SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan The_Terminator voor het lijstje!
- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
- Geen fipo-hunt.
- Geen sepo-hunt
- Geen tripo-hunt.
- Typ Nederlands.
- TC is toegestaan.
- Niet de OP veranderen met debiele bedoelingen.
- Geen bullshit TR's of PR's. De modjes hebben het al druk genoeg.
www.udowu.nl - De officiële UDOWU site! Je nieuwe thuisplek als autist. Alleen voor de echte hardcore UDOWUers!
UDOWU Chrome app - De officiële UDOWU Chrome app! Binnen een seconde in het nieuwste UDOWU topic!
[ Bericht 4% gewijzigd door Dalando op 20-11-2011 18:27:11 ]Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
En OmdatAppel?quote:Op zondag 20 november 2011 17:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik ook
en de plaatjes die er bij zitten kloppen niet en zitten met typfouten in de namen
wie is itronie en ezechielz?
Ik ookquote:Op zondag 20 november 2011 17:57 schreef Flippiee het volgende:
Ik vind de OP eigenlijk heel lelijk en veel te veel plaatjes.
Dat ook jaquote:Op zondag 20 november 2011 17:58 schreef coban het volgende:
Die OP boeit me eigenlijk geen fuck, niemand die ernaar kijkt
Het vertraagt het laden voor mobiele gebruikers wel.quote:Op zondag 20 november 2011 17:58 schreef coban het volgende:
Die OP boeit me eigenlijk geen fuck, niemand die ernaar kijkt
Ik doe nooit mobiel FOK!kenquote:Op zondag 20 november 2011 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het vertraagt het laden voor mobiele gebruikers wel.
Ik heb GPRS en gaat toch aardig snel hoorquote:Op zondag 20 november 2011 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat merk ik jaquote:Op zondag 20 november 2011 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is toch Omdatappel.quote:Op zondag 20 november 2011 17:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
je staat er toch tussen?
Maar anderen misschien wel.quote:
Niet iedereen heeft eenzelfde snelle verbinding en overal een even snelle verbindingquote:Op zondag 20 november 2011 18:00 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Ik heb GPRS en gaat toch aardig snel hoor
oh zo ja ok ik verander het alquote:
Sla met heeeeeeeel veeeeel fruit erdoor met een stukje vlees.quote:
Jij bent geen dictator.quote:Op zondag 20 november 2011 18:02 schreef Dalando het volgende:
ja tfoe ik heb er hard aan gewerkt en dan nog een beetje zeiken
JA NEDERLANDERS ALTIJD ZEIKEN JA TOGG ZO ROLLEN WIJ.quote:Op zondag 20 november 2011 18:02 schreef Dalando het volgende:
ja tfoe ik heb er hard aan gewerkt en dan nog een beetje zeiken
Niet zo op je teentjes getrapt zijnquote:
Niet een beetje te gezond?quote:Op zondag 20 november 2011 18:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sla met heeeeeeeel veeeeel fruit erdoor met een stukje vlees.
Lekker toch?quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 18:10 schreef monkyyy het volgende:
Gestopt me koken want geen zin, ik eet wel gewoon aardbeien als diner.Aardbeien zijn zo goddelijk
Met slagroomquote:Op zondag 20 november 2011 18:10 schreef monkyyy het volgende:
Gestopt me koken want geen zin, ik eet wel gewoon aardbeien als diner.Aardbeien zijn zo goddelijk
Ondanks dat ik je mening deel over aardbeien:quote:Op zondag 20 november 2011 18:10 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2011 18:13 schreef SpaceMouse het volgende:
Wat heeft iedereen tegen aardbeienAarbeiden zijn mucho bueno (ofzo)
En mijquote:Op zondag 20 november 2011 18:15 schreef coban het volgende:
Monkyyy slechte moedergeeneens goed avondeten voor mij
Mensen vonden vorige lelijk en te achterhaald.quote:
ah oké, ik kijk toch nooit naar de OP eigenlijkquote:Op zondag 20 november 2011 18:22 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Mensen vonden vorige lelijk en te achterhaald.
Toen was er een grootte discussie
Toen veranderen.
Toen dit.
Toen dat.
Toen zus.
Toen zo.
Toen veranderd.
Doet niemand neequote:Op zondag 20 november 2011 18:23 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ah oké, ik kijk toch nooit naar de OP eigenlijk
Ja precies, waarom iets veranderen dat goed is en toch niemand kijktquote:Op zondag 20 november 2011 18:24 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Doet niemand neeBoeit eigenlijk niet.
wist ik.quote:Op zondag 20 november 2011 18:27 schreef coban het volgende:
Grondstewardessen zien er altijd supercool uit.
Wisten jullie dat je om stewardes te kunnen worden een minimum lengte en maximumlengte hebt waar je aan moet voldoen
Volgens mij was het zo dat vrouwen 1.60 tot 1.80 ofzo en mannen iets langer?quote:
vind je discriminatie grappig?quote:Op zondag 20 november 2011 18:30 schreef coban het volgende:
[..]
Volgens mij was het zo dat vrouwen 1.60 tot 1.80 ofzo en mannen iets langer?
Vet grappig wel
quote:
whahaha ja XDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier moet die qoute van Dalando nog
Natuurlijk gebruik je Google Chrome!
Download dan nu de Chrome app!
Bij problemen contact opnemen met Dalandoquote:
Domein & Email door Intronic - Website gescript door Dalando en BBQSausage. Probleem gevonden? PM een van hun."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Teveel kleurtjesquote:Op zondag 20 november 2011 18:33 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Als dit niet mooi is dan weet ik het niet meer....
DV is ook chillquote:Op zondag 20 november 2011 18:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
SV![]()
Ik tijpte per ongeluk DV want D zit naast de S dus bijna Dromenvangertje aanboden.
ik vind dat plaatje van de udowu site er niet mooi bij passenquote:Op zondag 20 november 2011 18:33 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Als dit niet mooi is dan weet ik het niet meer....
verder is het gewoon strak toch?quote:Op zondag 20 november 2011 18:35 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik vind dat plaatje van de udowu site er niet mooi bij passen
Ik ook niet hoor.quote:Op zondag 20 november 2011 18:35 schreef coban het volgende:
Ik heb geen afkorting zoals SV en MK en OV enzo
Hoi lieffieeeequote:
Mijne is SMquote:Op zondag 20 november 2011 18:35 schreef coban het volgende:
Ik heb geen afkorting zoals SV en MK en OV enzo
Goed gedaan, je hebt een kusje verdiend!quote:Op zondag 20 november 2011 18:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hoi lieffieeee
wat vind jij van mijn OP?
oranje?quote:Op zondag 20 november 2011 18:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die twee verschillende kleuren oranje passen niet.
Oehhhquote:Op zondag 20 november 2011 18:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goed gedaan, je hebt een kusje verdiend!
Ik zal hem zo de mist in blazen, ik hoop dat die zo aankomt bij je.
Omg lol mensen moet mono er bij? ik kan je er bij zetten hoor mijn photshop ding is nog heel enzoquote:Op zondag 20 november 2011 18:38 schreef Monopoly het volgende:
Wel jammer Pam, dat je mij er niet tussen hebt gezet
Nee, ik vind een hoofdletter maar niks.quote:Op zondag 20 november 2011 18:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je geen hoofdletter hebt.
Sorry, maar mama heeft een beetje hoofdpijn en is misselijk, kun je zelf iets maken vandaag, lieverd?quote:Op zondag 20 november 2011 18:15 schreef coban het volgende:
Monkyyy slechte moedergeeneens goed avondeten voor mij
Tuurlijk moet hij erbij, hij is wel een chille userquote:Op zondag 20 november 2011 18:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Omg lol mensen moet mono er bij? ik kan je er bij zetten hoor mijn photshop ding is nog heel enzo
Broer dan wel. Van wie heb je dit gehoord dan?quote:Op zondag 20 november 2011 18:39 schreef coban het volgende:
[..]
Nee, ik vind een hoofdletter maar niks.
Ik hoor trouwens dat jij mijn broertje bent.
Ik vind hem wel goed hoorquote:Op zondag 20 november 2011 18:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
wie vind mijn op mooi ?
dan ga ik hem nog verder uitwerken enzo.
Plaatjes linken dat soort spul
lekkerrquote:Op zondag 20 november 2011 18:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sla met heeeeeeeel veeeeel fruit erdoor met een stukje vlees.
Deze vrouw spreekt waarheden.quote:Op zondag 20 november 2011 18:40 schreef coban het volgende:
[..]
Tuurlijk moet hij erbij, hij is wel een chille user
Van dalando, aangezien hij mijn broer is en jullie bro 4 life zijn word jij automatisch mijn broer. Blijkt.quote:Op zondag 20 november 2011 18:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Broer dan wel. Van wie heb je dit gehoord dan?
terecht wel ja.quote:Op zondag 20 november 2011 18:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[ afbeelding ] mono erbij naast mij
Jij bent ook tof alleen ik doe niet uit eigen besluitenquote:
Ja, ik ging sla maken, met vruchten erin, dus ik pak een bakje aardbeien, begin te snijden, en te eten tegelijk. Toen kreeg ik geen zin meer om te snijden dus ben ik over gestapt op alleen eten.quote:
Oceanview is zonder hoofdletter Vquote:Op zondag 20 november 2011 18:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[ afbeelding ] mono erbij naast mij
Tuurlijk, ontbijt op bed enzoquote:Op zondag 20 november 2011 18:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sorry, maar mama heeft een beetje hoofdpijn en is misselijk, kun je zelf iets maken vandaag, lieverd?
Maar Bro's hoeven helemaal niet perse bloedverwanten te zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 18:41 schreef coban het volgende:
[..]
Van dalando, aangezien hij mijn broer is en jullie bro 4 life zijn word jij automatisch mijn broer. Blijkt.
Maar er is net tegen gestemd. De oude gasten staan er in en de top 30 enzoquote:
Weet ik niet, moet je aan Dalando vragen. Hij heeft de [cobanmode] bedacht.quote:
Oke mooi want ik weet niet of ik je wel als broer wil.quote:Op zondag 20 november 2011 18:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar Bro's hoeven helemaal niet perse bloedverwanten te zijn.
Prop me erin dan geef ik je tientje jwz a bradaquote:Op zondag 20 november 2011 18:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Maar er is net tegen gestemd. De oude gasten staan er in en de top 30 enzo
niks persoonlijks hoor
Dan zou het incest zijn, dat wil ik niet.quote:Op zondag 20 november 2011 18:44 schreef coban het volgende:
[..]
Oke mooi want ik weet niet of ik je wel als broer wil.
Tchockkkkkkkkquote:Op zondag 20 november 2011 18:44 schreef Tchock het volgende:
Ik wil als totale buitenstaander even melden dat de vorige OP leuker was. Dank voor het lezen.
Zo fout.quote:Op zondag 20 november 2011 18:44 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Prop me erin dan geef ik je tientje jwz a brada
We hebben geen relatie manquote:Op zondag 20 november 2011 18:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan zou het incest zijn, dat wil ik niet.
klinkt als mijn walhallaquote:Op zondag 20 november 2011 18:43 schreef coban het volgende:
[..]
Weet ik niet, moet je aan Dalando vragen. Hij heeft de [cobanmode] bedacht.
Mar het is er heel mooi, vol bier voor users zoals jij en aight en sv.
oh nee was grapjequote:Op zondag 20 november 2011 18:49 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Streef je naar verbetering of gewoon laag inkomen?
Soms zijn jouw antwoorden zo droog en onbegrijpelijk dat ik moet lachen zonder dat ik het wil.quote:
Ik doe mijn best en zo.quote:Op zondag 20 november 2011 18:50 schreef coban het volgende:
[..]
Soms zijn jouw antwoorden zo droog en onbegrijpelijk dat ik moet lachen zonder dat ik het wil.
Ja ik weet dat je gemiddeld 3 minuten nadenkt over wat je gaat posten.quote:
Start zo'n nutteloos topic.quote:Op zondag 20 november 2011 18:51 schreef Monopoly het volgende:
Nog 11 posts en dan heb ik 25.000 posts gemaakt
Jouw OP's zijn altijd kapotlangquote:Op zondag 20 november 2011 18:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is ver beneden mijn niveau. Ik open enkel kwaliteits topics.
yeahquote:Op zondag 20 november 2011 18:51 schreef coban het volgende:
Oke yes ik heb al monopoly en aight iig in mijn greep om ze naar mijn land te sturen.
Dat zijn wel fakking 2 hele inwoners.
Ach, offer gewoon een baggertopic op, 25.000 is speciaalquote:Op zondag 20 november 2011 18:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is ver beneden mijn niveau. Ik open enkel kwaliteits topics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier moet die qoute van Dalando nog
Bij problemen contact opnemen met Dalandoquote:
Domein & Email door Intronic - Website gescript door Dalando en BBQSausage. Probleem gevonden? PM een van hun."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Dan heb je nog een redelijk leven.quote:Op zondag 20 november 2011 18:51 schreef Monopoly het volgende:
* Huppelmuts hoopt nu heel hard dat je geen woord houdtquote:Op zondag 20 november 2011 18:51 schreef Monopoly het volgende:
Wie is je buurman dan en waaromquote:Op zondag 20 november 2011 18:55 schreef Monopoly het volgende:
Als ik in cobanland zou gaan wonen, zou ik vette ruzie krijgen met mijn buurman
quote:Op zondag 20 november 2011 18:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vaste gasten: (top 30 users)SpaceMouse nergens te bekennen, en ik wou je nog een tientje gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier moet die qoute van Dalando nog
Bij problemen contact opnemen met Dalando
[ link | afbeelding ]
[..]
Op z'n flamingos. :7
? ja wat dan alleen dat plaatje :Squote:
ik ben niet om te kopenquote:Op zondag 20 november 2011 19:00 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
SpaceMouse nergens te bekennen, en ik wou je nog een tientje geven
jaquote:Op zondag 20 november 2011 19:00 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
? ja wat dan alleen dat plaatje :S
Open pollquote:Op zondag 20 november 2011 19:00 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik ben niet om te kopenis in overleg met users
beste land ooitquote:Op zondag 20 november 2011 19:01 schreef coban het volgende:
In cobanland woont iedereen in kasteeltjes. Cobanland is roze, net zoals waar de feeenpeetouders van timmy turner wonen. Roze en wolkjes. Iedereen kan vliegen. En stomme mensen als Crocker, die altijd feeenpeetoudersspastactie krijgen, worden in een videogame zoals Smackdown gestopt en kun je ze slaan enzo.
Ook zijn er over 89876 inch plasma schermen waarop je allemaal ps3 spelletjes kunt spelen.
Savonds na 11 uur is er gratis alcoholvol bier voor iedereen waar je geen kater van krijgt.
gohquote:Op zondag 20 november 2011 19:03 schreef coban het volgende:
Sowieso SOWIESO als ik getrouwd ben ga ik niet meer fokken.
ja maja misschien sociaal geisoleerde mensenquote:
Hahahaquote:Op zondag 20 november 2011 19:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hij zegt van te voren pas goed op uw oren
Nou inderdaad
Ook mensen in dit topic hequote:Op zondag 20 november 2011 19:05 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja maja misschien sociaal geisoleerde mensen
Heyyyy Dat was iets tussen onsquote:
Ik ben er klaar voor altijd weetjetochquote:
Klinkt goed.quote:Op zondag 20 november 2011 19:01 schreef coban het volgende:
In cobanland woont iedereen in kasteeltjes. Cobanland is roze, net zoals waar de feeenpeetouders van timmy turner wonen. Roze en wolkjes. Iedereen kan vliegen. En stomme mensen als Crocker, die altijd feeenpeetoudersspastactie krijgen, worden in een videogame zoals Smackdown gestopt en kun je ze slaan enzo.
Ook zijn er over 89876 inch plasma schermen waarop je allemaal ps3 spelletjes kunt spelen.
Savonds na 11 uur is er gratis alcoholvol bier voor iedereen waar je geen kater van krijgt.
En daar PS3 games van 720p op spelen? Wil je soms elke pixel zien of zo?quote:Op zondag 20 november 2011 19:01 schreef coban het volgende:
Kutkind.quote:Op zondag 20 november 2011 19:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
En daar PS3 games van 720p op spelen? Wil je soms elke pixel zien of zo?
Geef mij maar gewoon een 55" Plasma met een 4x2k resolutie, een computer en dan games. Sowieso computers met goeie videokaart geven betere resolutie.quote:
Ik ben al volwassen, volgens de wet dan, hoor.quote:Op zondag 20 november 2011 19:16 schreef coban het volgende:
Omg arggghhahshah fuuuu wat een kutkind ben jij
WII. gameplayquote:Op zondag 20 november 2011 19:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geef mij maar gewoon een 55" Plasma met een 4x2k resolutie, een computer en dan games. Sowieso computers met goeie videokaart geven betere resolutie.
ff wachten met je topic. er loopt een wc topic en die is erg goed.quote:Op zondag 20 november 2011 19:19 schreef Monopoly het volgende:
Ik blijf, speciaal voor jullie allemaal.
Opdat jullie nog lang mogen genieten van geniale topics.
Okokquote:Op zondag 20 november 2011 19:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geef mij maar gewoon een 55" Plasma met een 4x2k resolutie, een computer en dan games. Sowieso computers met goeie videokaart geven betere resolutie.
Gelukkigquote:Op zondag 20 november 2011 19:19 schreef Monopoly het volgende:
Ik blijf, speciaal voor jullie allemaal.
Opdat jullie nog lang mogen genieten van geniale topics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij welquote:Op zondag 20 november 2011 19:25 schreef Dimens het volgende:
Sommige mensen in de top 500 ken ik gewoon niet,
mag toch hopen dat je ze niet alle 500 kentquote:Op zondag 20 november 2011 19:25 schreef Dimens het volgende:
Sommige mensen in de top 500 ken ik gewoon niet,
Meestal zijn het FOK!kers die je wel veel ziet posten, dus dan ken je ze wel. Maar veel heb ik gewoon nog nooit zien posten of het viel mij niet op.quote:Op zondag 20 november 2011 19:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
mag toch hopen dat je ze niet alle 500 kent
er zijn zoveel subfora waar ik nooit kom en niemand ken en daar zitten ongetwijfeld veel users die veel posten in SC's enzoquote:Op zondag 20 november 2011 19:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meestal zijn het FOK!kers die je wel veel ziet posten, dus dan ken je ze wel. Maar veel heb ik gewoon nog nooit zien posten of het viel mij niet op.
Ik heb geen leven!quote:Op zondag 20 november 2011 19:27 schreef Monopoly het volgende:
hahaha huppelmuts heeft veel posts omg omg XDXD iksdee
Die rustige jongen?quote:
Weer een schaamlipcorrectie reclame banner op FOK!?quote:
Oh zo..quote:Op zondag 20 november 2011 19:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
schaamlipcorrectieecht, dat soort partiële optimalisaties moeten ze verbieden.
- goed gewicht
- juiste formaat tieten
- geen rosbief die er constant uithangt
kijk, met zo'n pakket voor 2000 euro kun je aankomendan zeg je als man, nou dat ben jij me wel waard schat
nee comedy centralquote:Op zondag 20 november 2011 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weer een schaamlipcorrectie reclame banner op FOK!?
Leuke taalquote:
ja he XDquote:
nooitquote:Op zondag 20 november 2011 19:50 schreef coban het volgende:
Fkt is sowieso ouder dan jou.
Ik denk 30+
kijk is wie zichzelf van skryim heeft losgerukt.quote:
In Skyrim.quote:Op zondag 20 november 2011 20:05 schreef Roburtt het volgende:
[..]
kijk is wie zichzelf van skryim heeft losgerukt.
Ja, echt wel, want hij is een magiër en kan niet dood. En nu hoef ik hem ook niet meer iedere keer in dienst te nemen voor 500 gold. Echte liefde dus.quote:
Leuk leukkkkquote:Op zondag 20 november 2011 20:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, echt wel, want hij is een magiër en kan niet dood. En nu hoef ik hem ook niet meer iedere keer in dienst te nemen voor 500 gold. Echte liefde dus.
aantal posts: 28400quote:Op zondag 20 november 2011 20:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, echt wel, want hij is een magiër en kan niet dood. En nu hoef ik hem ook niet meer iedere keer in dienst te nemen voor 500 gold. Echte liefde dus.
ja, nu nietmeer.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 20:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mooi tijdstip 20:11 20-11-2011
even afberenquote:Op zondag 20 november 2011 20:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mooi tijdstip 20:11 20-11-2011
www.bieberfever.com/nakedpictureslesbiennequote:Op zondag 20 november 2011 20:12 schreef monkyyy het volgende:
THE DISLIKE BAR IS THE SIZE OF JUSTIN BIEBER PENIS!
Waar zijn Biebers naakt pics dan?
O ja, want in het echt is een bruiloft natuurlijk vol actie.quote:Op zondag 20 november 2011 20:14 schreef SpaceMouse het volgende:
Is dat skyrim? Ziet er saai uit hoor
quote:Op zondag 20 november 2011 20:13 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
www.bieberfever.com/nakedpictureslesbienne
Had je niet meer mensen uit kunnen nodigen of heb je niet zo veel Skyrim-vrienden?quote:Op zondag 20 november 2011 20:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
O ja, want in het echt is een bruiloft natuurlijk vol actie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |