Jouw mening boeit mij niet.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:49 schreef MineraalWater het volgende:
Ricko doe is normaal en rustig man.
Dat is wel handigquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:36 schreef mschol het volgende:
trouwens wel geinig dat je bij dirt kan zien of er direct daarboven water zit door die water druppels
Dat kanquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat is wel handig
Als je nu ook kon zien of er lava boven je zit
Ik krijg de hele tijd "the server responded with an invalid server key"quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:38 schreef cablegunmaster het volgende:
ik krijg de hele tijd communication error van drumpie.nl
Oh ja die ookquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik krijg de hele tijd "the server responded with an invalid server key"
quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik krijg de hele tijd "the server responded with an invalid server key"
Dit is de officiele release, right? Ik heb nog niet echt bijgelezen namelijk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:42 schreef RickoKun het volgende:
Hmm ok, maar ik vind het zeer ergerlijk dat dat hoerenspel nu uit is, en ik het uitgerekend nu niet kan spelen
Wie is die middelste?quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:45 schreef Mordecai het volgende:
Hey btw voor de kenners:
[ afbeelding ]
.. CAN'T UNSEEquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:46 schreef MineraalWater het volgende:
Op die cape lijken net pikken.
jij neukt alles wat los en vast zitquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:46 schreef Jajong het volgende:
Wie is dat mokkel dan, die zou ik nog wel neuken hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
zn vrouw?quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:46 schreef Mordecai het volgende:
''Die ginger''
Lol, duidelijk kent niemand die twee aan weerszijden dus?
De bestandsnaam gaf 't nogal snel weg.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:46 schreef Mordecai het volgende:
''Die ginger''
Lol, duidelijk kent niemand die twee aan weerszijden dus?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:50 schreef Mordecai het volgende:
http://www.watchtheguild.com/
Die 'ginger' is Felicia DayProducer/hoofdpersoon/mastermind van The Guild
Te geniale webserie over een random MMORPG waar het nogal gepersifleerd wordt ^^
DIE KEN IK OOK NOG!quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:52 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Oh!
Wauw, hoe kan ik haar nou niet herkennen inderdaad. Deze staat al jaren in m'n favorieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:54 schreef Mordecai het volgende:
Goed zo!pics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
idd ben best benieuwd hoe lor eruit ziet xDquote:
ah wist ik niet, niet kunnen testen vanwege dat key probleem! ty!quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:08 schreef Mender het volgende:
[..]
Je staat er al vanaf gisteren op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Thanks mate! I'll be waiting!quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ricko is gewhitelist maar moet nog server restart gebeuren.
Iedereen die nu nog gewhitelist wilt worden even PM sturen naar Mender en dan gaat de server over 15 min even gerestart worden.
Oh?quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:45 schreef vaagjunior het volgende:
maar goed dat iknog wacht met updatenbest triest dat de officiele versie gewoon meer fouten heeft dan de beta..
okee nou ik zie hier anders veel klachten over servers joinen en lagg etc.. dus ik wacht wel even tot die bukkit server er is dan moet minecraft ook wel iets aan die fouten gaan doen..quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:47 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Oh?
Ik heb alleen nog maar verbeteringen gemerkt
Lag was ondertussen al weer verdwenen, servers joinen is wel kut, maar als je er eenmaal inzit is er niets aan de hand ^^quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:49 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
okee nou ik zie hier anders veel klachten over servers joinen en lagg etc.. dus ik wacht wel even tot die bukkit server er is dan moet minecraft ook wel iets aan die fouten gaan doen..
Server is gerestartquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:41 schreef RickoKun het volgende:
Drump, zeg je het effe als de server gerestart is?
(het is simpelweg onmogelijk om het te bekijken van deze kant vanwege alle foutmeldingen die ik krijg -zijn er wel 3 verschillende volgens mij)
als t goed is met Tquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:02 schreef Euribob het volgende:
Nou, ik zit op de server hoor.. Nu nog weten hoe je kan praten en het komt wel goed denk.
iddquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:11 schreef mschol het volgende:
waarom wordt die spawn altijd in et water geplaatst
quote:
Ja, alleen de mijne doet raar bij nieuwe chunks. Dus denk dat ik weer opnieuw ga beginnen,quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:35 schreef vaagjunior het volgende:
kan je je maps op je 1.8.1 server eigenlijk ook gewoon gebruiken in 1.0 minecraft?
twitter:Craftbukkit twitterde op zaterdag 19-11-2011 om 16:00:24Please stop asking for a date and time for us to finish the update. We do not know! As always, it could be 5 minutes or 10 weeks. reageer retweet
Ja hoor, als er maar geen mob overheen gaat lopen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:20 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ] dat gaat toch wel groeien?
okee.. nja ik ga nu niet weer opnieuw beginnen -.- we zijn nu echt lang bezig dus vind dat dan wel erg minder van minecraft..quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:52 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Ja, alleen de mijne doet raar bij nieuwe chunks. Dus denk dat ik weer opnieuw ga beginnen,
Nou lijkt me juist van nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:10 schreef MissionPhailed het volgende:
Lag is inderdaad extreem nu, zal wel beteren met Bukkit enzo ...
in theorie zou het met bukkit alleen maar erger worden (bukkit is een extra belasting t.o.v. vanilla server)quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:10 schreef MissionPhailed het volgende:
Lag is inderdaad extreem nu, zal wel beteren met Bukkit enzo ...
quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:48 schreef Junglebeast het volgende:
Als je die key en end of stream error krijgt moet je MC even force updaten.
twitter:Craftbukkit twitterde op zaterdag 19-11-2011 om 16:00:24Please stop asking for a date and time for us to finish the update. We do not know! As always, it could be 5 minutes or 10 weeks. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |