Laat die jongen nou in de waan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:27 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je bent geen baas als je fok nodig hebt om vrouwen te hosselen. Er zitten namelijk geen mooie vrouwen op fok.
Dat gebeurt je wel vaker ja, maar prima wat mij betreft hoor.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:27 schreef dawg het volgende:
nee, ik gooi met termen waarvan ik niet begrijp wat ze inhouden.
voorbeelden en quotes dan. ik denk dat je maar wat in de ruimte lult. geeft niet, mij bashen mag iedereen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat gebeurt je wel vaker ja, maar prima wat mij betreft hoor.
Ik ben niet zo'n teruglezer van topics vriend, noch hou ik het bij.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:30 schreef dawg het volgende:
[..]
voorbeelden en quotes dan. ik denk dat je maar wat in de ruimte lult. geeft niet, mij bashen mag iedereen.
Serieus?quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:27 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je bent geen baas als je fok nodig hebt om vrouwen te hosselen. Er zitten namelijk geen mooie vrouwen op fok.
Voor jou niet ja.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:27 schreef mrk.n het volgende:
[..]
nietszeggende bullshit dus. adiosss!quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n teruglezer van topics vriend, noch hou ik het bij.
Als ik het weer tegenkom, zal ik het benoemen.
Ga je weg?quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:49 schreef dawg het volgende:
[..]
nietszeggende bullshit dus. adiosss!
En Heloef, hoe bevalt de eerste dag als ontgroende man?quote:
Veel plezier dan toegewenstquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:52 schreef dawg het volgende:
[..]
zometeen journaal kijken. dagelijks portie ellende. dus ja.
Hetzelfde als altijd.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En Heloef, hoe bevalt de eerste dag als ontgroende man?
nou Ik woon in veldhoven dus mij ken je nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:23 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik stuur alleen foto's naar mensen waarvan bewezen dat ik ze niet ken.
Hee dudes, ik ben de ideale vrouw: Een vrouwelijk uiterlijk en toch kunnen jullie een biertje met me pakken en over vrouwen ouwehoeren.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Veel plezier dan toegewenst
Daar kom ik wekelijks, man!quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nou Ik woon in veldhoven dus mij ken je niet
oh xD nou Ik studeer in breda dusquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:59 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Daar kom ik wekelijks, man!
Hai skatjequote:
Ben je zo suf(geneukt)?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben pas 1.5 uur wakker, het is ochtend.
Mijn vader woonde daar vroeger in de buurt, Mierlo. Brabant.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:00 schreef dawg het volgende:
brabant is goed. helmond in het bijzonder.dat wilde ik nog even kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |