 2011 11:58 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wees maar trots![]()
Later![]()
![]()
Apekooi.quote:Op maandag 21 november 2011 12:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gym was enkel op de basischool volgens mij. Apekooi was zo baas altijd.. de nostalgie
WAT WILDE JE ME AANDOENquote:Op maandag 21 november 2011 12:01 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk gewoon overal... bij ons ook
Ze hadden het alleen wel vaker mogen geven
't is leuk om bezig te zijn...quote:
Haha! Dat was sowieso mijn tactiek!quote:Op maandag 21 november 2011 12:03 schreef Supersoep het volgende:
Touwklimmen.![]()
Al die wijven die het dan ook niet kunnen. Prachtig.
Apekooi was tof.quote:Op maandag 21 november 2011 12:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gym was enkel op de basischool volgens mij. Apekooi was zo baas altijd.. de nostalgie
Zonder benen, hè. Puur op armkracht. Minstens 3x naar boven en beneden terwijl de dames hopeloos een huppeltje maken en zich aan het touw proberen vast te klampen met bange ogen.quote:Op maandag 21 november 2011 12:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Haha! Dat was sowieso mijn tactiek!
Wel... je hebt er nu dan ook geen last meer vanquote:Op maandag 21 november 2011 12:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb geen enkele ook maar enigszins positieve ervaring met dat hele kutvak![]()
![]()
Dat was ook wel leuk.quote:
Softbal / honkbal had ik echt een hekel aan. Echt zoiets om van weg te lopen. Misselijk werd ik daarvan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |