quote:Op zondag 20 november 2011 18:13 schreef SpaceMouse het volgende:
Wat heeft iedereen tegen aardbeienAarbeiden zijn mucho bueno (ofzo)
quote:Op zondag 20 november 2011 18:10 schreef monkyyy het volgende:
Gestopt me koken want geen zin, ik eet wel gewoon aardbeien als diner.Aardbeien zijn zo goddelijk
En mijquote:Op zondag 20 november 2011 18:15 schreef coban het volgende:
Monkyyy slechte moedergeeneens goed avondeten voor mij
Mensen vonden vorige lelijk en te achterhaald.quote:
ah oké, ik kijk toch nooit naar de OP eigenlijkquote:Op zondag 20 november 2011 18:22 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Mensen vonden vorige lelijk en te achterhaald.
Toen was er een grootte discussie
Toen veranderen.
Toen dit.
Toen dat.
Toen zus.
Toen zo.
Toen veranderd.
Doet niemand neequote:Op zondag 20 november 2011 18:23 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ah oké, ik kijk toch nooit naar de OP eigenlijk
Ja precies, waarom iets veranderen dat goed is en toch niemand kijktquote:Op zondag 20 november 2011 18:24 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Doet niemand neeBoeit eigenlijk niet.
wist ik.quote:Op zondag 20 november 2011 18:27 schreef coban het volgende:
Grondstewardessen zien er altijd supercool uit.
Wisten jullie dat je om stewardes te kunnen worden een minimum lengte en maximumlengte hebt waar je aan moet voldoen
Volgens mij was het zo dat vrouwen 1.60 tot 1.80 ofzo en mannen iets langer?quote:
vind je discriminatie grappig?quote:Op zondag 20 november 2011 18:30 schreef coban het volgende:
[..]
Volgens mij was het zo dat vrouwen 1.60 tot 1.80 ofzo en mannen iets langer?
Vet grappig wel
quote:
whahaha ja XDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier moet die qoute van Dalando nog
Natuurlijk gebruik je Google Chrome!
Download dan nu de Chrome app!
Bij problemen contact opnemen met Dalandoquote:
Domein & Email door Intronic - Website gescript door Dalando en BBQSausage. Probleem gevonden? PM een van hun."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Teveel kleurtjesquote:Op zondag 20 november 2011 18:33 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Als dit niet mooi is dan weet ik het niet meer....
DV is ook chillquote:Op zondag 20 november 2011 18:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
SV![]()
Ik tijpte per ongeluk DV want D zit naast de S dus bijna Dromenvangertje aanboden.
ik vind dat plaatje van de udowu site er niet mooi bij passenquote:Op zondag 20 november 2011 18:33 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Als dit niet mooi is dan weet ik het niet meer....
verder is het gewoon strak toch?quote:Op zondag 20 november 2011 18:35 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik vind dat plaatje van de udowu site er niet mooi bij passen
Ik ook niet hoor.quote:Op zondag 20 november 2011 18:35 schreef coban het volgende:
Ik heb geen afkorting zoals SV en MK en OV enzo
Hoi lieffieeeequote:
Mijne is SMquote:Op zondag 20 november 2011 18:35 schreef coban het volgende:
Ik heb geen afkorting zoals SV en MK en OV enzo
Goed gedaan, je hebt een kusje verdiend!quote:Op zondag 20 november 2011 18:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hoi lieffieeee
wat vind jij van mijn OP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |