Daar zat ik dus ook aan te denkenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg 3 dagen later me geld pas en wil die week later toch al naar de meet bij Royco gaan, dus ik denk dat ik deze oversla en gewoon alleen de 28ste doe.
Dat zou een goed plan zijnquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:30 schreef SiIk het volgende:
Verplaatsen naar 10/17 februari een goed idee?
Ik kom ook sowieso de 20e.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:30 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga gewoon de 20e, mensen krijgen ook nog biertje voor mijn verjaardag dus kijk maar wie alsnog zin heeft.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:55 schreef Monopoly het volgende:
Ik kom ook wel, omdat Patje en steven komen
Gaat sowieso door, alleen geen idee hoeveel radiomensen er nou daadwerkelijk nog komen.quote:
ik stond al bij de niet bestaande 'heeeeeeel misschien' groepquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaat wel door
Alleen een paar afzeggingen
Ach anders ontmoet ik nog eens iemand buiten de radioreeksquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gaat sowieso door, alleen geen idee hoeveel radiomensen er nou daadwerkelijk nog komen.
Maar gezellig wordt het zeker.
dat is dan wel weer zo jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ach anders ontmoet ik nog eens iemand buiten de radioreeks
Wij gaan die week erna naar een andere meetquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik stond al bij de niet bestaande 'heeeeeeel misschien' groep
maar als Myr en jij niet komen
die 2 zinnen spreken elkaar tegenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij gaan die week erna naar een andere meetDie van Royco
Myr zeker en ik nog onzeker
Jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die 2 zinnen spreken elkaar tegen
'wij gaan' en 'onzeker'
wie komen daar nog meer? er is geen topic voor toch?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Ik kan beter zeggen: ik wil
Effe kijken hoe ik dat ga brengen hier thuis, want als ik ga wil ik daar slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |