Dus tochquote:Op maandag 21 november 2011 22:30 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
Nee dacht het niet maar mischien iets over die neger ofzo
ik weet niet heb niet gezien in het stratks in het pownnews wat stratks gaat komen maar nu eerst straks in het pownewsquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 21 november 2011 22:31 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik weet niet heb niet gezien in het stratks in het pownnews wat stratks gaat komen maar nu eerst straks in het pownews
Maakt het niet minder treurig.quote:Op maandag 21 november 2011 22:45 schreef Ties02 het volgende:
Elk bestuurslid wordt wel een keer bedreigt neger alsjeblieft
Snap alleen niet waarom ze dat dan naar buiten moeten brengen.quote:Op maandag 21 november 2011 22:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maakt het niet minder treurig.
Moet die eerst wat doen.quote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef Eenskijken het volgende:
wat de fuck is dit man.. arresteer die gast en flikker m in een cel. fucking sicko..
en daarmee ook een stuk gevaarlijker imo..quote:Op maandag 21 november 2011 22:50 schreef Specularium het volgende:
Hij is trouwens nog heel 'subtiel' vergeleken met Adje.
Die knakker komt ook nog uit Hengeloquote:Op maandag 21 november 2011 22:47 schreef marcodej het volgende:
Zou Martijn Uittenboogaard weleens bedreigd worden?
Idd een grote kneuzenkermis.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mijn god, wat een stel kneuzen bij elkaar.
dat krijg je nou met open grenzenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Welke randdebiel laat zijn veertienjarige dochter in godsnaam naar zo'n tentenkamp gaan?
Is hij niet uit de Orde van Advocaten gezet?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:46 schreef themole het volgende:
Dat is een advocaat en dus afgestudeerd.
Wss wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Is hij niet uit de Orde van Advocaten gezet?
Kampioen open deuren intrappen. Met zijn psychotische hoofd.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef wolferl het volgende:
Jeroen de Kreek mag dan volgens velen een loslopend vat met buskruit zijn. Maar hij heeft wel enigszins gelijk, over het gegeven dat Amerika vies spel speelde en nog altijd speelt.
Maar goed, hij blijft een idioot.
wel een KLB topic, non humorquote:
Braboneger kom je er wel... Leuke gast, hopelijk een vast onderdeel in Pownews....quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:09 schreef Eric_Cantona het volgende:
Die neger wordt nog 'n cultheld als hij zo doorgaat
Iemand 'n filmpje van? Ik kan 'm nergens vinden
?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:09 schreef Eric_Cantona het volgende:
Die neger wordt nog 'n cultheld als hij zo doorgaat
Iemand 'n filmpje van? Ik kan 'm nergens vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |