Of Buzz Lightyearquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat is normaal.
Zolang je niet op de SEH bent beland met een colafles in je hol, is het wel normaal.
Hahaha. Ik ken wat mensen die daar werken, vandaar.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Deze opmerking doet ervaring vermoeden.
Het is vrij simpel. Voelt het fijn als je poept? Ja, dan zal ik het eens proberen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh oke
Niet dat het me boeide, het voelt best prettig namelijk.
Ja Loka, doe dat dus maar niet.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:26 schreef heloef het volgende:
[..]
http://nos.nl/op3/artikel(...)ts-in-mijn-aars.html
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
Goed nieuws stefan, dat is geen 'nee'
hoiquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:29 schreef Capstan het volgende:
Zeg, is er eigenlijk nog wel aandacht voor de mensen die NIET aan de TT voldoen, of hebben die hier geen plaats meer?
Hij weet toch dat het nee isquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
Goed nieuws stefan, dat is geen 'nee'
Gaat het niet beter met jou? Waar loop je vast?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:29 schreef Capstan het volgende:
Zeg, is er eigenlijk nog wel aandacht voor de mensen die NIET aan de TT voldoen, of hebben die hier geen plaats meer?
Maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:29 schreef Capstan het volgende:
Waar slaat de TT op danquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:29 schreef Capstan het volgende:
als vrouwen nee zeggen bedoelen ze jaquote:
Ik voldoe nog steeds niet aan de TT.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:29 schreef Capstan het volgende:
suprise buttsexquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
als vrouwen nee zeggen bedoelen ze ja![]()
Op het succes dat meerdere mensen uit dit topic nu IRL hebben...quote:
Nee, het gaat niet beter. Ik heb immers nog steeds niemand versierdquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaat het niet beter met jou? Waar loop je vast?
Dat klopt nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
als vrouwen nee zeggen bedoelen ze ja![]()
ik ook wel.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet beter. Ik heb immers nog steeds niemand versierd
En waar dat dan door komt zou ik ook wel eens willen weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |