Letter van de wet, geest van de wetquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit noemen ze dus marchanderen
Regels zijn regels
De programmering zegt 22:25 - 23:00 uur, maar dat is het bij lange na niet. Eerder 22:30-23:50.quote:
Hij is vader geworden en gaat naar zijn ouders, zit achter een vrachtwagen, heeft wel voldoende zicht om te zien dat er geen tegenliggers aankomen en daarom haalt hij in. Alleen wel over een verdrijvingsvlak.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:52 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik heb het even gemist, wat deden ze?
het is sowieso veelste kortquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:54 schreef zoem het volgende:
[..]
De programmering zegt 22:25 - 23:00 uur, maar dat is het bij lange na niet. Eerder 22:30-23:50.
Wie zegt dat het agenten zijn?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:35 schreef Yurithemaster het volgende:
was dat trouwens onnodig claxonneren van die agenten
Je hebt wat gemist...het was weer een topshow met Boskampquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]Ik zat nog te twijfelen wat ik zou kijken.
Ah jammer ik zat wel te zappen tussendoor. Hij is altijd leuk. Ik wissel om en omquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist...het was weer een topshow met Boskamp
Hij had het wel over een kitcar.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:37 schreef zoem het volgende:
Ziet eruit als een (namaak) 360, klopt dat?
Inderdaad, ombouw.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:37 schreef zoem het volgende:
Ziet eruit als een (namaak) 360, klopt dat?
Koos was nog op tv vanmiddag, over hele hoge boetes.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Blik op de weg is na 10 minuten al beter dan WMB
Was hij blij mee zeker?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Koos was nog op tv vanmiddag, over hele hoge boetes.
Oh, valt me mee dan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee juist niet! Hij was voor meer controles in plaats van hogere boetes.
Dat dus, je ziet toch wel dat er een rotonde is?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:44 schreef zoem het volgende:
Tuurlijk, het is de navigatie. Denken we zelf ook nog even na meneer?
Tegenwoordige kunnen mensen niks meer en worden helemaal gek als de TomTom gek doet!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:44 schreef zoem het volgende:
Tuurlijk, het is de navigatie. Denken we zelf ook nog even na meneer?
Ja maar achterruit rijden op een snelweg...quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:57 schreef zoem het volgende:
Wel erg hoge boete. Door rood rijden is veel goedkoper...
hooo daar vergis jij je heel erg in hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:56 schreef Karina het volgende:
Dat autootje kost bijna zoveel als de boete.
Volgens mij zei Leo dat het 6 uur duurt als je oplaadt via een gewoon stopcontact. Met een snellader zal het dus wel wat sneller gaan...quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:51 schreef Karina het volgende:
6 uur laden, handig als je moet "tanken". Ik dacht dat een snellader veel sneller was dan dat.
De reden dat hij een boete krijgt vind ik in dit geval wel terecht. Het is gewoon gevaarlijk om achteruit over de vluchtstrook te rijden. Soms kun je dingen door de vingers zien, maar soms ook niet, hoe lullig het ook kan zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:09 schreef blup het volgende:
[..]
hooo daar vergis jij je heel erg in hoor.
http://www.autotrader.nl/(...)zoekopdracht=bellier
Die met die opa, die agenten lijken net mensen op die laatste beelden.
Ik zeg ook niet dat ze het niet hadden moeten doen, maar desalniettemin toch moeilijk om uit te schrijven aan zo een oudje.quote:Op zaterdag 26 november 2011 02:36 schreef CasB het volgende:
[..]
De reden dat hij een boete krijgt vind ik in dit geval wel terecht. Het is gewoon gevaarlijk om achteruit over de vluchtstrook te rijden. Soms kun je dingen door de vingers zien, maar soms ook niet, hoe lullig het ook kan zijn.
Juist aan zo'n oudje. Die zien op een gegeven moment zelf niet meer in dat ze beter thuis kunnen blijven.quote:Op zaterdag 26 november 2011 07:40 schreef blup het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze het niet hadden moeten doen, maar desalniettemin toch moeilijk om uit te schrijven aan zo een oudje.
Nee, die knakker had het over een snellader aan een normaal stopcontact.quote:Op zaterdag 26 november 2011 02:35 schreef CasB het volgende:
[..]
Volgens mij zei Leo dat het 6 uur duurt als je oplaadt via een gewoon stopcontact. Met een snellader zal het dus wel wat sneller gaan...
Vergeet de afschrijving van het accupakket niet mee te rekenen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
16 Ampere * 230 V * 6 uur = 22 kWH
22Kwh * 0,30 = 6,6 euro voor 150 kilometer
Dat kan zeker uit
Maar vergeleken met 6,- euro is zelfs een normale tankbeurt duurquote:Op maandag 28 november 2011 15:56 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Vergeet de afschrijving van het accupakket niet mee te rekenen.
Dat moet na 15 jaar vervangen worden en volgens die man word dat "een hele dure tankbeurt"
Wat zijn 1 en 2 ?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi...2-na-beste programma op de Nederlandse TV
top avond dusquote:
Ja, dit was vanaf Koperen Hoogte richting Zwolle. Volgens mij ten tijde van TT Assen terugkomst. Herkende de viaductquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Daar bij de koperen hoogte bedoel je? Snelweg naar meppel ?
Ah zou zomaar eens kunnen, ik werk daar bij de koperen hoogtequote:Op vrijdag 2 december 2011 22:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, dit was vanaf Koperen Hoogte richting Zwolle. Volgens mij ten tijde van TT Assen terugkomst. Herkende de viaduct.
Ligt er aan. Dit keer dus wel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:37 schreef zoem het volgende:
`Tijdens de TT werkt de politie Gelderland samen met die van Overijssel`
Uh, moet de politie niet altijd samenwerken?
Versnippering binnen een klein land als Nederland zou ik zoiets niet verwachten. Lijkt me inefficiënt?quote:
Ja dat dusquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:39 schreef Piles het volgende:
Ik zal je eens van je motor aftikken, lamlul
Sportief of domquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Oke hij is wel zo sportief om in beeld te komen en een interview
Hopen dat de boom er niet teveel last van heeft.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:42 schreef Pino112 het volgende:
Zal me niets verbazen als die gast een keer een boom kopt.
Omdat ie dan niks zietquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Houdt er niet van om ergens achter te blijven zitten?
Zo een leren pak zal niet goedkoop zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:51 schreef Provinciaaltje het volgende:
Zal flink wat kosten zo een uitrusting
Maar niet met Dries erinquote:
QFTquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:56 schreef Yurithemaster het volgende:
waarom kan dit programma niet langer duren
Dit.quote:
Dit ook.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:56 schreef Yurithemaster het volgende:
waarom kan dit programma niet langer duren
Langer dan 25 minuutjes gaat het echt niet durenquote:
?quote:
Idd, vaste gastquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:39 schreef zoem het volgende:
Die politieagent doet ook al jaren mee aan het programma![]()
Hij is wel een stukkie dikker geworden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:39 schreef zoem het volgende:
Die politieagent doet ook al jaren mee aan het programma![]()
zal wel een jaar of 15 geleden zijn als het niet meer isquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is wel een stukkie dikker geworden.
Denk het. Leuk die oude stukjes.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:40 schreef WcPot het volgende:
[..]
zal wel een jaar of 15 geleden zijn als het niet meer is
met zijn piepstemmetjequote:
En die beelden uit de begin jaren 90' Toen was ik nog een heel klein wcpotje ook om te zien dat die auto's nu er heel oud uit zien en toen nog nieuw warenquote:
Oh ik lette weer niet goed op zekerquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:45 schreef WcPot het volgende:
[..]
Was 17 jaar geleden vertelden ze net
Die man vertelde van real tv was 17 jaar geleden nog nieuw. En dat hij als een soort bekende Nederlander werd gezienquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik lette weer niet goed op zeker
Dat 17 jaar hoorde ik net niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:47 schreef WcPot het volgende:
[..]
Die man vertelde van real tv was 17 jaar geleden nog nieuw. En dat hij als een soort bekende Nederlander werd gezien
Lijkt wel erger zelfs...quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:47 schreef tralalala het volgende:
Pffff, toen reageerde mensen ook al zo dus...
Of een kogel in hun knie, lijkt me ook wel passen...quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:48 schreef Provinciaaltje het volgende:
Waarom worden deze mensen niet aangehouden voor bedreiging ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |