Ja is alweer afgelopen.quote:Op zondag 20 november 2011 14:40 schreef honkeytonk het volgende:
Bij mij is schaatsen op Nederland 1
Tussen het schaatsen door gaat het toch echt over de bitterballenquote:Op zondag 20 november 2011 14:40 schreef honkeytonk het volgende:
Bij mij is schaatsen op Nederland 1
Hege Bokko ofzo is heetquote:Op zondag 20 november 2011 14:42 schreef Smoofie het volgende:
Vaak zijn die schaats chicks echt lelijk
Kunstschaats chicksquote:Op zondag 20 november 2011 14:42 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso teveel lichaamsbedekking hier kan ik zelfs niet over fantaserenquote:Op zondag 20 november 2011 14:42 schreef Smoofie het volgende:
Godenzonen...dus sprookje....dus "en ze leefde nog lang en gelukkig"...quote:Op zondag 20 november 2011 14:43 schreef msnk het volgende:
Wat er allemaal ook besloten wordt, positief of negatief, dit wordt sowieso een episch verhaal voor de kleinkinderen later. Ik hoop niet dat het verhaal eindigt met "en toen ging Ajax dood"
Dat kan ookquote:Op zondag 20 november 2011 14:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Godenzonen...dus sprookje....dus "en ze leefde nog lang en gelukkig"...
boeiequote:Op zondag 20 november 2011 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Paul heeft trouwens ook een warm Ajax-Hart (zie sig)
quote:Op zondag 20 november 2011 14:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat kan ook
Behalve de RvC, die gingen een afgrijselijke dood tegemoet?
Misschien heeft Steven daarover wat moois te vertellen als hij 80 isquote:Op zondag 20 november 2011 14:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat kan ook
Die komen aan het eind tot inkeer en geven hun leven om aan het einde van hun leven toch nog iets goeds te doen.quote:Op zondag 20 november 2011 14:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat kan ook
quote:Tijdens de ledenraad die zondagmorgen van half elf tot 14.20 uur werd gehouden is niet gestemd. De leden hebben, naar verluidt, 48 uur bedenktijd gekregen om een besluit te nemen. Dat is de conclusie van de vergadering die zondagochtend werd ingelast, zo meldt Kolb op Twitter. Volgens hem was Sjaak Swart de eerste die naar buiten kwam.
De tering zegquote:
OK was inderdaad een gerucht nog niet bevestigdquote:Op zondag 20 november 2011 14:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Had ik al gepost ja, is oud nieuws dus niet waar.Anders was de NOS al druk bezig.
Feestjes mogen niet meer op het Museumpleinquote:Op zondag 20 november 2011 14:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Gaan we een feest organiseren op het Museumplein als Ten Have weg is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |