Deze vrouw spreekt waarheden.quote:Op zondag 20 november 2011 18:40 schreef coban het volgende:
[..]
Tuurlijk moet hij erbij, hij is wel een chille user
Van dalando, aangezien hij mijn broer is en jullie bro 4 life zijn word jij automatisch mijn broer. Blijkt.quote:Op zondag 20 november 2011 18:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Broer dan wel. Van wie heb je dit gehoord dan?
terecht wel ja.quote:Op zondag 20 november 2011 18:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[ afbeelding ] mono erbij naast mij
Jij bent ook tof alleen ik doe niet uit eigen besluitenquote:
Ja, ik ging sla maken, met vruchten erin, dus ik pak een bakje aardbeien, begin te snijden, en te eten tegelijk. Toen kreeg ik geen zin meer om te snijden dus ben ik over gestapt op alleen eten.quote:
Oceanview is zonder hoofdletter Vquote:Op zondag 20 november 2011 18:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[ afbeelding ] mono erbij naast mij
Tuurlijk, ontbijt op bed enzoquote:Op zondag 20 november 2011 18:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sorry, maar mama heeft een beetje hoofdpijn en is misselijk, kun je zelf iets maken vandaag, lieverd?
Maar Bro's hoeven helemaal niet perse bloedverwanten te zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 18:41 schreef coban het volgende:
[..]
Van dalando, aangezien hij mijn broer is en jullie bro 4 life zijn word jij automatisch mijn broer. Blijkt.
Maar er is net tegen gestemd. De oude gasten staan er in en de top 30 enzoquote:
Weet ik niet, moet je aan Dalando vragen. Hij heeft de [cobanmode] bedacht.quote:
Oke mooi want ik weet niet of ik je wel als broer wil.quote:Op zondag 20 november 2011 18:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar Bro's hoeven helemaal niet perse bloedverwanten te zijn.
Prop me erin dan geef ik je tientje jwz a bradaquote:Op zondag 20 november 2011 18:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Maar er is net tegen gestemd. De oude gasten staan er in en de top 30 enzo
niks persoonlijks hoor
Dan zou het incest zijn, dat wil ik niet.quote:Op zondag 20 november 2011 18:44 schreef coban het volgende:
[..]
Oke mooi want ik weet niet of ik je wel als broer wil.
Tchockkkkkkkkquote:Op zondag 20 november 2011 18:44 schreef Tchock het volgende:
Ik wil als totale buitenstaander even melden dat de vorige OP leuker was. Dank voor het lezen.
Zo fout.quote:Op zondag 20 november 2011 18:44 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Prop me erin dan geef ik je tientje jwz a brada
We hebben geen relatie manquote:Op zondag 20 november 2011 18:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan zou het incest zijn, dat wil ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |