quote:Als er de wens is om een leeftijdsgrens aan te houden, dan hoor ik dat vanzelf!
Ik weet dus niet als ik kan mag komenquote:Op zondag 20 november 2011 22:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Stap meet?
leeftijd grens?
Dit is een beetje een falende zinsconstructie...quote:Op zondag 20 november 2011 22:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik weet dus niet als ik kan mag komen
Ik.quote:Op zondag 20 november 2011 22:07 schreef naatje_1 het volgende:
Wie gaan we meeten dan trouwens? Wie zijn de nieuwe eenden in de bijt?
Okee dan komt Naatje dus.quote:
Neen. Ook mensen die mij niet leuk vinden zijn welkom.quote:Op zondag 20 november 2011 22:15 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, moeten we er dan niet van maken 'Silkmeet'?
quote:Op zondag 20 november 2011 22:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Neen. Ook mensen die mij niet leuk vinden zijn welkom.
Ik bedacht me dat ik nu heel snel over alles heen moet komen (oké, 61 dagen, mais soit.), maar hij komt toch niet, of hij gaat vroeg weg.quote:
En dat is niet om te lachenquote:
quote:
Deze keer mag je je kleren aanhouden.quote:
Je mag nog altijd bij mij huilen als je het niet aankunt.quote:Op zondag 20 november 2011 22:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik bedacht me dat ik nu heel snel over alles heen moet komen (oké, 61 dagen, mais soit.), maar hij komt toch niet, of hij gaat vroeg weg.
Dat is wel heel naiefquote:Op zondag 20 november 2011 22:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die jou haten
Sodom en Gomorra.quote:Op zondag 20 november 2011 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, wat voor een meet gaat het worden? Losgaan in de skihut, in een alternatief cafétje of gewoon ergens hangen?
quote:Op zondag 20 november 2011 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, wat voor een meet gaat het worden? Losgaan in de skihut, in een alternatief cafétje of gewoon ergens hangen? Huismeet?
watquote:Op zondag 20 november 2011 22:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Deze keer mag je je kleren aanhouden.
Nouja, het moet niet. Maar ik voel me nogsteeds een beetje schuldig voor het verlies van je truiquote:
Oh op die manier,quote:Op zondag 20 november 2011 22:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nouja, het moet niet. Maar ik voel me nogsteeds een beetje schuldig voor het verlies van je trui
Nee maar, ik ga het liefst gewoon chill uit en eindig stoned in een parkje, maar ik denk dat het een feestcafe en heel veel drank wordt.quote:
Daar heb ik ook geen problemen mee, heb in ieder geval de OP aangepast met wat het vooral niet wordtquote:Op zondag 20 november 2011 22:26 schreef SiIk het volgende:
Woody's was echt leuk. Niet eens alleen maar apres-ski. Gewoon lekkere dans en meezing nummers
quote eens iemand als je wat zegt! Tegen wie of wat heb je het nu?quote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
_! Dat doe je maar in de bibliotheek, praten over boeken
Tegen de OP.quote:Op zondag 20 november 2011 22:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote eens iemand als je wat zegt! Tegen wie of wat heb je het nu?![]()
Hahahaha, grapjasquote:Op zondag 20 november 2011 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom niet in Amersfoort, is zelfs leuker uitgaan dan in utrecht
quote:Op zondag 20 november 2011 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En daar kom je (na zelf tig posts geplaatst te hebben) nu mee?
quote:Op zondag 20 november 2011 22:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen problemen mee, heb in ieder geval de OP aangepast met wat het vooral niet wordt
Je leest het verkeerd.quote:Op zondag 20 november 2011 22:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Betekend dat dat je maar lullig moet doen tegen je ex of lees ik het verkeerd?
Type t dan anders want je komt met regelmaat lullig over.quote:
Wel meer dan een beetjequote:Op zondag 20 november 2011 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga intronic meeten, dat is wel een beetje baas.
Tof.quote:Op maandag 21 november 2011 00:07 schreef minibeer het volgende:
Ik post eigenlijk nooit meer in radio 49, maar misschien dat ik toch even langs kom bij de meet, ik woon toch in utrecht.
Dan meet ik ook minibeer. Toch nog meer dan 1 mens dat ik nieuw ontmoet dan.quote:Op maandag 21 november 2011 00:07 schreef minibeer het volgende:
Ik post eigenlijk nooit meer in radio 49, maar misschien dat ik toch even langs kom bij de meet, ik woon toch in utrecht.
Iemand met Hayden als UI mag altijd komenquote:Op maandag 21 november 2011 00:07 schreef minibeer het volgende:
En als je het nu ook nog in het topic post, zijn we helemaal blijquote:Op maandag 21 november 2011 00:16 schreef Maisnon het volgende:
Ik hoop dat er wat leuks tussenzatIk weet wel dat ik voor die DNB aan iets begon wat echt niks was haha, maar dat is natuurlijk ook de hele truuk. De ene keer komt er iets tofs uit (ook echt uit het niets na 10 minuten pielen) en de andere keer doe je zo je best en dan is het toch bagger
Naatje zei ook pas laat dat ie me even uitzonddus toen ging ik pas presteren natuurlijk
Ik kan wel een radio 49 taart makenquote:Op zondag 20 november 2011 22:06 schreef heloef het volgende:
Ik ga mee, maar ik wil wel een fucking taart voor Sint en mij.
een maandagquote:Op maandag 21 november 2011 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
geen agenda bij de hand, op wat voor dag is het
Ik hou van woody'squote:Op zondag 20 november 2011 22:26 schreef SiIk het volgende:
Woody's was echt leuk. Niet eens alleen maar apres-ski. Gewoon lekkere dans en meezing nummers
Utrecht is dichterbijquote:Op maandag 21 november 2011 13:21 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom Utrecht eigenlijk? En geen Eindhoven
quote:Op maandag 21 november 2011 16:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.facebook.com/FokkersPub fok meet in de VS
ja dat is waarquote:Op maandag 21 november 2011 16:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Utrecht is dichterbij
Dope. Ik zeg jaquote:Op maandag 21 november 2011 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.feestcafedekneus.nl/
Vind Utrecht zelf niet zo'n super uitgaansstad, maar ik vind het best, zijn wel woody's achtige tenten genoeg iigquote:Op maandag 21 november 2011 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
ja dat is waar
En er rijden nachttreinen naar Rotterdam CS
ben 1 keer wezen stappen in Utrecht, en het is minder leuk dan Amsterdam.quote:Op maandag 21 november 2011 16:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vind Utrecht zelf niet zo'n super uitgaansstad, maar ik vind het best, zijn wel woody's achtige tenten genoeg iig
Als je een leuke kroeg hebt is het altijd wel goed, tis niet dat we 20 tenten langsgaan, met zo'n grote groep ga je meestal 75% van de avond in een plek blijvenquote:Op maandag 21 november 2011 16:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben 1 keer wezen stappen in Utrecht, en het is minder leuk dan Amsterdam.
Maar ik denk dat het wel goed komt bij deze meet
ik heb dat meestal wel, als het ergens leuk is, dan blijf ik meestal daar wel hangenquote:Op maandag 21 november 2011 16:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je een leuke kroeg hebt is het altijd wel goed, tis niet dat we 20 tenten langsgaan, met zo'n grote groep ga je meestal 75% van de avond in een plek blijven
Het is vooral lastig om mensen mee te krijgen ergens anders heenquote:Op maandag 21 november 2011 16:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb dat meestal wel, als het ergens leuk is, dan blijf ik meestal daar wel hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |