jij neukt alles wat los en vast zitquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:46 schreef Jajong het volgende:
Wie is dat mokkel dan, die zou ik nog wel neuken hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
zn vrouw?quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:46 schreef Mordecai het volgende:
''Die ginger''
Lol, duidelijk kent niemand die twee aan weerszijden dus?
De bestandsnaam gaf 't nogal snel weg.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:46 schreef Mordecai het volgende:
''Die ginger''
Lol, duidelijk kent niemand die twee aan weerszijden dus?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:50 schreef Mordecai het volgende:
http://www.watchtheguild.com/
Die 'ginger' is Felicia DayProducer/hoofdpersoon/mastermind van The Guild
Te geniale webserie over een random MMORPG waar het nogal gepersifleerd wordt ^^
DIE KEN IK OOK NOG!quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:52 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Oh!
Wauw, hoe kan ik haar nou niet herkennen inderdaad. Deze staat al jaren in m'n favorieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:54 schreef Mordecai het volgende:
Goed zo!pics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
idd ben best benieuwd hoe lor eruit ziet xDquote:
ah wist ik niet, niet kunnen testen vanwege dat key probleem! ty!quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:08 schreef Mender het volgende:
[..]
Je staat er al vanaf gisteren op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Thanks mate! I'll be waiting!quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ricko is gewhitelist maar moet nog server restart gebeuren.
Iedereen die nu nog gewhitelist wilt worden even PM sturen naar Mender en dan gaat de server over 15 min even gerestart worden.
Oh?quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:45 schreef vaagjunior het volgende:
maar goed dat iknog wacht met updatenbest triest dat de officiele versie gewoon meer fouten heeft dan de beta..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |