Ik ben er klaar voor altijd weetjetochquote:
Klinkt goed.quote:Op zondag 20 november 2011 19:01 schreef coban het volgende:
In cobanland woont iedereen in kasteeltjes. Cobanland is roze, net zoals waar de feeenpeetouders van timmy turner wonen. Roze en wolkjes. Iedereen kan vliegen. En stomme mensen als Crocker, die altijd feeenpeetoudersspastactie krijgen, worden in een videogame zoals Smackdown gestopt en kun je ze slaan enzo.
Ook zijn er over 89876 inch plasma schermen waarop je allemaal ps3 spelletjes kunt spelen.
Savonds na 11 uur is er gratis alcoholvol bier voor iedereen waar je geen kater van krijgt.
En daar PS3 games van 720p op spelen? Wil je soms elke pixel zien of zo?quote:Op zondag 20 november 2011 19:01 schreef coban het volgende:
Ook zijn er over 89876 inch plasma schermen waarop je allemaal ps3 spelletjes kunt spelen.
Kutkind.quote:Op zondag 20 november 2011 19:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
En daar PS3 games van 720p op spelen? Wil je soms elke pixel zien of zo?
Geef mij maar gewoon een 55" Plasma met een 4x2k resolutie, een computer en dan games. Sowieso computers met goeie videokaart geven betere resolutie.quote:
Ik ben al volwassen, volgens de wet dan, hoor.quote:Op zondag 20 november 2011 19:16 schreef coban het volgende:
Omg arggghhahshah fuuuu wat een kutkind ben jij
WII. gameplayquote:Op zondag 20 november 2011 19:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geef mij maar gewoon een 55" Plasma met een 4x2k resolutie, een computer en dan games. Sowieso computers met goeie videokaart geven betere resolutie.
ff wachten met je topic. er loopt een wc topic en die is erg goed.quote:Op zondag 20 november 2011 19:19 schreef Monopoly het volgende:
Ik blijf, speciaal voor jullie allemaal.
Opdat jullie nog lang mogen genieten van geniale topics.
Okokquote:Op zondag 20 november 2011 19:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geef mij maar gewoon een 55" Plasma met een 4x2k resolutie, een computer en dan games. Sowieso computers met goeie videokaart geven betere resolutie.
Gelukkigquote:Op zondag 20 november 2011 19:19 schreef Monopoly het volgende:
Ik blijf, speciaal voor jullie allemaal.
Opdat jullie nog lang mogen genieten van geniale topics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |