Ik ben een liefhebber van Doves, een Engelse band die je kunt vergelijken met Coldplay maar nogal redelijk obscuur is...quote:Op maandag 21 november 2011 01:25 schreef MyTiredFeet het volgende:
Op MusicMeter wordt er ieder jaar een eigen "Top 2000" samengesteld. Ik denk dat veel "azijnpissers" zich beter in die lijst kunnen vinden.
De MuMeLadder 2011 voor zover bekend
Ziet er inderdaad vééél beter uitquote:Op maandag 21 november 2011 01:25 schreef MyTiredFeet het volgende:
Op MusicMeter wordt er ieder jaar een eigen "Top 2000" samengesteld. Ik denk dat veel "azijnpissers" zich beter in die lijst kunnen vinden.
De MuMeLadder 2011 voor zover bekend
Geindoctrineerd door de top 2000 kliekquote:Op maandag 21 november 2011 11:39 schreef mtx1680 het volgende:
Vroeger werd er ook gewoon betere muziek gemaakt. En nee, ik ben geen vijftiger maar een tiener
Als de top 2000 nou eens zou stoppen met pretenderen namens iedereen te sprekenquote:Op maandag 21 november 2011 11:43 schreef BasEnAad het volgende:
Ja, de top2000 is voor oude vellen. Wat is nu het probleem? Dan luister je toch wat anders?
Ik word volgend jaar 50.quote:Op maandag 21 november 2011 11:38 schreef Ludachrist het volgende:
Wacht maar tot jij 50 bent en kijk wat jij nog draait dan.
Vanaf 25 december om 12.00u tot 31 december 00.00uquote:Op zondag 20 november 2011 00:54 schreef Dawnbreaker het volgende:
waar is deze top 2000 te luisteren dan?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Noem eens iets goeds van na 1985 dan...
Dat nostalgie nou niet bepaald een nieuw verschijnsel is. Als jij de uitzondering op de regel bent, prima, maar over het algemeen vindt iedereen muziek van "zijn" generatie beter dan die van de huidige. Niet alleen muziek trouwens, ook andere dingen.quote:Op maandag 21 november 2011 11:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik word volgend jaar 50.
Ik luister naar House, Punk, Metal en Eddy Wally.
Wat is je punt ?
De FNV moet sowieso gemuilkorfd worden.quote:Op maandag 21 november 2011 11:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als de top 2000 nou eens zou stoppen met pretenderen namens iedereen te spreken
Ze lijken wel de FNV. Menen ook namens mij te spreken terwijl ze vooral namens een babyboom kliek spreken.
Boeiend heb je tenminste een keer in de wereld dat dat lijstje niks voor stelt.quote:Op maandag 21 november 2011 15:06 schreef female81 het volgende:
Accepteren ze toch nooit, zelfs al zou het officiëel de meeste stemmen krijgen.
Dan ben ik meer voor het plan om met velen een 'realistische' potentiële notering te nemen, die om merkwaardige redenen altijd buiten de boot valt. En het elders genoemde Faithless valt voor mij niet onder 'realistisch', dat vreten ze bij Radio 2 óók gegarandeerd niet.
Die organisatie heeft wat dat betreft een soort muur om zich heen staan waar je niet doorheen kunt breken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |