quote:Op woensdag 21 september 2011 14:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een dag lang, dat kan je inderdaad wel werken noemen...
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:19 schreef MaJo het volgende:
als we er nou ook voor betaald zouden krijgen is dat ook mooi meegenomen
Blijven we met die dubbelzinnigheden aan de gang?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat z'n baas niet gaat zeuren als 'ie eens een keertje wat later komt...
Als het aan mij ligt welquote:Op woensdag 21 september 2011 14:20 schreef Mark het volgende:
[..]
Blijven we met die dubbelzinnigheden aan de gang?
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:24 schreef Etcetera het volgende:
Gesprek met m'n leidinggevende gehad.
Ze gaat sowieso proberen om me bij andere projecten hier bij Noordhoff aan de slag te laten gaan, maar het is absoluut niet zeker of dan kan. Als dat gebeurd is het eerst op contractbasis, en daarnaast kan ik overwegen als ZZP'er aan de slag te gaan.
Haar verwachtingen van mij en mijn werk die ze had naar aanleiding van het eerste gesprek heb ik volledig overtroffen: inzet is goed, ik werk goed door, ik kan me ergens volledig op richten om het aan te leren, vind rotklusjes doen ook niet erg.
En ze is zeker bereid om als referentie te dienen bij toekomstige sollicitaties.
Dus..
Niet verkeerdquote:Op woensdag 21 september 2011 14:24 schreef Etcetera het volgende:
Gesprek met m'n leidinggevende gehad.
Ze gaat sowieso proberen om me bij andere projecten hier bij Noordhoff aan de slag te laten gaan, maar het is absoluut niet zeker of dan kan. Als dat gebeurd is het eerst op contractbasis, en daarnaast kan ik overwegen als ZZP'er aan de slag te gaan.
Haar verwachtingen van mij en mijn werk die ze had naar aanleiding van het eerste gesprek heb ik volledig overtroffen: inzet is goed, ik werk goed door, ik kan me ergens volledig op richten om het aan te leren, vind rotklusjes doen ook niet erg.
En ze is zeker bereid om als referentie te dienen bij toekomstige sollicitaties.
Dus..
Een contract lijkt mij ook fijnerquote:Op woensdag 21 september 2011 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet verkeerd
Wat is precies het voordeel van ZZP-er boven een contract? Een contract lijkt me fijner.
ZZP is vooral fijn als je een harde werker bent (als in veel uren maken, meer dan 50/week ofzo). Hoop vaste lasten blijven gelijk ongeacht hoeveel je werkt, maar je kan wel een lekker hoog uurtarief vragen waardoor je echt goed kan boeren. Ook heb je bijvoorbeeld de keuze om een goedkope verzekering te nemen voor doorbetaling bij ziekte (eentje die pas na zes weken gaat uitbetalen ofzo), waardoor je ook meer geld overhoudt voor jezelf. Je hebt wel meer risico natuurlijk. Ziekte = geen geld. Geen opdrachten = geen geld. Vakantie = geen geld. En bij slechte economie worden zzp'ers er als eerste uitgetrapt.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet verkeerd
Wat is precies het voordeel van ZZP-er boven een contract? Een contract lijkt me fijner.
Die onzekerheid zie ik ook niet zitten, heb ik ook gezegdquote:Op woensdag 21 september 2011 14:42 schreef Bart het volgende:
[..]
ZZP is vooral fijn als je een harde werker bent (als in veel uren maken, meer dan 50/week ofzo). Hoop vaste lasten blijven gelijk ongeacht hoeveel je werkt, maar je kan wel een lekker hoog uurtarief vragen waardoor je echt goed kan boeren. Ook heb je bijvoorbeeld de keuze om een goedkope verzekering te nemen voor doorbetaling bij ziekte (eentje die pas na zes weken gaat uitbetalen ofzo), waardoor je ook meer geld overhoudt voor jezelf. Je hebt wel meer risico natuurlijk. Ziekte = geen geld. Geen opdrachten = geen geld. Vakantie = geen geld. En bij slechte economie worden zzp'ers er als eerste uitgetrapt.
Bier, naar het schijnt.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:43 schreef Cobra4 het volgende:
Nem. Ik heb wat flesjes Maredsous Blonde gekregen. Is dat wat?
Zekerquote:Op woensdag 21 september 2011 14:43 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heet geen Nem maar ik vind het superlekker bierquote:Op woensdag 21 september 2011 14:43 schreef Cobra4 het volgende:
Die drie heb ik inderdaad gezien... waarvan ik de HMH het minste vond. Maar daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee nog nooit. Op Werchter stonden ze een paar jaar terug, maar toen gingen we niet
Toen ze in Westerpark stonden kon ik niet en in de HMH(?) ook niet.
Tja het hangt van de sector af... ZZP'er in de elektrotechniek is geen onzekerheid qua werk, dat heb je altijd wel. Maar ik weet niet hoe het bij jou isquote:Op woensdag 21 september 2011 14:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die onzekerheid zie ik ook niet zitten, heb ik ook gezegd
Mooi. Dank.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zeker
Lekker spul
Alhoewel ik de tripel lekkerder vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |