Lijkt me wel handig om een startlocatie te hebben :p Verder heeft hij blijkbaar 4 standaard kroegen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
waar is de tijd heen dat je ergens begon en niet wist waar je eindigde?
Omdat ik weet wat ik wil. Omdat ik weet welke mensen waar zitten en wie ik wil zien.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
waar is de tijd heen dat je ergens begon en niet wist waar je eindigde?
De manier om geen nieuwe mensen te ontmoeten!quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik weet wat ik wil. Omdat ik weet welke mensen waar zitten en wie ik wil zien.
Vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, dat kan geregeld worden. Ik wil je dan wel graag gebruiken voor mijn portfolio, dan doe ik het gratis. Op een onkostenvergoeding na, natuurlijk.
En waar ga jij heen vanavond?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig om een startlocatie te hebben :p Verder heeft hij blijkbaar 4 standaard kroegen.
Ik heb laatst nieuwe mensen ontmoet en die wil ik weer spreken omdat ze gezellig waren.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
De manier om geen nieuwe mensen te ontmoeten!
top!
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb laatst nieuwe mensen ontmoet en die wil ik weer spreken omdat ze gezellig waren.
Misschien onbewust.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hmmm. Nieuwschierig nu![]()
Maar zal je wel nooit zijn tegengekomen xD
Ah the Duke ben erook wel een paar keer geweest, leuk tentje wel.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben in the duke om kwart voor 9. Daarna waarschijnlijk naar de MaPo, de Storm of de Spieghels.
Nee, Ajax wordt uitgezonden. En ze hebben Strongbow van tap.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ah the Duke ben erook wel een paar keer geweest, leuk tentje wel.
Hebben ze nog wat bijzonders?
geen ideequote:
Goed, hij is een baas.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Laat die jongen nou in de waan.
Jouw definitie van mooi ken ik. Ik weet nog precies hoe jouw droomvrouw eruit ziet met die Schenkstroop jongen ernaast. Post haar nog eens, ben benieuwd naar de meningen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Serieus?Fok zit vol met mooie en minder mooie vrouwen.
ok haha nou Leiden is voor mij nog wel een keertje te doen, woon er toch vlakbij.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, Ajax wordt uitgezonden. En ze hebben Strongbow van tap.
Maar goed, ik zie dat ik te lang bezig ben geweest met mijn kleding. Ik moet gaan!
Veel plezier allemaal.
Extra kusje voor Myra omdat ze een goede wingwoman is.
Haha, wow ik ga op een gemiddelde lijken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
geen ideeheb alleen een vaag beeld hoe je eruit ziet nu. Maar die zijn er zoveel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zijn nog eens vrouwen, maar vind ze maar eens in NL.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
durf Ik niet te zeggen zoquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:32 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Haha, wow ik ga op een gemiddelde lijken.
Hoezo desperate?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat als er dan eindelijk weer eens een vrouw bijkomt in dit topic ze niet op mannen valt![]()
Waar blijft mijn toekomstige vriendin?
Whut, zit je mijn facebook vrienden te bekijken ofzo?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
Jongens, welke Merel is het? Die uit Groningen of die uit Spijkenisse?
Ik hoop het niet!quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:41 schreef stefanhaan het volgende:
volgens mij Ben je niet zo standaard hoor
Ja exact, ik maak eigenlijk beide kanten ervan mee.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hoezo desperate?
misschien heeft ze wel goede tips? Zij weet hoe ze het liefst versierd wordt en ze is 1 van de weinige vrouwen die zelf initiatief neemt en moet nemen.
Meer van zulke vrouwen
Ja, je beste vriendin was het toch?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whut, zit je mijn facebook vrienden te bekijken ofzo?
Dit was Groningen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, je beste vriendin was het toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |