quote:Als er de wens is om een leeftijdsgrens aan te houden, dan hoor ik dat vanzelf!
Ik weet dus niet als ik kan mag komenquote:Op zondag 20 november 2011 22:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Stap meet?
leeftijd grens?
Dit is een beetje een falende zinsconstructie...quote:Op zondag 20 november 2011 22:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik weet dus niet als ik kan mag komen
Ik.quote:Op zondag 20 november 2011 22:07 schreef naatje_1 het volgende:
Wie gaan we meeten dan trouwens? Wie zijn de nieuwe eenden in de bijt?
Okee dan komt Naatje dus.quote:
Neen. Ook mensen die mij niet leuk vinden zijn welkom.quote:Op zondag 20 november 2011 22:15 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, moeten we er dan niet van maken 'Silkmeet'?
quote:Op zondag 20 november 2011 22:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Neen. Ook mensen die mij niet leuk vinden zijn welkom.
Ik bedacht me dat ik nu heel snel over alles heen moet komen (oké, 61 dagen, mais soit.), maar hij komt toch niet, of hij gaat vroeg weg.quote:
En dat is niet om te lachenquote:
quote:
Deze keer mag je je kleren aanhouden.quote:
Je mag nog altijd bij mij huilen als je het niet aankunt.quote:Op zondag 20 november 2011 22:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik bedacht me dat ik nu heel snel over alles heen moet komen (oké, 61 dagen, mais soit.), maar hij komt toch niet, of hij gaat vroeg weg.
Dat is wel heel naiefquote:Op zondag 20 november 2011 22:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die jou haten
Sodom en Gomorra.quote:Op zondag 20 november 2011 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, wat voor een meet gaat het worden? Losgaan in de skihut, in een alternatief cafétje of gewoon ergens hangen?
quote:Op zondag 20 november 2011 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, wat voor een meet gaat het worden? Losgaan in de skihut, in een alternatief cafétje of gewoon ergens hangen? Huismeet?
watquote:Op zondag 20 november 2011 22:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Deze keer mag je je kleren aanhouden.
Nouja, het moet niet. Maar ik voel me nogsteeds een beetje schuldig voor het verlies van je truiquote:
Oh op die manier,quote:Op zondag 20 november 2011 22:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nouja, het moet niet. Maar ik voel me nogsteeds een beetje schuldig voor het verlies van je trui
Nee maar, ik ga het liefst gewoon chill uit en eindig stoned in een parkje, maar ik denk dat het een feestcafe en heel veel drank wordt.quote:
Daar heb ik ook geen problemen mee, heb in ieder geval de OP aangepast met wat het vooral niet wordtquote:Op zondag 20 november 2011 22:26 schreef SiIk het volgende:
Woody's was echt leuk. Niet eens alleen maar apres-ski. Gewoon lekkere dans en meezing nummers
quote eens iemand als je wat zegt! Tegen wie of wat heb je het nu?quote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
_! Dat doe je maar in de bibliotheek, praten over boeken
Tegen de OP.quote:Op zondag 20 november 2011 22:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote eens iemand als je wat zegt! Tegen wie of wat heb je het nu?![]()
Hahahaha, grapjasquote:Op zondag 20 november 2011 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom niet in Amersfoort, is zelfs leuker uitgaan dan in utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |