okee nou ik zie hier anders veel klachten over servers joinen en lagg etc.. dus ik wacht wel even tot die bukkit server er is dan moet minecraft ook wel iets aan die fouten gaan doen..quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:47 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Oh?
Ik heb alleen nog maar verbeteringen gemerkt
Lag was ondertussen al weer verdwenen, servers joinen is wel kut, maar als je er eenmaal inzit is er niets aan de hand ^^quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:49 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
okee nou ik zie hier anders veel klachten over servers joinen en lagg etc.. dus ik wacht wel even tot die bukkit server er is dan moet minecraft ook wel iets aan die fouten gaan doen..
Server is gerestartquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:41 schreef RickoKun het volgende:
Drump, zeg je het effe als de server gerestart is?
(het is simpelweg onmogelijk om het te bekijken van deze kant vanwege alle foutmeldingen die ik krijg -zijn er wel 3 verschillende volgens mij)
als t goed is met Tquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:02 schreef Euribob het volgende:
Nou, ik zit op de server hoor.. Nu nog weten hoe je kan praten en het komt wel goed denk.
iddquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:11 schreef mschol het volgende:
waarom wordt die spawn altijd in et water geplaatst
quote:
Ja, alleen de mijne doet raar bij nieuwe chunks. Dus denk dat ik weer opnieuw ga beginnen,quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:35 schreef vaagjunior het volgende:
kan je je maps op je 1.8.1 server eigenlijk ook gewoon gebruiken in 1.0 minecraft?
twitter:Craftbukkit twitterde op zaterdag 19-11-2011 om 16:00:24Please stop asking for a date and time for us to finish the update. We do not know! As always, it could be 5 minutes or 10 weeks. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |