Nu ga ik ook benieuwd wordenquote:
Welke leeftijd zoek je dan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:50 schreef kree het volgende:
[..]
Nu ga ik ook benieuwd worden
En check, leuke meid hoor, maarja helaas te jong voor mij
Je bent een schatjequote:Op zaterdag 19 november 2011 20:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Halllloooooooooooooooooo!
Ik ben vrijgezel en niet op zoek naar een relatie, maar wie krikt mijn ego even op?
Ja, lekker. Krikken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ben vrijgezel en niet op zoek naar een relatie, maar wie krikt mijn ego even op?
Als jij het bij mij doet, vind ik het primaquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:56 schreef gewoonfaye het volgende:
je bent wel moeilijk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:45 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet!
Alleen die jas enzo, ik wist niet eens dat die 'in' was, vond hem gewoon mooi.
Bijt ze anders je lul eraf in plaats van...?quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:01 schreef stefanhaan het volgende:
Ja Ik mag van mijn liefje niet fokken nudus lees morgen wel
denk et welquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Bijt ze anders je lul eraf in plaats van...?
Je hoeft niet op zoek te zijn hoor, ik bied mezelf wel gewoon aan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Attention whore spotted.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:56 schreef gewoonfaye het volgende:
jeweet. Heb Jij een koevoet?quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Dat siert je.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik geef ten minste toe dat ik een aandachtshoer ben
Is het uit dan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik geef ten minste toe dat ik een aandachtshoer ben
Waarom zit je op fok terwijl je bij je vriendin bent?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |