quote:Als er de wens is om een leeftijdsgrens aan te houden, dan hoor ik dat vanzelf!
Ik weet dus niet als ik kan mag komenquote:Op zondag 20 november 2011 22:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Stap meet?
leeftijd grens?
Dit is een beetje een falende zinsconstructie...quote:Op zondag 20 november 2011 22:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik weet dus niet als ik kan mag komen
Ik.quote:Op zondag 20 november 2011 22:07 schreef naatje_1 het volgende:
Wie gaan we meeten dan trouwens? Wie zijn de nieuwe eenden in de bijt?
Okee dan komt Naatje dus.quote:
Neen. Ook mensen die mij niet leuk vinden zijn welkom.quote:Op zondag 20 november 2011 22:15 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, moeten we er dan niet van maken 'Silkmeet'?
quote:Op zondag 20 november 2011 22:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Neen. Ook mensen die mij niet leuk vinden zijn welkom.
Ik bedacht me dat ik nu heel snel over alles heen moet komen (oké, 61 dagen, mais soit.), maar hij komt toch niet, of hij gaat vroeg weg.quote:
En dat is niet om te lachenquote:
quote:
Deze keer mag je je kleren aanhouden.quote:
Je mag nog altijd bij mij huilen als je het niet aankunt.quote:Op zondag 20 november 2011 22:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik bedacht me dat ik nu heel snel over alles heen moet komen (oké, 61 dagen, mais soit.), maar hij komt toch niet, of hij gaat vroeg weg.
Dat is wel heel naiefquote:Op zondag 20 november 2011 22:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die jou haten
Sodom en Gomorra.quote:Op zondag 20 november 2011 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, wat voor een meet gaat het worden? Losgaan in de skihut, in een alternatief cafétje of gewoon ergens hangen?
quote:Op zondag 20 november 2011 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, wat voor een meet gaat het worden? Losgaan in de skihut, in een alternatief cafétje of gewoon ergens hangen? Huismeet?
watquote:Op zondag 20 november 2011 22:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Deze keer mag je je kleren aanhouden.
Nouja, het moet niet. Maar ik voel me nogsteeds een beetje schuldig voor het verlies van je truiquote:
Oh op die manier,quote:Op zondag 20 november 2011 22:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nouja, het moet niet. Maar ik voel me nogsteeds een beetje schuldig voor het verlies van je trui
Nee maar, ik ga het liefst gewoon chill uit en eindig stoned in een parkje, maar ik denk dat het een feestcafe en heel veel drank wordt.quote:
Daar heb ik ook geen problemen mee, heb in ieder geval de OP aangepast met wat het vooral niet wordtquote:Op zondag 20 november 2011 22:26 schreef SiIk het volgende:
Woody's was echt leuk. Niet eens alleen maar apres-ski. Gewoon lekkere dans en meezing nummers
quote eens iemand als je wat zegt! Tegen wie of wat heb je het nu?quote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
_! Dat doe je maar in de bibliotheek, praten over boeken
Tegen de OP.quote:Op zondag 20 november 2011 22:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote eens iemand als je wat zegt! Tegen wie of wat heb je het nu?![]()
Hahahaha, grapjasquote:Op zondag 20 november 2011 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom niet in Amersfoort, is zelfs leuker uitgaan dan in utrecht
quote:Op zondag 20 november 2011 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En daar kom je (na zelf tig posts geplaatst te hebben) nu mee?
quote:Op zondag 20 november 2011 22:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen problemen mee, heb in ieder geval de OP aangepast met wat het vooral niet wordt
Je leest het verkeerd.quote:Op zondag 20 november 2011 22:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Betekend dat dat je maar lullig moet doen tegen je ex of lees ik het verkeerd?
Type t dan anders want je komt met regelmaat lullig over.quote:
Wel meer dan een beetjequote:Op zondag 20 november 2011 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga intronic meeten, dat is wel een beetje baas.
Tof.quote:Op maandag 21 november 2011 00:07 schreef minibeer het volgende:
Ik post eigenlijk nooit meer in radio 49, maar misschien dat ik toch even langs kom bij de meet, ik woon toch in utrecht.
Dan meet ik ook minibeer. Toch nog meer dan 1 mens dat ik nieuw ontmoet dan.quote:Op maandag 21 november 2011 00:07 schreef minibeer het volgende:
Ik post eigenlijk nooit meer in radio 49, maar misschien dat ik toch even langs kom bij de meet, ik woon toch in utrecht.
Iemand met Hayden als UI mag altijd komenquote:Op maandag 21 november 2011 00:07 schreef minibeer het volgende:
En als je het nu ook nog in het topic post, zijn we helemaal blijquote:Op maandag 21 november 2011 00:16 schreef Maisnon het volgende:
Ik hoop dat er wat leuks tussenzatIk weet wel dat ik voor die DNB aan iets begon wat echt niks was haha, maar dat is natuurlijk ook de hele truuk. De ene keer komt er iets tofs uit (ook echt uit het niets na 10 minuten pielen) en de andere keer doe je zo je best en dan is het toch bagger
Naatje zei ook pas laat dat ie me even uitzonddus toen ging ik pas presteren natuurlijk
Ik kan wel een radio 49 taart makenquote:Op zondag 20 november 2011 22:06 schreef heloef het volgende:
Ik ga mee, maar ik wil wel een fucking taart voor Sint en mij.
een maandagquote:Op maandag 21 november 2011 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
geen agenda bij de hand, op wat voor dag is het
Ik hou van woody'squote:Op zondag 20 november 2011 22:26 schreef SiIk het volgende:
Woody's was echt leuk. Niet eens alleen maar apres-ski. Gewoon lekkere dans en meezing nummers
Utrecht is dichterbijquote:Op maandag 21 november 2011 13:21 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom Utrecht eigenlijk? En geen Eindhoven
quote:Op maandag 21 november 2011 16:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.facebook.com/FokkersPub fok meet in de VS
ja dat is waarquote:Op maandag 21 november 2011 16:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Utrecht is dichterbij
Dope. Ik zeg jaquote:Op maandag 21 november 2011 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.feestcafedekneus.nl/
Vind Utrecht zelf niet zo'n super uitgaansstad, maar ik vind het best, zijn wel woody's achtige tenten genoeg iigquote:Op maandag 21 november 2011 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
ja dat is waar
En er rijden nachttreinen naar Rotterdam CS
ben 1 keer wezen stappen in Utrecht, en het is minder leuk dan Amsterdam.quote:Op maandag 21 november 2011 16:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vind Utrecht zelf niet zo'n super uitgaansstad, maar ik vind het best, zijn wel woody's achtige tenten genoeg iig
Als je een leuke kroeg hebt is het altijd wel goed, tis niet dat we 20 tenten langsgaan, met zo'n grote groep ga je meestal 75% van de avond in een plek blijvenquote:Op maandag 21 november 2011 16:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben 1 keer wezen stappen in Utrecht, en het is minder leuk dan Amsterdam.
Maar ik denk dat het wel goed komt bij deze meet
ik heb dat meestal wel, als het ergens leuk is, dan blijf ik meestal daar wel hangenquote:Op maandag 21 november 2011 16:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je een leuke kroeg hebt is het altijd wel goed, tis niet dat we 20 tenten langsgaan, met zo'n grote groep ga je meestal 75% van de avond in een plek blijven
Het is vooral lastig om mensen mee te krijgen ergens anders heenquote:Op maandag 21 november 2011 16:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb dat meestal wel, als het ergens leuk is, dan blijf ik meestal daar wel hangen
Ja, dat gevoel heb ik ook nog wel een beetje. Maar misschien voelt het tegen die tijd wel als een eeuwigheid.quote:Op woensdag 23 november 2011 07:06 schreef Melting het volgende:
Ik weet het nog niet. Het is allemaal wel snel achter elkaar...
Maakt me niet uit hoor, gezellig juistquote:Op woensdag 23 november 2011 07:06 schreef Melting het volgende:
Ik weet het nog niet. Het is allemaal wel snel achter elkaar...
Ik neem ook iemand meequote:Op donderdag 24 november 2011 00:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik neem misschien wel een vriendin mee, vinden jullie dat goed
quote:Op donderdag 24 november 2011 00:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik neem misschien wel een vriendin mee, vinden jullie dat goed
picsquote:
Alleen als je Ajacied4224224422444222 heet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:02 schreef Patje1987 het volgende:
Als je jonger dan 13 bent, mag je dan ook mee?
Godver dan blijf ik wel thuis.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alleen als je Ajacied4224224422444222 heet.
Boh zeker welquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als ik een date met wobblegirl voor je regel kom je zeker toch wel?
Ik had haar net even gepingd en ze zegt dat ze komt. Ze wilde wel persé dat haar vriendin Shaniqua meeging dus ik heb mezelf maar opgeofferd, ook al Shaniqua nou niet echt lekker.quote:
Ben bang van nietquote:Op maandag 28 november 2011 00:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Joa, baas. Heb je tegen die tijd een rijbewijs + auto trouwens? Dan kan ik met jou mee![]()
Morgenquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
Wanneer wordt de OP weer ge-update ?
Ik ben haar begeleider.quote:
eindelijk weer eens naatje slaanquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
Als Snuf., Tc en meow zouden komen kom ik voor zeker
quote:Op maandag 5 december 2011 15:30 schreef Patje1987 het volgende:
Oja doe maar zeker, komen toffe mensen.
We gaan weer plezante avonturen belevenquote:Op maandag 5 december 2011 15:30 schreef Patje1987 het volgende:
Oja doe maar zeker, komen toffe mensen.
Ja dat kloptquote:Op zondag 20 november 2011 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Toevallig woont carooltje in de buurt van utrecht![]()
![]()
voor faye?quote:Op zondag 11 december 2011 19:53 schreef Carooltje79 het volgende:
Ow en Faye zet mij maar op misschien ligt ff aan of ik oppas kan regelen
neh, woon vlakbij, denk even dichtbij het centrum als jijquote:Op zondag 11 december 2011 19:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat klopt![]()
Zoek je een slaapplek dan?
Denk niet dat Faye een oppas nodig heeft tochquote:Op zondag 11 december 2011 20:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
voor faye?
[..]
neh, woon vlakbij, denk even dichtbij het centrum als jij
Dat vroeg ik me ook af. Tevens TVPquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Staan leuke mensen in de OP die meegaan. Wat gaat er precies gedaan worden?
Stappen!quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Staan leuke mensen in de OP die meegaan. Wat gaat er precies gedaan worden?
Als je het leuk vindt kun je toch sowieso komen? Bij die rokersmeet was ik ook geen vaste bezoeker van dat forum en ik ben gewoon gegaan en het was super gezellig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waarom laten we er niet een algemene meet van maken? Zodat de UDOWU'ers e.d ook kunnen komen.
Want ik heb gehoord dat Patje en Wander ook komen, en als ik het overweeg dan zal ik Drommeldaris en Floxcie ook meesleuren uit Groningen.
Oja, is er trouwens een plek waar ik eventueel zou kunnen overnachten? Waar meerdere mensen slapen?
dit dusquote:Op woensdag 14 december 2011 10:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als je het leuk vindt kun je toch sowieso komen? Bij die rokersmeet was ik ook geen vaste bezoeker van dat forum en ik ben gewoon gegaan en het was super gezellig.
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als je het leuk vindt kun je toch sowieso komen? Bij die rokersmeet was ik ook geen vaste bezoeker van dat forum en ik ben gewoon gegaan en het was super gezellig.
protesten? Ik heb wat gemistquote:Op woensdag 14 december 2011 18:01 schreef SiIk het volgende:
Ik las gisteren in het topic ook enkele protesten. Zou wel fijn zijn als die mensen het dan ook even hier komen vermelden.
Voor gesloten meets mogen geen topics geopend worden.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Ik dacht dat dit een gesloten meet was
mag ik uit de misschienlijstquote:Op donderdag 15 december 2011 09:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Als een mod even de OP zou willen aanpassen?
Wie gaan er mee? Meld je aan!
- Faye
- Silk
- Heloef
- Zokunen
- ValHallen
- Sinterklaaskapoentje
- Myraela
- Intronic
- Royco1
- Stefanhaan
- Charmed_Angel
- Tha_Erik
- stiffler1988
- Patje1987
Misschien
- Naatje_1
- minibeer
- LovelyLady
- Snuf.
- meowingtons
- Carooltje79
Hij gaat gewoon mee. Al moet ik hem bij z'n huis ophalen.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:51 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kom ook, kom niet echt veel in R49 maar boeiend
Heeft flox al ingestemd dan of kijk je hem gewoon even lief aan?
Doe dat.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan mijn secretaresse.
Nee hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 23:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat is dit, ik kom en ineens kom jij misschien?
Ohh, ik was al bangquote:Op zondag 27 november 2011 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet ook naar het misschien lijstje
waaromquote:Op donderdag 15 december 2011 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik beslis net als snuf 1 dag van te voren
Carooltje woont wel aardig in de buurtquote:Op donderdag 15 december 2011 23:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Kunnen we ook nog ergens crashen?
Zo nee, DV jij zorgt dat ik niet ineens in Limburg wakker word gemaakt door een conducteur!
quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom![]()
Zou het leuk vinden om weer samen te dansen
Ik kom ook dus jij moet ook komen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja Amsterdam was gezellie
Alleen UtrechtHmzzzz ik denk er nog over na
Ik beslis die week
Ik beloof niks.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Kunnen we ook nog ergens crashen?
Zo nee, DV jij zorgt dat ik niet ineens in Limburg wakker word gemaakt door een conducteur!
Iedereen viert "kerst" oid.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:33 schreef -Datdus- het volgende:
Dit topic is dood.Anyway, fijne kerst iedereen.
Waarom post je dan ook in het meettopic?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:33 schreef -Datdus- het volgende:
Dit topic is dood.Anyway, fijne kerst iedereen.
Waarom?quote:
Heloef is inderdaad wel een aainegerquote:Op maandag 26 december 2011 18:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom?
Ik kom zeker, naatje slaan, VH knuffelen, samzz kussen als ze komt. En dansen met C_A natuurlijk. En heloef aaien
Ik krijg 3 dagen later me geld pas en wil die week later toch al naar de meet bij Royco gaan, dus ik denk dat ik deze oversla en gewoon alleen de 28ste doe.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan pas in februari
Januari is effe een kutmaand
Daar zat ik dus ook aan te denkenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg 3 dagen later me geld pas en wil die week later toch al naar de meet bij Royco gaan, dus ik denk dat ik deze oversla en gewoon alleen de 28ste doe.
Dat zou een goed plan zijnquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:30 schreef SiIk het volgende:
Verplaatsen naar 10/17 februari een goed idee?
Ik kom ook sowieso de 20e.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:30 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga gewoon de 20e, mensen krijgen ook nog biertje voor mijn verjaardag dus kijk maar wie alsnog zin heeft.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:55 schreef Monopoly het volgende:
Ik kom ook wel, omdat Patje en steven komen
Gaat sowieso door, alleen geen idee hoeveel radiomensen er nou daadwerkelijk nog komen.quote:
ik stond al bij de niet bestaande 'heeeeeeel misschien' groepquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaat wel door
Alleen een paar afzeggingen
Ach anders ontmoet ik nog eens iemand buiten de radioreeksquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gaat sowieso door, alleen geen idee hoeveel radiomensen er nou daadwerkelijk nog komen.
Maar gezellig wordt het zeker.
dat is dan wel weer zo jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ach anders ontmoet ik nog eens iemand buiten de radioreeks
Wij gaan die week erna naar een andere meetquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik stond al bij de niet bestaande 'heeeeeeel misschien' groep
maar als Myr en jij niet komen
die 2 zinnen spreken elkaar tegenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij gaan die week erna naar een andere meetDie van Royco
Myr zeker en ik nog onzeker
Jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die 2 zinnen spreken elkaar tegen
'wij gaan' en 'onzeker'
wie komen daar nog meer? er is geen topic voor toch?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Ik kan beter zeggen: ik wil
Effe kijken hoe ik dat ga brengen hier thuis, want als ik ga wil ik daar slapen
Nee geen topicquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wie komen daar nog meer? er is geen topic voor toch?
owja dit is geen SC
quote:Op zondag 20 november 2011 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, wat voor een meet gaat het worden? Losgaan in de skihut, in een alternatief cafétje of gewoon ergens hangen?
iets wat iedereen wel leuk vind, studentenkroeg denk ikquote:
quote:
Waarom doen jullie zo raar ik wou gewoon weten welk cafequote:
Weten we nog niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:52 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Waarom doen jullie zo raar ik wou gewoon weten welk cafe
C_A wil bij mij slapenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Ik kan beter zeggen: ik wil
Effe kijken hoe ik dat ga brengen hier thuis, want als ik ga wil ik daar slapen
Snurkt ze niet?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:16 schreef Monopoly het volgende:
C_A lag ook bij mij in bed laatst.
Dat was echt fantastisch
Oh dat is niet ergquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik praat alleen in mijn slaap
Fristiquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:35 schreef Intronic het volgende:
[..]
gewoon kk hard los lekker aan de frist enzo
Geen idee.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:50 schreef Stiffler1988 het volgende:
Is er al wat meer bekend over tijden ?
Ik probeer er ook rond die tijd te zijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 07:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik ben in ieder geval half 9/9u op utrecht CS. Eerder kan ik niet.
ik heb allang afgezegdquote:Op maandag 16 januari 2012 13:26 schreef arachide. het volgende:
Waar is trouwens het grote afzeggen?
Ik ook, moet eerst werken kan ik eerst nog even normaal eten enzo.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik probeer er ook rond die tijd te zijn.
Ik ga daar nog wel maccen ofzo.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ook, moet eerst werken kan ik eerst nog even normaal eten enzo.
Oef, dan moet ik mijn komen maar eens gaan heroverwegen.quote:
Mehquote:Op maandag 16 januari 2012 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef, dan moet ik mijn komen maar eens gaan heroverwegen.
Hommo.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kom bij deze officieel ook niet
Watjequote:Op maandag 16 januari 2012 14:14 schreef Drommeldaris het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2012 14:14 schreef Drommeldaris het volgende:
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef, dan moet ik mijn komen maar eens gaan heroverwegen.
Wat.quote:
Jij gaat nu niet ook afzeggenquote:
Nee nee, ik kom zeker weten. Ik heb er speciaal geld voor gespaard dus ik zeg niet afquote:Op maandag 16 januari 2012 16:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij gaat nu niet ook afzeggenIk kom persoonlijk naar het noorden om je op te halen.
Ja, ik baal er ook wel van, weetje.. maar het gaat wel leuk worden. Vind ik. En anders ga ik gewoon zoveel zuipen dat ik niet meer weet hoe het was.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee nee, ik kom zeker weten. Ik heb er speciaal geld voor gespaard dus ik zeg niet af
Vind het alleen een beetje jammer dat leuke mensen afzeggen.
Kom jij nou wel of niet?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:43 schreef Intronic het volgende:
Uiteindelijk zijn alleen de hardcore mensen er weer.
Hahaha straks sta je lekker te kotsen buiten een kroeg.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, ik baal er ook wel van, weetje.. maar het gaat wel leuk worden. Vind ik. En anders ga ik gewoon zoveel zuipen dat ik niet meer weet hoe het was.
Oh dan is het sowieso wel tof!quote:Op maandag 16 januari 2012 16:44 schreef Intronic het volgende:
Ik kom zeker. Mijn vriendjes Patje, Mono, DV zijn er ook dus
Euh, tijd terug jaquote:Op maandag 16 januari 2012 16:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh dan is het sowieso wel tof!Ik heb mono al sinds oktober niet meer gezien ofzo? Of wanneer was dat?
Ik kots gelukkig niet zo snel, jij wel?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hahaha straks sta je lekker te kotsen buiten een kroeg.
Jij bent fay toch?
Nee ik ook nietquote:Op maandag 16 januari 2012 16:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kots gelukkig niet zo snel, jij wel?
Et, mais oui.
Komt wander niet?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:44 schreef Intronic het volgende:
Ik kom zeker. Mijn vriendjes Patje, Mono, DV zijn er ook dus
Godverdomme dat zou je geheim houden vieze aapquote:Op maandag 16 januari 2012 16:48 schreef Intronic het volgende:
DV moest de vorige keer al kotsen na 3 appelsap, nou doe maar niet meer hoor.
Mag ik die foto van jou drommel en mij weer in m'n fobo zetten?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:49 schreef Intronic het volgende:
[..]
Volgens mij wel, weet niet zeker, straks even checken.
Ja hoor schatje.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mag ik die foto van jou drommel en mij weer in m'n fobo zetten?
Nee hij heeft een ander feest, maar komt heel misschien daarna nog even.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:49 schreef Intronic het volgende:
[..]
Volgens mij wel, weet niet zeker, straks even checken.
Erikquote:Op maandag 16 januari 2012 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk wel dat ik kom, maar moneywise wordt het geen hele zatte avond voor me.
Genoeg gulle mensen. ( hopelijk )quote:Op maandag 16 januari 2012 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk wel dat ik kom, maar moneywise wordt het geen hele zatte avond voor me.
Ik begin in de trein alvast.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:57 schreef Intronic het volgende:
Ik ga het ook niet te bont maken als het gaat om drankgebruik.
Ik ben niet iemand die een avond om andermans geld gaat stappenquote:Op maandag 16 januari 2012 16:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Genoeg gulle mensen. ( hopelijk )
Ja, jij hebt al 3 flessen whisky op voordat je er bent.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik begin in de trein alvast.
Ik ookquote:Op maandag 16 januari 2012 16:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik begin in de trein alvast.
Ik heb mijn vriend mee, maar ik denk niet dat hij zo gek is om me te trakteren. Ik neem ook nog een andere vriend mee, die is dan nog wel eens te porren om te betalen. Ik zou het zeker proberen.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Genoeg gulle mensen. ( hopelijk )
Als ie leuk is kan ik altijd wat proberen.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriend mee, maar ik denk niet dat hij zo gek is om me te trakteren. Ik neem ook nog een andere vriend mee, die is dan nog wel eens te porren om te betalen. Ik zou het zeker proberen.
1 drankje kan geen kwaad toch?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die een avond om andermans geld gaat stappen.
ha-ha-haquote:Op maandag 16 januari 2012 16:59 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja, jij hebt al 3 flessen whisky op voordat je er bent.
Ik vond em leukquote:Op maandag 16 januari 2012 17:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ie leuk is kan ik altijd wat proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |