SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
Kusjes Wauw![]()
Kusjes debeterebob
Kusjes Heloef
Kusjes Lokasenna
Speciale kusjes Cactus1
Voor vrienden is het kortweg Wauw
Zo beter?quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:53 schreef Lokasenna het volgende:
Wie haalt Bobs kusjes er een keer uit eigenlijk?
Niet doen, ik vind dat liefffff.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:53 schreef Lokasenna het volgende:
Wie haalt Bobs kusjes er een keer uit eigenlijk?
Check again.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zet ze er dan maar allebei bij.
Dit is wat ik de laatste tijd veel aan het oefenen ben en het lukt al best goed!quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.
Heb je je al gemeld in het Lesbeau topic?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:01 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dit is wat ik de laatste tijd veel aan het oefenen ben en het lukt al best goed!
Yep.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je je al gemeld in het Lesbeau topic?
quote:
Oftewel bullshit die niks te maken heeft met het hoofdonderwerp.quote:
Ik praat heul geen poepquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:07 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Oftewel bullshit die niks te maken heeft met het hoofdonderwerp.
Ik vind het zo jammer dat als er dan eindelijk weer eens een vrouw bijkomt in dit topic ze niet op mannen valtquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Neuh en je duwt ook geen poep aan
Arme stefan.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Neuh en je duwt ook geen poep aan
Arme stefan.
als je het goed doet, niet of een heeeeeeeeeeel klein beetje.quote:
Int begin, maar als je het goed doet niet.quote:
Oh dan ben ik gescrewed.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah. Hangt een beetje van de dikte af.
Als je er schoon uitkomt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:15 schreef Lokasenna het volgende:
Dank voor alle antwoorden
En hoe doe je het 'goed'?
Veel glijmiddelquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik gok nu even wat:quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:15 schreef Lokasenna het volgende:
Nee versieren gaat steeds beter!quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:15 schreef kingtoppie het volgende:
Dit topic gaat over anale seks XD
''versieren niet zo makkelijk'' Jaja...
Okequote:Op zaterdag 19 november 2011 18:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Veel glijmiddel
En door je als vrouw te ontspannen en zorgen dat je er helemaal voor openstaat (No pun intended)
En als man door heel voorzichtig en lief te zijn.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik gok nu even wat:
Niet te snel en langzaam opbouwen.
Anders loop je net zo te schreeuwen als dat meisje uit dat ene filmpje van stefan.
Sowiesoquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval een baas.
Veel spuug of glijmiddel en een Newbie die niet al te hard pompt, schat ik zoquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:15 schreef Lokasenna het volgende:
Glijmiddel, eerst een beetje stimuleren met vingers. Man moet voorzichtig naar binnen duwen. Vrouw moet openzetten.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:15 schreef Lokasenna het volgende:
Nja vingers zou ik toch weglatenquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Glijmiddel, eerst een beetje stimuleren met vingers. Man moet voorzichtig naar binnen duwen. Vrouw moet openzetten.
Gewoon nog een vuist erbij...quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nja vingers zou ik toch weglaten
Je hebt pas sinds kort seks en het gaat nu al vervelen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke
Ik sta voor bijna alles open, denk ik, dat zal het probleem niet zijn
Als je goed hebt schoongemaakt maakt het niet echt uit toch?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nja vingers zou ik toch weglaten
Nja true. Maar ik zou dat ook echt niet zonder condoom doenquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je goed hebt schoongemaakt maakt het niet echt uit toch?
Klysma of wat?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je goed hebt schoongemaakt maakt het niet echt uit toch?
Dat niet, maar nu het er toch over ging wilde ik meteen mijn kennis bijspijkerenquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt pas sinds kort seks en het gaat nu al vervelen?
Toen ik een jaar of 18-22 was, neukte ik me suf en was ik ook snel verveeld.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt pas sinds kort seks en het gaat nu al vervelen?
Gewoon goed naar de WC gaan is ook goedquote:
Grijp je kans!quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat niet, maar nu het er toch over ging wilde ik meteen mijn kennis bijspijkeren
Het blijft toch neequote:Op zaterdag 19 november 2011 18:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Gewoon goed naar de WC gaan is ook goed
Ik heb nogal vaak last van obstipatie. Kutspijsvertering van mijquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Gewoon goed naar de WC gaan is ook goed
Ja, ik zeg net nog dat versieren bij mij helemaal niet steeds beter gaat, maar dat lijkt niemand op te vallenquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:21 schreef minibeer het volgende:
Ik wist al dat het hier over (anale) seks zou gaan.
Pas sinds jij er bent hoor. We willen dat je je thuisvoelt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:21 schreef minibeer het volgende:
Ik wist al dat het hier over (anale) seks zou gaan.
Oh goeie. Is het raar als ik het al eens met vingers heb gedaan, of is dat normaal?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grijp je kans!
Probeer het anders eerst met een vibo.
Neem stefan gewoon met een voorbinddildo. Heeft ie toch wat ie wil.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nogal vaak last van obstipatie. Kutspijsvertering van mij
Uhhh no way in hellquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem stefan gewoon met een voorbinddildo. Heeft ie toch wat ie wil.
[..]
Dunno ik ben geen vrouwquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh goeie. Is het raar als ik het al eens met vingers heb gedaan, of is dat normaal?
Nee, dat is normaal.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh goeie. Is het raar als ik het al eens met vingers heb gedaan, of is dat normaal?
Je bedoelt constipatie?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nogal vaak last van obstipatie. Kutspijsvertering van mij
Deze opmerking doet ervaring vermoeden.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat is normaal.
Zolang je niet op de SEH bent beland met een colafles in je hol, is het wel normaal.
Anders zou ik er wel over beginnen iddquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Pas sinds jij er bent hoor. We willen dat je je thuisvoelt.
Oh okequote:Op zaterdag 19 november 2011 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat is normaal.
Zolang je niet op de SEH bent beland met een colafles in je hol, is het wel normaal.
Precies.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:23 schreef minibeer het volgende:
[..]
Anders zou ik er wel over beginnen idd
Of Buzz Lightyearquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat is normaal.
Hahaha. Ik ken wat mensen die daar werken, vandaar.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Deze opmerking doet ervaring vermoeden.
Het is vrij simpel. Voelt het fijn als je poept? Ja, dan zal ik het eens proberen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh oke
Niet dat het me boeide, het voelt best prettig namelijk.
Ja Loka, doe dat dus maar niet.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:26 schreef heloef het volgende:
[..]
http://nos.nl/op3/artikel(...)ts-in-mijn-aars.html
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
Goed nieuws stefan, dat is geen 'nee'
hoiquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:29 schreef Capstan het volgende:
Zeg, is er eigenlijk nog wel aandacht voor de mensen die NIET aan de TT voldoen, of hebben die hier geen plaats meer?
Hij weet toch dat het nee isquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
Goed nieuws stefan, dat is geen 'nee'
Gaat het niet beter met jou? Waar loop je vast?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:29 schreef Capstan het volgende:
Zeg, is er eigenlijk nog wel aandacht voor de mensen die NIET aan de TT voldoen, of hebben die hier geen plaats meer?
Maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:29 schreef Capstan het volgende:
Waar slaat de TT op danquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:29 schreef Capstan het volgende:
als vrouwen nee zeggen bedoelen ze jaquote:
Ik voldoe nog steeds niet aan de TT.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:29 schreef Capstan het volgende:
suprise buttsexquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
als vrouwen nee zeggen bedoelen ze ja![]()
Op het succes dat meerdere mensen uit dit topic nu IRL hebben...quote:
Nee, het gaat niet beter. Ik heb immers nog steeds niemand versierdquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaat het niet beter met jou? Waar loop je vast?
Dat klopt nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
als vrouwen nee zeggen bedoelen ze ja![]()
ik ook wel.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet beter. Ik heb immers nog steeds niemand versierd
En waar dat dan door komt zou ik ook wel eens willen weten.
Maak je iedere dag een kort praatje met iemand?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet beter. Ik heb immers nog steeds niemand versierd
En waar dat dan door komt zou ik ook wel eens willen weten.
Ik kan de deur uitgaan wat ik wil, dan versier ik nog niemand. Had ik erbij moeten zeggenquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
ik ook wel.
Ow misschien is het dat ik vandaag de deur nog niet uitgeweest ben.
Als het geen verschil maakt wie die iemand is, dan wel, jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maak je iedere dag een kort praatje met iemand?
Als vrouwen zeggen 'dat klopt niet', bedoelen ze 'dat klopt!quote:
En hoe gaat dat je af?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als het geen verschil maakt wie die iemand is, dan wel, ja
Ach, je moet er niet op focussen. Gewoon een beetje ouwehoeren met dames.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kan de deur uitgaan wat ik wil, dan versier ik nog niemand. Had ik erbij moeten zeggen
Ik versier het beste als ik er totaal geen zin in heb. Misschien is dat een tip?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat gaat allemaal prima. Alleen nooit op het terrein van versieren
Ja, dat moet dus nog maar lukken, dames verzamelenquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ach, je moet er niet op focussen. Gewoon een beetje ouwehoeren met dames.
en als je een meisje leuk vind vraag je dr nummer. Maar ga eerst eens een zooi dames om je heen verzamelen.
Zo simpel moet je het zien.
Vaak denk ik. Onontgonnen gebied voor de meesten namelijk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:40 schreef mrk.n het volgende:
Kont neuken. Hoevaak gaat dat onderwerp nog naar voren komen?
Mlig.Zoek gewoon eens professionele hulp.
Probleem is dan ook dat ik me dan wellicht toch weer te veel op het versieren richt. Al dan niet onbewust.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik versier het beste als ik er totaal geen zin in heb. Misschien is dat een tip?
Als ik denk 'ga toch maar babbeltje maken'...
Ik vrees nog heel vaak.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:40 schreef mrk.n het volgende:
Kont neuken. Hoevaak gaat dat onderwerp nog naar voren komen?
Mlig.Zoek gewoon eens professionele hulp.
Ik bedoel overigens niet dames verzamelen als in een collectie beschikbare dames. Nee gewoon veel omgang met dames: kennissen, vrienden, collega's...quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, dat moet dus nog maar lukken, dames verzamelen
Oh, maar dat gaat al heel goed, hoor. Veel beter dan eerst.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik bedoel overigens niet dames verzamelen als in een collectie beschikbare dames. Nee gewoon veel omgang met dames: kennissen, vrienden, collega's...
Gewoon gezellig. Doe dat eerst een tijd.
Als je het gevoel hebt dat je het niet kunt, moet je je er ook niet op richten. Jij moet de catch zijn. Je bent blijkbaar zelf geen natuurtalent, dus benader het vanaf de andere kant. Jij bent de leuke gast. Dan gaan de vrouwen vanzelf een praatje met je maken. En dan is het een kwestie van proberen en je ego niet in de weg laten zitten van blijven proberen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Probleem is dan ook dat ik me dan wellicht toch weer te veel op het versieren richt. Al dan niet onbewust.
Hé, zullen we het weer even ontopic over kontsex hebben?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als je het gevoel hebt dat je het niet kunt, moet je je er ook niet op richten. Jij moet de catch zijn. Je bent blijkbaar zelf geen natuurtalent, dus benader het vanaf de andere kant. Jij bent de leuke gast. Dan gaan de vrouwen vanzelf een praatje met je maken. En dan is het een kwestie van proberen en je ego niet in de weg laten zitten van blijven proberen.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:45 schreef minibeer het volgende:
[..]
Hé, zullen we het weer even ontopic over kontsex hebben?
Nee.quote:
Oh dan maak ik wel tijd hoorquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee.
En jij hebt het toch te druk met de nerd uithangen
Waarschijnlijk is dat omdat vooral vrouwen versieren moeilijk is en neit versieren an sich.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat als er dan eindelijk weer eens een vrouw bijkomt in dit topic ze niet op mannen valt![]()
We zullen zien. Kijken maar weer wat er de komende week gebeurtquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als je het gevoel hebt dat je het niet kunt, moet je je er ook niet op richten. Jij moet de catch zijn. Je bent blijkbaar zelf geen natuurtalent, dus benader het vanaf de andere kant. Jij bent de leuke gast. Dan gaan de vrouwen vanzelf een praatje met je maken. En dan is het een kwestie van proberen en je ego niet in de weg laten zitten van blijven proberen.
Ik laat een kans voorbijgaan om vanavond te versieren.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
We zullen zien. Kijken maar weer wat er de komende week gebeurt
Ik ben nou enorm benieuwd hoe jij eruitziet? Benieuwd of ik zou lachen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:52 schreef Heathcliff80 het volgende:
Vandaag in de supermarkt heb ik geoefend in 'simpel contact met vrouwen.'
Ik lette er goed op dat ik de cassiere goed aankeek en keek net wat langer dan nodig.
Ook oefende ik mijn glimlach. Daar ben ik denk ik wel goed in, want vrouwen lachen vaak heel lief terug als ik naar ze lach.
welke man wil dat nou nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben nou enorm benieuwd hoe jij eruitziet? Benieuwd of ik zou lachen.
En ik wil een vrouwelijke gayvriend.
vrouwen. ze zouden verboden moeten worden.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:48 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat omdat vooral vrouwen versieren moeilijk is en neit versieren an sich.
Ben ook wel nieuwschierig nu jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:52 schreef Heathcliff80 het volgende:
Vandaag in de supermarkt heb ik geoefend in 'simpel contact met vrouwen.'
Ik lette er goed op dat ik de cassiere goed aankeek en keek net wat langer dan nodig.
Ook oefende ik mijn glimlach. Daar ben ik denk ik wel goed in, want vrouwen lachen vaak heel lief terug als ik naar ze lach.
Ik vind met name het women's perspective op het versieren van vrouwen interessant.quote:
xD.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:11 schreef Heathcliff80 het volgende:
Nou, bij mij kunnen jullie wel terrecht voor dat perspectief.
Ik zie er denk ik lief uit.
Of ik echt knap ben... mannen zeggen vaak van wel.
Ik heb dit jaar een nieuwe garderobe gekocht.
Ik heb lang haar en ben slank.
Een foto sturen doe ik niet, ik weet niet wie jullie zijn, misschien wel een bekende.
En aangezien ik voor 90% van mijn omgeving nog in de kast zit, lijkt me dat geen flex idee,
dat weten ze nu met deze post ook welquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:15 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ja, dat is toch zo?
Mijn collega's bijvoorbeeld noemen Fok weleens in de pauze.
Als ze weten dat ik deze stukjes heb geschreven sta ik voor gek.
want?quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:15 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ja, dat is toch zo?
Mijn collega's bijvoorbeeld noemen Fok weleens in de pauze.
Als ze weten dat ik deze stukjes heb geschreven sta ik voor gek.
Subtiele manier van solliciteren +5quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:19 schreef dawg het volgende:
[..]
want?
verder solliciteer ik niet naar een piccie van je.
cliche reactie dit. niet iedereen is zo wanhopig dat ze om piccies etc gaan zeuren, wauwel.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Subtiele manier van solliciteren +5
niet iedereen doet zo geforceerd alsof niets hem interesseert, maar is wel te frequent hier en elders aanwezig en staat er bekend om achter de schermen foksters te regelen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:21 schreef dawg het volgende:
[..]
cliche reactie dit. niet iedereen is zo wanhopig dat ze om piccies etc gaan zeuren, wauwel.
Bisexuele vrouwen ftw.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:23 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik stuur alleen foto's naar mensen waarvan bewezen dat ik ze niet ken.
Hee dudes, ik ben de ideale vrouw: Een vrouwelijk uiterlijk en toch kunnen jullie een biertje met me pakken en over vrouwen ouwehoeren.
En dat hosselen lukt hem wel of niet? Het is sowieso duidelijk dat hij probeert te hosselen hier in het topic, overdreven lief doen tegen de vrouwen enzo.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
niet iedereen doet zo geforceerd alsof niets hem interesseert, maar is wel te frequent hier en elders aanwezig en staat er bekend om achter de schermen foksters te regelen.
Ik bedoel, kom er gewoon voor uit. We don't give a shit.![]()
![]()
exact de twee dingen waarbij er zeker geen vrouw nodig isquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:23 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hee dudes, ik ben de ideale vrouw: Een vrouwelijk uiterlijk en toch kunnen jullie een biertje met me pakken en over vrouwen ouwehoeren.
hier gaan we weer.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
niet iedereen doet zo geforceerd alsof niets hem interesseert, maar is wel te frequent hier en elders aanwezig en staat er bekend om achter de schermen foksters te regelen.
Ik bedoel, kom er gewoon voor uit. We don't give a shit.![]()
![]()
weet je wat projectie is?quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:25 schreef dawg het volgende:
[..]
hier gaan we weer.![]()
ik zie een tendens van projectie. niet alleen van jou.
als je "one of the guys" bent, ben al niet meer de ideale vrouw.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:23 schreef Heathcliff80 het volgende:
Je bent geen baas als je fok nodig hebt om vrouwen te hosselen. Er zitten namelijk geen mooie vrouwen op fok.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
weet je wat projectie is?
Ik kom er aan alle kanten voor uit hoor vriend
En ja Dawg regelt weleens wat achter de schermen, maar is een choirboy voor de schermen.
Dawg is gewoon een baas.
nee, ik gooi met termen waarvan ik niet begrijp wat ze inhouden.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
weet je wat projectie is?
Ik kom er aan alle kanten voor uit hoor vriend
En ja Dawg regelt weleens wat achter de schermen, maar is een choirboy voor de schermen.
Dawg is gewoon een baas.
Laat die jongen nou in de waan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:27 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je bent geen baas als je fok nodig hebt om vrouwen te hosselen. Er zitten namelijk geen mooie vrouwen op fok.
Dat gebeurt je wel vaker ja, maar prima wat mij betreft hoor.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:27 schreef dawg het volgende:
nee, ik gooi met termen waarvan ik niet begrijp wat ze inhouden.
voorbeelden en quotes dan. ik denk dat je maar wat in de ruimte lult. geeft niet, mij bashen mag iedereen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat gebeurt je wel vaker ja, maar prima wat mij betreft hoor.
Ik ben niet zo'n teruglezer van topics vriend, noch hou ik het bij.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:30 schreef dawg het volgende:
[..]
voorbeelden en quotes dan. ik denk dat je maar wat in de ruimte lult. geeft niet, mij bashen mag iedereen.
Serieus?quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:27 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je bent geen baas als je fok nodig hebt om vrouwen te hosselen. Er zitten namelijk geen mooie vrouwen op fok.
Voor jou niet ja.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:27 schreef mrk.n het volgende:
[..]
nietszeggende bullshit dus. adiosss!quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n teruglezer van topics vriend, noch hou ik het bij.
Als ik het weer tegenkom, zal ik het benoemen.
Ga je weg?quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:49 schreef dawg het volgende:
[..]
nietszeggende bullshit dus. adiosss!
En Heloef, hoe bevalt de eerste dag als ontgroende man?quote:
Veel plezier dan toegewenstquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:52 schreef dawg het volgende:
[..]
zometeen journaal kijken. dagelijks portie ellende. dus ja.
Hetzelfde als altijd.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En Heloef, hoe bevalt de eerste dag als ontgroende man?
nou Ik woon in veldhoven dus mij ken je nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:23 schreef Heathcliff80 het volgende:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Veel plezier dan toegewenst
Daar kom ik wekelijks, man!quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nou Ik woon in veldhoven dus mij ken je niet
oh xD nou Ik studeer in breda dusquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:59 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Daar kom ik wekelijks, man!
Hai skatjequote:
Ben je zo suf(geneukt)?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben pas 1.5 uur wakker, het is ochtend.
Mijn vader woonde daar vroeger in de buurt, Mierlo. Brabant.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:00 schreef dawg het volgende:
brabant is goed. helmond in het bijzonder.dat wilde ik nog even kwijt.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn vader woonde daar vroeger in de buurt, Mierlo. Brabant.
Uhuhquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hai lieffie.Was jij ook zo brak?
Als je vaak in het centrum komt misschien wel, ik winkel daar graag,quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:00 schreef stefanhaan het volgende:
Nu ben Ik wel nieuwschierig of Ik je wel eens gezien heb
Ik ook.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Uhuhen ik klink als een astmapatient nu.
hmmm. Nieuwschierig nuquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:04 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Als je vaak in het centrum komt misschien wel, ik winkel daar graag,
Ik woon al dik een jaar in dit appartement en kwam laatst voor het eerst de dame tegen die beneden mij woont, best een vixen...quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hmmm. Nieuwschierig nu![]()
Maar zal je wel nooit zijn tegengekomen xD
ja daarom zeg Ik dat ook. Ben wel nieuwschierigquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik woon al dik een jaar in dit appartement en kwam laatst voor het eerst de dame tegen die beneden mij woont, best een vixen...
Kortom, je kunt vlak naast iemand wonen en dan nog niet tegenkomen.
Leiden. Nee.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:08 schreef kingtoppie het volgende:
Wie gaat er nog in leiden uit vanavond?
Ja, ik.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:08 schreef kingtoppie het volgende:
Wie gaat er nog in leiden uit vanavond?
Natuurlijk. Ik wil graag dat je mijn wingwoman wordt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:14 schreef Myraela het volgende:
Heb ik al kudo's gekregen vanwege mijn wingwoman activiteiten.
Als je mij wingwomant krijg je van mij kudo'squote:Op zaterdag 19 november 2011 20:14 schreef Myraela het volgende:
Ze waren vol lof.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:14 schreef Myraela het volgende:
Ik ben in the duke om kwart voor 9. Daarna waarschijnlijk naar de MaPo, de Storm of de Spieghels.quote:
Kan ik je ook inhuren?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:14 schreef Myraela het volgende:
waar is de tijd heen dat je ergens begon en niet wist waar je eindigde?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben in the duke om kwart voor 9. Daarna waarschijnlijk naar de MaPo, de Storm of de Spieghels.
Ok, dat kan geregeld worden. Ik wil je dan wel graag gebruiken voor mijn portfolio, dan doe ik het gratis. Op een onkostenvergoeding na, natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik wil graag dat je mijn wingwoman wordt.
Lijkt me wel handig om een startlocatie te hebben :p Verder heeft hij blijkbaar 4 standaard kroegen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
waar is de tijd heen dat je ergens begon en niet wist waar je eindigde?
Omdat ik weet wat ik wil. Omdat ik weet welke mensen waar zitten en wie ik wil zien.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
waar is de tijd heen dat je ergens begon en niet wist waar je eindigde?
De manier om geen nieuwe mensen te ontmoeten!quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik weet wat ik wil. Omdat ik weet welke mensen waar zitten en wie ik wil zien.
Vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, dat kan geregeld worden. Ik wil je dan wel graag gebruiken voor mijn portfolio, dan doe ik het gratis. Op een onkostenvergoeding na, natuurlijk.
En waar ga jij heen vanavond?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig om een startlocatie te hebben :p Verder heeft hij blijkbaar 4 standaard kroegen.
Ik heb laatst nieuwe mensen ontmoet en die wil ik weer spreken omdat ze gezellig waren.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
De manier om geen nieuwe mensen te ontmoeten!
top!
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb laatst nieuwe mensen ontmoet en die wil ik weer spreken omdat ze gezellig waren.
Misschien onbewust.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hmmm. Nieuwschierig nu![]()
Maar zal je wel nooit zijn tegengekomen xD
Ah the Duke ben erook wel een paar keer geweest, leuk tentje wel.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben in the duke om kwart voor 9. Daarna waarschijnlijk naar de MaPo, de Storm of de Spieghels.
Nee, Ajax wordt uitgezonden. En ze hebben Strongbow van tap.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ah the Duke ben erook wel een paar keer geweest, leuk tentje wel.
Hebben ze nog wat bijzonders?
geen ideequote:
Goed, hij is een baas.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Laat die jongen nou in de waan.
Jouw definitie van mooi ken ik. Ik weet nog precies hoe jouw droomvrouw eruit ziet met die Schenkstroop jongen ernaast. Post haar nog eens, ben benieuwd naar de meningen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Serieus?Fok zit vol met mooie en minder mooie vrouwen.
ok haha nou Leiden is voor mij nog wel een keertje te doen, woon er toch vlakbij.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, Ajax wordt uitgezonden. En ze hebben Strongbow van tap.
Maar goed, ik zie dat ik te lang bezig ben geweest met mijn kleding. Ik moet gaan!
Veel plezier allemaal.
Extra kusje voor Myra omdat ze een goede wingwoman is.
Haha, wow ik ga op een gemiddelde lijken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
geen ideeheb alleen een vaag beeld hoe je eruit ziet nu. Maar die zijn er zoveel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zijn nog eens vrouwen, maar vind ze maar eens in NL.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
durf Ik niet te zeggen zoquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:32 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Haha, wow ik ga op een gemiddelde lijken.
Hoezo desperate?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat als er dan eindelijk weer eens een vrouw bijkomt in dit topic ze niet op mannen valt![]()
Waar blijft mijn toekomstige vriendin?
Whut, zit je mijn facebook vrienden te bekijken ofzo?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
Jongens, welke Merel is het? Die uit Groningen of die uit Spijkenisse?
Ik hoop het niet!quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:41 schreef stefanhaan het volgende:
volgens mij Ben je niet zo standaard hoor
Ja exact, ik maak eigenlijk beide kanten ervan mee.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hoezo desperate?
misschien heeft ze wel goede tips? Zij weet hoe ze het liefst versierd wordt en ze is 1 van de weinige vrouwen die zelf initiatief neemt en moet nemen.
Meer van zulke vrouwen
Ja, je beste vriendin was het toch?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whut, zit je mijn facebook vrienden te bekijken ofzo?
Dit was Groningen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, je beste vriendin was het toch?
Nu ga ik ook benieuwd wordenquote:
Welke leeftijd zoek je dan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:50 schreef kree het volgende:
[..]
Nu ga ik ook benieuwd worden
En check, leuke meid hoor, maarja helaas te jong voor mij
Je bent een schatjequote:Op zaterdag 19 november 2011 20:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Halllloooooooooooooooooo!
Ik ben vrijgezel en niet op zoek naar een relatie, maar wie krikt mijn ego even op?
Ja, lekker. Krikken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ben vrijgezel en niet op zoek naar een relatie, maar wie krikt mijn ego even op?
Als jij het bij mij doet, vind ik het primaquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:56 schreef gewoonfaye het volgende:
je bent wel moeilijk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:45 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet!
Alleen die jas enzo, ik wist niet eens dat die 'in' was, vond hem gewoon mooi.
Bijt ze anders je lul eraf in plaats van...?quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:01 schreef stefanhaan het volgende:
Ja Ik mag van mijn liefje niet fokken nudus lees morgen wel
denk et welquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Bijt ze anders je lul eraf in plaats van...?
Je hoeft niet op zoek te zijn hoor, ik bied mezelf wel gewoon aan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Attention whore spotted.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:56 schreef gewoonfaye het volgende:
jeweet. Heb Jij een koevoet?quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Dat siert je.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik geef ten minste toe dat ik een aandachtshoer ben
Is het uit dan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik geef ten minste toe dat ik een aandachtshoer ben
Waarom zit je op fok terwijl je bij je vriendin bent?quote:
Maar zo hou ik wel van je.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat ik een rancuneus kutwijf ben siert me wat minder, mais soit.
Ja, precies ja.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat ik een rancuneus kutwijf ben siert me wat minder, mais soit.
Ik ben via de mail gedumptquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:23 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Is het uit dan?
[..]
Waarom zit je op fok terwijl je bij je vriendin bent?
Ik ben het zowaar met je eens. We komen nog wel ergens, samen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:23 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Is het uit dan?
[..]
Waarom zit je op fok terwijl je bij je vriendin bent?
Serieus? Vertel eens uitgebreid.quote:
Dat komen we niet, nooit. Bereid je trouwens maar voor op iets.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik ben het zowaar met je eens. We komen nog wel ergens, samen.
Niet-fokkers doen het ook, hoor. Goed, ik had geen relatie met het mens die het deed, verre van, maar tochquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het is een fokker, daar moet je niet te veel verwachten
Spannend.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:26 schreef mrk.n het volgende:
Dat komen we niet, nooit. Bereid je trouwens maar voor op iets.
Het was een rijmpje.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:26 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Serieus? Vertel eens uitgebreid.
[..]
Nou, de meeste mensen hier zouden het niet in hun hoofd halen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het is een fokker, daar moet je niet te veel verwachten
Pas je wel op dat je niet doorslaat met je tegenactie zodat je dan niet net zo "sneu" als mij bent? Dan kan je dat argument niet meer gebruiken namelijk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:29 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je gaat spijt krijgen, levenloze.
[..]
Dus ze is niet gedumpt?
Ze is gedumpt met rijmpje in de mail.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:29 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je gaat spijt krijgen, levenloze.
[..]
Dus ze is niet gedumpt?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:26 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Serieus? Vertel eens uitgebreid.
[..]
quote:...Twijfel was al sinds gister toegeslagen,
want zou ik nou mijn relatie doorzagen?
De één zei dit, de ander zei dat,
want waar lag nu die lat?
Ik ben er nu tegenaan gestoten,
en de conclusie is dat ik de relatie uit moet loten...
Jij weet ook alles hoorquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is gedumpt met rijmpje in de mail.
Best wel lomp eigenlijk.quote:
Ja ik ben der beste vriend, dan krijg je dat.quote:
Oh ok, die link had ik nog niet doorquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik ben der beste vriend, dan krijg je dat.
Oh ik dacht dat iedereen dat ondertussen wist.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:37 schreef kree het volgende:
[..]
Oh ok, die link had ik nog niet door
Ik nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat iedereen dat ondertussen wist.
Nou je weet het nu.quote:
Misschien een idee om alle verbanden in de OP te zetten, zodat mensen zich in kunnen lezen...quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat iedereen dat ondertussen wist.
Hahaha grappig.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Misschien een idee om alle verbanden in de OP te zetten, zodat mensen zich in kunnen lezen...
sinternaatje zat te denkenquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
sinternaatje zat te denken
of hij gewoonfaye nog zou schenken
hij had haar behoorlijk uitgebuit
toen maakte hij het uit.
Hoe zit het nu eigenlijk? Is het nu opeens je vriendin? Alles erop en eraan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:46 schreef mrk.n het volgende:
Hoe voel je je nu dan? En wanneer is dat gebeurd? Wel een erg laffe manier, op zo'n manier ergens een punt achter zetten gaat meestal niet werken. En wat was jouw antwoord?
Vanaf morgen ben ik met mijn vriendin tot woensdag in Antwerpen en met de kerstdagen zijn we in Disneyland. Ben je blij voor me, Supersoep?
Ah je bent een wraakplan aan het smeden?quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:26 schreef mrk.n het volgende:
Met een foto van mij op z'n dartbord.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah je bent een wraakplan aan het smeden?
Wat denk je?quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah je bent een wraakplan aan het smeden?
Jazeker.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hoe zit het nu eigenlijk? Is het nu opeens je vriendin? Alles erop en eraan?
Ik zie jou er zo voor aan. Foto van mij uitgeprint en alles. Mijn vriendin haar Facebook heb je ook al opgeslagen, dus ja.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Met een foto van mij op z'n dartbord.
Jawel!quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee...echt waar? Dit ga je niet menen. Wat een botte lul.
je had beter de eer aan jezelf kunnen houden een paar weken geleden toen ik je dat al riep.quote:
Oh, dit is maar een deel, dat is echt 1 van de 7 delen ofzoquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook echt met een (slecht) rijmpje. Alsof het dan minder zwaar valt of zo.
Ik weet de naam van je vriendin nog, kan haar facebook zo vinden. Hoef je niets voor op te slaan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:52 schreef mrk.n het volgende:
Ik zie jou er zo voor aan. Foto van mij uitgeprint en alles. Mijn vriendin haar Facebook heb je ook al opgeslagen, dus ja.De actie laat in ieder geval zien dat mijn vooroordelen klopten. Je bent een kneus met geen leven.
Opgeslagen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:52 schreef mrk.n het volgende:
Ik zie jou er zo voor aan. Foto van mij uitgeprint en alles. Mijn vriendin haar Facebook heb je ook al opgeslagen, dus ja.De actie laat in ieder geval zien dat mijn vooroordelen klopten. Je bent een kneus met geen leven.
Jij bent de kneus met geen leven, dat ben je altijd al geweest. Dat word je niet specifiek door die actie. Je was het al, de actie bewijst het weer eens. Blijkbaar heb jij geen interessant leven en vriendin en moet je je maar bezig houden met mijn leven en mijn vriendin. Wees gerust: ik heb niets waar ik je op kan pakken en ik ga niets uitpluizen of bedenken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Opgeslagen.Ooit gehoord van zoek/browsergeschiedenis? Vertel me even wat jouw plannetje is dan. Je lijkt er nogal trots op te zijn, al broedend achter je PC nu. Nu speel je mijn spel dus ook, zijn we dan allebei kneuzen met geen leven? Ik vraag me dit even af.
De haat van Supersoep jegens mij zit diep.quote:
Nu krabbel je terug? Ik zou toch spijt krijgen? Hoe zit het nou? Toch tot de conclusie gekomen dat je dat niet kan maken als je je ''kneus zonder leven'' argument vol wil houden?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:07 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jij bent de kneus met geen leven, dat ben je altijd al geweest. Dat word je niet specifiek door die actie. Je was het al, de actie bewijst het weer eens. Blijkbaar heb jij geen interessant leven en vriendin en moet je je maar bezig houden met mijn leven en mijn vriendin. Wees gerust: ik heb niets waar ik je op kan pakken en ik ga niets uitpluizen of bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |