Ik ben nou enorm benieuwd hoe jij eruitziet? Benieuwd of ik zou lachen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:52 schreef Heathcliff80 het volgende:
Vandaag in de supermarkt heb ik geoefend in 'simpel contact met vrouwen.'
Ik lette er goed op dat ik de cassiere goed aankeek en keek net wat langer dan nodig.
Ook oefende ik mijn glimlach. Daar ben ik denk ik wel goed in, want vrouwen lachen vaak heel lief terug als ik naar ze lach.
welke man wil dat nou nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben nou enorm benieuwd hoe jij eruitziet? Benieuwd of ik zou lachen.
En ik wil een vrouwelijke gayvriend.
vrouwen. ze zouden verboden moeten worden.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:48 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat omdat vooral vrouwen versieren moeilijk is en neit versieren an sich.
Ben ook wel nieuwschierig nu jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:52 schreef Heathcliff80 het volgende:
Vandaag in de supermarkt heb ik geoefend in 'simpel contact met vrouwen.'
Ik lette er goed op dat ik de cassiere goed aankeek en keek net wat langer dan nodig.
Ook oefende ik mijn glimlach. Daar ben ik denk ik wel goed in, want vrouwen lachen vaak heel lief terug als ik naar ze lach.
Ik vind met name het women's perspective op het versieren van vrouwen interessant.quote:
xD.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:11 schreef Heathcliff80 het volgende:
Nou, bij mij kunnen jullie wel terrecht voor dat perspectief.
Ik zie er denk ik lief uit.
Of ik echt knap ben... mannen zeggen vaak van wel.
Ik heb dit jaar een nieuwe garderobe gekocht.
Ik heb lang haar en ben slank.
Een foto sturen doe ik niet, ik weet niet wie jullie zijn, misschien wel een bekende.
En aangezien ik voor 90% van mijn omgeving nog in de kast zit, lijkt me dat geen flex idee,
dat weten ze nu met deze post ook welquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:15 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ja, dat is toch zo?
Mijn collega's bijvoorbeeld noemen Fok weleens in de pauze.
Als ze weten dat ik deze stukjes heb geschreven sta ik voor gek.
want?quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:15 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ja, dat is toch zo?
Mijn collega's bijvoorbeeld noemen Fok weleens in de pauze.
Als ze weten dat ik deze stukjes heb geschreven sta ik voor gek.
Subtiele manier van solliciteren +5quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:19 schreef dawg het volgende:
[..]
want?
verder solliciteer ik niet naar een piccie van je.
cliche reactie dit. niet iedereen is zo wanhopig dat ze om piccies etc gaan zeuren, wauwel.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Subtiele manier van solliciteren +5
niet iedereen doet zo geforceerd alsof niets hem interesseert, maar is wel te frequent hier en elders aanwezig en staat er bekend om achter de schermen foksters te regelen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:21 schreef dawg het volgende:
[..]
cliche reactie dit. niet iedereen is zo wanhopig dat ze om piccies etc gaan zeuren, wauwel.
Bisexuele vrouwen ftw.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:23 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik stuur alleen foto's naar mensen waarvan bewezen dat ik ze niet ken.
Hee dudes, ik ben de ideale vrouw: Een vrouwelijk uiterlijk en toch kunnen jullie een biertje met me pakken en over vrouwen ouwehoeren.
En dat hosselen lukt hem wel of niet? Het is sowieso duidelijk dat hij probeert te hosselen hier in het topic, overdreven lief doen tegen de vrouwen enzo.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
niet iedereen doet zo geforceerd alsof niets hem interesseert, maar is wel te frequent hier en elders aanwezig en staat er bekend om achter de schermen foksters te regelen.
Ik bedoel, kom er gewoon voor uit. We don't give a shit.![]()
![]()
exact de twee dingen waarbij er zeker geen vrouw nodig isquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:23 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hee dudes, ik ben de ideale vrouw: Een vrouwelijk uiterlijk en toch kunnen jullie een biertje met me pakken en over vrouwen ouwehoeren.
hier gaan we weer.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
niet iedereen doet zo geforceerd alsof niets hem interesseert, maar is wel te frequent hier en elders aanwezig en staat er bekend om achter de schermen foksters te regelen.
Ik bedoel, kom er gewoon voor uit. We don't give a shit.![]()
![]()
weet je wat projectie is?quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:25 schreef dawg het volgende:
[..]
hier gaan we weer.![]()
ik zie een tendens van projectie. niet alleen van jou.
als je "one of the guys" bent, ben al niet meer de ideale vrouw.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:23 schreef Heathcliff80 het volgende:
Je bent geen baas als je fok nodig hebt om vrouwen te hosselen. Er zitten namelijk geen mooie vrouwen op fok.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
weet je wat projectie is?
Ik kom er aan alle kanten voor uit hoor vriend
En ja Dawg regelt weleens wat achter de schermen, maar is een choirboy voor de schermen.
Dawg is gewoon een baas.
nee, ik gooi met termen waarvan ik niet begrijp wat ze inhouden.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
weet je wat projectie is?
Ik kom er aan alle kanten voor uit hoor vriend
En ja Dawg regelt weleens wat achter de schermen, maar is een choirboy voor de schermen.
Dawg is gewoon een baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |