quote:The Ford Focus Electric is a 5-door hatchback electric car being produced by Ford Motor Company. The Focus electric will be Ford's first full production, all-electric passenger vehicle. The initial U.S. market roll-out is scheduled to be limited to 19 regional markets, beginning with California and New York in late 2011 in limited numbers, and continuing with the other initial U.S. markets in the second quarter of 2012. The European launch is scheduled for late 2012. The Focus Electric shares the glider of a third generation Ford Focus, and its electric powertrain uses a 23 kWh, liquid-cooled lithium-ion battery pack that provides an all-electric range of 100 mi (160 km) and a top speed of 84 mph (135 km/h).
The concept car, presented as the Ford Focus BEV, was introduced at the 2009 Frankfurt Motor Show. The pre-production version, renamed Ford Focus Electric, was unveiled at the 2011 Consumer Electronics Show. The Focus Electric was awarded the 2011 Green Car Vision Award at the 2011 Washington Auto Show.
Meer info: http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Focus_Electricquote:Ford Focus Electric
Manufacturer / Ford Motor Company
Also called / Ford Focus BEV
Production / Planned late 2011
Assembly / Michigan Assembly Plant, Wayne, Michigan
Class / Compact (Ford Global C-Class Platform)
Body style / 5-door hatchback
Electric motor / 100 kW (130 hp) synchronous motor
Transmission / Fixed ratio
Battery / 23 kWh lithium-ion battery
Range / 100 mi (160 km) (Ford)
Wheelbase / 104.3 in (2,649 mm)
Length / 171.6 in (4,359 mm) hatchback
Width / 81.1 in (2,060 mm)
Height / 57.7 in (1,466 mm)
Curb weight / 3,691 lb (1,674 kg)
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
bobotie denk ik.quote:
Die uit zo'n pakje van... hoe heet het ook alweer? Die vond ik nogal flauw. Doe je er zelf nog wat bij?quote:
het wordt soep. Hollandse Kippensoep. Er ligt er eentje een beetje ziekjes op de bank, dus die mag beslissenquote:Op zondag 20 november 2011 16:42 schreef Anne het volgende:
Okay. Wij eten vandaag (meegekregen) goulash en maken er zelf nog hutspot bij.
We moeten alleen eerst nog even een berg afwas van 4 dagen wegwerken, maar SD-tje is nu eerst ff een filmpje aan het kijken. Dus dat eten duurt nog wel even(geeft niet, we waren laat op).
Ook lekkerquote:Op zondag 20 november 2011 16:48 schreef lipje het volgende:
[..]
het wordt soep. Hollandse Kippensoep. Er ligt er eentje een beetje ziekjes op de bank, dus die mag beslissen
goede reisquote:
beter dan een Peuschroot OPquote:
GEEN! Alleen wortelen, uien en aardappelen.quote:
Ja doei. Kijk eens hier:quote:
Dan eten we wat andersquote:
en in boeretoppe ook nietquote:Op zondag 20 november 2011 17:56 schreef Barcaconia het volgende:
In wortelstamp hoort toch geen vlees gek
Wij ook.quote:Op zondag 20 november 2011 18:02 schreef Paladijn het volgende:
Hutspot eten wij eigenlijk ook altijd met los vlees
Draadjesvleesquote:Op zondag 20 november 2011 19:46 schreef BaraCuda het volgende:
Draadjesvlees? Brrrr dat aten ze toch vroeger in de oorlog naast de bloembollen?
Amaai! Zo lekkerquote:Op zondag 20 november 2011 20:11 schreef densmee het volgende:
Zoervleis met paard en dat friet met belse mayo
Op de schaal van een jaar, ja: bijna.quote:
WTF... Ik heb zojuist - een kwartier geleden dus - groen licht gekregen van één van de lui in Brabant dat hij wel wilde inschrijven, dus dat heb ik gedaan. Als 508ste team, aldus excel. We zijn volgens alle signalen gewoon ingeschreven en ná mij is er nog een team ingeschrevenquote:Op maandag 21 november 2011 17:54 schreef Paladijn het volgende:
Tot zover de beperking op 500 deelnemers van de carbagerun volgend jaar: http://www.carbagerunforum.nl/viewtopic.php?f=23&t=387
Er zijn blijkbaar al 506 deelnemende teams :x
Het gaat me erom dat't niet bevriestquote:Op maandag 21 november 2011 18:27 schreef daNpy het volgende:
Vaseline?
WD40 is overigens geen smeermiddel
quote:Op maandag 21 november 2011 19:24 schreef Dingest het volgende:
[..]
WTF... Ik heb zojuist - een kwartier geleden dus - groen licht gekregen van één van de lui in Brabant dat hij wel wilde inschrijven, dus dat heb ik gedaan. Als 508ste team, aldus excel. We zijn volgens alle signalen gewoon ingeschreven en ná mij is er nog een team ingeschreven
Vaseline bevriest nietquote:Op maandag 21 november 2011 19:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het gaat me erom dat't niet bevriestIk kan de antenne er zelf vrij makkelijk uittrekken en indrukken
Ik weet het ook nietquote:Op maandag 21 november 2011 19:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]![]()
![]()
Wij gaan nog even kijken wie er meerijden, we hebben iig een team van 3, mits het lukt qua visa...
Er hadden twee anderen ook wel interesse, maar dat zijn mensen die een week van tevoren pas zeker weten of ze kunnen.
Dankje. Heb ik veel moeite in gestoken.quote:
welk produkt heb je tot de grond toe afgefakkelt?quote:Op maandag 21 november 2011 20:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dankje. Heb ik veel moeite in gestoken.
Vraag ik me ook af, Waar gaat het over?quote:Op maandag 21 november 2011 20:13 schreef lipje het volgende:
[..]
welk produkt heb je tot de grond toe afgefakkelt?
Pathe jaarabonnement.quote:Op maandag 21 november 2011 20:14 schreef ayumu het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, Waar gaat het over?
quote:
dus jij bent Cassandraquote:Op maandag 21 november 2011 20:26 schreef Anne het volgende:
Nee, maar even serieus, Barca, Lex, hebben jullie nou al eens een datum geprikt?
Verrassing!!quote:
toch tot de grond toe affakkelen hèquote:
Mensen die autorijdenquote:
De trein...quote:Op maandag 21 november 2011 20:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mensen die autorijden![]()
![]()
Ga toch met de trein man.
Zo is het!quote:Op maandag 21 november 2011 20:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mensen die autorijden![]()
![]()
Ga toch met de trein man.
Als ik het leven niet meer zie zitten dan neem ik de trein naar Amsterdam. Dan zie ik in een halve dag zoveel ellende dat ik me realiseer dat ik blij kan zijn dat ik daar niet woon. Helpt met relativeren.quote:Op maandag 21 november 2011 20:53 schreef ayumu het volgende:
[..]
Als ik mijn leven niet meer zie zitten dan pas zal ik de trein pakken een enkeltje dat wel
Die tweede tik die die Porsche krijgt...quote:
is het handelbaar?quote:Op maandag 21 november 2011 21:00 schreef densmee het volgende:
iemand een idee hoe ik een blind gat van 75 mm doorsnee en 15 cm diep kan krijgen in hout
geen idee, dit is alleen slecht voorstel ben ik bang:quote:Op maandag 21 november 2011 21:02 schreef Barcaconia het volgende:
Hout
Metaal
Kun je hout niet kotteren?
en dan uitsteken met een beitel, ik ben alleen bang dat dat niet meevalt in acaciaquote:Op maandag 21 november 2011 21:03 schreef lipje het volgende:
[..]
is het handelbaar?
met de groten gatenboor kom je een eindje..... maar dat mag je wel een aantal keren herhalen
Ik denk dat ik wel 75mm frezen heb liggen thuis maar alleen voor de magneetboor en volgens mij plakken magneten niet op bomen.quote:Op maandag 21 november 2011 21:03 schreef densmee het volgende:
[..]
geen idee, dit is alleen slecht voorstel ben ik bang:
http://www.borentappensch(...)+HSS+DIN+345+N+75+mm.
voor 1 gat te boren een beetje prijzig
Die is hier 20 jaar geleden al voorbij gekomenquote:Op maandag 21 november 2011 20:51 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.gtspirit.com/2(...)rash-at-nurburgring/
Nog meer crashnieuws
Amsterdam daar ga ik altijd met een grote bocht omheenquote:Op maandag 21 november 2011 20:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als ik het leven niet meer zie zitten dan neem ik de trein naar Amsterdam. Dan zie ik in een halve dag zoveel ellende dat ik me realiseer dat ik blij kan zijn dat ik daar niet woon. Helpt met relativeren.
wel als je er een plaatje staal op schroeftquote:Op maandag 21 november 2011 21:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel 75mm frezen heb liggen thuis maar alleen voor de magneetboor en volgens mij plakken magneten niet op bomen.
ah u neemt de A10....quote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef ayumu het volgende:
[..]
Amsterdam daar ga ik altijd met een grote bocht omheen
Om een 75mm kernfrees in bedwang te houden heb je wel meer nodig dan een plaatje en een schroefjequote:Op maandag 21 november 2011 21:08 schreef lipje het volgende:
[..]
wel als je er een plaatje staal op schroeft
nope en met de hand vasthouden lijkt mij ook geen goed idee,quote:Op maandag 21 november 2011 21:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel 75mm frezen heb liggen thuis maar alleen voor de magneetboor en volgens mij plakken magneten niet op bomen.
dat inderdaad anders kost het een paar polsen als die een keer goed in het materiaal bijtquote:Op maandag 21 november 2011 21:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Om een 75mm kernfrees in bedwang te houden heb je wel meer nodig dan een plaatje en een schroefje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
goed voorboren, dan hapt ie niet zoquote:Op maandag 21 november 2011 21:10 schreef densmee het volgende:
[..]
dat inderdaad anders kost het een paar polsen als die een keer goed in het materiaal bijt
Het is een kernfrees slimmerd, die boort niet in het centerquote:Op maandag 21 november 2011 21:12 schreef lipje het volgende:
[..]
goed voorboren, dan hapt ie niet zo
quote:Op maandag 21 november 2011 21:11 schreef Barcaconia het volgende:
Kun je het niet gewoon aan de boom lassen?de pijp erin branden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
ja een pijp eroverheen lassen/hardsolderen en je kunt zo verderquote:Op maandag 21 november 2011 21:26 schreef Barcaconia het volgende:
Als je daar een pin aan last kun je verwachten dat je een gat van 115 aan het boren bent
tot china en terug als het moetquote:Op maandag 21 november 2011 21:27 schreef lipje het volgende:
[..]
ja een pijp eroverheen lassen/hardsolderen en je kunt zo verder
wordt woensdag, komen wel een paar fototjes van hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 21:38 schreef lipje het volgende:
@Densmee: morgen verwachten we een leuke fotoreportage van je gaatje boren
moet netjes, is zichtwerk.quote:Op maandag 21 november 2011 21:44 schreef Sounddragon het volgende:
à la prikken? vele kleinere (10mm) gaatjes met een kleinere spiraalboor maken één grote cirkel; tussenstukkies doortikken meteen smalle beitel, midden kloven met een platte keg en dan het spul eruitslopen, daarna evt nog een beetje bijwerken met een guts of beitel. Moet het heel netjes (zichtwerk) worden of gewoon stevig?
wordt wel heel spannendquote:Op maandag 21 november 2011 21:50 schreef Sounddragon het volgende:
Hmkay; stout idee; boor maken van zo'n zelfde stuk pijp? heb geen idee hoe hard acacia hout is, en wat je aan spullen beschikbaar hebt
Wij hadden op het werk een frictieboor, daarmee konden we gaten in .75mm plaat drukken met genoeg vlees om een smeernippel vast in te draaien. 2.500rpm, roodgloeiende kop op de boor en doordrukken.quote:Op maandag 21 november 2011 21:43 schreef densmee het volgende:
[..]
wordt woensdag, komen wel een paar fototjes van hoor.
en op deze manier maken we onze speedboor langer denk ik![]()
zo bruut he dat friction stir lassen
Met een klein beetje lasskills en een draaibank is dat een makkiequote:
setje widia tanden eraan bakkenquote:Op maandag 21 november 2011 21:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Met een klein beetje lasskills en een draaibank is dat een makkie
Waarom doe je eigenlijk mee met een prijsvraag als je niet op de prijs zit te wachten? Eigenlijk staan we wel een beetje in onze blote kont bij die kerel.. die hoeven we volgend jaar dus niet te mailen voor een vervolgaktiequote:
Misschien zijn de omstandigheden wel anders gelopen dan verwacht... de dame voor wie ik de prijsvraag gewonnen had heeft gewoon wat onverwache wendingen in haar planning gekregen... niets meer niets minder.quote:Op maandag 21 november 2011 21:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarom doe je eigenlijk mee met een prijsvraag als je niet op de prijs zit te wachten? Eigenlijk staan we wel een beetje in onze blote kont bij die kerel.. die hoeven we volgend jaar dus niet te mailen voor een vervolgaktie![]()
Ligt niet alleen aan jou natuurlijk, maar we hebben welgeteld ÉÉN review teruggekregen van 6 prijswinnaars, da's best wel triest, zeker als er gewoon maar eentje is komen opdagen achteraf
Dat is wel enorm lulligquote:Op maandag 21 november 2011 21:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarom doe je eigenlijk mee met een prijsvraag als je niet op de prijs zit te wachten? Eigenlijk staan we wel een beetje in onze blote kont bij die kerel.. die hoeven we volgend jaar dus niet te mailen voor een vervolgaktie![]()
Ligt niet alleen aan jou natuurlijk, maar we hebben welgeteld ÉÉN review teruggekregen van 6 prijswinnaars, da's best wel triest, zeker als er gewoon maar eentje is komen opdagen achteraf
Ja, beetje wel idd.. ik begrijp dat het wat planning vergt, en dat dingen anders kunnen lopen als gepland, maar we doen wel moeite voor zoiets, die kerel sponsort gewoon effe voor noppes 6 arrangementen, hij helemaal enthousiast, wij verzinnen een leuke aktie, zit stiekem nog best wat werk aan, en dan komen puntje bij paaltje de winnaars gewoon niet opdagen.. dat motiveert niet echt om dingen te blijven verzinnen en ondernemen. Da's best wel een beetje jammer.quote:
Ik snap wat je bedoelt en het is gewoon jammer als beide partijen hard eraan gewerkt hebben om een actie op touw te zetten en dan gebeurt er zoiets en er zouden vast ook anderen blij mee gemaakt konden maken.quote:Op maandag 21 november 2011 22:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, beetje wel idd.. ik begrijp dat het wat planning vergt, en dat dingen anders kunnen lopen als gepland, maar we doen wel moeite voor zoiets, die kerel sponsort gewoon effe voor noppes 6 arrangementen, hij helemaal enthousiast, wij verzinnen een leuke aktie, zit stiekem nog best wat werk aan, en dan komen puntje bij paaltje de winnaars gewoon niet opdagen.. dat motiveert niet echt om dingen te blijven verzinnen en ondernemen. Da's best wel een beetje jammer.
Anne heeft er nog een keertje achteraan gePMd, en dan is het voor de helft van de mensen gewoon teveel moeite om daar op te antwoorden ook nog .. Barca in dit geval was één van degenen die dit wél deden trouwens
Wat een onzin, ik heb ook niks gedaan hoorquote:
Je reageerde tenminste zover ik begrijpquote:Op maandag 21 november 2011 22:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik heb ook niks gedaan hoor
mooi werk en zo ook genoeg materiaal krijgen om genoeg gangen te tappenquote:
Nou, Barcaquote:Op maandag 21 november 2011 22:12 schreef Dingest het volgende:
Anders wil ik vast wel zo'n Trabbietoer doen (met iemand)
Ik moet nog steeds eens 2-takt rijden eigenlijk
ik zie wel weer dat ik een prijsvraag gemist heb, dan was dit probleem helemaal niet ontstaanquote:
Was mooi idd, zo'n smeernippel zat gewoon over de volledige lengte stevig vast in een stuk plaatstaal. En als je verstandig met de boor omging bleef hij langer werkzaam dan een gewone boor ook nog. Die kopjes zijn wel stervensduur trouwensquote:Op maandag 21 november 2011 22:19 schreef densmee het volgende:
[..]
mooi werk en zo ook genoeg materiaal krijgen om genoeg gangen te tappen
Whehe kan ook nogquote:
wat voor spul is dat dan, want dat moet wel iets aankunnenquote:Op maandag 21 november 2011 22:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Was mooi idd, zo'n smeernippel zat gewoon over de volledige lengte stevig vast in een stuk plaatstaal. En als je verstandig met de boor omging bleef hij langer werkzaam dan een gewone boor ook nog. Die kopjes zijn wel stervensduur trouwens
Carbide head in het Engels, geen idee wat het in NL is. Maar het is iig harder dan gewoon staal en daardoor geeft het metaal dat je wilt bewerken eerder op onder de druk en hitte dan de kop.quote:Op maandag 21 november 2011 22:21 schreef densmee het volgende:
[..]
wat voor spul is dat dan, want dat moet wel iets aankunnen
quote:Op maandag 21 november 2011 22:20 schreef densmee het volgende:
[..]
ik zie wel weer dat ik een prijsvraag gemist heb, dan was dit probleem helemaal niet ontstaan
ik heb het al gevonden het is een wolfraam carbide punt.quote:Op maandag 21 november 2011 22:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Carbide head in het Engels, geen idee wat het in NL is. Maar het is iig harder dan gewoon staal en daardoor geeft het metaal dat je wilt bewerken eerder op onder de druk en hitte dan de kop.
Je hoeft ook geen tekst en uitleg te geven hier natuurlijk, en ik gaf al aan dat ik het begrijp als er iets tussen komt, maar er zijn dus ook andere opties, zoals iemand anders er blij mee maken, desnoods verloot je je prijs opnieuw op FOK!quote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef Barcaconia het volgende:
Nja, ik heb het toen ingeplanned en ook beloofd aan degene en door omstandigheden waar jullie niets mee te maken hebben is het niet doorgegaan en dus gewoon verwaterd eigenlijk. Ik snap dat het voor jullie lullig is maargoed, het is geen eenzijdig verhaal.
Een ander meenemen kan trouwens ook wel, maar daar heb ik eigenlijk nog niet bij stilgestaan.
Toch geen interesse wil een R4quote:Op maandag 21 november 2011 22:23 schreef Dingest het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Maar goed dat ze het er nog even bijzetten!
Koolstof weet ik wel, maar ik wist niet wat de industriële naam in het NL was. Maargoed, dat dusquote:Op maandag 21 november 2011 22:23 schreef densmee het volgende:
[..]
ik heb het al gevonden het is een wolfraam carbide punt.
carbide is koolstof
mooi hoge vloeigrens denk ikquote:Op maandag 21 november 2011 22:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Koolstof weet ik wel, maar ik wist niet wat de industriële naam in het NL was. Maargoed, dat dus
klikquote:Tungsten carbide
From Wikipedia, the free encyclopedia
Tungsten carbide (WC) is an inorganic chemical compound containing equal parts of tungsten and carbon atoms. Colloquially, tungsten carbide is often simply called carbide. In its most basic form, it is a fine gray powder, but it can be pressed and formed into shapes for use in industrial machinery, tools, abrasives, as well as jewelry. Tungsten carbide is approximately three times stiffer than steel, with a Young's modulus of approximately 550 GPa,[2] and is much denser than steel or titanium. It is comparable with corundum (α-Al2O3) or sapphire in hardness and can only be polished and finished with abrasives of superior hardness such as cubic boron nitride and diamond amongst others, in the form of powder, wheels, and compounds.
ik kan mij er niet echt druk meer om maken hoorquote:Op maandag 21 november 2011 22:26 schreef Anne het volgende:
[..]
*peep* ... *peep*.. Grr !@^!@!%@!#@#$ *peep*
Alsof je het al niet behoorlijk warm krijgt als je met zo'n ding gaat driftenquote:Op maandag 21 november 2011 22:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen tekst en uitleg te geven hier natuurlijk, en ik gaf al aan dat ik het begrijp als er iets tussen komt, maar er zijn dus ook andere opties, zoals iemand anders er blij mee maken, desnoods verloot je je prijs opnieuw op FOK!
Misschien doet 'ie ook wel driftcursussen in de winter, kweenie of er een fatsoenlijke kagg0l in zo'n pruttelding zit
smeltpunt 2870 graden Celsius is wel netjesquote:
5 uur in de auto gezeten vandaag...quote:Op maandag 21 november 2011 20:50 schreef ayumu het volgende:
[..]
Hier was het ook druk op de weg en dan ook nog een paar wegen afgesloten
Het is wel apart spul, ook die carbide frezen enzo... Zo'n frees van 30 rond vreet door metaal heen alsof het boter is maar als je er nèt iets teveel druk opzet springt het uit elkaar als glas..quote:
Kloptquote:Op maandag 21 november 2011 22:32 schreef Sounddragon het volgende:
Mjah, in normaal nederlandsch heet het gewoon carbonstaal als ik me niet vergis
Mij kun je alles wijsmaken, ik heb bankwerken in Amerika geleerd en ken alles alleen maar in het engelsquote:Op maandag 21 november 2011 22:32 schreef Sounddragon het volgende:
Mjah, in normaal nederlandsch heet het gewoon carbonstaal als ik me niet vergis
Ik heb geen idee of die gast ook in de winter rijdt met die apparaten eigenlijk, maar je kunt Barca natuurlijk altijd een eerbaar voorstel doenquote:Op maandag 21 november 2011 22:29 schreef Dingest het volgende:
[..]
Alsof je het al niet behoorlijk warm krijgt als je met zo'n ding gaat driften
Sowieso zit er wel achterruitverwarming in, maar voor zover ik weet: 'Its sole passenger comfort was a primitive heater, in which a fan simply blew hot engine air into the interior—along with “the smell of freedom".' En dat duurde een baard voordat het op gang kwam.
Ik ken het eigenlijk alleen van mijn karperhakenquote:Op maandag 21 november 2011 22:32 schreef ayumu het volgende:
[..]
Klopt
Word trouwens veel voor messen gebruikt.
De nostalgische Trabanttoer kan bij ons zeven dagen per week, 365 dagen per jaar gereden worden.quote:Op maandag 21 november 2011 22:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of die gast ook in de winter rijdt met die apparaten eigenlijk, maar je kunt Barca natuurlijk altijd een eerbaar voorstel doen
Van die samoerai zwaardenquote:Op maandag 21 november 2011 22:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ken het eigenlijk alleen van mijn karperhaken
ehh, wat?quote:Op maandag 21 november 2011 22:35 schreef Anne het volgende:
[..]
De nostalgische Trabanthoer kan bij ons zeven dagen per week, 365 dagen per jaar bereden worden.
Lekker met zo'n trabi door de sneeuwquote:Op maandag 21 november 2011 22:35 schreef Anne het volgende:
[..]
De nostalgische Trabanttoer kan bij ons zeven dagen per week, 365 dagen per jaar gereden worden.
Ik stel een dik gevoerde kerstmuts ter beschikking voor helden op 3e kerstdagquote:Op maandag 21 november 2011 22:35 schreef Anne het volgende:
[..]
De nostalgische Trabanttoer kan bij ons zeven dagen per week, 365 dagen per jaar gereden worden.
quote:Op maandag 21 november 2011 22:38 schreef L0we het volgende:
[..]
zie mn subtiele veel te flauwe edit in de quote
quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 22:38 schreef L0we het volgende:
[..]
zie mn subtiele veel te flauwe edit in de quote
Ik dacht dat je het tegen dangel had.quote:
Nee, die is dood.quote:Op maandag 21 november 2011 22:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het tegen dangel had.
Alleen de ekte ekte idd, niet die dingen van de dump van 150¤quote:
Die dumpzooi is meestal van gewoon staalquote:Op maandag 21 november 2011 22:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alleen de ekte ekte idd, niet die dingen van de dump van 150¤
600cc met 26 pk 2-takt, 0-100 in 20+ secondenquote:Op maandag 21 november 2011 22:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of die gast ook in de winter rijdt met die apparaten eigenlijk, maar je kunt Barca natuurlijk altijd een eerbaar voorstel doen
Volgens mij was dat Dingest z'n bedoeling ookquote:Op maandag 21 november 2011 22:46 schreef Sounddragon het volgende:
Kunnen jullie niet samen gaan dan? mini-Trabi-meet
Even ter infoquote:Op maandag 21 november 2011 22:51 schreef Dingest het volgende:
Ik vind het wel prima, enige kanttekening is dat het voor mij zo'n 400 km rijden is bij elkaar waar wel even op gelet moet worden![]()
In Breda heb ik trouwens een kennis die ook redelijk fan is van Trabi's, wellicht dat hij ook wel te porren is
Ik kom helaas uit zuid-Drenthe, dat is niet erg makkelijk te combinerenquote:Op maandag 21 november 2011 22:53 schreef Barcaconia het volgende:
Welke omgeving woon je? Voor mij is het ook ruim 300km op en neer. Vanaf midden/zuid limburg ongeveer.
Voor mij is het met de auto nog wel te doen, halve tank leegstoken maar belgische benzine is goedkoper dan in NL dus geen probleemquote:Op maandag 21 november 2011 22:54 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik kom helaas uit zuid-Drenthe, dat is niet erg makkelijk te combineren
Ah, okéquote:Op maandag 21 november 2011 22:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Even ter infoHet arrangement (inclusief lunch achteraf en een gebakje + drankje vooraf) wat Barca heeft gewonnen geldt voor 2 personen. Als je met meer dan 2 personen gaat, moet je per extra persoon ¤ 15 bijbetalen.
Zit jij nu mensen op mijn arrangement uit te nodigen?quote:Op maandag 21 november 2011 22:58 schreef Dingest het volgende:
Het kost mij een hele tank. Of ik moet héél lief mijn ouders aankijken en de Picasso meemogen.
Of het moet binnen deze week want morgen breng ik ze naar Schiphol en heb ik de auto voor een weekGaan ze een week naar de zon en dan tegen mij mopperen dat ze het zuiniger aan moeten doen
[..]
Ah, okéDat valt wel voor een eventueel extra persoon te overzien denk ik
Mits Barca dat ook goed vindt.
Als er nog een plekje over is...quote:Op maandag 21 november 2011 23:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zit jij nu mensen op mijn arrangement uit te nodigen?
Zal ik haar een berichtje op FB sturen om het te vragen?quote:Op maandag 21 november 2011 23:10 schreef Anne het volgende:
Maximaal 4 personen. Misschien dat Cassandra ook nog mee wil? Dan zit ie vol.
quote:Op maandag 21 november 2011 23:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zal ik haar een berichtje op FB sturen om het te vragen?
Pff, jij hebt het overduidelijk niet gevolgd. Ze heeft haar abo opgezegdquote:Op maandag 21 november 2011 23:11 schreef Sounddragon het volgende:
Kunnen jullie daarna misschien nog een filmpje pikken in Dordt
Neem je zo'n zwaar iemand mee? Of doel je op Cassandraquote:Op maandag 21 november 2011 23:12 schreef Dingest het volgende:
Ga je dan ook even grondig de achtervering testen?
Ze reageert toch niet, de trutquote:
Cassandra en Barca, natuurlijkquote:Op maandag 21 november 2011 23:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Neem je zo'n zwaar iemand mee? Of doel je op Cassandra?
Wil dat meteen zeggen dat ze niet meer naar de film gaat?quote:Op maandag 21 november 2011 23:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Pff, jij hebt het overduidelijk niet gevolgd. Ze heeft haar abo opgezegd!
Drive inn movie?quote:Op maandag 21 november 2011 23:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wil dat meteen zeggen dat ze niet meer naar de film gaat?
Met een Trabant? Dat is een beetje sneu voor de rest van de mensen die dan komen, dan niets meer kunnen horen en tot slot stikken in de uitlaatgassenquote:
zeker als Barca op de achterbank bezig isquote:Op maandag 21 november 2011 23:23 schreef Dingest het volgende:
[..]
Met een Trabant? Dat is een beetje sneu voor de rest van de mensen die dan komen, dan niets meer kunnen horen en tot slot stikken in de uitlaatgassen
nieuw verhaal van 50000+ woordenquote:
Ik weet niet of ik dan nog mee wil...quote:Op maandag 21 november 2011 23:24 schreef lipje het volgende:
[..]
zeker als Barca op de achterbank bezig isGratis rookgordijn
Begin achtervolging met Trabant. Einde achtervolging met Trabant; motor oververhit en vastgelopenquote:Op maandag 21 november 2011 23:26 schreef lipje het volgende:
[..]
nieuw verhaal van 50000+ woorden
Dit keer geen achtervolging
Naar Dordtquote:
Rij-em-derinquote:
ter land, te lucht en in de zeequote:
naar bedquote:
Ik ook; Annie is de kit in de badkamer aan het testen, dus ik ga rap maffen voordat het gaat lekkenquote:
Te laat! Ha ha. En het lekt nog ook meneer de Kitter.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ook; Annie is de kit in de badkamer aan het testen, dus ik ga rap maffen voordat het gaat lekken![]()
Lat0rZ
Kenkerdouchewandquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Te laat! Ha ha. En het lekt nog ook meneer de Kitter.
Thee met honing?quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:57 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Lekker, al zit ik nu aan de thee, vanwege mn keel
Het is toch wel je vrije dag?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:24 schreef Anne het volgende:
Fuuuuu.
Om kwart voor negen werd ik wakker en dacht mwah nog een uurtje slapen.
Niet dus. Ik ben nu pas wakker.
Leuk alleen als het beestje tussen de spaken komt is het snel afgelopenquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:56 schreef Anne het volgende:
Cool filmpje: http://www.dumpert.nl/med(...)ly_at_trailside.html
Kweetnie. Ik krijg ook van dat soort suggesties. Volgens mij komt dat doordat ik die personen ooit op MSN heb gehad of ooit mee heb gemaild. Maar hoe Feestboek dat weet, geen idee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:11 schreef ook_gek het volgende:
Anne, waarom krijg ik jou opeens op facebook als suggestie of ik je ken
We hebben geen 1 gezamelijke contact. En ik heb niemand op facebook van fok
Vaaage shit
Zit gezellig bij Liesbeth in Belgiëquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:20 schreef Anne het volgende:
Leeft die Alex nog wel eigenlijk? Of is ie meteen maar daar gebleven?
mensen die ooit op je profiel hebben gekeken, of mensne bij wie jij ooit op het profiel hebt gekekenquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Kweetnie. Ik krijg ook van dat soort suggesties. Volgens mij komt dat doordat ik die personen ooit op MSN heb gehad of ooit mee heb gemaild. Maar hoe Feestboek dat weet, geen idee.
Echtquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mensen die ooit op je profiel hebben gekeken, of mensne bij wie jij ooit op het profiel hebt gekeken
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:19 schreef Anne het volgende:
Ik heb hem nu al 20x gezien en ik blijf lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:18 schreef lipje het volgende:
zijn er al filmpjes van densmee en een hakkende boom?neen, morgen als het allemaal meezitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Nee, dat doen ze niet. Wel kan het zijn dat iemand die jij ooit een e-mail gestuurd hebt de friendfinder gebruikt heeft en zo in zijn contactenlijst jouw naam opduikt, en daardoor zijn naam in jouw lijst.quote:
Ik kijk elke dagquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:32 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb nog nooit bij anne gekeken!
Wist niet eens dat ze een facebook had
Is het wel een team wat dit jaar mee rijdt, er zijn ook genoeg oude trucks die nog in nederland rondrijdenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:57 schreef Sounddragon het volgende:
Ik kwam vanmorgen op de A50 2 Dakar trucks tegen, how ken det? die dingen hadden nu toch al ingescheept moeten zijn?
Geen idee, het was donker, en ik was aan het uitvoegen naar de A50, had er net eentje ingehaald bij de pomp net ervoor, en tijdens het uitvoegen zag ik er nog eentje.. was te donker en ging sowieso te snel om een picca te schieten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:59 schreef densmee het volgende:
[..]
Is het wel een team wat dit jaar mee rijdt, er zijn ook genoeg oude trucks die nog in nederland rondrijden
Hierbij nog een foto van de bosbaas
[ afbeelding ]
Sommigen gaan gewoon "like a boss" naar hun werkquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:57 schreef Sounddragon het volgende:
Ik kwam vanmorgen op de A50 2 Dakar trucks tegen, how ken det? die dingen hadden nu toch al ingescheept moeten zijn?
Whehe, da's idd wel een manier om in stijl op de zaak te arriverenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:09 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sommigen gaan gewoon "like a boss" naar hun werk
vandaag een deel, gister een deel :-) de laatste paar zijn net de boot op gegaan, dus kan welquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:57 schreef Sounddragon het volgende:
Neh, het waren korte trucks, ik heb geen reservewielen gezien ofzo, wel dat ze erg hoog op hun pootjes stonden, met flinke brokkies rubber eronder, en ze klonken ook bestquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Maar je uitzicht was dit ongeveer dus? ^^
Frits van Eerd met de Jumbo CF? de ander toevallig in de Van den Bosch (die uit Erp) kleuren?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, het waren korte trucks, ik heb geen reservewielen gezien ofzo, wel dat ze erg hoog op hun pootjes stonden, met flinke brokkies rubber eronder, en ze klonken ook bestveel bestickering erop, en volgens mij was de 2e die ik tegen kwam geel.
Ik heb serieus geen flauw idee, de eerste die ik inhaalde was in het pikkedonker, en het was druk, dan ga ik niet remmen om effe uitgebreid te kijken, en de 2e zag ik alleen van de achterkant en heel even vanaf de zijkant, had zomaar een daf kunnen zijn, maar ook iets andersquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Frits van Eerd met de Jumbo CF? de ander toevallig in de Van den Bosch (die uit Erp) kleuren?
Gaten boren gelukt? of moet dat vandaag gaan gebeuren?quote:Op woensdag 23 november 2011 07:27 schreef densmee het volgende:
Goedemorgen allemaal, we gaan vandaag een infopaneel plaatsen
Omdat?quote:
Het bed past idd niet door de deurquote:
De bank wel idd.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het bed past idd niet door de deur
Mijn trein even na Woerden niet verder mocht, en toen gingen we terug naar Gouda.quote:
Ow, wat was er aan het handje dan? blaadjes op den ijzeren staafjes?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mijn trein even na Woerden niet verder mocht, en toen gingen we terug naar Gouda.
Iets met een sein- en wisselstoring.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ow, wat was er aan het handje dan? blaadjes op den ijzeren staafjes?
Geen idee. Niet op gewacht, we hebben prima thuiswerkdiensten.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:02 schreef Sounddragon het volgende:
Doen ze dan normaliter geen bussen inzetten?
Ah, geen man overboord dusquote:Op woensdag 23 november 2011 14:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Geen idee. Niet op gewacht, we hebben prima thuiswerkdiensten.
Alleen een uur verneukt met reizen van huis naar huis.quote:
dat had je anders ookquote:Op woensdag 23 november 2011 15:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Alleen een uur verneukt met reizen van huis naar huis.
moet je nu thuis overwerken?quote:
Ja!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:34 schreef Anne het volgende:
Arme jij. Goed vertroeteld worden dan eh.
met warme chocomelk en een vriendin die om aandacht zeurtquote:
quote:In grote delen van Nederland snevel, en later is het zicht als bij mist
met de ogen dicht is het altijd donkerquote:
Je weet wat snevel is ?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:06 schreef lipje het volgende:
[..]
met de ogen dicht is het altijd donker
Ik heb reeds sneeuw en wel jaarrondquote:Op woensdag 23 november 2011 22:09 schreef Anne het volgende:
Mocht er nog iemand sneeuw willen hebben, dat kan ik nu heel makkelijk toevoegen.
Voor de Jeep?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:01 schreef Barcaconia het volgende:
Morgen een setje velgen halen voor mijn winterbandjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |