Jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is die kerel op de achtergrond nou een chest met een zwaard?
Nee ik sta nu te schuren met 3 bruggertjes, maar ik kan niet wachten dus ff laptop in de handquote:
Voordat bukkit de server + plugins heeft geupdate duurt denk wel een dag of 2quote:
ik wist wel dat ik niet gek was.quote:Possible increase in chunk errors for some players, as in the disappearance of chunks rather than distorted terrain generation.
heb ik in al die pre-releases al problemen mee gehad, uit en inloggen helptquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:20 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik wist wel dat ik niet gek was.
Echt onzin dit, de meeste plugins werken nog gewoon na een update. Permissions enzo misschien niet maar chest-protection wel.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:19 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Voordat bukkit de server + plugins heeft geupdate duurt denk wel een dag of 2
Nee plugins hoeven niet geupdate te worden denk ikquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:19 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Voordat bukkit de server + plugins heeft geupdate duurt denk wel een dag of 2
ik zei toch ook denkquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:22 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Echt onzin dit, de meeste plugins werken nog gewoon na een update. Permissions enzo misschien niet maar chest-protection wel.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mender kan de nieuwe spawnplek niet vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |