Neem je zo'n zwaar iemand mee? Of doel je op Cassandraquote:Op maandag 21 november 2011 23:12 schreef Dingest het volgende:
Ga je dan ook even grondig de achtervering testen?
Ze reageert toch niet, de trutquote:
Cassandra en Barca, natuurlijkquote:Op maandag 21 november 2011 23:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Neem je zo'n zwaar iemand mee? Of doel je op Cassandra?
Wil dat meteen zeggen dat ze niet meer naar de film gaat?quote:Op maandag 21 november 2011 23:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Pff, jij hebt het overduidelijk niet gevolgd. Ze heeft haar abo opgezegd!
Drive inn movie?quote:Op maandag 21 november 2011 23:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wil dat meteen zeggen dat ze niet meer naar de film gaat?
Met een Trabant? Dat is een beetje sneu voor de rest van de mensen die dan komen, dan niets meer kunnen horen en tot slot stikken in de uitlaatgassenquote:
zeker als Barca op de achterbank bezig isquote:Op maandag 21 november 2011 23:23 schreef Dingest het volgende:
[..]
Met een Trabant? Dat is een beetje sneu voor de rest van de mensen die dan komen, dan niets meer kunnen horen en tot slot stikken in de uitlaatgassen
nieuw verhaal van 50000+ woordenquote:
Ik weet niet of ik dan nog mee wil...quote:Op maandag 21 november 2011 23:24 schreef lipje het volgende:
[..]
zeker als Barca op de achterbank bezig isGratis rookgordijn
Begin achtervolging met Trabant. Einde achtervolging met Trabant; motor oververhit en vastgelopenquote:Op maandag 21 november 2011 23:26 schreef lipje het volgende:
[..]
nieuw verhaal van 50000+ woorden
Dit keer geen achtervolging
Naar Dordtquote:
Rij-em-derinquote:
ter land, te lucht en in de zeequote:
naar bedquote:
Ik ook; Annie is de kit in de badkamer aan het testen, dus ik ga rap maffen voordat het gaat lekkenquote:
Te laat! Ha ha. En het lekt nog ook meneer de Kitter.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ook; Annie is de kit in de badkamer aan het testen, dus ik ga rap maffen voordat het gaat lekken![]()
Lat0rZ
Kenkerdouchewandquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Te laat! Ha ha. En het lekt nog ook meneer de Kitter.
Thee met honing?quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:57 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Lekker, al zit ik nu aan de thee, vanwege mn keel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |