Die protesterende kids met die kippensoep van mams waren daartegen wel zoet eergisteren, hopelijk is dit gevecht wel bazigquote:Op donderdag 1 december 2011 22:00 schreef DrDentz het volgende:
Vanavond weer vechten met Occupyers.
Natuurlijk zoeken ze het op, daar zit het 'nieuws'.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:36 schreef Modus het volgende:
Ik vind die gasten van Pownews juist vrij triest. We weten het nu wel dat daar alleen maar hippies zitten, en je kan het ook opzoeken natuurlijk.
Misschien zeg ik iets heel geks, maar die hippies hoeven niet per sé agressief te worden.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:36 schreef Modus het volgende:
Ik vind die gasten van Pownews juist vrij triest. We weten het nu wel dat daar alleen maar hippies zitten, en je kan het ook opzoeken natuurlijk.
Dat hoeft idd niet, maar ze hoeven daar ook niet dagindaguit te komen filmen. Idee is goed, uitvoering verkeerd. Het is alleen maar sensatie zoeken in eerste instantie. Telegraaf TV. En oh wat vinden ze zichzelf geweldig. Die Rutger, wat een incompetente paardelul is dat. Maar oh oh oh wat is meneer verheven boven de rest. Yah rrright.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:41 schreef marcodej het volgende:
Misschien zeg ik iets heel geks, maar die hippies hoeven niet per sé agressief te worden.
Waarom niet? Levert leuke tv opquote:Op donderdag 1 december 2011 22:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat hoeft idd niet, maar ze hoeven daar ook niet dagindaguit te komen filmen.
Daar kijk ik voor. En het is nog geen rede om ze aan te vallen.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:57 schreef Modus het volgende:
Dat zeg ik, alleen maar sensatie zoeken.
http://www.powned.tv/nieu(...)voor_boulevard.html#quote:Deze is voor boulevard
Het complete telefoongesprek met Buma-Stemra bestuurder Jochem Gerrits.
Bridget en Humberto geloven ons niet. In RTL Boulevard is de suggestie gewekt dat het PowNews creatief zou hebben geknipt in het Buma-item van woensdagavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |