Dus tochquote:Op maandag 21 november 2011 22:30 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
Nee dacht het niet maar mischien iets over die neger ofzo
ik weet niet heb niet gezien in het stratks in het pownnews wat stratks gaat komen maar nu eerst straks in het pownewsquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 21 november 2011 22:31 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik weet niet heb niet gezien in het stratks in het pownnews wat stratks gaat komen maar nu eerst straks in het pownews
Maakt het niet minder treurig.quote:Op maandag 21 november 2011 22:45 schreef Ties02 het volgende:
Elk bestuurslid wordt wel een keer bedreigt neger alsjeblieft
Snap alleen niet waarom ze dat dan naar buiten moeten brengen.quote:Op maandag 21 november 2011 22:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maakt het niet minder treurig.
Moet die eerst wat doen.quote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef Eenskijken het volgende:
wat de fuck is dit man.. arresteer die gast en flikker m in een cel. fucking sicko..
en daarmee ook een stuk gevaarlijker imo..quote:Op maandag 21 november 2011 22:50 schreef Specularium het volgende:
Hij is trouwens nog heel 'subtiel' vergeleken met Adje.
Die knakker komt ook nog uit Hengeloquote:Op maandag 21 november 2011 22:47 schreef marcodej het volgende:
Zou Martijn Uittenboogaard weleens bedreigd worden?
Idd een grote kneuzenkermis.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mijn god, wat een stel kneuzen bij elkaar.
dat krijg je nou met open grenzenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Welke randdebiel laat zijn veertienjarige dochter in godsnaam naar zo'n tentenkamp gaan?
Is hij niet uit de Orde van Advocaten gezet?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:46 schreef themole het volgende:
Dat is een advocaat en dus afgestudeerd.
Wss wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Is hij niet uit de Orde van Advocaten gezet?
Kampioen open deuren intrappen. Met zijn psychotische hoofd.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef wolferl het volgende:
Jeroen de Kreek mag dan volgens velen een loslopend vat met buskruit zijn. Maar hij heeft wel enigszins gelijk, over het gegeven dat Amerika vies spel speelde en nog altijd speelt.
Maar goed, hij blijft een idioot.
wel een KLB topic, non humorquote:
Braboneger kom je er wel... Leuke gast, hopelijk een vast onderdeel in Pownews....quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:09 schreef Eric_Cantona het volgende:
Die neger wordt nog 'n cultheld als hij zo doorgaat
Iemand 'n filmpje van? Ik kan 'm nergens vinden
?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:09 schreef Eric_Cantona het volgende:
Die neger wordt nog 'n cultheld als hij zo doorgaat
Iemand 'n filmpje van? Ik kan 'm nergens vinden
iddquote:Op donderdag 1 december 2011 12:01 schreef Urquhart het volgende:
Die directeur van Buma Stemra legt zijn functie neer
Die protesterende kids met die kippensoep van mams waren daartegen wel zoet eergisteren, hopelijk is dit gevecht wel bazigquote:Op donderdag 1 december 2011 22:00 schreef DrDentz het volgende:
Vanavond weer vechten met Occupyers.
Natuurlijk zoeken ze het op, daar zit het 'nieuws'.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:36 schreef Modus het volgende:
Ik vind die gasten van Pownews juist vrij triest. We weten het nu wel dat daar alleen maar hippies zitten, en je kan het ook opzoeken natuurlijk.
Misschien zeg ik iets heel geks, maar die hippies hoeven niet per sé agressief te worden.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:36 schreef Modus het volgende:
Ik vind die gasten van Pownews juist vrij triest. We weten het nu wel dat daar alleen maar hippies zitten, en je kan het ook opzoeken natuurlijk.
Dat hoeft idd niet, maar ze hoeven daar ook niet dagindaguit te komen filmen. Idee is goed, uitvoering verkeerd. Het is alleen maar sensatie zoeken in eerste instantie. Telegraaf TV. En oh wat vinden ze zichzelf geweldig. Die Rutger, wat een incompetente paardelul is dat. Maar oh oh oh wat is meneer verheven boven de rest. Yah rrright.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:41 schreef marcodej het volgende:
Misschien zeg ik iets heel geks, maar die hippies hoeven niet per sé agressief te worden.
Waarom niet? Levert leuke tv opquote:Op donderdag 1 december 2011 22:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat hoeft idd niet, maar ze hoeven daar ook niet dagindaguit te komen filmen.
Daar kijk ik voor. En het is nog geen rede om ze aan te vallen.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:57 schreef Modus het volgende:
Dat zeg ik, alleen maar sensatie zoeken.
http://www.powned.tv/nieu(...)voor_boulevard.html#quote:Deze is voor boulevard
Het complete telefoongesprek met Buma-Stemra bestuurder Jochem Gerrits.
Bridget en Humberto geloven ons niet. In RTL Boulevard is de suggestie gewekt dat het PowNews creatief zou hebben geknipt in het Buma-item van woensdagavond.
Het leek niet alleen zo, het was allemaal veel te gespeeld.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:23 schreef arucard het volgende:
Leek wel alsof die Braboneger van de autocue aflas, jammer.
quote:Bestuurslid Buma/Stemra met ontslag
Bestuurslid Jochem Gerrits van Buma/
Stemra heeft ontslag genomen.Hij kwam
vorige week in opspraak omdat hij een
derde van de opbrengst van een claim
opeiste van een componist die een zaak
wilde aanspannen.Zijn muziek was zonder
dat hij het wist gebruikt op miljoenen
dvd's.Gerrits had zijn functie al
tijdelijk neergelegd.
Dat was nogal duidelijk ja..daarmee is zijn hele gimmick direct verneukt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:23 schreef arucard het volgende:
Leek wel alsof die Braboneger van de autocue aflas, jammer.
Ohquote:Op donderdag 8 december 2011 22:35 schreef Specularium het volgende:
Die kleine Turk is er al een tijdje.
Op de donuts na had die muts wel een punt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:38 schreef Adelante het volgende:
Jaaa ehhh je weet hoe de politie werkt he, jaaoooo een bietje donuts etuhhhh
Who gives a fuck met zo'n lichaamquote:
dat sowieso, daar krijgen ze subsidie mee. maar dat wist je toch al?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:50 schreef Specularium het volgende:
Wat een nepperd dit. Zit er alleen omdat ie zwart is.
Lacht iedereen nu vrolijk uit, die lid is van deze bende. Slaat gewoon nergens op dat ze gewoon op vakantie gaan.quote:Op maandag 12 december 2011 22:53 schreef Paul het volgende:
Wat is dat voor shit dat ze zolang weg zijn. DE ANDERE OMROEPEN GAAN TOCH OOK NIET OP VAKANTIE?
ach ze doen er toch niks aan. kruistochten zijn de oplossingquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch vreemd hebben we een eigen Bin Laden in belgie.
Dat soort mensen mogen van mij ook wel terug naar somalie.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:46 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Kut negers agressief van de dope en dan messen op zak hebben. Gewoon het land uit flikkeren.
Dit dus.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:46 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Kut negers agressief van de dope en dan messen op zak hebben. Gewoon het land uit flikkeren.
Ik dacht dat je van qat rustig werd.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:46 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Alsof dat het enige is wat ze gebruiken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht dat je van qat rustig werd.
Zal wel meer in hebben gezeten.
chanante wanvertoning inderdaad. typisch tokkies die uitkering trekken en er helemaal niets van snappenquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Laat die familie Kroon gratis sporten zeg, pff genant zo'n lichaam
Want het was me het jaartje, weer wel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:28 schreef Specularium het volgende:
Hmm, een best of.
Dat heb ik al gezien.
Eerlijk is eerlijk..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:46 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ha! Daar had ik je even ofniet knul!
Och, ze hebben GLS ook goed in de grond gestampt, dus dan moeten een paar dealerchauffeurtjes niet al te moeilijk zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:39 schreef Specularium het volgende:
Zou pas kwalijk zijn als ze de politie ermee zouden gaan helpen.
Volgens mij maken die gasten zelf vaak genoeg gebruik van die dienst.
Die jongen heeft de week van z'n leven denk ik...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |