ik heb allang afgezegdquote:Op maandag 16 januari 2012 13:26 schreef arachide. het volgende:
Waar is trouwens het grote afzeggen?
Ik ook, moet eerst werken kan ik eerst nog even normaal eten enzo.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik probeer er ook rond die tijd te zijn.
Ik ga daar nog wel maccen ofzo.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ook, moet eerst werken kan ik eerst nog even normaal eten enzo.
Oef, dan moet ik mijn komen maar eens gaan heroverwegen.quote:
Mehquote:Op maandag 16 januari 2012 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef, dan moet ik mijn komen maar eens gaan heroverwegen.
Hommo.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kom bij deze officieel ook niet
Watjequote:Op maandag 16 januari 2012 14:14 schreef Drommeldaris het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2012 14:14 schreef Drommeldaris het volgende:
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef, dan moet ik mijn komen maar eens gaan heroverwegen.
Wat.quote:
Jij gaat nu niet ook afzeggenquote:
Nee nee, ik kom zeker weten. Ik heb er speciaal geld voor gespaard dus ik zeg niet afquote:Op maandag 16 januari 2012 16:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij gaat nu niet ook afzeggenIk kom persoonlijk naar het noorden om je op te halen.
Ja, ik baal er ook wel van, weetje.. maar het gaat wel leuk worden. Vind ik. En anders ga ik gewoon zoveel zuipen dat ik niet meer weet hoe het was.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee nee, ik kom zeker weten. Ik heb er speciaal geld voor gespaard dus ik zeg niet af
Vind het alleen een beetje jammer dat leuke mensen afzeggen.
Kom jij nou wel of niet?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:43 schreef Intronic het volgende:
Uiteindelijk zijn alleen de hardcore mensen er weer.
Hahaha straks sta je lekker te kotsen buiten een kroeg.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, ik baal er ook wel van, weetje.. maar het gaat wel leuk worden. Vind ik. En anders ga ik gewoon zoveel zuipen dat ik niet meer weet hoe het was.
Oh dan is het sowieso wel tof!quote:Op maandag 16 januari 2012 16:44 schreef Intronic het volgende:
Ik kom zeker. Mijn vriendjes Patje, Mono, DV zijn er ook dus
Euh, tijd terug jaquote:Op maandag 16 januari 2012 16:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh dan is het sowieso wel tof!Ik heb mono al sinds oktober niet meer gezien ofzo? Of wanneer was dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |