Op de schaal van een jaar, ja: bijna.quote:
WTF... Ik heb zojuist - een kwartier geleden dus - groen licht gekregen van één van de lui in Brabant dat hij wel wilde inschrijven, dus dat heb ik gedaan. Als 508ste team, aldus excel. We zijn volgens alle signalen gewoon ingeschreven en ná mij is er nog een team ingeschrevenquote:Op maandag 21 november 2011 17:54 schreef Paladijn het volgende:
Tot zover de beperking op 500 deelnemers van de carbagerun volgend jaar: http://www.carbagerunforum.nl/viewtopic.php?f=23&t=387
Er zijn blijkbaar al 506 deelnemende teams :x
Het gaat me erom dat't niet bevriestquote:Op maandag 21 november 2011 18:27 schreef daNpy het volgende:
Vaseline?
WD40 is overigens geen smeermiddel
quote:Op maandag 21 november 2011 19:24 schreef Dingest het volgende:
[..]
WTF... Ik heb zojuist - een kwartier geleden dus - groen licht gekregen van één van de lui in Brabant dat hij wel wilde inschrijven, dus dat heb ik gedaan. Als 508ste team, aldus excel. We zijn volgens alle signalen gewoon ingeschreven en ná mij is er nog een team ingeschreven
Vaseline bevriest nietquote:Op maandag 21 november 2011 19:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het gaat me erom dat't niet bevriestIk kan de antenne er zelf vrij makkelijk uittrekken en indrukken
Ik weet het ook nietquote:Op maandag 21 november 2011 19:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]![]()
![]()
Wij gaan nog even kijken wie er meerijden, we hebben iig een team van 3, mits het lukt qua visa...
Er hadden twee anderen ook wel interesse, maar dat zijn mensen die een week van tevoren pas zeker weten of ze kunnen.
Dankje. Heb ik veel moeite in gestoken.quote:
welk produkt heb je tot de grond toe afgefakkelt?quote:Op maandag 21 november 2011 20:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dankje. Heb ik veel moeite in gestoken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |