Je doet wel stoer. Changelog?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je vraagt t nou al 4 keer en er is je al meerdere keren vertelt dat er nog geen changelog is. Dus daarom; hou je bek.
Ennnnnn ignored. Succes met 't krijgen van je changelog.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ennnnnn ignored. Succes met 't krijgen van je changelog.
Mja, af en toe. Mss dat ik weer naar de FOK-server kom als er eindelijk een fatsoenlijke en stabiele map isquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:15 schreef SosuaCafe het volgende:
Eierbal.. Vla speel jij nog wel es?
²quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:16 schreef Jajong het volgende:
Ben benieuwd. Heb geen een pre-release gespeeld dus voor mij zal 't nogal wennen zijn.
1. Waarom sliep je al?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:18 schreef gogosweden het volgende:
gogoswedaaaaaahn is in de house
wat ben ik blij dat ik 23.05 wakker geworden ben, anders was mijn hele avond verneukt
He a nerd yoquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:19 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
1. Waarom sliep je al?
2. Waarom zou je hele avond verneukt zijn?
1. 2 nachten achtermekaar maar 4 uur geslapenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:19 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
1. Waarom sliep je al?
2. Waarom zou je hele avond verneukt zijn?
er is niet veel veranderdquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
1. 2 nachten achtermekaar maar 4 uur geslapen
2. minecraft 1.0, wat verwacht je dan gozer?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:21 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
er is niet veel veranderd
Ik word weer gedwongen mijn eerste nacht door te brengen op een stapel dirt met een creeper onder me
Ik zit nu in m'n inventory te wachten tot het weer dag wordt, dan kom ik iig geen zombies tegen onderwegquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:23 schreef gogosweden het volgende:
[..]
je kan altijd nog rennen en hopen op t beste..
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:24 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik zit nu in m'n inventory te wachten tot het weer dag wordt, dan kom ik iig geen zombies tegen onderwegdan is het rennen voor mijn leven!
Verbetering: Ik draai nu 30fps op render distance normal, dat was altijd 13
En dan voor redactie werken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:26 schreef tuut-chips het volgende:
Ik moet echt een nieuwe pc kopen maar ik heb geen werk en dus ook geen geld
Je casht toch van Danny?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:26 schreef tuut-chips het volgende:
Ik moet echt een nieuwe pc kopen maar ik heb geen werk en dus ook geen geld
Wat denk jij dat ze een snotneus gaan uitbetalen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |