Ik ga ook zo starten met Seizoen 4. Heb Ruiz voor 400k van het gedegradeerde Fulham gehaald. Cairney als Back-Up voor Eriksen.quote:Op maandag 21 november 2011 15:11 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een heerlijk begin van seizoen 4.
[ afbeelding ]
Heb gelukkig wel wat krediet opgebouwd met 2x kampioen, 1x beker en winnen uefa cup... En europees gaat het nog best redelijkquote:
Misschien had je dan beter jouw spelers aan hun uit kunnen lenen, en de spelers die je uitgeleend hebt zelf op kunnen stellen..quote:Op maandag 21 november 2011 16:41 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Heb gelukkig wel wat krediet opgebouwd met 2x kampioen, 1x beker en winnen uefa cup... En europees gaat het nog best redelijk. Valt wel op dat Almere gewoon boven me staat, helft van hun dragende spelers zijn van mij haha.
Had ik kunnen doen, het is een beetje een combinatie van blessures en Janssen die duidelijk minder gaat presteren (heb 3 centrale middenvelders uitgeleend, nog wel een goed 17 jarig talent in de jeugd die ik wat meer speeltijd aan het geven ben). Tis gelukkig nog vroeg in het seizoenquote:Op maandag 21 november 2011 16:54 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Misschien had je dan beter jouw spelers aan hun uit kunnen lenen, en de spelers die je uitgeleend hebt zelf op kunnen stellen..
quote:Op maandag 21 november 2011 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga ook zo starten met Seizoen 4. Heb Ruiz voor 400k van het gedegradeerde Fulham gehaald. Cairney als Back-Up voor Eriksen.
Hoe ontwikkelt eriksen bij jou?
Bij Novara komt er geen hond kijken. Ook niet nu ik al 29 wedstrijden de Serie A aanvoer. Van de 17.000 plaatsen zijn er gemiddeld 9000 gevuld. Alleen tegen Inter is het een volle bak altijd.quote:Op maandag 21 november 2011 14:23 schreef MMUFC het volgende:
Als ik de laatste duels met Santa Coloma bekijk.. is het onbegrijpelijk dat ik een paar duels daar voor een 0-3 voorsprong weggaf tot 4-3 achter stand en dat ik uiteindelijk nog blij mocht zijn dat ik 4-4 maakte.. Maar weer hard op weg naar mijn 3e titel op rij, en hopelijk kan ik dan volgend seizoen weer een stapje vooruit zetten op Europees gebied. Tot nu toe overleefde ik de voorronde eenvoudig, maar was ik in de 1e kwalificatieronde kansloos..
Komend seizoen kan ik in de CL ook uitkomen in mijn nieuwe stadion waar 3100 man in kan. In de competitie heb ik dat nog niet nodig, zit gemiddeld aan de 550 man, maar Europees zit het vol!
Real Madrid komt langs... 13.000 man in 't stadionquote:Op maandag 21 november 2011 19:01 schreef Rahl het volgende:
[..]
Bij Novara komt er geen hond kijken. Ook niet nu ik al 29 wedstrijden de Serie A aanvoer. Van de 17.000 plaatsen zijn er gemiddeld 9000 gevuld. Alleen tegen Inter is het een volle bak altijd.
bedrag recettes voor wedstrijd opschrijven, wedstrijd spelen, bedrag recettes het eerdere bedrag eraf halen, klaarquote:Op maandag 21 november 2011 19:31 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik had een vraagje, is het mogelijk om je inkomst te zien na een wedstrijd. Dus wat je die dag verdiend hebt aan kaartverkoop etc. Op financiën kan je alleen maandelijks kijkenIk wil weten wat ik ongeveer per wedstrijd verdien.
hahahaquote:Op maandag 21 november 2011 20:23 schreef VelitoX het volgende:
[..]
bedrag recettes voor wedstrijd opschrijven, wedstrijd spelen, bedrag recettes het eerdere bedrag eraf halen, klaar. Dat is natuurlijk zonder seizoenkaarthouders
.
Wat een baasje! Waar heb je hem gevonden?quote:Op maandag 21 november 2011 18:40 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een verschil inderdaad.Al is hij niet de best-trainende in m'n selectie.
Carlos Fierro is trouwens een mega-talent. Heeft bij mij in de eerste 13 wedstrijden v/h seizoen 18x gescoord. Liet 'm vorige seizoenen af en toe eens meedoen, maar is nu vaste kracht. En nog steeds pas 20 jaar.
Oh, en mij linksbacktalentje.Wat een beul, fysiek.
[ afbeelding ]
Ergens in Brazilië, as usual.quote:Op maandag 21 november 2011 21:44 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Wat een baasje! Waar heb je hem gevonden?
Ik door Denemarken, heb maar ja gezegd tegen ze, heb naast Eriksen/Boilesen/Fisher nog 4/5 andere deense talenten, als ze het goed genoeg doen kan ik ze ook voor Denemarken laten debuterenquote:
Mooie prestatie! Ik vind dat je het leuk doet met Feyenoord, leuke aanwinsten. Conor Clifford komt Chelsea, toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:26 schreef Sejt het volgende:
In het seizoen 2012/2013 ben ik met m'n vernieuwde Feyenoord 2e geworden, met 7 punten achterstand op Ajax. Wel Champions League dus, waar ik waarschijnlijk niet veel kans ga hebben, maar het gaat vooral om het geld.
De beker heb ik wel gewonnen dit seizoen, door o.a. Groningen, PSV en Utrecht te verslaan. Laatst genoemde was finalist, waar ik met 4-1 van won in de Kuip.
Topscorer van Feyenoord én de eredivisie was Marco Pérez met 26 doelpunten. In totaal (dus met beker en europees) had hij er 35 in liggen.
Keeper van het jaar was Darley, die het halve seizoen geblesseerd is geweest![]()
Speler van het jaar (allemaal eredivisie) was Thomas Drage, m'n Noorse toptalent.
Jonge speler van het jaar werd dezelfde Drage 2e, achter Christian Eriksen van Ajax. 3e Was ook een Feyenoorder, namelijk de 21-jarige Clifford (centrale middenvelder) die ondertussen ook voor het Noord-Ierse nationale elftal is opgeroepen. En dan te bedenken dat ik die vorige zomer transfervrij kon oppikken.
Ook al heb ik redelijk wat geld binnen gehaald, alsnog heb ik bijna geen financiële middelen voor versterkingen. Ik moet dus tegenvallende spelers verkopen en daar betere voor terugvinden. Net een uitdaging voor mij! Wel realistisch dat ik niet miljoenen in transferbudget krijg.
Een keeper had ik al gevonden en Darley gaan weg. Daarnaast gaat ook Isoufi en Van Haaren weg. Ook probeer ik Julian Koch te slijten, maar niemand wil het nog hebben. Voor hem wil ik een nieuwe, betere rechtsback vinden.
Iemand nog tips voor een goedkope, jonge en goede rechtsback? Budget is max. ¤600k.
Thanksquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:52 schreef Kevillac het volgende:
[..]
Mooie prestatie! Ik vind dat je het leuk doet met Feyenoord, leuke aanwinsten. Conor Clifford komt Chelsea, toch?
Als rechtsback zou je kunnen denken aan Denis Odoi, Marcin Wasilewski (ondanks zijn leeftijd), of Nederlanders als Niels Wellenberg of Mark van der Maarel. Je kunt ook een rechtsback huren, zoals Kyle Naughton van Tottenham.
Gzquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:39 schreef Rahl het volgende:
Eén wedstrijd voor het einde, twee punten voor op AC Milan. Als ik nu thuis van ze win zit ik op rozen.
Klotsende oksels en klamme handen. Er is echt geen ander spel dat dit met mij doet.
1-1. Komt aan op de laatste wedstrijd tegen Palermo, die nog kunnen degraderen. Moeilijk spannend dit.
GY@T@@#Y^^&**(%(##B V![]()
Serie A gewonnen na een absolute thriller tegen Palermo Fiorentina.!!!
Week later ook de beker gewonnen van Napoli. Dubbel yayquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:39 schreef Rahl het volgende:
Eén wedstrijd voor het einde, twee punten voor op AC Milan. Als ik nu thuis van ze win zit ik op rozen.
Klotsende oksels en klamme handen. Er is echt geen ander spel dat dit met mij doet.
1-1. Komt aan op de laatste wedstrijd tegen Palermo, die nog kunnen degraderen. Moeilijk spannend dit.
GY@T@@#Y^^&**(%(##B V![]()
Serie A gewonnen na een absolute thriller tegen Palermo Fiorentina.!!!
Bakkenes.quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:29 schreef MMUFC het volgende:
Heerlijke vrije trap voor een stel part-timers:
Ach, ik speelde ooit in FM2010 met Feyenoord. Daar hadden ze ook schulden, na 1 seizoen had ik zowaar een positieve balans (wel nog 30miljoen schuld ofzoquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:16 schreef Rahl het volgende:
[..]
Week later ook de beker gewonnen van Napoli. Dubbel yay
Wel jammer dat er niet veel ruimte is om te groeien bij Novara. Ik begon bij deze club omdat het de enige in de Serie A is zonder schulden, maar ook ik heb nu een schuld van 6 miljoen. Dat betekent geen nieuw stadion, geen nieuwe trainingsfaciliteiten, geen nieuw jeugdcomplex en een bepekert salarisbudget (ik sta 14de qua salariskosten en ik zit aan m'n budget). Helaas wordt het dus heel moeilijk om op dit niveau te blijven presteren. Ik blijf nog één jaartje voor het debuutjaar in de CL, maar daarna laat ik m'n contract aflopen.
Geen idee, ik kreeg een berichtje dat ik vanaf nu 35k per maand aflossing betaalde voor een schuld van 6 miljoen. Had wel elke maand een verlies van 300-400k, maar ik dacht dat dat opgevangen werd door winstpremies in de Europa League. Blijkbaar hebben ze het gefixt met een lening.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ach, ik speelde ooit in FM2010 met Feyenoord. Daar hadden ze ook schulden, na 1 seizoen had ik zowaar een positieve balans (wel nog 30miljoen schuld ofzo), bouwt het bestuur 8000 plaatsen bij voor 13miljoen
Hoe kom jij eigenlijk aan die schuld dan?
Spelers die even goed zijn als je andere sterspelers maar wel 4x hun salaris eisenquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:35 schreef Rahl het volgende:
[..]
Geen idee, ik kreeg een berichtje dat ik vanaf nu 35k per maand aflossing betaalde voor een schuld van 6 miljoen. Had wel elke maand een verlies van 300-400k, maar ik dacht dat dat opgevangen werd door winstpremies in de Europa League. Blijkbaar hebben ze het gefixt met een lening.
Sowieso dom, want ik heb het hele seizoen 9 miljoen transferbudget over gehad.
Ik heb ook niet goed opgelet bij contractonderhandelingen met één of andere wisselknuppel en daardoor hem de clausule gegeven dat ie evenveel als de grootverdieners verdient. 220k per week voor die idioot
220k?!quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:35 schreef Rahl het volgende:
[..]
Geen idee, ik kreeg een berichtje dat ik vanaf nu 35k per maand aflossing betaalde voor een schuld van 6 miljoen. Had wel elke maand een verlies van 300-400k, maar ik dacht dat dat opgevangen werd door winstpremies in de Europa League. Blijkbaar hebben ze het gefixt met een lening.
Sowieso dom, want ik heb het hele seizoen 9 miljoen transferbudget over gehad.
Ik heb ook niet goed opgelet bij contractonderhandelingen met één of andere wisselknuppel en daardoor hem de clausule gegeven dat ie evenveel als de grootverdieners verdient. 220k per week voor die idioot
Ja, mijn spits van 35 doelpunten per seizoen, mijn topkeeper en mijn spelmaker verdienen dat. Helaas deze vent nu ook. Is nogal wat op een salarisbudget van 2,5 miljoenquote:
Dat moet wel Aidan White zijn! Die ken ik nog wel van FM11. Ik had daar een game met Fleetwood Town, waarmee ik in tien seizoen ben opgeklommen van Blue Square Premier naar de Premier League. Aidan White was een speler die ik HEEL graag wilde hebben, maar hij wilde niet komen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:56 schreef Sejt het volgende:
[..]
ThanksJa, volgens mij kwam Clifford van Chelsea Reserves. Hij speelt best veel, terwijl hij El Ahmadi als primaire concurrent heeft voor z'n positie.
Bedankt voor de tips, zal ze vanavond eens bekijken!
In de beker had ik trouwens wel mazzel dat ik de 3 laatste wedstrijden allemaal thuis speelde. Thuis heb ik dit seizoen volgens mij niks verloren
Ik heb trouwens nog een 21-jarig talent transfervrij kunnen halen van Leeds. Weer een Noord-Ier, voor de linker middenveld positie. Zal vanavond een screenie posten.
Tot nu toe speelde Drage of de Italiaanse twintiger Luigi Vitale op die positie, maar ik wil Drage vooral op de AM(C) positie gebruiken. Daarnaast is die nieuwe (kan even niet op z'n naam komen) ook inzetbaar als linksback.
Klopt helemaal!! Aidan White!quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:03 schreef Kevillac het volgende:
[..]
Dat moet wel Aidan White zijn! Die ken ik nog wel van FM11. Ik had daar een game met Fleetwood Town, waarmee ik in tien seizoen ben opgeklommen van Blue Square Premier naar de Premier League. Aidan White was een speler die ik HEEL graag wilde hebben, maar hij wilde niet komen.
Aangezien je toch in Engeland scout, check Joe McKee. Hij was mijn held in die Fleetwood-game; free kick taking 20, penalty taking 20 en zijn afstandschoten zijn ook levensgevaarlijk. Heb het idee dat ie de Eredivisie best aan zou kunnen. Een middenveld met White, Clifford, McKee en Drage, prima toch?(krijg gelijk weer zin om te spelen, haha)
Dit soort dingen deed ie vrij regelmatig:
Jup, doelpunten kijk ik terug.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:00 schreef TvhN het volgende:
Meer mensen die de wedstrijden bekijken middels 'text only'?
Heb ik onlangs met Sunderland gehaald. Moet het echter tot nu toe doen met wat invalbeurten; schat Gyan - Leandro nog iets hoger in.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Fierro blijft trouwens goddelijk bezig. 21 competitiewedstrijden, 27 goals.
Leandro zit bij mij wisselquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:43 schreef TvhN het volgende:
[..]
Heb ik onlangs met Sunderland gehaald. Moet het echter tot nu toe doen met wat invalbeurten; schat Gyan - Leandro nog iets hoger in.
Ik zit in seizoen 2 en bij mij spelen Tony en Achahbar (en Lucas Woudenberg en Elvis Manu) al regelmatig in het eerste. Maar dat is een bewuste keuze geweest. Ik heb El Ahmadi, Schaken, Swerts, Dani Fernandez, Auassar en Lamprou laten gaan en wilde me niet in allerlei bochten wringen om adequate versterking te regelen met zulke beperkte middelen. Ik mik nu op een plaatsje in de middenmoot om van daaruit door te groeien (ook financieel). Na 7 wedstrijden sta ik negende. Ik hoop dat het bestuur ermee kan leven...quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:30 schreef Sejt het volgende:
[..]
Klopt helemaal!! Aidan White!
Zal ook Joe McKee checken, dank voor de tip
Clasie ontwikkelt zich ook geweldig goed als DM. Daarnaast heb ik nog Schøne als AM(C) en El Ahmadi natuurlijk. Middenveld zit dus wel goed, centrale verdediging en linksback ook wel redelijk goed.
Ik zit er trouwens aan te denken om Achahbar rustig te gaan brengen en Tony als het nodig is qua blessures. Geweldige talenten!
Leuk plan! Vriend van mij is ook zo begonnen, álle competities ingeladen (quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:36 schreef Cara het volgende:
Ik ga weer een nieuwe game unemployed starten als reputatieloze manager met 37 competities geladen. We zullen zien of ik ergens een leuk aanbod krijg!
Bij mij kwamen ze ternauwernood door de play-offs voor het WK 2014 tegen Frankrijk...quote:Op woensdag 23 november 2011 02:05 schreef Lindgren. het volgende:
Nederland staat in seizoen 4 bij mij 23ste op de wereldranglijst. Way to Go, guys.
Leuk, dat ga ik ook doen!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:36 schreef Cara het volgende:
Ik ga weer een nieuwe game unemployed starten als reputatieloze manager met 37 competities geladen. We zullen zien of ik ergens een leuk aanbod krijg!
Ik kreeg Barcelona en Shakhtar 2 keer achterelkaar in de groepsfasesquote:Op woensdag 23 november 2011 01:11 schreef VelitoX het volgende:
Champions League:
1e seizoen tegen Real in de groepsfase....
2e seizoen tegen Real in de groepsfase....
3e seizoen blij zijn Real niet in de groepsfase krijgen.... tot ik ze in de 1e knockout ronde krijg...
zucht....
p.s. in mn halve demoseizoen had ik óók al Real in de groepsfase...
Gelukkig van de 11e plaats opgeklommen naar 4e hahahaa. Opeens scoort Bony als een malle.
Ze hebben allebei geen hoge rating voor "Doorzettingsvermogen" (Determination), wat inhoudt dat ze minder snel hun potentieel eruit halen. Dat valt dus een beetje tegen, voor de rest zien ze er wel aardig uitquote:Op woensdag 23 november 2011 15:46 schreef Eagle_99 het volgende:
Ben na mijn ontslag aangenomen bij Rubin, eind seizoen 16/17, wat een top talenten heb ik, 4 met 4 sterren, 2 met 3,5 sterren potentie. Gaat goed komen met zo'n jeugd![]()
Alleen mentaal kan het beter![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Als ik het goed heb is het niet omhoog te krikken, het is een waarde die voornamelijk bepaald wordt door de zogenoemde "hidden attributes".quote:Op woensdag 23 november 2011 16:07 schreef Eagle_99 het volgende:
Is hun doorzettingsvermogen omhoog te krikken of staat dat vast? Zoja, wat voor training zou ik kunnen doen?
Wat is zn leeftijd?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:50 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik wil de contract van een basisspeler verlengen omdat het volgend jaar afloopt, hij heeft een loon van 44.500, en hij wilt maar 14.500 van mijZou dat een bug kunnen zijn? Of houdt hij zoveel van de club en wilt weinig omdat we financieel niet zo goed zitten?
Ik klaag er niet om hoor
Dat heb ik, maar ik krijg alleen info over hun basiselftal etc, maar niet die informatie over hoe je het beste kan spelen qua smal/breed, kort/lang enz.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:01 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ze hebben allebei geen hoge rating voor "Doorzettingsvermogen" (Determination), wat inhoudt dat ze minder snel hun potentieel eruit halen. Dat valt dus een beetje tegen, voor de rest zien ze er wel aardig uit.
@Creeg: een scout instellen als scout voor de volgende tegenstanders
Wow die 3e ziet er erg goed uit.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:18 schreef VelitoX het volgende:
Zal ook maar eens een spelertje die ik in mn jeugd heb laten zien:
[ afbeelding ]
Klitgaard: Is 1 van de potentiële vervangers van Janssen op MC.
edit: ach, doe dr nog maar wat.
[ afbeelding ]
de Haan: eigen jeugd
[ afbeelding ]
Hodak: Aangekocht, erg hoog potentieel (wat ook wel te zien is)
[ afbeelding ]
Jans: Net overgekomen van Den Bosch
[ afbeelding ]
Kersten: Beste talent uit de eigen opleiding (dus niet aangekocht)
[ afbeelding ]
Mohammed: Het benodigde keeperstalentje
[ afbeelding ]
Roorda: Potentiële topspits, aangekocht voor 10 miljoen... Wou geen lager salaris... Is bij Stuttgart uit de jeugd gekomen (raar dat daar een Nederlander vandaan komt, maarja...). Zag het als doel om het beste Nederlandse spitstalent naar mij te halen.
Heb ook nog een paar Braziliaantjes die in januari 2015 komen, kan ik nog niks zinnigs over zeggen tho.
[ afbeelding ]
Kon het toch niet laten, dit is 1 van die brazo's
Best realistisch, dit spelquote:Op woensdag 23 november 2011 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
excelsior verlies 1-0. (28 SCHOTEN OP DOEL EN EXCELSIOR GVD 2)
Lol hoe regeerde iedereen toen je werd aangenomen?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
ontslag genomen bij Ajax, Werd te makkelijk. Dus dan zoek je voor een nieuwe uitdaging, Ik had me voorgenomen om de eerst volgende club die aanklopte te nemen. Dus ik ben op vakantie gegaan met optie solliciteren bij clubs op hoogst niveau, Teruggaan van vakantie bij aanbod.
Wat is het geworden?
Feyenoord. Juist ja. Villas Boas werd ontslagen. een team waar je aardig wat mee kan. Maar de financien moeten ook op orde.
Eerste potjes:
gae 4-0 winst
twente 5-2 winst.
utrecht 2-0 winst
groningen 1-0 winst.
excelsior verlies 1-0. (28 SCHOTEN OP DOEL EN EXCELSIOR GVD 2)
Boeit me geen reet. flikker gewoon lekker op de spatie.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:28 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Lol hoe regeerde iedereen toen je werd aangenomen?
Volgens mij niet, waarschijnlijk te jong nogquote:Op woensdag 23 november 2011 20:11 schreef TheFastOne het volgende:
Speelt Robbert de Vos al in de jeugd bij Feyenoord?
15, maar 1 van Feyenoord's grootste talenten.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:06 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Volgens mij niet, waarschijnlijk te jong nog.
Uitbetaling aan de aandeelhouders van de club.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:22 schreef Rumille het volgende:
Wat houdt dat Dividends eigenlijk in dat aan 't einde van 't jaar van je balans wordt gehaald?
Te jong dus, spelers vanaf 16 worden in het spel gestopt.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:13 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
15, maar 1 van Feyenoord's grootste talenten.
Denk dat ik dat ook maar eens ga doen, tot nu toe speel ik het niet zo vaak en met plezier, wat ik bij FM11 wel heb gehadquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:36 schreef Cara het volgende:
Geen Europese Unie dus geen Bosman-regeling. Zo ging het vroeger in Europa dus ook...quote:Op woensdag 23 november 2011 19:42 schreef Eagle_99 het volgende:
Seizoen afgelopen, 5de geworden in Premjer Liga, Euro Cup volgend seizoenTijd om wat transfervrije speler op te halen, wel kut dat je geld moet betalen om spelers met aflopende contract te contracteren in Rusland :S Slaat toch nergens op?
Hmm, Turkije heeft het dan weer wel. Maar goed, jammerquote:Op donderdag 24 november 2011 08:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Geen Europese Unie dus geen Bosman-regeling. Zo ging het vroeger in Europa dus ook...
Zou een mooie uitdaging zijn trouwens als ze weer terugkomen. Lazio naar de top leiden.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:01 schreef Rahl het volgende:
Roma én Lazio zijn allebei gedegradeerd bij mij
In één seizoen.
Zelfde hier.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:35 schreef de_boswachter het volgende:
Zit nu in 2015/2016 met PSV, 4x op rij kampioen
Is leuk om grote talenten te zoeken, op te leiden en dan te laten debuteren
In FM 11 had Khouma Babacar bij mij 48 doelpunten(ik weet het niet meer zeker hoeveel, maar dit was zijn eerste seizoen, en in zijn 2de had hij 50/51/52 gemaakt, dus hij had meer dan 100 punten) gemaaktquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 14:26 schreef MMUFC het volgende:
57 punten.. in Andorra moet de speler dan 57 goals maken.. Dat is een beetje teveel van het goede met 20 duels die daar te spelen zijn
Appeltje eitje.. je hoeft "maar" 3 goals per duel te makenquote:Op donderdag 24 november 2011 14:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat er idd ook staat, uitzonderlijk dat het er 1 uit de Eredivisie isVoor een speler uit Andorra is het onmogelijk
Damn wat is die zinsbouw toch matig. Blij dat ik in het Engels speel.quote:
Nop dat is niet het gevalquote:Op donderdag 24 november 2011 16:36 schreef alf89 het volgende:
Even een vraag tussendoor:
Ik speel met een zeer kleine club onderin Engeland (projectje) en wil me richten op jeugdspelers.
Is het zo dat hoe minder jeugdspelers, hoe beter de jeugdspelers getraind worden, hoe beter ze worden?
Vergeet de ton salaris niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:05 schreef Lindgren. het volgende:
Balotelli transfervrij.. Toch maar niet halen, zo goed is ie niet.
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:24 schreef Doler12 het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als een team failliet gaat? Spelers die gedwongen verkocht worden, punten af trek of verdwijnt een team uit de voetbal wereld?
Ja dat dacht ik al. Dan neem ik onmiddellijk ontslag als dat gebeurd!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:27 schreef VelitoX het volgende:
[..].
Begin ik weer wat terug te komen (van 11e naar 3e plaats), verlies ik met 2-0 uit tegen een lucky Feyenoord... zucht. Real Madrid up next....
Moest ook wel eigenlijkquote:Op donderdag 24 november 2011 22:21 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ligt aan je relatie met andere managers, soort vriendjespolitiek dus.
Geen idee. Ik heb er een speler tussen lopen die altijd zeurt dat ie een kans wil krijgen. Geef je hem een kans, zeurt hij vlak na die wedstrijd nog eens, vrij irritantquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:50 schreef Rahl het volgende:
Als je een ontevreden speler verteld dat ie een kans krijgt in het eerste, hoe lang moet je 'm dan opstellen voor ie niet meer ontevreden is?
Het verwijderen en toevoegen kan je op ieder moment instellen. Maar een competitie wordt pas toegevoegd of verwijderd als het seizoen(van dat land) afgelopen is..quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand die al gewekt heeft met dat competities verwijderen en die dingen? Want wil nu zoveel mogelijk competities laden, werkloos beginnen en dan competities weghalen
Hmm okequote:Op vrijdag 25 november 2011 12:19 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Het verwijderen en toevoegen kan je op ieder moment instellen. Maar een competitie wordt pas toegevoegd of verwijderd als het seizoen(van dat land) afgelopen is..
Wat toevallig.. hun kledingsponsor is... Nikequote:Op vrijdag 25 november 2011 13:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
het is de club Nike geworden uit Zweden
http://www.gifnike.se/
http://en.wikipedia.org/wiki/GIF_Nike
Daar had ik nog niet eens naar gekekenquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:43 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Wat toevallig.. hun kledingsponsor is... Nike![]()
Tja.. dat zijn dingen waar ik dan aan denk..quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens naar gekeken
Wel erg knap van Trabzonsporquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:39 schreef CrazyAces het volgende:
Kwartfinale van de europa cup verloren tegen Trabzonspor door een penalty in de 89ste minuut(met Celtic)
ja tot mijn verbazing mag ik blijven. Moet wederom om de titel mee gaan doen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Mag je blijven dan? Want ik moet minimaal mee doen om de titel
Hmm, dan heb je geluk. Ik heb ook een game met Feyenoord, ik sta na 10 wedstrijden 7e ofzo en ik sta al flink onder drukquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja tot mijn verbazing mag ik blijven. Moet wederom om de titel mee gaan doen.
Stond lang 2de en verloor kort voor eind van het seizoen ineens 3x op rij en 1x gelijk. En in de bekerfinale die in die reeks lag ging het ook mis.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hmm, dan heb je geluk. Ik heb ook een game met Feyenoord, ik sta na 10 wedstrijden 7e ofzo en ik sta al flink onder druk
Ik denk dat lang 2e staan dan goed genoeg is om het meestrijden om de titel te noemenquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
Stond lang 2de en verloor kort voor eind van het seizoen ineens 3x op rij en 1x gelijk. En in de bekerfinale die in die reeks lag ging het ook mis.
Misschien omdat ik ruim salarisbudget nu heb ofzo. Weet het ook niet.
heb trouwens na lang zeuren naast Excelsior ook Oss en Veendam om talenten te laten rijpen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik denk dat lang 2e staan dan goed genoeg is om het meestrijden om de titel te noemenMaar goed, ik ga eens kijken of ik mag blijven, hoewel ik nu een stuk meer bezig ben met een game bij Excelsior.
Niet slechtquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb trouwens na lang zeuren naast Excelsior ook Oss en Veendam om talenten te laten rijpen.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:43 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Wel erg knap van Trabzonspor
Ze zitten bij mij nu ook in de groep van Europa League
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:58 schreef Eagle_99 het volgende:
WauwHoop dat ze ook in het echt zo goed gaan presteren
Kan iemand hier nog op antwoorden?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoe kun je handmatig belangrijke gebeurtenissen in FM twitteren?
Dat kan gewoon nog hoor... Net als bij 2010 krijg je verschillende optiesquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:14 schreef Banaanensuiker het volgende:
Feeder clubs zijn echt ontzettend handig, ik gebruik ze dan ook erg veel. Probeer er ook meerdere te hebben, ook in buitenlandse lagere divisies. Ik vind het wel jammer dat je de club niet meer handmatig uit een lijst kan selecteren zoals in fm2010.
Nice, bedanktquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:57 schreef Irritatie100 het volgende:
selectie-->stallen bij satellietclub
Goede scouts aannemen en ze puur in brazilie laten rondwandelen.quote:Op zondag 27 november 2011 00:25 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Zooo, wat een speler, waarom zie ik ze nooit
Nouja, ik bedoel meer dat je in Brazilie ze zo minimaal 1x per seizoen tegenkomt.quote:Op zondag 27 november 2011 00:29 schreef Eagle_99 het volgende:
Komt waarschijnlijk omdat ik liever binnenlandse spelers of Europese spelers zoek. Wil geen samba team ervan maken maar soms heb je ook zulke spelers waar je geen nee kunt zeggen
Shit, crash dumpik krijg steeds crash dumps als ik spelers wil vergelijken :/ nu moet ik weer een week terug beginnen
Eventueel uitlenen? Dan spelen ze in een eerste elftal en dat is vaak zelfs goed voor hun ontwikkeling.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:36 schreef Creeg het volgende:
Waarom komen -19 spelers bij mij zeuren dat ze te weinig speelminuten krijgen in dat elftal? Ik kan er toch niks aan doen en ik heb geen zin om ook al het -19 elftal te gaan trainen en een andere trainer neerzetten heeft ook geen nut.
Nee, wel enorm vaak lat en paal. Gemiddeld 1,2 per wedstrijd.quote:Op zondag 27 november 2011 16:43 schreef Doler12 het volgende:
Heeft iemand ook last van een enorme aantal eigen doelpunten?
Ja op andere forums hebben mensen daar ook last van.quote:Op zondag 27 november 2011 16:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik krijg achterlijk veel tegengoals uit corners
Ook ja.quote:Op zondag 27 november 2011 16:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Je kan het jaartal niet aanpassen, of wat?quote:Op zondag 27 november 2011 17:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
En daar hebben we het gekut al, het valt de clubs op ( die hoger spelen ), dat ik het vrij goed doe met de spelers die ik heb, en aangezien ik het contract maar voor 3 maanden kan verlengen, en dan zijn ze weer transfer vrij heb ik dus een probleem
Nee het is november 2011 of niks :/ en het huidige contract loopt al tot november 2011 :/quote:Op zondag 27 november 2011 17:54 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Je kan het jaartal niet aanpassen, of wat?
Staat de club er financieel onzeker voor ofzo? Of presteer je onder verwachting?quote:Op zondag 27 november 2011 17:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee het is november 2011 of niks :/ en het huidige contract loopt al tot november 2011 :/
Ik sta op dit moment op de eerste plek, met nog 6 wedstrijden te gaan. De bedoeling was om ergens in de middenmoot te eindigen.quote:Op zondag 27 november 2011 18:10 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Staat de club er financieel onzeker voor ofzo? Of presteer je onder verwachting?
Dat is wel uitermate vreemd, maar vooral hoogst irritant, lijkt me...
Ja!quote:Op zondag 27 november 2011 16:43 schreef Doler12 het volgende:
Heeft iemand ook last van een enorme aantal eigen doelpunten?
Die knop zoek ik ook!quote:Op zondag 27 november 2011 22:23 schreef eywtf het volgende:
Is er trouwens geen ja-ik-weet-zeker-dat-ik-niet-wil-dat-je-van-afstand-schiet-mafketel-knop??? Ze blijven amar met hun zwakke been poepschotjes produceren..
Apart, die melding heb ik ook wel eens als ik FM afsluit en hij sluit hem om 1 of andere rede niet goed af. Bij mij helpt dan CTRL+ALT+DEL en dan naar processen. Daar staat als het goed is fm.exe tussen en als je die toepassing stopt dan kan je gewoon je FM weer startenquote:Op zondag 27 november 2011 22:22 schreef bartajax het volgende:
FM wil niet meer opstarten, ik klik het icoontje aan en hij doet in eerste instantie niet. Dus ik klik nog een keer en dan krijg ik de foutmelding: Error Football Manager 2012 is already running.
Heb Steam en Fm al verwijderd en opnieuw geinstaleerd maar nog steeds niks. Iemand enig idee??
Nope dan doet die t nog steeds niet, heb ongeveer alles al geprobeerd. Ook FM Editor doet hetzelfde, zou het aan Steam liggen?quote:Op zondag 27 november 2011 22:50 schreef Creeg het volgende:
[..]
Apart, die melding heb ik ook wel eens als ik FM afsluit en hij sluit hem om 1 of andere rede niet goed af. Bij mij helpt dan CTRL+ALT+DEL en dan naar processen. Daar staat als het goed is fm.exe tussen en als je die toepassing stopt dan kan je gewoon je FM weer starten
11 miljoen....quote:Op zondag 27 november 2011 23:26 schreef Banaanensuiker het volgende:
Net voor een 16 jarige regen 11m betaaldMaar hij is wel monsterlijk goed. En ik zit bij Ajax.
Raar.. Hmm, dat zou ik eerlijk gezegd niet weten, want ik speel het niet met Steam aan.quote:Op zondag 27 november 2011 23:20 schreef bartajax het volgende:
[..]
Nope dan doet die t nog steeds niet, heb ongeveer alles al geprobeerd. Ook FM Editor doet hetzelfde, zou het aan Steam liggen?
De eerste de beste coach met een beetje vage ervaring in Kroatië zou irl waarschijnlijk ook niet aan de bak komen in de eerste divisie hoor...quote:Op zondag 27 november 2011 22:15 schreef The_Groove het volgende:
Ik dacht; laat ik een lekkere grote DB aanmaken voor m'n nieuwe game waar ik werkloos aan wil beginnen met de laagste reputatie mogelijk.
Na een maandje solliciteren werd in aangenomen bij NK Hrvatski Dragovoljac in de Kroatische 2e divisie. In m'n 1ste seizoen kampioen geworden en de Kroatische beker gewonnen (dus voorronde EL!) Ik dacht, ik speel die Europa league en als dat niet lukt ga ik door solliciteren naar een nieuwe club.
Zit nu in januari, sta 2e met Hrvatski in de 1ste divisie maar geen enkele club wil me hebben! zelfs Jupiler ploegen lachen me uit als ik solliciteer...erg jammer
FH! Een van de topclubs van IJsland. Heb ik in FM2011 een mooie carrière gehad.. Heb daar meermalen de groepsfase CL mee gehaald en die zelfs een keer overleefd..quote:Op maandag 28 november 2011 11:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Na 1 seizoen bij Nike, is er een club uit ijsland (FH) die mij wil hebben, zijn kampioen geworden en gaan europees spelen..
hmmm
Ik heb er juist halverwege het seizoen zelf al zo'n 10 inliggen uit corners.quote:Op zondag 27 november 2011 16:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Besloten bij Nike te blijven?quote:Op maandag 28 november 2011 16:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Erg handig dat ik nu TV geld krijg
Ja, FH kwam niet met de aanbieding, en 2 clubs uit de top in Denemarken kwamen ook niet. Bestuur van Nike gaf mij een 1jarig voorstel en daar is 2 jaar van gemaaktquote:
Wel een vol huis!quote:Op maandag 28 november 2011 16:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja, FH kwam niet met de aanbieding, en 2 clubs uit de top in Denemarken kwamen ook niet. Bestuur van Nike gaf mij een 1jarig voorstel en daar is 2 jaar van gemaakt.
Nu in de Division 1 Södra, sta ik na 3 wedstrijden netjes 4de. Bedoeling is om sowieso degradatie te voorkomen
Waar ik vorig jaar niet eens mee mocht doen aan de Svenska Cupen, zit ik nu in de 3de ronde en moet ik tegen AIK
Nja dat wel, maar heb in de voorbereiding al 6x verloren van zequote:
Dan is het wel vervelend om waarschijnlijk WEER van ze te verliezenquote:Op maandag 28 november 2011 16:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja dat wel, maar heb in de voorbereiding al 6x verloren van ze![]()
Hell noquote:Op maandag 28 november 2011 17:04 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dan is het wel vervelend om waarschijnlijk WEER van ze te verliezen
Hoeveel kan er in je stadion?quote:Op maandag 28 november 2011 17:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hell no
[ afbeelding ]
Kom aan
toeschouwers : 882
Schijnbaar 3000quote:
Ik heb precies hetzelfde. En m'n assistent (Paul Bosvelt) denkt dat het een goed idee zou zijn als Peter van der Vlag (Keeper) de corners gaat nemen.quote:Op maandag 28 november 2011 14:44 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wtf mijn spelers zijn ontevreden over het niveau van mijn physical coach.
Als je het contractvoorstel hebt, rechtsonderin boven de "bevestig"knop?quote:Op maandag 28 november 2011 22:18 schreef Jester65 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. En m'n assistent (Paul Bosvelt) denkt dat het een goed idee zou zijn als Peter van der Vlag (Keeper) de corners gaat nemen.![]()
Ik heb al een paar keer meegemaakt dat ik een speler die ergens op amateurbasis speelt wil aantrekken, maar dat de koop niet doorgaat omdat de club (ik dus) de transfersom niet kan opbrengen. De speler heeft een waarde van 0, en ik kan nergens zien welk bedrag ik dan zou moeten betalen. Het zal de opleidingsvergoeding wel zijn, maar die vind ik nergens. Iemand een idee waar die te vinden is?
Heel ff een kick van mezelf :pquote:Op maandag 28 november 2011 17:19 schreef NeuNeu het volgende:
Als je een tactiek hebt gedownload en in het mapje 'tactics' hebt geplaatst, is er dan een mogelijkheid om die tactiek in een bestaande game te gebruiken? Ik kan hem nergens vinden
Met zo'n raad van commisarissen zou het me anders niks verbazen!quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:15 schreef VelitoX het volgende:
ArenA wordt uitgebreid met 16000 plaatsen jeej!. Bericht hiervan kwam trouwens na het "uitbreiding met 0 plaatsen dat 0 euro gaat kosten", wat ik denk dat een fout bericht is als het bestuur gaat plannen voor een uitbreiding
.
Nja ik zie er niet 3000 man in kunnenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:11 schreef Wolve000 het volgende:
Die foto's zijn wel geweldig.
Maar voor het niveau waar ze spelen is dat nog best een luxe hoofdtribune.
Mijn Stranraer is ondertussen voor het tweede jaar op rij gepromoveerd, dus nu mag ik in de eerste divisie in Schotland aantreden!
Vanuit het bestuur is de wens: degradatie voorkomen, wat ik ook heb onderschreven. Dit jaar zie ik vooralsnog als een tussenjaar. De spelers krijgen de mogelijkheid om verder te ontwikkelen (jong team) terwijl ik verder werk aan de financiële positie. Hopelijk kunnen de faciliteiten aan het eind van dit jaar wel verbeterd worden en dan is mijn doel om het volgende jaar de strijd voor promotie aan te gaan.
Mijn eerste grote aankoop is ook een feit. Een betere keeper, de positie die met het verbeteren van de rest van het team relatief achter begon te lopen. Een flinke aanslag op mijn budget, maar hopelijk met een positief effect.
Jawel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:24 schreef Eagle_99 het volgende:
Mijn save game is opeens van 150 mb naar 700 mb veranderd? Hoe zou dat kunnen? Ik heb een paar competities toegevoegd maar daar kan het niet door toch?
Het is toch overdreven veel voor een paar competities? Had ze al trouwens weer verwijderd, maar gaat pas aan het eind van het seizoen weg.quote:
Weet ik niet, er komen wel heel veel nieuwe spelers bij.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:58 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Het is toch overdreven veel voor een paar competities? Had ze al trouwens weer verwijderd, maar gaat pas aan het eind van het seizoen weg.
Klopt ja.. Dat kan sinds deze versie.. Bij mij won Nederland met 7-0 van een kleine Braziliaanse club.. Overigens tellen die interlands niet mee(dus de spelers krijgen geen interland erbij..)quote:Op donderdag 1 december 2011 13:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wtf.
ik zie het NL eftal een oefenwedstrijd spelen tegen een club uit Oekraïne!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |