Dat soort mensen mogen van mij ook wel terug naar somalie.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:46 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Kut negers agressief van de dope en dan messen op zak hebben. Gewoon het land uit flikkeren.
Dit dus.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:46 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Kut negers agressief van de dope en dan messen op zak hebben. Gewoon het land uit flikkeren.
Ik dacht dat je van qat rustig werd.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:46 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Alsof dat het enige is wat ze gebruiken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht dat je van qat rustig werd.
Zal wel meer in hebben gezeten.
chanante wanvertoning inderdaad. typisch tokkies die uitkering trekken en er helemaal niets van snappenquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Laat die familie Kroon gratis sporten zeg, pff genant zo'n lichaam
Want het was me het jaartje, weer wel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:28 schreef Specularium het volgende:
Hmm, een best of.
Dat heb ik al gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |