dat sowieso, daar krijgen ze subsidie mee. maar dat wist je toch al?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:50 schreef Specularium het volgende:
Wat een nepperd dit. Zit er alleen omdat ie zwart is.
Lacht iedereen nu vrolijk uit, die lid is van deze bende. Slaat gewoon nergens op dat ze gewoon op vakantie gaan.quote:Op maandag 12 december 2011 22:53 schreef Paul het volgende:
Wat is dat voor shit dat ze zolang weg zijn. DE ANDERE OMROEPEN GAAN TOCH OOK NIET OP VAKANTIE?
ach ze doen er toch niks aan. kruistochten zijn de oplossingquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch vreemd hebben we een eigen Bin Laden in belgie.
Dat soort mensen mogen van mij ook wel terug naar somalie.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:46 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Kut negers agressief van de dope en dan messen op zak hebben. Gewoon het land uit flikkeren.
Dit dus.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:46 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Kut negers agressief van de dope en dan messen op zak hebben. Gewoon het land uit flikkeren.
Ik dacht dat je van qat rustig werd.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:46 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Alsof dat het enige is wat ze gebruiken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht dat je van qat rustig werd.
Zal wel meer in hebben gezeten.
chanante wanvertoning inderdaad. typisch tokkies die uitkering trekken en er helemaal niets van snappenquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Laat die familie Kroon gratis sporten zeg, pff genant zo'n lichaam
Want het was me het jaartje, weer wel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:28 schreef Specularium het volgende:
Hmm, een best of.
Dat heb ik al gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |