De FNV moet sowieso gemuilkorfd worden.quote:Op maandag 21 november 2011 11:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als de top 2000 nou eens zou stoppen met pretenderen namens iedereen te spreken
Ze lijken wel de FNV. Menen ook namens mij te spreken terwijl ze vooral namens een babyboom kliek spreken.
Boeiend heb je tenminste een keer in de wereld dat dat lijstje niks voor stelt.quote:Op maandag 21 november 2011 15:06 schreef female81 het volgende:
Accepteren ze toch nooit, zelfs al zou het officiëel de meeste stemmen krijgen.
Dan ben ik meer voor het plan om met velen een 'realistische' potentiële notering te nemen, die om merkwaardige redenen altijd buiten de boot valt. En het elders genoemde Faithless valt voor mij niet onder 'realistisch', dat vreten ze bij Radio 2 óók gegarandeerd niet.
Die organisatie heeft wat dat betreft een soort muur om zich heen staan waar je niet doorheen kunt breken.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Eminem
The KLF
M.I.A.
The Streets
Kanye West
Cypress hill
Rage against the machine
Om maar eens wat te noemen
Ja als je het vergelijkt met de muziek van 'nu' die in die lijst staat wel ja.quote:Op maandag 21 november 2011 11:39 schreef mtx1680 het volgende:
Vroeger werd er ook gewoon betere muziek gemaakt. En nee, ik ben geen vijftiger maar een tiener
Op zaterdag 19 november 2011 23:47 schreef SeLang het volgende:
Sowieso staan er veel te weinig negers in die lijst.quote:Op maandag 21 november 2011 18:58 schreef Jahr00n het volgende:
Een top 2000 maken en dan staan er nul hiphop nummers in.![]()
Wat een walgelijke lijst.
Dit dus.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:19 schreef CaptainCookie het volgende:
Terechte klacht. Het is ook onmogelijk om muziek buiten hun straatje in die lijst te krijgen, dat filteren ze er gewoon uit. Zelfs als zo'n plaat genoeg stemmen zou krijgen.
En jij accepteer andere muziekstylen dan die van jezelf wel natuurlijk..quote:Op maandag 21 november 2011 22:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dit dus.
Zo terecht, deze klacht. Alleen jaren '60/'70-meuk![]()
Elke babyboomer die ook moet luisteren dan, en dan helemaal nonstalgisch gaan doen enzo..
Wat een onzinquote:Op maandag 21 november 2011 22:59 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
En jij accepteer andere muziekstylen dan die van jezelf wel natuurlijk..
Jean Michel Jarre - Oxygene IVquote:Op maandag 21 november 2011 20:14 schreef HolyGhost het volgende:
Die lijst waar je uit kan kiezen![]()
15x Guus Meeuwis, 15x Acda en de Munnik, Andre van Duin, Paul de Leeuw, Kane + 5646x 15 in een dozijn-muziek uit de jaren 70, 80 en 90![]()
en dan 0x Sonic Youth, Pixies, The Strokes, Arctic Monkeys, Arcade Fire, Bloc Party, LCD Soundsystem etc. etc. en 0,0 elektronische muziek in je lijst opnemem. Dat moeten we zeker serieus nemen?
"Staat jouw favoriet er niet bij? Bij stap 2 kun je weer 'vrije keuzes' invullen" Alsof ik die moeite ga nemen....Flikker toch op zeg.
Nee hoor. Er is ook muziek die ik vreselijk vind (b.v. Bruce Springsteen) maar waarvan ik wel zou zeggen dat die in zo'n lijst hoort.quote:Op maandag 21 november 2011 23:08 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hoezo jij accepteert ook bepaalde stylen muziek niet, en alleen wat in jou straatje past.
Dan moet je eerst met een radio station komen die echt alle soorten muziek draait.quote:Op maandag 21 november 2011 23:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee hoor. Er is ook muziek die ik vreselijk vind (b.v. Bruce Springsteen) maar waarvan ik wel zou zeggen dat die in zo'n lijst hoort.
Een top 2000 hoort gewoon een mix te zijn van vroeger, nu en van diverse genres. Als alleen 'mijn' muziek erin zou staan, zou ik het daar ook niet mee eens zijn.
En het is ook leuk af en toe dingen te horen die je normaal niet luistert.quote:Op maandag 21 november 2011 23:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee hoor. Er is ook muziek die ik vreselijk vind (b.v. Bruce Springsteen) maar waarvan ik wel zou zeggen dat die in zo'n lijst hoort.
Een top 2000 hoort gewoon een mix te zijn van vroeger, nu en van diverse genres. Als alleen 'mijn' muziek erin zou staan, zou ik het daar ook niet mee eens zijn.
Bruce Spingsteen vreselijk vinden, je hebt echt geen smaak hequote:Op maandag 21 november 2011 23:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nogmaals kom eens met een radio station waar dit voorkomt..quote:Op maandag 21 november 2011 23:18 schreef rolfson het volgende:
[..]
En het is ook leuk af en toe dingen te horen die je normaal niet luistert.
Zo'n lijst moet juist niet om smaak gaan maar gewoon vanuit objectief oogpunt muziek in een lijst zetten. Ongeacht of je het nou zelf goed vind of niet, en dit doet de top2000 niet..quote:Op maandag 21 november 2011 23:19 schreef Djeez het volgende:
[..]
Bruce Spingsteen vreselijk vinden, je hebt echt geen smaak he
Onzin, zon lijst ontstaat door stemmen. En logischer wijze winnen de nummers met de meeste stemmen..quote:Op maandag 21 november 2011 23:21 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zo'n lijst moet juist niet om smaak gaan maar gewoon vanuit objectief oogpunt muziek in een lijst zetten. Ongeacht of je het nou zelf goed vind of niet, en dit doet de top2000 niet..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |