Ik kan wel een radio 49 taart makenquote:Op zondag 20 november 2011 22:06 schreef heloef het volgende:
Ik ga mee, maar ik wil wel een fucking taart voor Sint en mij.
een maandagquote:Op maandag 21 november 2011 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
geen agenda bij de hand, op wat voor dag is het
Ik hou van woody'squote:Op zondag 20 november 2011 22:26 schreef SiIk het volgende:
Woody's was echt leuk. Niet eens alleen maar apres-ski. Gewoon lekkere dans en meezing nummers
Utrecht is dichterbijquote:Op maandag 21 november 2011 13:21 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom Utrecht eigenlijk? En geen Eindhoven
quote:Op maandag 21 november 2011 16:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.facebook.com/FokkersPub fok meet in de VS
ja dat is waarquote:Op maandag 21 november 2011 16:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Utrecht is dichterbij
Dope. Ik zeg jaquote:Op maandag 21 november 2011 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.feestcafedekneus.nl/
Vind Utrecht zelf niet zo'n super uitgaansstad, maar ik vind het best, zijn wel woody's achtige tenten genoeg iigquote:Op maandag 21 november 2011 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
ja dat is waar
En er rijden nachttreinen naar Rotterdam CS
ben 1 keer wezen stappen in Utrecht, en het is minder leuk dan Amsterdam.quote:Op maandag 21 november 2011 16:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vind Utrecht zelf niet zo'n super uitgaansstad, maar ik vind het best, zijn wel woody's achtige tenten genoeg iig
Als je een leuke kroeg hebt is het altijd wel goed, tis niet dat we 20 tenten langsgaan, met zo'n grote groep ga je meestal 75% van de avond in een plek blijvenquote:Op maandag 21 november 2011 16:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben 1 keer wezen stappen in Utrecht, en het is minder leuk dan Amsterdam.
Maar ik denk dat het wel goed komt bij deze meet
ik heb dat meestal wel, als het ergens leuk is, dan blijf ik meestal daar wel hangenquote:Op maandag 21 november 2011 16:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je een leuke kroeg hebt is het altijd wel goed, tis niet dat we 20 tenten langsgaan, met zo'n grote groep ga je meestal 75% van de avond in een plek blijven
Het is vooral lastig om mensen mee te krijgen ergens anders heenquote:Op maandag 21 november 2011 16:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb dat meestal wel, als het ergens leuk is, dan blijf ik meestal daar wel hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |