dat is juist leuk bij de sinterklaas editie!quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:40 schreef de_boswachter het volgende:
Kunnen we stoppen met dat dichten? Maakt het topic echt vervelend leesbaar.... en wat mij betreft minder leuk.
Die rijmpjes zijn inderdaad best wel afgezaagdquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is juist leuk bij de sinterklaas editie!
Ik stem toch ook op jou, stuk kut.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kan ik nog stemmen
op werk hebben ze fok geblockt sinds vandaageven fixen dat ik op mn mobiel kan fokken dus
als het nog kan dan stem ik op liesje
Vote # Liesje
KnetterKrankjorum (6) TV, EllaN, Amber, AchJa, Samthegreat, Timmmmm
timmmmm (6) naatje,BoWa, IJsdraakje, Etc. Honkeytonk, liesje1979
Liesje (7) CaLeX, charmed_angel,Cable, AlbinoBambi,gomi, theatermama,Liesje
In diverse posten van jou hier en nuquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stem toch ook op jou, stuk kut.
Nu zit ik helemaal in de put.
Een graflul zijn in rijmvorm is helemaal niet leuk.
De volgende stem is voor de lynch,quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
In diverse posten van jou hier en nu
zie je wat dingen, eerlijk en cru.
Dit kwetste mij toch wel een heel klein beetje,
Maar ik vind jou wel lief hoor, ondanks alles, dat weetje.
De volgende keer zal mijn stem voor jou zijn,
Eerlijk en serieus, zonder grappen zonder gein.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De volgende stem is voor de lynch,
Dus hou die maar lekker, viezelijke grinch
Als grammaticapiet word ik hier sip van.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sip en verdrietig wordt ik van je woorden,
Gelukkig zal alles anders zijn bij het ochtendgloren.
Ik vergeef je hier en nu,
als het regent, leen ik je zelfs mijn paraplu.
als rijmpiet word ik hier sip vanquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als grammaticapiet word ik hier sip van.
Ik moet ook mijn andere stemmers tevree houden, BoWa houdt niet van rijmen. Dus ze komen niet ALLEMAAL in rijm.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
als rijmpiet word ik hier sip van
rijmen man!
Ben ik het toevallig?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:11 schreef timmmmm het volgende:
Verdachte nummer 1 is voor mij al weer duidelijk.
Ik vind het niet zo positiefquote:
Het spijt mijquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:42 schreef Rave_NL het volgende:
* Nog even een mededeling van huishoudelijke aard, bij het doorgeven van nachtrollen bitte de titel een beetje relevant maken, ipv re: Rol van het Grote Sinterklaasspel, nu zoek ik me een ongans om de kills te vinden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:55 schreef Rave_NL het volgende:
[ afbeelding ]
Sinterklaasjournaal van Dag 1.
De hoofdpiet was spoorloos verdwenen,
maar er was reden tot huilen noch wenen.
Want daar voelden een paar pieten zich geroepen,
waarna de boot zich opsplitste in verschillende groepen.
Het ging gelijk op, men was het niet eens,
en toen kwam er een anders geluid op, ineens.
"Wij willen Liesje, snap dat dan toch!
Alleen zij kan ons redden van al dat bedrog!"
Gevleid als zij was stemde Liesje maar in,
al gebeurde dat met enige tegenzin.
Zij zal nu de verantwoordelijkheid op zich moeten nemen,
om veilig aan te komen, een nobel voornemen.
Maar of dat Holland of Spanje is, laten we dat niet vergeten,
is iets wat alleen de toekomst nog kan weten...
Liesje is de nieuw verkozen Hoofdpiet.
Zij geniet immuniteit voor nachtelijke acties zolang haar waakpieten nog aan boord zijn, al kan zij wel overdag door een stemming overboord worden gegooid.
Voor die stemming heeft zij dan wel een extra stem.
En kan zij een dubbele stemming uitroepen, om op 1 dag 2 pieten van boord te gooien.
* De nachtrollen kunnen nu nog hun actie bekend maken, voor zover dat nog niet gebeurd is. Het gaat los!
Dank je.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
Wow!
Wel de wegwijspiet iig.
En complimenten aan Rave, heel leuk gedaan!
Gecondoleerd.quote:
Nee ik ook niet, maar de wegwijspiet is mooi meegenomen. Wel raar dat de maffia hem vermoord heeft. Straks eens kijken of ik hints kan vinden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het nooit leuk als er Pietjes dood gaan.
Ok thanks. Dan hebben we dus 4 maffia want 2 kills, dat is minder dan ik dacht!quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:41 schreef Rave_NL het volgende:
Klopt. PS zit in Las Vegas, en kon helaas niet mee doen, vandaar de modkill.
Liesje was al verdachte nummer 1 voor mij, omdat ik niet tegen mn verlies kan, en omdat ze door een van der maffiamaatjes ineens als BM aangewezen werd, en hierdoor helemaalquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:37 schreef Sheepcidus het volgende:
Zijn we al weer gestart? Het topic gaat nog niet echt hard.
Moet nu nog ff op iemand stemmen, liefst iemand met dikke memmen.
timmmm als hoofdpiet krijgt van mij een negatief adviesje, dus hup Liesje
KnetterKrankjorum (6) TV, EllaN, Amber, AchJa, Samthegreat, Timmmmm
timmmmm (7) naatje,BoWa, IJsdraakje, Etc. Honkeytonk, liesje1979, tdrone
Liesje (8) CaLeX, charmed_angel,Cable, AlbinoBambi,gomi, theatermama, Knetter, Sheepcidus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kill 2- muziek, show... radio 49 ?
kontenbonker... homo of username
chili con carne- topics met eten zoeken, fobo's afspeuren op eten.
gezien muziek, show, kontenbonker.. ik denk naatjepik en slet.. at afspeuren en kijken naar fobo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
poezelig en dier- fobo's met poezen, at's met poes/dieren.
Ik zal straks ff speuren-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
+1quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kontenbonker.. ik denk naatje
Kom maar op met die hints dan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Liesje was al verdachte nummer 1 voor mij, omdat ik niet tegen mn verlies kan, en omdat ze door een van der maffiamaatjes ineens als BM aangewezen werd, en hierdoor helemaal
quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmmm vannacht/morgen even goed speuren.. nu even kijken wat voor mij opvalt als zijnde kan een hint zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kill 2- muziek, show... radio 49 ?
kontenbonker... homo of username
chili con carne- topics met eten zoeken, fobo's afspeuren op eten.
gezien muziek, show, kontenbonker.. ik denk naatjeOeh die hints naar Naatje die lijken wel sterk, vooral dat show en muziek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pik en slet.. at afspeuren en kijken naar fobo's
poezelig en dier- fobo's met poezen, at's met poes/dieren.
Ik zal straks ff speuren
Alleen honkeytonk zou ZO'N slechte maffia zijn dat hij de maffiaBM laat killen de eerste nacht, verder is er niemand mongolide genoeg voor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kom maar op met die hints dan.
Zolang je je maar niet uit je naatdje werktquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
Morgenochtend maar eens aan die hints werken.
Veeg me opquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alleen honkeytonk zou ZO'N slechte maffia zijn dat hij de maffiaBM laat killen de eerste nacht, verder is er niemand mongolide genoeg voor.
Dus die ga ik niet vinden, denk ik zo. Ik stem ook (NOG) niet op je, ik vertrouw je alleen zover als dat ik juicyhil kan gooien.
Je zit me zo hard onterecht verdacht te maken maar ik moest keihard lachen om je post.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alleen honkeytonk zou ZO'N slechte maffia zijn dat hij de maffiaBM laat killen de eerste nacht, verder is er niemand mongolide genoeg voor.
Dus die ga ik niet vinden, denk ik zo. Ik stem ook (NOG) niet op je, ik vertrouw je alleen zover als dat ik juicyhil kan gooien.
We shall see..quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je zit me zo hard onterecht verdacht te maken maar ik moest keihard lachen om je post.
Ik ook van jou hoor, lief tantoebipsje van mijquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hoop niemand dichten verwachtquote:Op zondag 4 december 2011 00:18 schreef de_boswachter het volgende:
*blub*
Jammer dat ik er al uit ben, al vond ik de dichten hier bloedirritant.
Hopelijk binnenkort weer normale versie
als je iets niet snapt moet je het gewoon vragenquote:
c_a - omdat radio49quote:Begin de dag met cablegunmaster
Begin de dag met een lach
Want wie vrolijk kijkt in de morgen
Die lacht de hele dag
Ja, die lacht de hele dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Albinobambi-
Poezelig en dier- fobo met dieren waaronder een poes
botste mesje- at LIF- Goeden matigen bottenmoddols. Extragratis bottenreclame.
Cablegunmaster- poezelig en dier- fobo met dieren waaronder poes
Multitool- at's met bouwen erin-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
de SL heeft wel wat beters te doen..quote:Op zondag 4 december 2011 12:15 schreef tdrone het volgende:
[..]
als je iets niet snapt moet je het gewoon vragen
de spelleider helpt je graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Albinobambi-
Poezelig en dier- fobo met dieren waaronder een poes
botste mesje- at LIF- Goeden matigen bottenmoddols. Extragratis bottenreclame.
Cablegunmaster- poezelig en dier- fobo met dieren waaronder poes
Multitool- at's met bouwen erin
Mijn vondst:
CaLeX
Poezelig & bloed --> [AKQ SC #1118] waar blijkt dat de poes rood is
Explosief --> [AKQ SC #1119] vaag filmpje met explosies
Slapende --> [AKQ SC #1124] All day, all night, what the bijslaap...
Persoonlijk vind ik deze allemaal sterker dan de hints uit kill 2.
#vote CaLeX:
naatje (3) liesje,knetter
Knetterkrankjorum (2) tdrone,theatermama
CaLeX (1) EllaN
Welke complotpiet is er dood dan?quote:Op zondag 4 december 2011 15:50 schreef CaLeX het volgende:
Hints naar mij sterk![]()
Het zijn 3 dezelfde die nog net niet boven elkaar staan, Als die naar mij sterk zijn dan is zou PS even verdacht zijn als ze nog leefde, aangezien die in dezelfde reeks post als mij.
Trouwens zijn we er al uit hoe een van de complot pieten dood is, of zitten we nu gewoon een kill op te lossen van de sint ofzoen ook die heb ik niet gedaan
Sheepdicus (wegwijspiet)quote:Op zondag 4 december 2011 15:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Welke complotpiet is er dood dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |