klinkt als mijn walhallaquote:Op zondag 20 november 2011 18:43 schreef coban het volgende:
[..]
Weet ik niet, moet je aan Dalando vragen. Hij heeft de [cobanmode] bedacht.
Mar het is er heel mooi, vol bier voor users zoals jij en aight en sv.
oh nee was grapjequote:Op zondag 20 november 2011 18:49 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Streef je naar verbetering of gewoon laag inkomen?
Soms zijn jouw antwoorden zo droog en onbegrijpelijk dat ik moet lachen zonder dat ik het wil.quote:
Ik doe mijn best en zo.quote:Op zondag 20 november 2011 18:50 schreef coban het volgende:
[..]
Soms zijn jouw antwoorden zo droog en onbegrijpelijk dat ik moet lachen zonder dat ik het wil.
Ja ik weet dat je gemiddeld 3 minuten nadenkt over wat je gaat posten.quote:
Start zo'n nutteloos topic.quote:Op zondag 20 november 2011 18:51 schreef Monopoly het volgende:
Nog 11 posts en dan heb ik 25.000 posts gemaakt
Jouw OP's zijn altijd kapotlangquote:Op zondag 20 november 2011 18:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is ver beneden mijn niveau. Ik open enkel kwaliteits topics.
yeahquote:Op zondag 20 november 2011 18:51 schreef coban het volgende:
Oke yes ik heb al monopoly en aight iig in mijn greep om ze naar mijn land te sturen.
Dat zijn wel fakking 2 hele inwoners.
Ach, offer gewoon een baggertopic op, 25.000 is speciaalquote:Op zondag 20 november 2011 18:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is ver beneden mijn niveau. Ik open enkel kwaliteits topics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier moet die qoute van Dalando nog
Natuurlijk gebruik je Google Chrome!
Download dan nu de Chrome app!
Bij problemen contact opnemen met Dalandoquote:
Domein & Email door Intronic - Website gescript door Dalando en BBQSausage. Probleem gevonden? PM een van hun."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Dan heb je nog een redelijk leven.quote:Op zondag 20 november 2011 18:51 schreef Monopoly het volgende:
* Huppelmuts hoopt nu heel hard dat je geen woord houdtquote:Op zondag 20 november 2011 18:51 schreef Monopoly het volgende:
Wie is je buurman dan en waaromquote:Op zondag 20 november 2011 18:55 schreef Monopoly het volgende:
Als ik in cobanland zou gaan wonen, zou ik vette ruzie krijgen met mijn buurman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |