Als je goed hebt schoongemaakt maakt het niet echt uit toch?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nja vingers zou ik toch weglaten
Nja true. Maar ik zou dat ook echt niet zonder condoom doenquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je goed hebt schoongemaakt maakt het niet echt uit toch?
Klysma of wat?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je goed hebt schoongemaakt maakt het niet echt uit toch?
Dat niet, maar nu het er toch over ging wilde ik meteen mijn kennis bijspijkerenquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt pas sinds kort seks en het gaat nu al vervelen?
Toen ik een jaar of 18-22 was, neukte ik me suf en was ik ook snel verveeld.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt pas sinds kort seks en het gaat nu al vervelen?
Gewoon goed naar de WC gaan is ook goedquote:
Grijp je kans!quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat niet, maar nu het er toch over ging wilde ik meteen mijn kennis bijspijkeren
Het blijft toch neequote:Op zaterdag 19 november 2011 18:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Gewoon goed naar de WC gaan is ook goed
Ik heb nogal vaak last van obstipatie. Kutspijsvertering van mijquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Gewoon goed naar de WC gaan is ook goed
Ja, ik zeg net nog dat versieren bij mij helemaal niet steeds beter gaat, maar dat lijkt niemand op te vallenquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:21 schreef minibeer het volgende:
Ik wist al dat het hier over (anale) seks zou gaan.
Pas sinds jij er bent hoor. We willen dat je je thuisvoelt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:21 schreef minibeer het volgende:
Ik wist al dat het hier over (anale) seks zou gaan.
Oh goeie. Is het raar als ik het al eens met vingers heb gedaan, of is dat normaal?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grijp je kans!
Probeer het anders eerst met een vibo.
Neem stefan gewoon met een voorbinddildo. Heeft ie toch wat ie wil.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nogal vaak last van obstipatie. Kutspijsvertering van mij
Uhhh no way in hellquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem stefan gewoon met een voorbinddildo. Heeft ie toch wat ie wil.
[..]
Dunno ik ben geen vrouwquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh goeie. Is het raar als ik het al eens met vingers heb gedaan, of is dat normaal?
Nee, dat is normaal.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh goeie. Is het raar als ik het al eens met vingers heb gedaan, of is dat normaal?
Je bedoelt constipatie?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nogal vaak last van obstipatie. Kutspijsvertering van mij
Deze opmerking doet ervaring vermoeden.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat is normaal.
Zolang je niet op de SEH bent beland met een colafles in je hol, is het wel normaal.
Anders zou ik er wel over beginnen iddquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Pas sinds jij er bent hoor. We willen dat je je thuisvoelt.
Oh okequote:Op zaterdag 19 november 2011 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat is normaal.
Zolang je niet op de SEH bent beland met een colafles in je hol, is het wel normaal.
Precies.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:23 schreef minibeer het volgende:
[..]
Anders zou ik er wel over beginnen idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |