Jij was't er ook mee eens trouwensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Vermeer heeft ons gvd kampioen gemaakt.quote:quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Bertje moet Vermeer eens oproepen i.p.v. Vorm.
quote:Op zondag 20 november 2011 13:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij was't er ook mee eens trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 13:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij was't er ook mee eens trouwensVolgens mij zeg ik niet dat het de beste is. En het zijn feiten; vermeer heeft Ajax gered, en vermeer is beter dan vorm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Ga wat nuttigs doen met je leven kerelquote:
2?quote:Op zondag 20 november 2011 14:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je op 2 wedstrijden gaat beoordelen weten we ook genoeg over jou.
En als dan olifanten beginnen te vliegen zou helemaal mooi zijnquote:Op zondag 20 november 2011 14:00 schreef Ferdii het volgende:
El hamlap mee naar lyon graagschiet ie er 4 in, staat ie voortaan gewoon in de spits
quote:
Misschien dat mickey met zijn flappers dan eindelijk eens de verdediging omspeeltquote:Op zondag 20 november 2011 14:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En als dan olifanten beginnen te vliegen zou helemaal mooi zijn
Klopt.quote:Op zondag 20 november 2011 14:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Er komt dan wel geen stemming, maar ze kunnen wel gewoon vertrouwen in de RvC opzeggen. Dan wordt het 12 december definitief. Zo ging het vorige keer ook.
Hopelijk 4 ratten op een rij vanmiddag die even gaan uitleggen dat ze keihard hebben gefaald. Anders... tja... dan is Ajax redelijk dood.quote:
Inderdaad zeg, boeit mij die competitie.quote:Op zondag 20 november 2011 14:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ach jongen toch.
Maakt me geen fuck uit, maak me meer druk om Johan Cruijff en RVC.
Schade bij Winterstop berekenen en dan voor de 2e/3e plaats gaan.quote:Op zondag 20 november 2011 14:12 schreef honkeytonk het volgende:
We worden dit jaar toch geen kampioen meer!
Doelstelling bijwerken naar klassebehoud
OF alles winnen vanaf nuquote:Op zondag 20 november 2011 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schade bij Winterstop berekenen en dan voor de 2e/3e plaats gaan.
Op dit moment speelt de toekomst een belangrijke rol (nee niet sportpark)quote:Op zondag 20 november 2011 14:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, boeit mij die competitie.
Zo denk ik er nu ook over.quote:Op zondag 20 november 2011 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon proberen een serie wedstrijden te winnen en dan zien waar we eindigen, plannen heeft weinig zinquote:Op zondag 20 november 2011 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hele seizoen tbh. In de winterstop mogen er ook wat spelers vervangen/bij komen.quote:Op zondag 20 november 2011 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet een optie zijn tot de winterstop.
Okeequote:Op zondag 20 november 2011 14:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien moet er nog 1 extra in? Maakt het wat duidelijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |