SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Alstead - Alstead
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjuniorHet Minecraft bruidspaar:quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Snorrenbaard op 19-11-2011 01:17:54 ]![]()
Minecon site dinges.quote:
@Drump, is al afgelopen.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
FUAARK!!quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:09 schreef TJV het volgende:
[..]
Minecon site dinges.
@Drump, is al afgelopen.
If not now, then when.![]()
JONGENS ONZE CLUB IS GERED, LALALALA.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Hou je bek esquote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Ja. En de rest tantoe autistisch.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
En ze liepen als pinguins.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Tering zijn me veel stoelen in die zaal.
Had Notch dit ooit verwacht.. wel respect hoor.If not now, then when.![]()
quote:Ik wil gewoon een changelog zien, niks mis mee toch? ( iets met update, nieuwe dingen, normaalste zaak van de wereld etc)quote:![]()
Mender is overuren aan het maken, komt zo online met whitelist dus als je op de whitelist wilt PM die man, geen DM of hier in dit topic. PM MENDER!!!!quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:11 schreef tuut-chips het volgende:
Drump wat doen we nu met de server?If not now, then when.![]()
Het spel is 25 minuten uit.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:12 schreef igottagun het volgende:
[..]
[..]
Ik wil gewoon een changelog zien, niks mis mee toch? ( iets met update, nieuwe dingen, normaalste zaak van de wereld etc)![]()
Je vraagt t nou al 4 keer en er is je al meerdere keren vertelt dat er nog geen changelog is. Dus daarom; hou je bek.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:12 schreef igottagun het volgende:
[..]
[..]
Ik wil gewoon een changelog zien, niks mis mee toch? ( iets met update, nieuwe dingen, normaalste zaak van de wereld etc)[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
ZIJN NOG GEEN SERVERFILES TE VINDENIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
twitter:mollstam twitterde op vrijdag 18-11-2011 om 23:07:23Server download should be updated. reageer retweet
Suikoden heerst![]()
Ok nu wel.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Het spel staat 25 minuten op de public server, mag toch wel verwachten dat een eventuele changelog rustig een week van te voren geschreven is.quote:![]()
Wie moet ik PMen voor whitelist?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Je doet wel stoer. Changelog?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je vraagt t nou al 4 keer en er is je al meerdere keren vertelt dat er nog geen changelog is. Dus daarom; hou je bek.![]()
Ennnnnn ignored. Succes met 't krijgen van je changelog.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ennnnnn ignored. Succes met 't krijgen van je changelog.![]()
Eierbal.. Vla speel jij nog wel es?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Ben benieuwd. Heb geen een pre-release gespeeld dus voor mij zal 't nogal wennen zijn.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Mja, af en toe. Mss dat ik weer naar de FOK-server kom als er eindelijk een fatsoenlijke en stabiele map isquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:15 schreef SosuaCafe het volgende:
Eierbal.. Vla speel jij nog wel es?![]()
![]()
²quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:16 schreef Jajong het volgende:
Ben benieuwd. Heb geen een pre-release gespeeld dus voor mij zal 't nogal wennen zijn.![]()
gogoswedaaaaaahn is in de house
wat ben ik blij dat ik 23.05 wakker geworden ben, anders was mijn hele avond verneukt
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
1. Waarom sliep je al?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:18 schreef gogosweden het volgende:
gogoswedaaaaaahn is in de house
wat ben ik blij dat ik 23.05 wakker geworden ben, anders was mijn hele avond verneukt
2. Waarom zou je hele avond verneukt zijn?![]()
He a nerd yoquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:19 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
1. Waarom sliep je al?
2. Waarom zou je hele avond verneukt zijn?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
1. 2 nachten achtermekaar maar 4 uur geslapenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:19 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
1. Waarom sliep je al?
2. Waarom zou je hele avond verneukt zijn?
2. minecraft 1.0, wat verwacht je dan gozer?Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
er is niet veel veranderdquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
1. 2 nachten achtermekaar maar 4 uur geslapen
2. minecraft 1.0, wat verwacht je dan gozer?
Ik word weer gedwongen mijn eerste nacht door te brengen op een stapel dirt met een creeper onder me![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:21 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
er is niet veel veranderd
Ik word weer gedwongen mijn eerste nacht door te brengen op een stapel dirt met een creeper onder me
je kan altijd nog rennen en hopen op t beste..
Ik zit nu in m'n inventory te wachten tot het weer dag wordt, dan kom ik iig geen zombies tegen onderwegquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:23 schreef gogosweden het volgende:
[..]
je kan altijd nog rennen en hopen op t beste..dan is het rennen voor mijn leven!
Verbetering: Ik draai nu 30fps op render distance normal, dat was altijd 13![]()
![]()
Net even 1.0.0 getest; op het eerste gezicht niet veul veranderingen (t.o.v 1.8), water heeft echter afwaskleur gekregen en performance lijkt iets beter ...![]()
Ik heb 250 fps
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:24 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik zit nu in m'n inventory te wachten tot het weer dag wordt, dan kom ik iig geen zombies tegen onderwegdan is het rennen voor mijn leven!
Verbetering: Ik draai nu 30fps op render distance normal, dat was altijd 13wel een hele verbetering dus
En dan voor redactie werken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:26 schreef tuut-chips het volgende:
Ik moet echt een nieuwe pc kopen maar ik heb geen werk en dus ook geen geld
If not now, then when.![]()
Je casht toch van Danny?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:26 schreef tuut-chips het volgende:
Ik moet echt een nieuwe pc kopen maar ik heb geen werk en dus ook geen geldIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Keep on tryin' Mender.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Wat denk jij dat ze een snotneus gaan uitbetalen.quote:hahaha
Er zijn maar 3 mensen die betaald krijgen op FOK!.If not now, then when.![]()
Sarcasme vriendquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat denk jij dat ze een snotneus gaan uitbetalen.hahaha
Er zijn maar 3 mensen die betaald krijgen op FOK!.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Okokokok.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Wel meerder reviews geven dat.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:29 schreef Jump het volgende:
http://www.eurogamer.net/articles/2011-11-18-minecraft-review
10/10 gekregen.![]()
![]()
Heel even.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:29 schreef gogosweden het volgende:
heuh tom je bent nogsteeds on?
betekend dat dat je wel komt spelen?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Als het spel was uitgekomen vandaag, zonder al de beta's vooraf en zo, dan zou het zelfde spel volgens mij geen 10 krijgen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Slimme strategie geweest dus.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:31 schreef Jump het volgende:
[..]
Als het spel was uitgekomen vandaag, zonder al de beta's vooraf en zo, dan zou het zelfde spel volgens mij geen 10 krijgen.![]()
![]()
simpelweg omdat ze het dan nog niet kennen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:31 schreef Jump het volgende:
[..]
Als het spel was uitgekomen vandaag, zonder al de beta's vooraf en zo, dan zou het zelfde spel volgens mij geen 10 krijgen.
maar daar hoef je niet over te speculeren want het was toch niet uitgekomen zonder de alpha en beta kopersWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Wie weet wat de Zweedse Kamer van Koophandel is, dan kun je namelijk jaar rapporten opvragen. Ben best wel nieuwsgierig naar de omzet en winst.If not now, then when.![]()
Lukt ie Mender?
Ik krijg 2 meldingen: Server responded with invalid key en niet gewitlijst.
tom ik ben erin, ik ga een eind lopen, vraag straks maar om de coordsWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Liever niet eigenlijk..quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:42 schreef Snorrenbaard het volgende:
Joostmakaay whitelist aub, had ook a PM gestuurd-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
QFTquote:
hij en bobbenaut zaten toch steeds te kloten?quote:
Doe het anders pas als bukkit uit is, grief logs dit datWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ik deed ff test draaien enzoquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:39 schreef TJV het volgende:
Lukt ie Mender?
Ik krijg 2 meldingen: Server responded with invalid key en niet gewitlijst.... ik ga nu whitelist fixen
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:52 schreef Berend. het volgende:
shit werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij altijd met je ah's. Het is geen albert heijn ofzo.![]()
GMTA.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij altijd met je ah's. Het is geen albert heijn ofzo.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Niet?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij altijd met je ah's. Het is geen albert heijn ofzo.
Ah ik dacht al die tijd dat dit het Alber Heijn forum was.![]()
Albert.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:55 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Niet?
Ah ik dacht al die tijd dat dit het Alber Heijn forum was.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
JEEEEEEEEEEEEEEEEEJIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hahahahaha SoSua met ze zoon.
[ afbeelding ]![]()
![]()
DRUMPIE.NLIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Even pissen.quote:
Jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is die kerel op de achtergrond nou een chest met een zwaard?
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
hahaha die chinees met die chest
tevens, drumpie survival 1.0 is nu al epicccc!Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Mag ik trouwens ook in de OP? heb ik 1 van de vorige reeksen ook al gevraagd maar ben er niet bijgezet
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012![]()
Even mijn laptop aanzetten en updaten maarNooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
Je schoolfeestje al afgelopen?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Nee ik sta nu te schuren met 3 bruggertjes, maar ik kan niet wachten dus ff laptop in de handquote:Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
Voordat bukkit de server + plugins heeft geupdate duurt denk wel een dag of 2quote:1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012![]()
ik wist wel dat ik niet gek was.quote:Possible increase in chunk errors for some players, as in the disappearance of chunks rather than distorted terrain generation.![]()
heb ik in al die pre-releases al problemen mee gehad, uit en inloggen helptquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:20 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik wist wel dat ik niet gek was.
Echt onzin dit, de meeste plugins werken nog gewoon na een update. Permissions enzo misschien niet maar chest-protection wel.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:19 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Voordat bukkit de server + plugins heeft geupdate duurt denk wel een dag of 2![]()
Nee plugins hoeven niet geupdate te worden denk ikquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:19 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Voordat bukkit de server + plugins heeft geupdate duurt denk wel een dag of 2![]()
![]()
ik zei toch ook denkquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:22 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Echt onzin dit, de meeste plugins werken nog gewoon na een update. Permissions enzo misschien niet maar chest-protection wel.ik speel het ook pas 2 weken.. mja zoiezo wachten op die server van bukkit en dan zien we het wel met de plugins k heb een vriend die helpt met alles een beetje regelen dus:)
quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mender kan de nieuwe spawnplek niet vinden.
End of Stream zekt ie[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Inmiddels gevondenquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mender kan de nieuwe spawnplek niet vinden.
Spawnpoint aangepast![]()
![]()
Die lag is wel kaolo erg men[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Mag ik geen sociaal leven hebben en bier drinken en meisjes aaien, moet nu 1.5 topic doorspitten iets gemist behalve die oorkanker met roze haar. Die mag anaal vernederd wordend door RickoKun.Fear is the grease of society.![]()
Ligt t nou aan mij of ligt die server de hele tijd plat[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Wie is er nog wakker?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
ik krijg als melding "invalid server key" wat moet ik hieraan doen op de drumpie.nl server? of mis ik iets ? oooh ben niet whitelisted zegt hij nu .
Graag even op de whitelist zetten: cablegunmaster,
[ Bericht 24% gewijzigd door cablegunmaster op 19-11-2011 05:58:21 ]Redacted![]()
Ik heb 1.0 nog niet eens..moet nog beginnen!
http://www.syfy.com/tinman/oz/
Gewoon 3 keer proberen, daarna werkt die welquote:Op zaterdag 19 november 2011 05:20 schreef cablegunmaster het volgende:
ik krijg als melding "invalid server key" wat moet ik hieraan doen op de drumpie.nl server? of mis ik iets ? oooh ben niet whitelisted zegt hij nu .
Graag even op de whitelist zetten: cablegunmaster,![]()
Nee oke, maar sommige mensen hebben hier waarschijnlijk al enchanted diamond tools of iets dergelijks .quote:Op zaterdag 19 november 2011 08:33 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb 1.0 nog niet eens..moet nog beginnen!
![]()
![]()
Vic kom nouuuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idd waarom post niemand hoelang t nog duurt? Met 1.8 ging iedereen posten hoelang t nog zou duren xdquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Omdat Drumpie toen niet zonder Bukkit wilde spelers ivm griefers, nu welquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:30 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Idd waarom post niemand hoelang t nog duurt? Met 1.8 ging iedereen posten hoelang t nog zou duren xd![]()
![]()
Server is kapot voor mij. Eerst invalid key en dan end of stream tot in de eeuwigheid.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dat helpt niet.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
hihiquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:39 schreef RickoKun het volgende:
JAHAHAHHAHAAAAA MIJ EEN BEETJE NEGEREN HE, IK PAK JULLIE WEL HOOR
Gr gr
Tony het witte paardje![]()
Mensen moeten ook wel goed gek zijn om jou op hun server te laten.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
mag ik ook op de witte lijst?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Jouw mening boeit mij niet.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:49 schreef MineraalWater het volgende:
Ricko doe is normaal en rustig man.![]()
trouwens wel geinig dat je bij dirt kan zien of er direct daarboven water zit door die water druppels![]()
![]()
Dat is wel handigquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:36 schreef mschol het volgende:
trouwens wel geinig dat je bij dirt kan zien of er direct daarboven water zit door die water druppels
Als je nu ook kon zien of er lava boven je zit![]()
![]()
Dat kanquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat is wel handig
Als je nu ook kon zien of er lava boven je zit
Suikoden heerst![]()
Ik krijg de hele tijd "the server responded with an invalid server key"quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:38 schreef cablegunmaster het volgende:
ik krijg de hele tijd communication error van drumpie.nl![]()
Oh ja die ookquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik krijg de hele tijd "the server responded with an invalid server key"
Blijven proberenik zit er nu opeens mysterieus in
Redacted![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik krijg de hele tijd "the server responded with an invalid server key"Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat soms ook wel eens helpt is de .bin folder een keer weggooien, ik had soms dat daar een bestand in zat dat corrupt was.
(Wel natuurlijk je mappen backuppen)
Je kan 't proberen, misschien fixed dat het.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Hmm ok, maar ik vind het zeer ergerlijk dat dat hoerenspel nu uit is, en ik het uitgerekend nu niet kan spelen![]()
![]()
Dit is de officiele release, right? Ik heb nog niet echt bijgelezen namelijk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:42 schreef RickoKun het volgende:
Hmm ok, maar ik vind het zeer ergerlijk dat dat hoerenspel nu uit is, en ik het uitgerekend nu niet kan spelenAls 't wel zo is vind ik 't wel zo slordig dat het nog zo vaak errors geeft, ik neem toch echt aan dat wij niet de enigen zijn.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
idd nog steeds niet helemaal perfect >.<Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Wie is die middelste?quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:45 schreef Mordecai het volgende:
Hey btw voor de kenners:
[ afbeelding ]
WTF NOTCH HEEFT GROTERE CUPMAAT DAN DIE GINGER!!!
Wie is dat mokkel dan, die zou ik nog wel neuken hoor[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
.. CAN'T UNSEEquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:46 schreef MineraalWater het volgende:
Op die cape lijken net pikken.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
jij neukt alles wat los en vast zitquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:46 schreef Jajong het volgende:
Wie is dat mokkel dan, die zou ik nog wel neuken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
zn vrouw?quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:46 schreef Mordecai het volgende:
''Die ginger''
Lol, duidelijk kent niemand die twee aan weerszijden dus?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
De bestandsnaam gaf 't nogal snel weg.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:46 schreef Mordecai het volgende:
''Die ginger''
Lol, duidelijk kent niemand die twee aan weerszijden dus?
Will Weaton, right? Ken hem alleen van Big Bang Theory.Die linkse ken ik niet.
http://www.watchtheguild.com/
Die 'ginger' is Felicia DayProducer/hoofdpersoon/mastermind van The Guild
Te geniale webserie over een random MMORPG waar het nogal gepersifleerd wordt ^^Suikoden heerst![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:50 schreef Mordecai het volgende:
http://www.watchtheguild.com/
Die 'ginger' is Felicia DayProducer/hoofdpersoon/mastermind van The Guild
Te geniale webserie over een random MMORPG waar het nogal gepersifleerd wordt ^^
Oh!
Wauw, hoe kan ik haar nou niet herkennen inderdaad. Deze staat al jaren in m'n favorieten.
DIE KEN IK OOK NOG!quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:52 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Oh!
Wauw, hoe kan ik haar nou niet herkennen inderdaad. Deze staat al jaren in m'n favorieten.
Goh, helemaal niet opgemerkt inderdaad!![]()
Goed zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst![]()
mag ik op de whitelistOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:54 schreef Mordecai het volgende:
Goed zo!pics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
idd ben best benieuwd hoe lor eruit ziet xDquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
![]()
Hoi ik heb overgewicht >.<"
ah wist ik niet, niet kunnen testen vanwege dat key probleem! ty!quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:08 schreef Mender het volgende:
[..]
Je staat er al vanaf gisteren op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ricko is gewhitelist maar moet nog server restart gebeuren.
Iedereen die nu nog gewhitelist wilt worden even PM sturen naar Mender en dan gaat de server over 15 min even gerestart worden.If not now, then when.![]()
Thanks mate! I'll be waiting!quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ricko is gewhitelist maar moet nog server restart gebeuren.
Iedereen die nu nog gewhitelist wilt worden even PM sturen naar Mender en dan gaat de server over 15 min even gerestart worden.![]()
Loopt de server overigens een beetje goed of is het een lagfest (want ik neem aan dat iedereen nu aan het exploren is, of is dat gisteren allemaal al gebeurd)
![]()
Drump, zeg je het effe als de server gerestart is?
(het is simpelweg onmogelijk om het te bekijken van deze kant vanwege alle foutmeldingen die ik krijg -zijn er wel 3 verschillende volgens mij)
![]()
maar goed dat iknog wacht met updatenbest triest dat de officiele versie gewoon meer fouten heeft dan de beta..
Oh?quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:45 schreef vaagjunior het volgende:
maar goed dat iknog wacht met updatenbest triest dat de officiele versie gewoon meer fouten heeft dan de beta..
Ik heb alleen nog maar verbeteringen gemerkt
Suikoden heerst![]()
Als je die key en end of stream error krijgt moet je MC even force updaten.Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"![]()
wilt er iemand SR3 torrent?
Maar op wat kleine bugs (vooral met bomen) na loopt mc prima bij mij.Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"![]()
okee nou ik zie hier anders veel klachten over servers joinen en lagg etc.. dus ik wacht wel even tot die bukkit server er is dan moet minecraft ook wel iets aan die fouten gaan doen..quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:47 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Oh?
Ik heb alleen nog maar verbeteringen gemerkt1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012![]()
![]()
Die 1e van gister:D
en die daaronder is ook wel cool
L2emy is zwaar vervelend. Expres bomen omhakken en sablings direct naast je huis zetten etc. over crops heen lopen etc.![]()
Tering kan ik weer niet joinen natuurlijk.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Lag was ondertussen al weer verdwenen, servers joinen is wel kut, maar als je er eenmaal inzit is er niets aan de hand ^^quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:49 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
okee nou ik zie hier anders veel klachten over servers joinen en lagg etc.. dus ik wacht wel even tot die bukkit server er is dan moet minecraft ook wel iets aan die fouten gaan doen..Suikoden heerst![]()
Server is gerestartquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:41 schreef RickoKun het volgende:
Drump, zeg je het effe als de server gerestart is?
(het is simpelweg onmogelijk om het te bekijken van deze kant vanwege alle foutmeldingen die ik krijg -zijn er wel 3 verschillende volgens mij)
![]()
![]()
Nou, ik zit op de server hoor.. Nu nog weten hoe je kan praten en het komt wel goed denk.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs![]()
als t goed is met Tquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:02 schreef Euribob het volgende:
Nou, ik zit op de server hoor.. Nu nog weten hoe je kan praten en het komt wel goed denk.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
iddquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:11 schreef mschol het volgende:
waarom wordt die spawn altijd in et water geplaatst
quote:
kan je je maps op je 1.8.1 server eigenlijk ook gewoon gebruiken in 1.0 minecraft?1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012![]()
Ja, alleen de mijne doet raar bij nieuwe chunks. Dus denk dat ik weer opnieuw ga beginnen,quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:35 schreef vaagjunior het volgende:
kan je je maps op je 1.8.1 server eigenlijk ook gewoon gebruiken in 1.0 minecraft?Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
ik wil in de server drumpie.nl maar ik sta niet op de with-list stond er vermeld.
mijn minecraft account is sylvester1234.
ik kwam veel online.
ik zou het leuk vinden als ik de server weer inkan.![]()
Ik ben opeens niet white listed op de drumpie server?!?!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Mensen nogmaals. Als je op de whitelist wil, pm me dan gewoon
En niet vergeten je minecraft naam er duidelijk bij te zetten.![]()
twitter:Craftbukkit twitterde op zaterdag 19-11-2011 om 16:00:24Please stop asking for a date and time for us to finish the update. We do not know! As always, it could be 5 minutes or 10 weeks. reageer retweet
![]()
Nu krijg ik iets met invalid key ofzo :S's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Ja hoor, als er maar geen mob overheen gaat lopen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:20 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ] dat gaat toch wel groeien?Fear is the grease of society.![]()
okee.. nja ik ga nu niet weer opnieuw beginnen -.- we zijn nu echt lang bezig dus vind dat dan wel erg minder van minecraft..quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:52 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Ja, alleen de mijne doet raar bij nieuwe chunks. Dus denk dat ik weer opnieuw ga beginnen,1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012![]()
Spawnen beesten nu weer terug?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Nou lijkt me juist van nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:10 schreef MissionPhailed het volgende:
Lag is inderdaad extreem nu, zal wel beteren met Bukkit enzo ...![]()
![]()
in theorie zou het met bukkit alleen maar erger worden (bukkit is een extra belasting t.o.v. vanilla server)quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:10 schreef MissionPhailed het volgende:
Lag is inderdaad extreem nu, zal wel beteren met Bukkit enzo ...![]()
Als er meer dan 10 mensen opzitten heb je dikke blocklag[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:48 schreef Junglebeast het volgende:
Als je die key en end of stream error krijgt moet je MC even force updaten.Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Dit is echt te kansloos.
twitter:Craftbukkit twitterde op zaterdag 19-11-2011 om 16:00:24Please stop asking for a date and time for us to finish the update. We do not know! As always, it could be 5 minutes or 10 weeks. reageer retweet
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: