SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan The_Terminator voor het lijstje!
- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
- Geen fipo-hunt.
- Geen sepo-hunt
- Geen tripo-hunt.
- Typ Nederlands.
- TC is toegestaan.
- Niet de OP veranderen met debiele bedoelingen.
- Geen bullshit TR's of PR's. De modjes hebben het al druk genoeg.
www.udowu.nl - De officiële UDOWU site! Je nieuwe thuisplek als autist. Alleen voor de echte hardcore UDOWUers!
UDOWU Chrome app - De officiële UDOWU Chrome app! Binnen een seconde in het nieuwste UDOWU topic!
[ Bericht 4% gewijzigd door Dalando op 20-11-2011 18:27:11 ]Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
En OmdatAppel?quote:Op zondag 20 november 2011 17:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik ook
en de plaatjes die er bij zitten kloppen niet en zitten met typfouten in de namen
wie is itronie en ezechielz?
Ik ookquote:Op zondag 20 november 2011 17:57 schreef Flippiee het volgende:
Ik vind de OP eigenlijk heel lelijk en veel te veel plaatjes.
Dat ook jaquote:Op zondag 20 november 2011 17:58 schreef coban het volgende:
Die OP boeit me eigenlijk geen fuck, niemand die ernaar kijkt
Het vertraagt het laden voor mobiele gebruikers wel.quote:Op zondag 20 november 2011 17:58 schreef coban het volgende:
Die OP boeit me eigenlijk geen fuck, niemand die ernaar kijkt
Ik doe nooit mobiel FOK!kenquote:Op zondag 20 november 2011 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het vertraagt het laden voor mobiele gebruikers wel.
Ik heb GPRS en gaat toch aardig snel hoorquote:Op zondag 20 november 2011 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat merk ik jaquote:Op zondag 20 november 2011 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is toch Omdatappel.quote:Op zondag 20 november 2011 17:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
je staat er toch tussen?
Maar anderen misschien wel.quote:
Niet iedereen heeft eenzelfde snelle verbinding en overal een even snelle verbindingquote:Op zondag 20 november 2011 18:00 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Ik heb GPRS en gaat toch aardig snel hoor
oh zo ja ok ik verander het alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |