M'n leven kwam ooit bijna vroegtijdig tot een einde toen we buiten moesten honkballen en ik de werper was. Het werpen ging goed, alleen kwam de bal in een rechte lijn terug naar me toe. M'n hoofd kon net nog vijf centimeter opzij en het zoefde langs me. Die dingen zijn enorm zwaar en hard, waarschijnlijk waren m'n hersenen er langs de achterkant uitgevlogen.quote:Op maandag 21 november 2011 12:18 schreef stefanhaan het volgende:
Ik stopte ooit met voetbal een knoerhalde bal vol met mijn kroonjuwelen. Het deed pijn. Maar daarna stond ik op als een baas en ging ik verder.
Met handbal, als keeper de bal vaakzat op schouders/knieën gekregen ed.
Maar ik was altijd wel goed in sport
Ik kreeg wel een keer zo'n knuppel in mijn buik, dat deed echt verdomd veel pijn.quote:Op maandag 21 november 2011 12:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
M'n leven kwam ooit bijna vroegtijdig tot een einde toen we buiten moesten honkballen en ik de werper was. Het werpen ging goed, alleen kwam de bal in een rechte lijn terug naar me toe. M'n hoofd kon net nog vijf centimeter opzij en het zoefde langs me. Die dingen zijn enorm zwaar en hard, waarschijnlijk waren m'n hersenen er langs de achterkant uitgevlogen.![]()
Trauma voor het leven, ik doe nooit honkbal meer.
Ik vond het hilarisch maar mijn moeder vond dat ik er maar van af moest en het een jaar later nog een keer moest proberen.quote:Op maandag 21 november 2011 12:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat is idd een groot issue bij voetbal tegenwoordig, dat zelfs bij de jeugd dit er al in sluipt.
Jij was de bal?quote:Op maandag 21 november 2011 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een keer zo'n knuppel in mijn buik, dat deed echt verdomd veel pijn.
wow zoveel dingen in 1 zin!quote:Op zondag 20 november 2011 23:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jouw type vrouw is altijd blond. Dat is gewoon een gevoel.
Bij ons heeft een keer een meid die knuppel (van die leuke alu-knuppels) tegen haar hoofd gekregen omdat de slagman 'em uit z'n handen liet glippen. Die kon 't leuk laten hechten. Hoofdhuid bloed als een gek trouwens...quote:Op maandag 21 november 2011 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kreeg wel een keer zo'n knuppel in mijn buik, dat deed echt verdomd veel pijn.
Hij doorgrondt gewoon je complete persoonlijkheidquote:Op maandag 21 november 2011 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wow zoveel dingen in 1 zin!
ik ben een vrouw yay!
maar ik ben een type? oh nee dat is vast niet goed
helpt het dat ik blond geboren ben?
Met zo'n knuppel heb ik op de basisschool een jongen net boven zijn ogen geraakt, bloedde ook nogal. Maarja ik had niet door dat hij schuin achter me was gaan staan terwijl ik uithaalde.quote:Op maandag 21 november 2011 12:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Bij ons heeft een keer een meid die knuppel (van die leuke alu-knuppels) tegen haar hoofd gekregen omdat de slagman 'em uit z'n handen liet glippen. Die kon 't leuk laten hechten. Hoofdhuid bloed als een gek trouwens...
quote:Op maandag 21 november 2011 12:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Met zo'n knuppel heb ik op de basisschool een jongen net boven zijn ogen geraakt, bloedde ook nogal. Maarja ik had niet door dat hij schuin achter me was gaan staan terwijl ik uithaalde.
Ik zat net trouwens zowaar wat voor school te doen, zat een of andere jongen schuin tegenover me steeds naar me te gluren. Ik ben maar ergens anders gaan zitten, volgens mij wilde hij mijn macbook stelen.
Vader bedreigt scheids van 12quote:Op maandag 21 november 2011 12:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik stopte met voetbal na een massale vechtpartij op de training.
En ik was fucking 11.
quote:Op maandag 21 november 2011 12:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Met zo'n knuppel heb ik op de basisschool een jongen net boven zijn ogen geraakt, bloedde ook nogal. Maarja ik had niet door dat hij schuin achter me was gaan staan terwijl ik uithaalde.
Ik zat net trouwens zowaar wat voor school te doen, zat een of andere jongen schuin tegenover me steeds naar me te gluren. Ik ben maar ergens anders gaan zitten, volgens mij wilde hij mijn macbook stelen.
Was dat benzin toevallig?quote:Op maandag 21 november 2011 12:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
nee je ziet het verkeerd, en er wordt weer vanalles voorbijgegaan.quote:Op maandag 21 november 2011 07:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beste knul, je vergeet 1 klein maar heel belangrijk dingetje....
Meer dan 80% van de stelletjes die sex zonder condoom hebben zijn hier mee begonnen na ze beiden een soa test gedaan hebben.
Dit blijkt uit een onderzoek onder jongeren van BNN tijdens de nationale SOA test / avond.
Maar hey jij wilt vast die kleine 20% zijn.
Maar weet je wat ik denk....
Jij krijgt geen aandacht in het dagelijks leven en hebt zo een leeg leven dat je dit soort dingen gaat roepen en bedenken omdat je weet dat heel veel mensen daar op reageren. En dus weer aandacht krijgt.
Sex, hoeren, geld weg geven doen het altijd goed.
Die wil gewoon rustig tegen je borst aanliggen terwijl je wat met z'n haar speelt. D'awwww.quote:Op maandag 21 november 2011 12:29 schreef Lokasenna het volgende:
Maar iemand die er zo schattig uitziet als Benzin verdenk je er toch niet van dat hij je Macbook wil stelen?
Ben ik een meisje?quote:Op maandag 21 november 2011 12:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee je ziet het verkeerd, en er wordt weer vanalles voorbijgegaan.
ik KAN geen dates met meisjes krijgen, en ik KAN geen vriendin krijgen. ik kan ook geen geld aan dates besteden of wat dan ook, want ik heb geen dates. kan ze ook niet krrijgen.
ik kan ook geen meisjes ontmoeten
ik moet wel naar een hoer voor seks, het kan niet anders. snap dat dan.
ik heb geen dates,vriendinnen,sociaal leven. ik ontnmoet bijna nooit nieuwe mensen. en ik heb de seks nodig om misschien ietsjes gerust gesteld te worden
Softbal doet me weer denken aan slagbal op de basisschoolquote:Op maandag 21 november 2011 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vond honbal heel leuk
heb nog een tijdje op softbal gezeten
naja echt maar heel heel kort hoor en ik was heel heel jong
ja maar. dan moet ik weer de uizonderingen opschrijven. jij weet ook wel dat het heel minimaal is allemaal voor me. ik ontmoet echt nooit nieuwe mensen die ik wederzie de laatste 7 jaar niet. volgensmij niemand...uitgezonderd jou, ik weet niet zeker.quote:
Softbal toernooien zijn voor mietjesquote:Op maandag 21 november 2011 12:31 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Softbal doet me weer denken aan slagbal op de basisschool
Altijd leuk met 3 scholen een slagbal toernooitje houden waarbij onze school altijd derde werd
Dat is waar. Maar je kunt niet helemaal niets, betekent het wel, als er uitzonderingen zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 12:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar. dan moet ik weer de uizonderingen opschrijven. jij weet ook wel dat het heel minimaal is allemaal voor me.
quote:Op maandag 21 november 2011 12:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Softbal toernooien zijn voor mietjes
Dammen for the win. Kampioen van friesland
quote:Op maandag 21 november 2011 12:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee je ziet het verkeerd, en er wordt weer vanalles voorbijgegaan.
ik KAN geen dates met meisjes krijgen, en ik KAN geen vriendin krijgen. ik kan ook geen geld aan dates besteden of wat dan ook, want ik heb geen dates. kan ze ook niet krrijgen.
ik kan ook geen meisjes ontmoeten
ik moet wel naar een hoer voor seks, het kan niet anders. snap dat dan.
ik heb geen dates,vriendinnen,sociaal leven. ik ontnmoet bijna nooit nieuwe mensen. en ik heb de seks nodig om misschien ietsjes gerust gesteld te worden
Ik
Ik
Ik
Ik
Ik
Ik
Ik
whaha ik zat ook op zo'n kneuzenschool die hoe dan ook, met wat dan ook altijd laatste werdquote:Op maandag 21 november 2011 12:31 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Softbal doet me weer denken aan slagbal op de basisschool
Altijd leuk met 3 scholen een slagbal toernooitje houden waarbij onze school altijd derde werd
Hoi, keertje afspreken?quote:Op maandag 21 november 2011 12:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar. dan moet ik weer de uizonderingen opschrijven. jij weet ook wel dat het heel minimaal is allemaal voor me. ik ontmoet echt nooit nieuwe mensen die ik wederzie de laatste 7 jaar niet. volgensmij niemand...uitgezonderd jou, ik weet niet zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |