SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door ajacied4lf op 20-11-2011 14:24:07 ]★★★
Op de lange termijn is Cruijff dood, dus die vlieger gaat niet op. Ik denk dat Louis van Gaal prima samen aan iets kan bouwen met de generatie die onder hem de CL won.quote:Op zondag 20 november 2011 12:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij komt natuurlijk alleen omdat hij Cruijff wil wegsturen. Uiteindelijk zal hij ook weer weg gaan. Op lange termijn is Cruijff toch de juiste persoon.
quote:Op zondag 20 november 2011 12:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Op de lange termijn is Cruijff dood, dus die vlieger gaat niet op. Ik denk dat Louis van Gaal prima samen aan iets kan bouwen met de generatie die onder hem de CL won.
Ohja, de generatie die onder hem de CL won was ook al Cruijff.quote:Op zondag 20 november 2011 12:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Op de lange termijn is Cruijff dood, dus die vlieger gaat niet op. Ik denk dat Louis van Gaal prima samen aan iets kan bouwen met de generatie die onder hem de CL won.
Nee, ik ga wel richting de ArenA op 7 decemberquote:Op zondag 20 november 2011 12:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
Whatever.
Gaan er trouwens nog mensen van fok ook richting Lyon morgen of dinsdag ?
Laatste post, dan hou ik op.quote:Op zondag 20 november 2011 12:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb je weer zo'n PSV-ert. Jullie clubje was niets, is niets en zal nooit wat worden.![]()
Ajacieden en Feijenoorders weten allebei wel wat bedoelt wordt met Feyenoord en Ajax die de boel uitmaakten in Nederland. Ga jij nou maar manolev-je adoreren.
quote:Feyenoord: Landskampioen 14x
1924, 1928, 1936, 1938, 1940, 1961, 1962, 1965, 1969, 1971, 1974, 1984, 1993, 1999
PSV: landskampioenschap (21x)
1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978, 1986, 1987, 1988,
1989, 1991, 1992, 1997, 2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007,
2008
Ajax: Landskampioen 30x
1918, 1919, 1931, 1932, 1934, 1937, 1939, 1947, 1957, 1960,
1966, 1967, 1968, 1970, 1972, 1973, 1977, 1979, 1980, 1982,
1983, 1985, 1990, 1994, 1995, 1996, 1998, 2002, 2004, 2011
Gaat 'ie ook niet doen.quote:Op zondag 20 november 2011 12:35 schreef Stevenzenl het volgende:
FdB gaat zich compleet ongeloofwaardig maken als hij toch MeH gaat gebruiken.
quote:Sjaak Swart bij aankomst ledenraad: "Luister, ik ben een winnaar. Ajax is een winnaar. Daar ga ik voor. Meer zeg ik niet."
Cruijff: 'Het is voor mij vandaag er op of er onder'
Als de RvC wel blijft zitten, hebben we de komende 5 jaar nog onrust in de club.quote:Op zondag 20 november 2011 12:45 schreef Ferdii het volgende:
Kan me niet voorstellen dat de rvc blijft zitten....
quote:Op zondag 20 november 2011 12:47 schreef Zapato het volgende:
Die Sjaak Swart is wel echt een baas he.
quote:Op zondag 20 november 2011 12:45 schreef Ferdii het volgende:
Kan me niet voorstellen dat de rvc blijft zitten....
Welke speciale uitzending?quote:Op zondag 20 november 2011 13:00 schreef Stiggie het volgende:
Over 10min de speciale uitzending op NL 1
Mooi ff kijken dan!quote:Op zondag 20 november 2011 13:00 schreef Stiggie het volgende:
Over 10min de speciale uitzending op NL 1
Ahquote:Op zondag 20 november 2011 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is gewoon studio Sport maar ze zullen wel over Ajax beginnen
Altijd zo toch? Basketbal, Hockey etc etc.quote:Op zondag 20 november 2011 13:04 schreef Stiggie het volgende:
Nou staat iig heel veel studio sport op de planning, NL 1:
13:10 NOS Studio Sport
13:55 NOS Studio Sport
16:30 NOS Studio Sport
Grappig mannetje is hetquote:
quote:Bulykin behoort niet tot de groep voor Lyon. De Rus kampt met een verrekking in zijn kuit.
Is gewoon tijd rekken, ze hadden al een uitkomst verwachtquote:Op zondag 20 november 2011 13:23 schreef Ambrosius het volgende:
Ah, nog maar een overzichtje, alsof het nog niet genoeg is allemaal.
Sjaak is baas.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 12:15 schreef Helpmefok het volgende:
Heb je weer zo'n PSV-ert. Jullie clubje was niets, is niets en zal nooit wat worden.![]()
Ajacieden en Feijenoorders weten allebei wel wat bedoelt wordt met Feyenoord en Ajax die de boel uitmaakten in Nederland.
Hij snapt echt niet waar het over gaat hequote:Op zondag 20 november 2011 13:32 schreef Stiggie het volgende:
Grootste leugen van het jaar
Ten Have: ‘Ajax moet geleid worden door Cruijff én Van Gaal’
Vermeer was toch de beste keeper van de Eredivisie?quote:Op zondag 20 november 2011 13:31 schreef honkeytonk het volgende:
Poll: Cillessen of Vermeer
• Cillessen
• Vermeer
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nee, Issakson.quote:Op zondag 20 november 2011 13:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vermeer was toch de beste keeper van de Eredivisie?
Wasquote:Op zondag 20 november 2011 13:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat heeft niemand gezegd. Beste keeper is die van Twente.quote:Op zondag 20 november 2011 13:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt wel.quote:Op zondag 20 november 2011 13:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat heeft niemand gezegd. Beste keeper is die van Twente.
Kijk die focus op randzaken heeft ervoor gezorgd dat jullie nu in deze situatie zitten. Bij PSV staat de liefde voor de bal voorop en niet het gejank over imago dat jij hier laat horen.quote:Op zondag 20 november 2011 13:30 schreef 16meter het volgende:
Is wel zo, natuurlijk. Van het logo tot het clownsshirt, van die vieze provinciestad tot de aanhang, alles is nep en zonder uitstraling aan psv. Snap wel dat je je aan die club bindt als je daar geboren bent, maar anders..
Dus niet.quote:Op zondag 20 november 2011 13:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja ik ga even een jaar VBL topics afzoeken...
Het zou best een keer geschreven kunnen zijn maar ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat hij (Vermeer) dat niet isquote:Op zondag 20 november 2011 13:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vind ik geeneens zon slecht idee. Hoewel ik me wel afvraag of iemand als Verbeek kan functioneren in een Ajax-omgeving.quote:Op zondag 20 november 2011 13:40 schreef MakkieR het volgende:
Volgend (voetbal)jaar Gertjan Verbeek als Ajax trainer, als Ajax hopeloos ergens in de middenmoot is geeindigd.
Vroegûh, toen tijdreizen nog mogelijk was.quote:Op zondag 20 november 2011 13:42 schreef honkeytonk het volgende:
Ach, in '65 werden we ook 13e (!!) om in '66, '64 en '68 weer kampioen te worden![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 13:43 schreef Zapato het volgende:
[..]
Vroegûh, toen tijdreizen nog mogelijk was.
Zo, Lyon kunnen we vergeten.quote:Boerrigter niet tegen Olympique Lyon
Derk Boerrigter mist dinsdagavond de uitwedstrijd van Ajax in de Champions League tegen Olympique Lyon. De aanvaller is onvoldoende hersteld van een rugblessure, die hij twee weken geleden opliep.
Trainer Frank de Boer testte Boerrigter zaterdag in de slotfase van de thuiswedstrijd tegen NAC Breda (2-2). De linksbuiten maakte het tweede doelpunt voor Ajax, maar was naar eigen zeggen niet helemaal fris. Ook Dmitry Bulykin blijft achter in Amsterdam. Hij verrekte tegen NAC Breda een spiertje in zijn linkerkuit.
Zoo... Gedaan.quote:Op zondag 20 november 2011 13:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:50 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik vind Vermeer altijd fantastische reflexen hebben. Echt een puntenpakker. Ik herinner me nog de wedstrijd vorig seizoen in Friesland tegen Heerenveen. Katachtige reddingen.
Er kwam een man langs om broodjes te brenbgen voor Cruijf en co.. dat was het tot dusverre.Nog geen koppen gerold.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 13:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zoo... Gedaan.Ah, thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Geringe kans op Boerrigter en El Hamdaoui in Lyon
20/11/2011 13:18
Derk Boerrigter is een groot vraagteken voor het Champions League-duel met Olympique Lyon. Ondanks alle afwezigen valt Ajax-trainer Frank de Boer niet terug op Mounir El Hamdaoui.
Boerrigter maakte zaterdag tegen NAC Breda (2-2) zijn rentree, maar de fysieke problemen zijn nog niet verdwenen. 'De rugblessure is niet weg. Ik heb weer veel last', zei de aanvaller. Zijn inzetbaarheid dinsdag tegen Olympique Lyon in de Champions League is uiterst twijfelachtig.
Boerrigter is de volgende Ajacied die zich meldde in de ziekenboeg. Dimitriy Bulykin was hem zaterdag eerder op de avond al voorgegaan. De Russische spits zocht al in de eerste helft de kleedkamer op met een spierblessure.
De Boer zit daardoor zeer dun in zijn aanvallers aangezien Siem de Jong en Kolbeinn Sigthórsson door blessures niet inzetbaar zijn. Maar ondanks zijn aanvankelijke twijfels, is de verbannen El Hamdaoui geen optie. 'Hij heeft nog geen enkele wedstrijd gespeeld, dus dan is het lastig speelklaar te zijn', aldus De Boer tegen de NOS. 'We moeten eerst nog goed overleggen, maar ik ga er niet vanuit.'
De Boer kiest dinsdag waarschijnlijk voor Nicolás Lodeiro als vervanger. De Uruguayaan wordt dan een hangende spits, zoals zaterdag tegen NAC Breda. 'Laten we dat misschien maar weer herhalen. Lodeiro viel heel goed in. Hopelijk kunnen we het ook tegen Lyon laten zien.'
Jij was't er ook mee eens trouwensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Vermeer heeft ons gvd kampioen gemaakt.quote:quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Bertje moet Vermeer eens oproepen i.p.v. Vorm.
quote:Op zondag 20 november 2011 13:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij was't er ook mee eens trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 13:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij was't er ook mee eens trouwensVolgens mij zeg ik niet dat het de beste is. En het zijn feiten; vermeer heeft Ajax gered, en vermeer is beter dan vorm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Ga wat nuttigs doen met je leven kerelquote:
2?quote:Op zondag 20 november 2011 14:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je op 2 wedstrijden gaat beoordelen weten we ook genoeg over jou.
En als dan olifanten beginnen te vliegen zou helemaal mooi zijnquote:Op zondag 20 november 2011 14:00 schreef Ferdii het volgende:
El hamlap mee naar lyon graagschiet ie er 4 in, staat ie voortaan gewoon in de spits
quote:
Misschien dat mickey met zijn flappers dan eindelijk eens de verdediging omspeeltquote:Op zondag 20 november 2011 14:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En als dan olifanten beginnen te vliegen zou helemaal mooi zijn
Klopt.quote:Op zondag 20 november 2011 14:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Er komt dan wel geen stemming, maar ze kunnen wel gewoon vertrouwen in de RvC opzeggen. Dan wordt het 12 december definitief. Zo ging het vorige keer ook.
Hopelijk 4 ratten op een rij vanmiddag die even gaan uitleggen dat ze keihard hebben gefaald. Anders... tja... dan is Ajax redelijk dood.quote:
Inderdaad zeg, boeit mij die competitie.quote:Op zondag 20 november 2011 14:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ach jongen toch.
Maakt me geen fuck uit, maak me meer druk om Johan Cruijff en RVC.
Schade bij Winterstop berekenen en dan voor de 2e/3e plaats gaan.quote:Op zondag 20 november 2011 14:12 schreef honkeytonk het volgende:
We worden dit jaar toch geen kampioen meer!
Doelstelling bijwerken naar klassebehoud
OF alles winnen vanaf nuquote:Op zondag 20 november 2011 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schade bij Winterstop berekenen en dan voor de 2e/3e plaats gaan.
Op dit moment speelt de toekomst een belangrijke rol (nee niet sportpark)quote:Op zondag 20 november 2011 14:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, boeit mij die competitie.
Zo denk ik er nu ook over.quote:Op zondag 20 november 2011 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon proberen een serie wedstrijden te winnen en dan zien waar we eindigen, plannen heeft weinig zinquote:Op zondag 20 november 2011 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hele seizoen tbh. In de winterstop mogen er ook wat spelers vervangen/bij komen.quote:Op zondag 20 november 2011 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet een optie zijn tot de winterstop.
Okeequote:Op zondag 20 november 2011 14:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien moet er nog 1 extra in? Maakt het wat duidelijker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
quote:Op zondag 20 november 2011 14:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Top, perfect, mooi...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | Kenneth Vermeer Jasper Cillessen Gregory van der Wiel Toby Alderweireld Jan Vertonghen Vurnon Anita Eyong Enoh Miralem Sulejmani Christian Eriksen Lorenzo Ebecilio Theo Janssen Daley Blind Nicolás Lodeiro Thulani Serero Jody Lukoki Dico Koppers Lesley de Sa Ruben Ligeon Davy Klaassen |
Moeten er meer bij?quote:Op zondag 20 november 2011 14:21 schreef msnk het volgende:
Denk dat mijn mobiel ontploft als ik dit topic mobiel open
Nee.quote:Op zondag 20 november 2011 14:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
Is er al nieuws van de ledenvergadering??
Goed neusje voor de goal. Kan zowel op AMC als SP fungerenquote:Op zondag 20 november 2011 14:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is die Klaassen wat? Als je Davy heet moet je eigenlijk wel goed zijn.
Hoe kan hij voor Boerrigter kiezen als die niet mee gaat?quote:Op zondag 20 november 2011 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
De selectie voor OL uit
[ code verwijderd ]
Dus Frank kiest voor:
Boerrigter - Eriksen/Lodeiro - Sulejmani
Janssen - Enoh - eriksen/lodeiro
Is nog een twijfelgeval, vandaar..quote:Op zondag 20 november 2011 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe kan hij voor Boerrigter kiezen als die niet mee gaat?
Niet meer, zit niet bij de selectie.quote:Op zondag 20 november 2011 14:24 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Is nog een twijfelgeval, vandaar..
Oh, ok.. helaasquote:Op zondag 20 november 2011 14:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet meer, zit niet bij de selectie.
Gelijkspelquote:Op zondag 20 november 2011 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat wordt 3-0 eraf tegen OL.
Met Ebecilio gaat het niet lukken
Serero i.p.v. Lukoki, ookal is het een middenvelder.quote:Op zondag 20 november 2011 14:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Sulejmani - Lodeiro - Lukoki
Janssen - Enoh - Eriksen
Anita - Vertonghen - Alderweireld - van der Wiel
quote:
Ook geen rijbewijs.quote:Op zondag 20 november 2011 14:29 schreef Ferdii het volgende:
Ten have moet ophoepelen, meneertje met enkel studies en titeltjes maar geen levenservaring/logisch verstand
ga jij het hem in gezicht zeggen held ?quote:Op zondag 20 november 2011 14:28 schreef j0rdiiii het volgende:
ten Have blijft rustig, je gaat neer jongen. Flikker op joh.
Komma.quote:Op zondag 20 november 2011 14:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ga jij het hem in gezicht zeggen held ?
Alsof iemand op deze aardkloot dat niet zou durven. Moet je die gast z'n kop 's zien joh, die trekt een peuter van drie er nog afquote:Op zondag 20 november 2011 14:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik had het hem niet gezegd hoor .quote:Op zondag 20 november 2011 14:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Alsof iemand op deze aardkloot dat niet zou durven. Moet je die gast z'n kop 's zien joh, die trekt een peuter van drie er nog af
heeft ie idd ook nietquote:
Als de uitkomst is dat Cruijff vertrekt dan breekt de pleuris uit.quote:Op zondag 20 november 2011 14:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ik weet dat de Audi modellen veel op elkaar lijken maar dit is toch echt een nieuwe A6 sedan hoor.quote:
Gesponsord allemaal. Rijdt gewoon wat ie leuk vindt en als er een nieuw model uitkomt pakt ie wat anders. Sjaak Swart rijdt in een Mercedes CLCtje met handbak, niks bijzonders maar zal ie wel leuk vinden.quote:
Inderdaad een faalautoquote:Op zondag 20 november 2011 14:35 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ik weet dat de Audi modellen veel op elkaar lijken maar dit is toch echt een nieuwe A6 sedan hoor.
quote:Gerucht: Ledenraad krijgt twee dagen bedenktijd
Tijdens de ledenraad die zondagmorgen van half elf tot 14.20 uur werd gehouden is niet gestemd. De leden hebben, naar verluidt, 48 uur bedenktijd gekregen om een besluit te nemen. Dat is de conclusie van de vergadering die zondagochtend werd ingelast, zo meldt Kolb op Twitter. Volgens hem wat Sjaak Swart de eerste die naar buiten kwam.
Liev.quote:Op zondag 20 november 2011 14:38 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
LIEF VAN AJAX!
BItterballen voor de pers
Die Ten Have: 'als we allemaal onze ego's in bedwang houden, wordt het een mooie ochtend"quote:Op zondag 20 november 2011 14:26 schreef Lagrinta het volgende:
http://nos.nl/video/315058-kopstukken-komen-aan-bij-arena.html
quote:Op zondag 20 november 2011 14:38 schreef franklop het volgende:
jezus jongens hou eens op met deze poppenkast, wat een groot drama zeg dit en wat een anti-reclame weerx 10.000
Omdat Martquote:Op zondag 20 november 2011 14:40 schreef honkeytonk het volgende:
Bij mij is schaatsen op Nederland 1
Ja is alweer afgelopen.quote:Op zondag 20 november 2011 14:40 schreef honkeytonk het volgende:
Tussen het schaatsen door gaat het toch echt over de bitterballenquote:Op zondag 20 november 2011 14:40 schreef honkeytonk het volgende:
Hege Bokko ofzo is heetquote:Op zondag 20 november 2011 14:42 schreef Smoofie het volgende:
Vaak zijn die schaats chicks echt lelijk
Kunstschaats chicksquote:Op zondag 20 november 2011 14:42 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso teveel lichaamsbedekking hier kan ik zelfs niet over fantaserenquote:Op zondag 20 november 2011 14:42 schreef Smoofie het volgende:
Godenzonen...dus sprookje....dus "en ze leefde nog lang en gelukkig"...quote:Op zondag 20 november 2011 14:43 schreef msnk het volgende:
Wat er allemaal ook besloten wordt, positief of negatief, dit wordt sowieso een episch verhaal voor de kleinkinderen later. Ik hoop niet dat het verhaal eindigt met "en toen ging Ajax dood"
Dat kan ookquote:Op zondag 20 november 2011 14:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Godenzonen...dus sprookje....dus "en ze leefde nog lang en gelukkig"...
boeiequote:Op zondag 20 november 2011 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Paul heeft trouwens ook een warm Ajax-Hart (zie sig)
quote:Op zondag 20 november 2011 14:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat kan ook
Behalve de RvC, die gingen een afgrijselijke dood tegemoet?
Misschien heeft Steven daarover wat moois te vertellen als hij 80 isquote:Op zondag 20 november 2011 14:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat kan ook
Die komen aan het eind tot inkeer en geven hun leven om aan het einde van hun leven toch nog iets goeds te doen.quote:Op zondag 20 november 2011 14:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat kan ook
quote:Tijdens de ledenraad die zondagmorgen van half elf tot 14.20 uur werd gehouden is niet gestemd. De leden hebben, naar verluidt, 48 uur bedenktijd gekregen om een besluit te nemen. Dat is de conclusie van de vergadering die zondagochtend werd ingelast, zo meldt Kolb op Twitter. Volgens hem was Sjaak Swart de eerste die naar buiten kwam.
De tering zegquote:
OK was inderdaad een gerucht nog niet bevestigdquote:Op zondag 20 november 2011 14:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Had ik al gepost ja, is oud nieuws dus niet waar.Anders was de NOS al druk bezig.
Feestjes mogen niet meer op het Museumpleinquote:Op zondag 20 november 2011 14:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Gaan we een feest organiseren op het Museumplein als Ten Have weg is?
Feesten in de Arena of op het Leidse Pleinquote:Op zondag 20 november 2011 14:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Gaan we een feest organiseren op het Museumplein als Ten Have weg is?
Ohja .. fuckquote:Op zondag 20 november 2011 14:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Feestjes mogen niet meer op het Museumplein
Leidseplein natuurlijkquote:Op zondag 20 november 2011 14:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ohja .. fuck![]()
Dan zoeken we wel een andere plek, maar gaan we feesten?
Ja, Feesten ja.quote:Op zondag 20 november 2011 14:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ohja .. fuck![]()
In de RAIquote:Op zondag 20 november 2011 14:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ohja .. fuck![]()
Bij mij in de achtertuin.quote:Op zondag 20 november 2011 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Feesten ja.
Arena of Leidse Plein, Wat zeg jij?
Nee, want "mensen hebben overlast"quote:Op zondag 20 november 2011 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom op Ajax mag de CL overwinning toch wel ergens anders dan de RAI vieren?
Prima, dan organiseer jij het maar.quote:Op zondag 20 november 2011 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan ook een weiland afhuren.
quote:Op zondag 20 november 2011 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom op Ajax mag de CL overwinning toch wel ergens anders dan de RAI vieren?
Moet je wel naar Leiden komen.quote:Op zondag 20 november 2011 14:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Prima, dan organiseer jij het maar.
We zijn geen tukkers, ik ga niet in een weiland feestenquote:Op zondag 20 november 2011 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan ook een weiland afhuren.
quote:Op zondag 20 november 2011 14:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Nergens is nog gemeld dat de RvC de zaal al heeft verlaten, betekent dat de ledenraad vergadering nog niet eens is begonnen.
Misschien is er wel weer een rat die een microfoontje verstopt heeft.quote:Op zondag 20 november 2011 14:56 schreef Breekfast het volgende:
Hadden ze geen camera kunnen ophangen zodat we het via een internet stream konden kijken?![]()
Gegarandeerd veel kijkers
Kijken hoe zij bitterballen eten en wij nietquote:Op zondag 20 november 2011 14:56 schreef Breekfast het volgende:
Hadden ze geen camera kunnen ophangen zodat we het via een internet stream konden kijken?![]()
Gegarandeerd veel kijkers
..... dat was een gerucht.quote:Op zondag 20 november 2011 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Sjakie was de eerste die naar buiten kwam. Misschien werd hij die Jofels zat.
Veel beter om je telefoon 'per ongeluk' aan te laten staanquote:Op zondag 20 november 2011 14:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Misschien is er wel weer een rat die een microfoontje verstopt heeft.
Ken je Havard Bokko?quote:Op zondag 20 november 2011 14:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Shani DavisUsain Bolt van het schaatsen
Is mogelijk.quote:Op zondag 20 november 2011 14:59 schreef J2T het volgende:
Maar kan de komst van Van Gaal nog worden tegengehouden? Of is dat niet meer mogelijk?
De nieuwe RvC kan hem gewoon ontslaan, als die al een contract heeft getekend.quote:Op zondag 20 november 2011 14:59 schreef J2T het volgende:
Maar kan de komst van Van Gaal nog worden tegengehouden? Of is dat niet meer mogelijk?
Heeft hij nog nietquote:Op zondag 20 november 2011 14:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De nieuwe RvC kan hem gewoon ontslaan, als die al een contract heeft getekend.
quote:Nog úren overleg in Arena
Na meer dan vier uur vergaderen is er nog altijd geen witte rook uit de Arena. De ledenraad, inclusief ereleden als Johan Cruijff en de raad van commissarissen van Ajax is nog altijd in overleg over de problemen in het bestuur. Volgens ledenraadslid Keje Molenaar gaat de vergadering nog zeker enkele uren duren.
Cruijff keert Ajax waarschijnlijk de rug toe als de ledenraad begrip toont voor de vier overige commissarissen. De ledenraad kan ook adviseren de raad van commissarissen te ontbinden.
De eerste geruchten over de vergadering sijpelen inmiddels binnen. Er zijn berichten dat Edgar Davids een subliem betoog heeft gehouden, maar ook dat de chauffeur van voorzitter Steven ten Have inmiddels klaar staat om de pers te ontwijken en snel de Arena te kunnen verlaten. (Redactie)
twitter:ajax1nl twitterde op zondag 20-11-2011 om 15:00:48Kamp Coronel meldt het AD dat Davids een subliem betoog heeft gehouden. Molenaar denkt aan uren langer vergaderen. #Ajax reageer retweet
quote:Er zijn berichten dat Edgar Davids een subliem betoog heeft gehouden
HAHAHAH! Davids met een betoog HAHAHAH!quote:Op zondag 20 november 2011 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ajax1nl twitterde op zondag 20-11-2011 om 15:00:48Kamp Coronel meldt het AD dat Davids een subliem betoog heeft gehouden. Molenaar denkt aan uren langer vergaderen. #Ajax reageer retweet
Zo word je wel kampioenquote:Op zondag 20 november 2011 15:02 schreef honkeytonk het volgende:
We staan 4e nu in plaats van 5e! Ik vind helemaal mooi!
quote:Op zondag 20 november 2011 15:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
HAHAHAH! Davids met een betoog HAHAHAH!
Dit is gewoon een gerucht. Davids kan niet praten.
Davids die een subliem betoog houdt, tuurlijkquote:Op zondag 20 november 2011 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |